Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2003.09.28 0 0 172
Fogyasztás ingadozik: a legkisebb 6,3 liter volt, a legnagyobb 8 liter. Klímával, elővárosi forgalomban.
Előzmény: zetecR (171)
zetecR Creative Commons License 2003.09.28 0 0 171
Fogyaztás így, hogy már nem bejáratós?
Előzmény: Törölt nick (170)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.28 0 0 170
Van. Nem olyan észrevétlen a váltás, mint a hagyományos automatáknál, de meg vagyunk vele elégedve. Kézzel is lehet kapcsolgatni, ha akarod. Úgy tudom, hogy az 1.4-es benzineshez rendelhető csak. Városi csúcsforgalomban különösen kényelmes, mert nem kell 11111111-szer se kuplungolni, se váltani....
Előzmény: zetecR (169)
zetecR Creative Commons License 2003.09.27 0 0 169
Nincs váletlenül Durashift-es Fusionja valakinek?
Érdekelnének a tapasztalatok.
ABS úgy is kellene bele, ahhoz meg már csak 150.000,- a felár.
BoszePeter Creative Commons License 2003.09.19 0 0 168
Sziasztok

a minap épp szervízben voltam aholis a kedves hölgyek a kezembe adták az új Fiesta-extrákat tartalmazó prospektust,amelyben volt tetőcsomagtartó.
Ez a Könyves Kálmán úti auto-fortnál volt.

És nem volt odaírva, hogy magyarországi forgalmazása nem várható (mint pl a fedélzeti számítógépnél... :-()

Üdv,

Péter

Előzmény: Törölt nick (164)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2003.09.18 0 0 167
"Mit gondoltok az 1.4-es dízel motorról? Normális, hogy Bp.-autópálya vegyesen 6 liter?"

1. Ha bejáratod jobb lesz!
2. a kényelemnek és a biztonságnak ára van -> nagy súly-> magas fogyasztás
3. A légellenállása sem az igazi egy Fusion-nek...

Amúgy SZVSZ nem sok az a 6 lityi!

üdv
Zolti

Előzmény: Törölt nick (164)
zetecR Creative Commons License 2003.09.18 0 0 166
Sőt, pl az MK4 Fiestában is fúj mindíg egy kicsit lentre.
Előzmény: BoszePeter (157)
Pukimuki Creative Commons License 2003.09.18 0 0 165
"A Ford üzletek nem tartanak, azt ne ajánld. Utángyártott? Házi gyártmány? "
De van ilyen, én láttam házigyártmányú tetőcsomagtartót, nem ajtógumiszétnyomosat.....igaz Fiestán, de majdnem detó.... a lényege az volt hogy felszerelés elött 10-es furóval átfurod a tetőt, majd ugyan ilyen méretű csavarokkal odafogatod a keresztrudakat.

"Mit gondoltok az 1.4-es dízel motorról? Normális, hogy Bp.-autópálya vegyesen 6 liter? Van egy 20 éves Orionom is, az is 6 liter"

Nem nem normális....de a 20 éves Fordod co2-je se normális

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (164)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.15 0 0 164
Tudja valaki, hol lehet kapni
TETŐCSOMAGTARTÓT?
Nem azt az állítható kallantyúst, ami szétnyomja az ajtó gumiját, hanem a fekete műanyag csíkkal eltakart esőcsatornába szerelhetőt. Netán tetőkorlátot.
A Ford üzletek nem tartanak, azt ne ajánld. Utángyártott? Házi gyártmány?

Mit gondoltok az 1.4-es dízel motorról? Normális, hogy Bp.-autópálya vegyesen 6 liter? Van egy 20 éves Orionom is, az is 6 liter. Az alapjáratnak nem sok az 1000? A szervíz szerint természetesen minden OK.

Köszi
Balázs

Törölt nick Creative Commons License 2003.09.15 0 0 163
A középső tároló rekeszt a bordóban se lehet nyitni :)
És persze a szélvédőre irányítva is fúj lábra.
Előzmény: Pukimuki (136)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.15 0 0 162
Nemcsak az, a műszerfal lcd háttérvilágítás is enyhén, akkor is ha a lámpák le vannak.
Előzmény: Jpeter (161)
Jpeter Creative Commons License 2003.09.15 0 0 161
Most vettem észre, hogy az elektromos ablakemelők gombjai állandóan világítanak, és marhára melegednek...ez normális? Nem csak a lámpák felkapcsolásával kellene hogy aktivizálódjanak?
Ha valaki nem tudná: Ford Fusionnál...
BoszePeter Creative Commons License 2003.09.15 0 0 160
Sziasztok,

valószínűleg mindenkit érdekel:

az ominózus recsegést az ülés okozza, mintegy 5 perc alatt javítják.
Állítólag típushiba és 10 ből 3 fiestában/fusionben előjön. Most a vezetőoldalon elmúlt, viszont mintha halkan kezdene előjönni az anyósülésnél...

Előzmény: Pukimuki (158)
Frosty Creative Commons License 2003.09.06 0 0 159
És gondolj bele a ha Polo-t vettél volna, amiben "jótapintású, puha műanyagok" vannak, az hogy nézne ki. Hidd el, tartósabb lesz a Fiestád, mint Polo vagy Corsa.
Előzmény: Pukimuki (158)
Pukimuki Creative Commons License 2003.09.01 0 0 158
Amiről nem beszélt senki az az ajtókárpitok sérülékenysége. Egyszerüen gyalázatos mennyire kenődik szét a müanyag, egy kis karcolás, kocanás és máris olyan mintha kosz kenődöt volna rá, pedig nem.

Szóval nem értem hogy egy 3 millios autoba hogy lehet ilyen gagyi müanyagokat beteni. Most még csak 6 hónapos az autó, gyerek még nincs is, rossz belegondolni mi lesz ha a gyereket is be fogom ültetni..... semmi perc alatt leamortizálodik az összes ajtókárpit müanyag

BoszePeter Creative Commons License 2003.08.28 0 0 157
Sziasztok,

OFF - Fiesta
csak megerősiteni szeretném az elhangzottakat, annyival kiegészítve, hogy a légkondis Fiesta is mindig kényezteti az ember lábát.
A korábbi karosszéria nyekergéssel kapcsolatban annyi az új, hogy már a jobb oldal is aktívan részr vesz a zajongásban.... :-(((( már bejelentkeztem vele a szervízbe, kiváncsian várom.
ON

Bocs az offért.

Péter

Előzmény: ZoliBA (153)
FOCUS Creative Commons License 2003.08.28 0 0 156
Köszi az infót, nem tom miért lehet, talán Frosty tudja...
Mindenesetre továbbitjuk ezeket és javításra kerülnek az újjabb gyártásokon.
Előzmény: ZoliBA (153)
FOCUS Creative Commons License 2003.08.28 0 0 155
Igen, akkor zseniálisan jól gondoltam ezt :)
Előzmény: Frosty (154)
Frosty Creative Commons License 2003.08.27 0 0 154
Tárolórekesz: Hőtágulás okozza, szervízek tudnak róla, elvileg orvosolniuk kell a problémát.

ZoliBA Creative Commons License 2003.08.27 0 0 153
Szia Focus!

Igaz nekem nem Fusionom van, hanem, OFF Fiestám (1,4 Comfort, klíma -sajnos- nincs) ON, de többek között ez a funkció is tök ugyanaz a két modellben.

A lényeg:

Hiába állítom úgy a szellőző rendszert, hogy lábra ne fújjon levegőt, egy kicsit mindig jön. Ha egy kicsit babrálom (nyomogatom jobbra-balra a kapcsolót) akkor néha talál egy olyan pontot, ami elzárja a levegőt. Viszont ezt is csak ideiglenesen, ha elengedem a kapcsolót, azon nyomban visszaugrik alapra, és már engedi is lábra.
Üdv:

ZoliBA

Előzmény: FOCUS (145)
Pukimuki Creative Commons License 2003.08.27 0 0 152
Nekem ugytünik első szériás autom van, mert az általatok felsorolt hibák nem igazán érintenek, a légterelő jól müködik, a lábra való fujás is, bár egy belső levegő keringető nagyon hiányzik.

Tároló rekesz tető, fura de nekem is akad, igaz nem mindig, nem is értem mért van..... valami konstrukcios bibi biztos van a dologban.

FOCUS Creative Commons License 2003.08.26 0 0 151
Világos, valószínü gyártási hiba.
Csak tippelek a hőtágulással, hogy olyan alacsony annak a műanyagnak a hőtágulási együtthatója, hogy a legkorábban pl január-márciusban gyártott autóknál ezt a problémát okozza a hosszan tartó nagy meleg. De ez csak okoskodás a részemről :)
Előzmény: Jpeter (150)
Jpeter Creative Commons License 2003.08.26 0 0 150
A műanyagnak ilyen "nagy" lenne a tágulása?
Nos ami furcsa: a tető első része teljesen síkban van, még a hátulja domború és kiáll a síkból. Ha egyszerre nyomod le a kioldógombot és a hátulját szépen nyílik...nekem az a gyanúm, hogy ezt a műanyagfedelet nem jól gyártották le...Egyébként ha kicsit megnyomkodod hátul utána szépen nyílik, majd visszadeformálódik, és újra akad...

Jpeter

Előzmény: FOCUS (148)
fazekom Creative Commons License 2003.08.26 0 0 149
Üdv mindenkinek!
Most van a hidegen nyöszörgő Fusion-om szervízbe, ahol elhűlve halgatták a szerelők. Csütörtök óta vakarják a fejüket, sejtelmük sincs arról, hogy mi baja lehet. A felső tároló rekesz nekem is csak az alább említett módon nyílik de az én kocsim nem sötétkék, tehát a jelenség nem színfüggő.
Ha valaki hall valamit ennek a nyöszörgésnek az okáról ne titkolja el! Engem meglehetősen idegesít. A szervizesek azt mondták nem tudják megállapítani honnan jön a hang, mert túl rövid ideig hallani. Nekem nem tűnik túl megyőző érvnek, inkább tanácstalanság, vagy valami nagyobb probléma eltusolásának érzem.
FOCUS Creative Commons License 2003.08.26 0 0 148
Szerintem várjál, mert úgysem tudnak vele mit tenni. (egyelőre)

Nem tudom, hogy csak nyáron nem nyilik e a rekesz, de nem lehet hogy a hőtágulás miatt van ez a gubanc?

Előzmény: Jpeter (147)
Jpeter Creative Commons License 2003.08.26 0 0 147
Kedves FOCUS!

Nemsokára - kb. 1 hónapon belül - viszem a kocsimat 2500 km-es első olajcserére. Mit tanácsolsz a tárolóval kapcsolatosan: forszírozzam a javítását, vagy várjak türelemmel?
Egyébként nekem is fúj a lábra...

Jpeter

Előzmény: FOCUS (145)
Törölt nick Creative Commons License 2003.08.26 0 0 146
"A tároló rekesz hibájáról már tudnak kölnben, dolgoznak a megoldáson."

Ez a megoldás nem lehet olyan bonyolult, úgyhogy remélem, hogy a már legyártott kocsikba is beépítik, visszahívás keretében. Ha a Fordnál dolgozol, kérlet, hogy tolmácsold ezirányú kéréseinket "fölfelé".

"Más.
Találkozott valaki olyan 'hibával', hogy a légbefúvó állító tekerője pontatlan? (pl. felső közép állásban a szélvédő mellett lábra is fúj 10 fokkal jobbra már krvésbé, de más állásnál is picit fúj a lábra...)"

Igen, találkoztam. A tekerő alapban nem is működött, a szervizben rakták össze garanciában, azóta az általad leírt módon működik. Én annyira nem akadtam ki a dolgon, mert tisztára olyan, mint a jó öreg A Vectrákban volt. Persze kellemetlen.

Továbbá próbaképpen bekapcsoltam a hátsóablak-fűtést, de a visszajelő nem gyulladt ki, viszont szerintem működik a fűtés.

Előzmény: FOCUS (145)
FOCUS Creative Commons License 2003.08.26 0 0 145
A tároló rekesz hibájáról már tudnak kölnben, dolgoznak a megoldáson.

Más.
Találkozott valaki olyan 'hibával', hogy a légbefúvó állító tekerője pontatlan? (pl. felső közép állásban a szélvédő mellett lábra is fúj 10 fokkal jobbra már krvésbé, de más állásnál is picit fúj a lábra...)

Előzmény: Pukimuki (144)
Pukimuki Creative Commons License 2003.08.26 0 0 144
Hát én a helyedben nem gondolkoznék, szerintem a Focus csak abban az esetben nyerő ha kombi, egyébként részemről a Fruzsi volt a legjobb választás.......persze ez mindenkinél szubjektiv.

Én nem bántam meg, voltak alternativák... de ha jobban utánajár az ember szépen leszükül a kör.

Ami miatt a fruzsi mellet döntöttem: praktikus belső tér, kényelmes ülések és kellő lábtér még hátul is, jó pakolható és kategoriájához mérten tágas csomagtér, magas felépités, magasitott alváz, feszes és megbizható fütómü, alacsony fogyasztás, alacsony fordulatszámon is kellöen nyomatékos motor, 2 év garancia, 20000-es szerviz, normális szervizköltség, 12 év átrozsdásodási garancia, alacsony biztositási kategoria,

Ami ellene szólt: sok müanyag a belső térben, Abs hiánya, ambientéből hiányzó ledönthető anyosülés, hosszú távon"drága" gumik (bár ez nem teljesen igaz, mert 195-ös létükre tényleg üzemanyagtakarékosak lehetnek)

Előzmény: idxgodzzo (140)
Jpeter Creative Commons License 2003.08.25 0 0 143
Egyébként szerintem attól függ, hogy milyen célra akarod...
Ha jársz rosszabb utakon is, akkor egyértelműen Fusion, magas építése, és megerősített futóműve miatt. A Fucus gyönyörű autó, de pl. opciós az utasoldali légzsák, ami elég húzós. Azonkívül a fusion rövidebb, könnyebb vele parkolni, és sokkal jobban pakolható...
Az Almérát én is néztem, ami nem tetszett, az az, hogy a védőcsíkot lespórolták az elejéről és a hátuljáról, illetve én nem tudtam megbarátkozni a Japán pörgősebb motorokkal...

Jpeter

Előzmény: idxgodzzo (140)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!