Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Ne haragudj csak tudni akartam, hogy a germanairern kivul indult-e, vag indul-e a kozeljovoben mas legitarsasag.Germanairnek igen joka 14000 ftos kolni retur arai.
Az utobbi ket hozzaszolason csak mosolyogni tudok :-)
Tobb, mint 600euros jeggyel 4 oras kesesnel egy pohar vizet sem kaptunk, mondjuk tajekoztatast sem, hogy mi tortenik, ez az arszinvonal pedig igencsak tavol all a low-cost-tol...
A Budapestrol indulo amszterdami low-cost engem is nagyon erdekelne, foleg akkor, ha elotte meg Maastrichtban is leszallnanak a kedvemert... Maradjunk annyiban, hogy egyelore Budapestrol low-cost-tal csak Kolnbe lehet repulni, es ezt is csak majus vegetol.
Bocs ha hülyeséget kérdezek, de összefoglalnátok hogy most milyen olcsó légitársaságok indulnak Budapestrol?
Engem fokepp amszterdam illetve berlinbe meno jarat erdekelne leginkabb!
Az europai konvencio szerint aki a kontinensen repulesi engedellyel rendelkezik az jo nehany dologra kotelezett (egy legitarsasag sem kivetel), mint peldaul szallas kifizetese, etel-ital a hosszabb varakozas alatt. A konvencio szovege pl. a FRA-n teljes terjedelemben ki van plakatolva (akit erdekel annak csinalhatok rola egy digitalis fotot). Ugyhogy aki foldon alszik az rosszul teszi, mert koltsegeit jogosan kovetelheti barmely legitarsasagtol.
A légitársaság szóvivője az üggyel kapcsolatban elmondta: "A vállalat általában tartalékgépeket vet be ilyen esetekben. Ha ez nem lehetséges, az utasokat a legközelebbi járatra irányítja át, addig szükség esetén hotelt biztosít. Természetesen minden költséget a légitársaság áll, sőt a repülőjegyet és egyéb költségeket is megtéríti."
Mintha nem ez állna a 3color által többször is belinkelt EasyJet szerződési feltételekben... Vagy az Ryan volt?
A légitársaság egyik ügyfele, akinek negyvennégy órát kellett várnia egy spanyol reptéren, dühében elindította a www.easyjet-sucks.org oldalt, ahol beszámol megpróbáltatásairól, és sorstársait arra kéri, csatlakozzanak mozgalmához.
Mike Webb családjával április 25-én indult vissza Angliába Spanyolországból. Járatukat azonban törölték, ezért majdnem két napig kellet várniuk, mire gépre szállhattak.
Webb beszámolója szerint a járat törlését az utolsó pillanatban jelentették be, a százötven utas akkor már az alicantei reptéren várt a beszállásra. Néhány szerencsés öt órával később feljutott egy másik Londonba tartó Easyjet-járatra, páran más nagy-britanniai célállomással megelégedve választottak új járatot.
A gyerekek a földön alszanak
Az utasok többsége azonban a reptéren éjszakázott, járatukat április 25-ről 27-re tette át a légitársaság. Az utasok nagy része a székeken aludt, de Webb gyermekeinek már csak a földön jutott hely. Hazaérve Mike Webb létrehozta az easyjet-sucks.org oldalt, hogy ezen számoljon be megpróbáltatásairól, illetve, hogy ott mindenki közzé tehesse hasonló élményét. Webb abban bízik, hogy akciója hatására az Easyjet változtat korábbi gyakorlatán.
A légitársaság mindent visszafizet
A légitársaság szóvivője az üggyel kapcsolatban elmondta: "A vállalat általában tartalékgépeket vet be ilyen esetekben. Ha ez nem lehetséges, az utasokat a legközelebbi járatra irányítja át, addig szükség esetén hotelt biztosít. Természetesen minden költséget a légitársaság áll, sőt a repülőjegyet és egyéb költségeket is megtéríti."
Webb szerint azonban nekik senki nem ajánlott fel ingyen szállást, és kisegítő járat sem volt, pedig Valenciában várakozott az Easyjet egyik gépe. Webb a repülőjegy árát (221,5 font) és további kétszáz font rendkívüli költséget követel vissza a légitársaságtól.
A fapados légitársaságok magyar ügyfelei többek között az Index fórumain számolhatnak be élményeikről.
igen,így 52000Ft-re jön ki.Amikor a Snowflake-t megkérdeztük,akkor a Malévnál is voltunk,és mondták,hogy keddi,és szombati járatokra érvényes a jegy,egy szombat éjszakát kint kell tölteni.
Azt lattatok mar, hogy a Germanwings website-jan mar valaszthato a magyar nyelv is? Na jo az online booking meg csak angolul megy, de azert kezdetnek nem rossz, ahhoz kepest hogy meg be sem indult a jarat.
Erdekes ök ugy hivjak magukat hogy "elsö nemet kedvezö aru legitarsasag". Kicsit nyögvenyelös nev...
Egy masik hir szerint nemcsak az easy tudja elkepzelni a lowcost bizniszt Airbus-okkal:
JETBLUE ORDER 65 AIRBUS A320 AS PROFITS UP
24 April 2003 Source: Reuters
JetBlue Airways posted a better-than-expected 34 per cent jump in first quarter earnings, a rarity in an industry plagued by billions of dollars in losses.
JetBlue Airways said it would place / has placed an order for 65 A320 aircraft from Airbus with an option for 50 more. A source had told Reuters the order was valued at nearly $4 billion. JetBlue Airways, known for its live in-flight television, said its profit rose to $17.6 million from $13 million a year earlier.
Hát ez az. Azért is tűnt fel, mert a legfrissebb Aeromagazinban is megjelent egy cikk az Air Berlinről. Egyébként egy wingletes B-738-as volt.
Kezembe akadt a ferihegyi reptér havilapjának áprilisi kiadványa. Finoman szólva nem állít igazat a sajtókiadvány, amikor azt írja: az 1-es terminál felkészült a fapados járatok fogadására....
Ahogy néhány órája leszálltam Ferihegyen, a szemembe ötlött az Air Berlin (a legelső német fapad) wingletes B-737-ese a B terminál előtt. Mit keresett itt?
Na igen, csak tapasztalataim szerint nagyon nehéz elcsípni egy jó csatlakozást... Épp Svédországra próbálgattam korbban nézni én is, de Malmöre sikerült egyedül kihoznom egy elégséges csatlakozási idejű variácót, úgy, hogy vissza Nyküpningből jövök :) Minden esetre jó matekolást ezen! :D
Budapest - Stockholmot megkaphatod úgy 35-40 ezer Ftból illetékestül. Vagy valahogy eljutsz Frankfurt-Hahn repterére és onnan közvetlen Malmö vagy Göteborg :)
Segítséget szeretnék kérni!
Hogyan tudnék a legolcsóbban Svédországba(Malmo/ Göteborg) repülni fapadossal, hogy az ne kerüljön túl sokba. Maximum egyszer szeretnék átszállni.
Mennyibe fog ez nekem kerülni? Fapados gépnél mennyi az illeték?
El?re is köszönöm a segítséget!
Prága-Velence (érdekes a fapadosok is mindig előszőr Prága felé nyitnak és csak aztán jön, ha jön, Budapest)
Rimini-London/Gatwick(egy ex-Ryanair járat)
Frankfurt/Hahn-Milano/Malpensa (Ryanair konkurencia azzal a különbséggel, hogy nem itt Milánó nem Bergamot jelent)
Az árak 9,99€-nál kezdődnek.
Látta valaki a Ryanair új reklámját, amiben a volt iraki tájékoztatási miniszter Easyjet szóvivőként mondja, hogy az Easyjetnek vannak a legalacsonyabb árai?
Le lehet tölteni az Internetről?
Egy kis csemege a Ryanair honlapról:
"DON’T MENTION THE WAR TOBY!
In response to the whinging remarks by Easyjet’s Toby Nichol, Ryanair’s Head of Communications, Paul Fitzsimmons said:
“The war is on Toby, and if you can’t stand the heat, get out of Baghdad. You can run, but you cannot hide from the truth:
EASYJET CAN’T MATCH RYANAIR’S LOW FARES.
EASYJET CAN’T MATCH RYANAIR’S PUNCTUALITY. EITHER!
Those that can (Ryanair) - DO, those that can’t (Easyjet) – whinge.
Ryanair are No.1 for low fares and punctuality, Easyjet are No.1 for whinging!