Keresés

Részletes keresés

parajesus Creative Commons License 2002.11.28 0 0 106
Teganap nyilatkozott a faszi a BBC-n. Aztat mondta, hogy azert lep le mert a ceg vezeteshez nem ert, o csak 0-rol indulva ceg beiinditashoz ert. Azt is mondta hogy az easyjet kivetelevel az osszes tobbi "easy" ceg eddig bukta!!! Nem is kicsi az easyjet tartja el a tobbit.
Előzmény: marioo (104)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.28 0 0 105
Visszaterve a Germanwings-re: ez tulajdonkeppen a Lufthansa fapad agazata. A Eurowings 5 A319-esevel kezdtek el repulni, oktober 27-tol Koln/Bonn bazissal. Barcelona, Stansted, Madrid, Malaga, Parizs, Roma, Zurich voltak a kezdeti desztinaciok, de azota beindult Berlin, Milano, es Becs is. Pillanatnyilag 19 euro mindenhova az egyseges reklamar. Normalisan azert ennel joval dragabb az altaluk kinalt jegy.
Előzmény: Vinnen (101)
marioo Creative Commons License 2002.11.27 0 0 104
EasyJet: látványos nyereségnövekedés

NSZ • 2002. november 27. • Szerző: R. Hahn Veronika

A piaci körülményekkel és várakozással dacolva a szeptember végéig tartó pénzügyi évben 71 millió fontos nyereséget könyvelt el a legnagyobb európai fapados légitársaság, az EasyJet. A kiugró, 78 százalékos adózás előtti nyereségnövekedés mögött radikális terjeszkedés húzódik. A vállalat 83 útvonalon 35 európai és brit repülőtérre közlekedik. Az egy repülőgép- ülésre számított nyereség viszont csak 0,4 százalékkal emelkedett, miután a légitársaság költségei az új útvonalak bevezetése, reklámozása következtében jócskán megnőttek. Az utasok száma 43 százalékkal emelkedett. Az EasyJet vezérigazgatója, Ray Webster ugyanakkor óvatosan nyilatkozott: egy esetleges közel-keleti háborúnak katasztrofális hatása lehet a turizmusra, mint ahogy az is kétséges, meddig tart a brit fogyasztói konjunktúra.

A sikerek ellenére a tervezettnél egy évvel korábban vonul vissza tisztségéből a társaság alapító elnöke, Stelios Haji-Ioannou. A 35 éves dinamikus, karizmatikus, egyben titokzatos üzletember megtartja 22 százalékos részesedését a vállalatban. Hihetetlen energiáját a jövőben az EasyJet sikere nyomán, annak receptjét követve alapított EasyInternet Café, EasyCinema, EasyMoney, EasyDotCom, EasyValue és EasyCar vállalkozásainak szenteli. A személyi változás a City nyomására történt, amely tartott attól, hogy a ciprusi görög üzleti zseni hűbérbirtokként kezeli az EasyJetet, illetve állandóan új ötletekben gondolkozó szelleme árt a légitársaságnak.


Előzmény: Vinnen (101)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.26 0 0 103
m1, déli hiradó. A P-Air elnöke beszélt.
Nomeg a pállfy :D
Előzmény: tjsz (102)
tjsz Creative Commons License 2002.11.26 0 0 102
Szia!

Melyik tv csatornán volt erről szó? Ki nyilatkozott?

Üdv: Szabi

Előzmény: Törölt nick (100)
Vinnen Creative Commons License 2002.11.26 0 0 101
Olvastam, hogy a Ryanair után a második legnagyobb fapados légitársaság, az Easyjet-Go duó is rekord eredménnyel zárta az elmúlt üzleti évet. Ők 60 millió angol fontos (kb. 24 milliárd forintos) nyereséget értek el. A két cég 2003 márciusára teljesen egyesülni fog és a Go név el fog tünni a piacról.
Tudja valaki, hogy a német Germanwings hogyan kezdte meg müködését? Én még semmit sem hallottam róluk.

Érdemes elolvasni Utas2 topictárs helyszíni beszámolóját a Frankfurt-Hahn reptérről és annak fejlesztéséről a Melyik reptéren jártatok már topicban. Ez ugyebár a Ryanair németországi bázisa!
Esetleg Utas2 ide is berakhatod az írást!
Repültél is onnan valamerre vagy csak körbenéztél?

Vinnen

Törölt nick Creative Commons License 2002.11.26 0 0 100
Épp tegnap volt erről szó a tvben.

Elkészül legkésöbb augusztusra hogy valami sporteseményre már ide jöhessenek a sportolók.

Aztán ha annak vége fejlesztik tovább és egy nagyobb épület majd egy nagyobb, modernebb irányítótorony is épül, hogy nagyobb gépek is jöhessenek.

Épül majd még egy 3 kmes pálya is.

tjsz Creative Commons License 2002.11.26 0 0 99
Sziasztok!

Na végre megtaláltam azt az ominozus Kisalföld cikket, ami alapján irtam azt, hogy az épületnek is készen kell lenni júliusra + nemcsak 1 milliárd jut a fejlesztésre:

http://www.kisalfold.hu/cikk.php?id=194&cid=32828

Idézet:

"A döntés után Szakács Imre megyei elnök lapunk érdeklődésére elmondta, az átvétel csak az ingatlanra vonatkozik, a két érintett önkormányzat nem tudja és nem is akarja egyedül működtetni a repteret. Ezt továbbra is a P-Air Győr–Pér Repülőtér Fejlesztési Kft. viszi tovább, amely – mint ismeretes – a Phare CBC pályázaton nyert 1,23 millió euró támogatást, amit a szaktárca és az Audi is kiegészít. Ebből a pénzből épül a szilárd burkolatú pálya és a hozzá kapcsolódó épületegyüttes, amelynek tervezett üzembe helyezési határideje 2003. június 30-a.
Némi meglepetést keltett, hogy Győr, amely Pérrel és a megyével együtt szintén tagja a kft.-nek, az ingatlanátadásból kimaradt. Ezzel kapcsolatban Balogh József győri polgármester azt nyilatkozta, a földtulajdon kérdése még nem zárult le. "

Üdv: Szabi

tjsz Creative Commons License 2002.11.26 0 0 98
Sziasztok!

Újabb cikkek a péri reptérrel kapcsolatban:

http://www.kisalfold.hu/cikk.php?id=190&cid=32885#

Ha a Kisalföld oldalán rákerestek a "reptér" szóra, akkor további cikkeket is találhattok.

http://gyor.index.hu/main.php?hirid=359

http://gyor.index.hu/main.php?hirid=1056

http://www.gyor-online.hu/cgi-bin/hir/read.cgi?temakor=kezdooldal&hir=021122101628.html

Üdv: Szabi

tjsz Creative Commons License 2002.11.26 0 0 97
Sziasztok!

Most találtam egy cikket a péri repülőtér fejlesztéséről:

http://www.sportrepules.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=598

A cikk szerint:

- a repülőtér 70-80 személyes utasszállító gépek fogadására lesz alkalmas

- a közel l milliárd forintos összegből 1.450 méter hosszú és 30 méter széles kifutópálya épül gurulóutakkal

- már készülnek egy utasterminál - utasforgalmi épület - tervei irányítótoronnyal

Tudomásom szerint:

- nem "csak" 1 milliárdos befektetésről van szó

- az utasterminál tervei készen vannak és annak is
készen kell lenni júliusig

(információim a Kisalföldből származnak)

Egyebként megmondom öszintén én nagyon számítok ennek a repülőtérnek a beindulására egyrészt mivel kb. 20 km-re lakok onnan, másrészt gazdaságilag további jelentős fejlődést eredményezne (igaz, nekünk GYMS megyeieknek így sem lehet okunk panaszkodni), harmadrészt szeretnék szakmát váltani .....

Üdv: Szabi

Előzmény: Heading370 (95)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.26 0 0 96
Latom figyelsz!
Előzmény: HotelQuebec (94)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.26 0 0 95
Fontos reszletkerdes: milyen hosszu lesz a palya, es milyen leszallito rendszert telepitenek?
Előzmény: tjsz (93)
HotelQuebec Creative Commons License 2002.11.26 0 0 94
Es tudunk valamit a futopalya mereteirol?
Előzmény: tjsz (93)
tjsz Creative Commons License 2002.11.26 0 0 93
Sziasztok!

Valaki emlegette ebben a fórumban a péri repülőteret.
Info: a péri és a győri önkormányzat most már a tulajdonos, a Strabag elkezdte a kifutó pálya építését, a Kisalföld szerint (Győr-Moson-Sopron megyei napilap) 2003. júliusáig (!!!!) a munkálatoknak be kell fejeződni. A repülőtér épülete kb. 200-250 m2-es lesz.
Az M1-estől kb. 10-15 km-re van, a 81-es főútról
közelíthető meg, tehát az elérése gyors. Nagyjából Bp. és Bécs között félúton van, Pozsony kb. 90 km-re, tehát nem csodálkoznék, ha egy olcsó légitársaság idetelepülne......
Ja igen, ez most jutott eszembe: az Audi 2 milliárd Ft-tal járul(t) hozzá a reptér építéséhez, mivel a bécsi reptér nekik drága. Tehát egy olcsó légitársaságnak is viszonylag ideális célpont lenne: gyors megközelíthetőség, 3 nagy város a közelben, olcsó, kicsi forgalom stb.

Üdv: Szabi

Utas2 Creative Commons License 2002.11.24 0 0 92
Neked sem mondtam még?

A könyvet Simon Calder írta, címe: No Frills, The Truth Behind The Low-Cost Revolution In The Skies.

És sajna kerek perec leírja, hogy Prága Közép-Európa legszebb városa, de viszont azt is, hogy 2004 után (amikor is a szabadkereskedelmi megállapodások részévé válunk) valszeg Magyarország, Lengyelország és Szlovénia lesznek a következő célpontok, mert ott már kialakulóban van megfelelő méretű fizetőképes és utazni vágyó piac. Addig viszont nem valószínű, hogy repülnének errefele - kivéve Prága, ahol éppen most bővíti heti 13 járatra a Go/bmibaby a londoni (asszem Luton) desztinációt. Ja, mellette persze ott is repül a British, meg a CSA is ezen az úton (Heathrow és Gatwick).

Előzmény: Heading370 (90)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.23 0 0 91
Bizony nem ártana :D
Heading370 Creative Commons License 2002.11.23 0 0 90
Ne hezitalj, tedd kozkinccse a szerzo nevet, meg a cimet!
Előzmény: Utas2 (89)
Utas2 Creative Commons License 2002.11.23 0 0 89
Na szóval, ahogy Headingnek is említettem, átrágtam magam egy nagyon tanulságos és érdekes könyvön, amely a low cost légitársaságok kialakulásáról és működésükről szól. Vannak benne részletes információk a Lakers, Ryanair, Debonair, Easyjet, Go, Buzz, és persze a Southwest légitársaságokról, meg sok minden más. Van benn információ az általuk használt repterekről is, szóval hasznos könyv azoknak, akiket a téma érdekel. Elég friss kiadás, 2002 tavaszán adták nyomdába. Mindenkinek ajánlom, ha van kérdés, szívesen válaszolok.
Vinnen Creative Commons License 2002.11.20 0 0 88
Én speciel üzleti ügyben. Igy is elmentem csak 60.000-ért.
De úgy néz ki rajtam kivül sokan mások is mennek arrafelé...:-)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.20 0 0 87
Minek akartál volna Te odamenni? :)
Vinnen Creative Commons License 2002.11.20 0 0 86
Én ezen a héten nem kaptam akciós jegyet Bukarestbe!
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.20 0 0 85
Dehisz Frankfurtba van vonat is! :) 18900 Ft oda vissza, hálókocsiban.
marioo Creative Commons License 2002.11.20 0 0 84
En voltam Frankfurtban az akcios jeggyel, es haromszor varialtam at az indulast, ugyhogy nekem ugy tunt, hogy nem csak 2-3 helyet szabaditanak fel. Mondjuk nem is volt teli a gep.
Előzmény: Törölt nick (83)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.20 0 0 83
Apropó Brüsszeli gép. Ma láttam nagyon közelről amikor megérkezett az esti brüsszeli by MALÉV :) Kinnt voltunk néhány haverral a kifutó pálya végénél így este.
Heading370 Creative Commons License 2002.11.18 0 0 82
Feltetelezem az akcionak koszonheto, hogy a brusszeli gepek mostansag mind teljesen tele vannak. Pedig a teli menetrendben B733-as van.
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.18 0 0 81
Londonba nem is érvényes a kedvezmény :D
Viszont én most konkrétabban Helsinkiről beszéltem. Ott ilyenkor totál pangás van, tudom, hogy a gép szinte üres de azért megkérdeztem volna mégis mennyire üres? :) Nem tudom meg már soha...
parajesus Creative Commons License 2002.11.18 0 0 80
Ok, de milyen városokba???
Londonba pl. én még nem nagyon hallottam üres helyről az utóbbi 1 évben. Viszont 180 fős várólistáról már igen...
Előzmény: Törölt nick (79)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.18 0 0 79
Elvileg a szabad helyek függvényében nyitnak egy osztályt amiben a maradt helyeket osztják ki.

Szerintem 3 nappal indulás elött megnyitnak egy pár helyet, majd 2 nappal elötte még párat és az utolsó napon a maradékot... Érdekük eladni minden helyet, nem? Akár olcsón, akár nem, de érdekük...

Előzmény: parajesus (78)
parajesus Creative Commons License 2002.11.18 0 0 78
Utolsó infóm szerint gépenként kb. 3-6 hely az akciós. Javítsatok ha sokat mondtam volna.
:(
Előzmény: Törölt nick (77)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.18 0 0 77
Hát azért én bementem érdeklődni a Malév irodába, hogy ugyan mondja már meg hogy egy járatra mennyi szabad hely van hogy esetleg tudjak kalkulálni, de a nő csak nagyon morcosan nézett rám és kategórikusan megtagadta az információ átadását, a miértre pedig annyit mondott, hogy: "Csak. Tessék jönni majd 3 nappal elötte. Viszlát!"

LOL Malév :)

Előzmény: Vinnen (76)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!