Keresés

Részletes keresés

HotelQuebec Creative Commons License 2002.11.05 0 0 21
Nem arra gondoltam, hogy mi itt dobjuk ossze a zsebpenzunket es hajra. Csak peldanak emlitem, hogy vannak ugye olyan emberkek, vallalkozok, miniszterelnokok akik megengedhetik maguknak a kockazatot, hogy befektessenek egy bizonyos osszeget valami ilyesmibe. En nagy fantaziat latok benne es, ha a RyanAir vagy EasyJet jogilag nem nyithat jaratot Magyarorszagra, esetleg innen bentrol lehetne oket segiteni. Illetve lehetett volna, ha jol sejtem az EU tagsag a kuszobon van es ugy tudom, hogy a "fapadosok" is szivesen nyitnak keletEuropa fele. Az persze mar mas kerdes, hogy mennyire tennenek keresztbe egy ilyen vallalkozasnak. Sokaknak nem erdeke, hogy hazank buszkesege konkurenciat kapjon. Mellesleg ez mashol sincs maskeppen. Peldanak felhozhatnam Belgiumban a VGAir-t. Ezt is egy milliomos alapitotta es Airbus A330-osakkal jar(t) Brusszelbol a tengerentulra (is). Van akinek ugye ennyi penze is van, hogy napi jaratokat inditson ekkora gepekkel. A lenyeg az, hogy a belga hatosagok sokaig huztak a papirmunkat, minel jobban megprobaltak keresztbe tenni. Ilyesmi volt az ETOPS jogositas is, melyre hosszu heteket kellet varni, addig is a jaratok a lenyegesen hosszabb non-ETOPS utvonalon repultek. Sok csunyasag tortent a jegyeladasok teren is, honapokig csak kozvetlenul a legitarsasagtol lehetett megvenni a jegyeket mert az utazasi irodak rendszerebe nem voltak hajlandoak betenni. 100 szonak is 1 a vege, nem akarom itt senki idejet huzni, erdekes lenne belevagni egy ilyen kissebb tarsasagba, RyanAir alahordonak a keletEuropai varosokbol. Egy Embraer120-ast vagy L410-est szerintem konnyen meg lehetne tolteni a nagyvarosokbol, olcso uzemeltetes, rovid tavra megfelelo sebesseg (gyorsabb, mint az auto/vonat), nyilvan a jegyarakat is lehetne normalizalni.
Előzmény: HotelQuebec (19)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 20
Nagyon sok pénzbe kerülne ez!

De ha megnyerem az ötöst, akkor benevezek egy ilyenre.

Előzmény: HotelQuebec (19)
HotelQuebec Creative Commons License 2002.11.05 0 0 19
Magyarorszagra talan majd az EU tagsaggal egy idoben fognak jaratot inditani, bar lehet, hogy elobb is.
Nem akarok senkinek sem otleteket adni, de azt hiszem, hogy eleg jo penzt lehetne csinalni most egy apro magyar tarsasaggal. Amire en itt gondolok:
egy Budapest kornyeki kissebb repterrol lehetne ATR-rel vagy meg akar l410-zel is jaratokat uzemeltetni Grazba vagy Becsbe, pontosan azokra a repterekre ahonnan az olcsok is jarnak a nagyobb europai varosokba. A csatlakozast remekul ossze lehetne hangolni pl. a RyanAir jarataival. Meg azt is el tudom kepzelni, hogy az o jegyeiket lehetne egyutt arulni a CsoroAir jegyekkel.
Carpy Creative Commons License 2002.11.05 0 0 18
FapadAir-hez mit szoltok? :-)
Előzmény: Törölt nick (14)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 17
De most nézzétek meg. Nem gáz? Vagy épp aki Milánóban él: milyen gyönyörű!

One-way
9.99 EUR
Wed, 27 Nov 02
Flight FR 4193
09:50 Depart Milan Bergamo (BGY)
10:55 Arrive London Stansted (STN)
One-way
9.99 EUR
Tue, 03 Dec 02
Flight FR 4196
18:30 Depart London Stansted (STN)
21:30 Arrive Milan Bergamo (BGY)

Total Cost of Flight
(excluding handling fee (if applicable))
50.74 EUR

Nevetséges.

parajesus Creative Commons License 2002.11.05 0 0 16
Esetleg:
AirPuttó
AirSzutyok
AirRuppótlan
Előzmény: Törölt nick (14)
parajesus Creative Commons License 2002.11.05 0 0 15
Köszi az infót, végül találtam nekem valót. Így sajna csak 1 napra tudok menni :(, de amiért megyek arra elég lessz ennyi is. Szóval 1 hónapon belül ízídzset tesztelve lesz...
Még egy kérdés, Zürichnek hány nemzetközi reptere van? Én csak egyről tudok.
Előzmény: Heading370 (10)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 14
Alapítsunk mi egy low cost fapados air linet.

Air Olcso - Néven :D

HU lesz a jelünk ;)

Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 13
Bizony.

Engem nem érdekel, hogy Frankfurtból az amúgy tehetős németek 14€ból eljutnak Osloba, álmaim egyik városába, mí én itthonról jó ha 90.000ért eljutok, hanem az érdekel:

IDE MIKOR JÖNNEK?!?!

Báááá....

Vinnen Creative Commons License 2002.11.05 0 0 12
Igen a London-Svájc útvonal teljesen az Easyjet területe. Érdekes megfigyelni, hogy az igazán nagyok azért ahol lehet itt is kerülik a közvetlen versenyt egymással, a párhuzamos járatokat.
Bár ahogyan elnézem egyértelmű, hogy a Ryanair lesz a legnagyobb cég ezen a piacon ha csak bele nem roppan ebbe az agressziv terjeszkedésbe. Azért engem még mindig érdekel, hogy hogyan szereznek mondjuk napi 180 utast pl. a Graz-London szakaszra? Eddig nem volt rá igény most meg van? Vagy az is repül aki nem is akart volna amúgy csak annyira olcsó, hogy "ezt nem lehet kihagyni"?
Állitólag a Virgin Express is nagy ugrásra készül a közeljövöben.
Kiváncsian várom, hogy mi lesz ezzel a hirtelen jött sok német olcsó céggel. Azért az a piac is véges!
Viszont a franciáknál csak az AirLib nevezhető olcsó cégnek. A spanyoloknál meg egy sincs! Ezek lesznek a jövő nagy piacai! Na meg Kelet-Közép-Európa!
Az olaszoknál nem igazán tudom mi a helyzet low-cost téren.

Repült már valaki olcsó társasággal?

Vinnen

Hogy írják helyesen angolul: low-cost vagy low cost? Kell a kőtőjel?

Kastrup Creative Commons License 2002.11.04 0 0 11
Akit nemcsak a legnagyobb nagy britanniai célállomás érdekel, annak ajánlom az alábbi táblázatot, mely nem olyan rég (néhány hete) a Frankfurter Allgemeine Zeitungban jelent meg a low cost légitársaságokról:

AIR BERLIN:
Németországi indulások: Berlin Tegel, Dortmund, Münster/Osnabrück, Paderborn és 14 kisebb reptérről
Célállomások: London, Milánó, Bécs, és 45 mediterrán desztináció
Legalacsonyabb ár: 39 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01801-737800 24 órás
www.airberlin.de

BUZZ:
Németországi indulások: Frankfurt, Düsseldorf, Berlin
Célállomás: London
Legalacsonyabb ár: 39 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01803-102040, H-P 8-20, Szo 8-14, V 10-16
www.buzz.de

DEUTSCHE BA (dba):
Németországi indulások: Berlin Tegel, Düsseldorf, Hamburg, Köln/Bonn, München, Stuttgart
Célállomások: regionális kapcsolatok ezen városok között, és Münchenből Malagára
Legalacsonyabb ár: 25 € + változó díjak és adók, melyek online kalkulálódnak egy útra
Call center: 01805-359322, H-P 6-22, Szo-V 8-21
www.flydba.com vagy www.deutsche-ba.de

GERMANIA:
Németországi indulások: Berlin, Köln, Frankfurt
Céllálomások: Berlinből Kölnbe és Frankfurtba, illetve Kölnből Tiflisbe
Legalacsonyabb ár: 77 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01805-107207, H-P 7-22, Szo-V 10-18
www.germania-flug.de

GERMANWINGS:
Németországi indulás: Köln/Bonn
Célállomások: Berlin, Bécs, Milánó, Róma, Nizza, Barcelona, Madrid, Párizs, Zürich, London
Legalacsonyabb ár: 29 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01805-955855, 24 órás
www.germanwings.de

GO-FLY:
Münchenből Londonba
Legalacsonyabb ár: 43 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01803-654321, mindennap 8-23
www.go-fly.net

HAPAG-LLOYD EXPRESS: (vadiúj low cost)
Németországi indulás: Köln/Bonn, Frankfurt (innen csak Berlinbe)
Célállomások: Barcelona, Milánó, Párizs, London, Drezda, Berlin, München
Legalacsonyabb ár: 10 €
www.hl-express.de

RYANAIR:
Németországi indulások: Frankfurt-Hahn, Hamburg-Lübeck, és Friedrichshafen (innen csak Londonba)
Célállomások: London Standsted, Bournemouth, Shannon, Glasgow, Montpellier, Perpignan, Oslo Torp, Pisa, Milánó, Pescara
Legalacsonyabb ár: 0,01 € + változó díjak és adók, melyek online kalkulálódnak egy útra
Call center: 0190-669900, H-P 8-18
www.ryanair.com

Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 10
Megneztem meg egyszer. Stansted-bol nem mennek, de Gatwick-bol is, meg Lutonbol is lehet talalni 15.90-ert darabjat. Az meg mindig csak 32 font oda vissza, ha egy kicsit flexibilis vagy! Azert ez nem rossz!
Előzmény: parajesus (8)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 9
En a Gatwick-Zurichnel csak ugy talalomra beirtam egy datumot es 25 fontert is volt. Ha nem muszaj adott napon menni erdemes egy kicsit jobban korulnezni!
Előzmény: parajesus (8)
parajesus Creative Commons License 2002.11.04 0 0 8
Atlag 90-140 fontbol lehet naluk egy ilyet kihozni. hat nem annyira fapad...
Előzmény: Heading370 (6)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 7
Mennek Gatwick-bol, Luton-bol, meg Stansted-rol is.
Előzmény: parajesus (5)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 6
Easyjet?
Előzmény: parajesus (5)
parajesus Creative Commons License 2002.11.04 0 0 5
Helló,

tud valaki olcsó megoldást London-Zurich-London-ra?

Törölt nick Creative Commons License 2002.11.04 0 0 4
Múlt héten Ryanair London - Strasbourg viszonlyatban teljesen ingyen repült, csak a taxot kellett megfizetni, így a foglalási rendzser szerint egy út 15,78 fontra jött ki.

Pimasz reklámja is volt.

Plakát, rajta a szöveg nagy betűkkel:

"Eurotunnel = 110 ?
Ryanair = 0 ?

Eurotunnel = 1 hour 10 minutes
Ryanair = 25 minutes"

És alatta meg, hogy taxokat azért ki kell fizetni meg hogy ez Strasbourgba szól nem Párizsba.

LOL :)

Előzmény: Heading370 (2)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.04 0 0 3
Bakker miért csak azoknak lesz jó akiknek már amúgy is jó?! Értem én : Budapestre miért nem járnak fapadosok?!
Előzmény: Heading370 (2)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 2
Jol tetted! Legalabb nem zavarjuk az igazi tudomany muveloit!
Emlekszem egy par evvel ezelott nagy port vert fel amikor a Ryanair fonoke azt talalta nyilatkozni, hogy hamarosan a gepein fennmarado, el nem adott helyeket ingyen fogjak kinalni, merthogy a kapcsolodo szolgaltatasokon meg igy is kereshetnek valamennyit. Ugy tunik mar el is jott ez az ido: egy kollegam lelt ra az alabbi ajanlatra: Charleroi - Liverpool 1 eurocent(!!!), Liverpool - Charleroi (ez mar azert huzosabb, 1 euro!). Illetekekkel egyutt kb 20 euro, oda vissza. Jo, jo tudom nincs rendes fedelzeti ellatmany, meg csak penzert adjak a kolat...
De nagy a mozgas a nemet jaratok koreben is: elindult a Germawings, Koln-bol, es az Air Berlin is tamadasba lendult, pont a Ryanair bazis Stansted-re inditottak jaratokat oktoberben, vagy fel tucat nemet repterrol, B733, B738-asokkal. Bar ok azt mondjak hogy nem klasszikus fapadrol van szo, mert van fedelzeti ellatmany, meg helyfoglalas. (Kerdem en: kit erdekel?) Jellemzo arak 30 euro korul, csak odautra.
Előzmény: Vinnen (-)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.04 0 0 1
Mikor jönnek Magyarországra?
Képzeljétek csak el...

Budapest - London Stansted NOW For special price!
990 HUF incl. taxes! (one way)

:D

Vinnen Creative Commons License 2002.11.04 0 0 0
Rekordprofit a Ryanairnél

MTI
2002. november 4., hétfő 11:59

Bár a "rendes" légitársaságok eredményei is javulnak, de az olcsó, kiegészítő szolgáltatásokat nem kínáló, úgynevezett fapados társaságok egyenest rekordokat döntenek a tavaly szeptemberi amerikai terrortámadások okozta sokkból felépülő légi piacon.

Az ír Ryanair, Európában nagyságra a második olcsó légitársaság a brit Easyjet mögött, hétfőn 151 millió eurós adó utáni profitot jelentett a szeptemberrel zárult első üzleti félévéről, 73 százalékkal nagyobbat az egy évvel korábbinál. Ez volt a társaság valaha elért legjobb félévi eredménye. A társaság egész évre 15 százalékkal javította a korábbi előrejelzését az adó utáni profitra. A Ryanair bevétele 35 százalékkal 464,6 millió euróra nőtt.

Az ír társaságnál az átlagos jegyár 2 százalékkal csökkent a félév alatt, de közben a működési költséget 11 százalékkal lefaragták, így a működési haszonrés 6 százalékponttal 32 százalékra bővült. Az első üzleti félévben 7,84 millió utast szállítottak, 37 százalékkal többet, mint egy évvel azelőtt, és a repülőgépeik foglaltsága 6 százalékponttal 88 százalékra emelkedett. A második üzleti negyedévben a Ryanair adó utáni nyeresége 112 millió euró volt, az egy évvel korábbi 65 millió helyett.

Új gépeket állítanak forgalomba

A cég rövidesen új járatokkal toldja meg az eddigi 86-ot. Hat hónapon belül 13 új Boeing 737-800-as repülőgépet állít forgalomba, és néhány éven belül több mint száz új géppel tervezi növelni a flottáját.

A Ryanair Holdings hétfő délelőtt 4,505 font volt a londoni értéktőzsdén, 31 pennyvel, azaz 7,39 százalékkal drágább a pénteki zárónál. Hétfőn 4,30 fonton nyitott. Ötvenkét héten belül a csúcsa 5,72 font volt, júliusban, a mélypontja 2,6381 font, múlt hét csütörtökön.

Vinnen Creative Commons License 2002.11.04 0 0 topiknyitó
Az utóbbi időben annyi hozzászólás született ezen témakörben szana-szét több topicban, hogy úgy gondoltam gyüjtsük őket itt egy helyen!
Természetesen nem csak Ryanair, Easyjet, stb légitársaságokról irjatok, hanem például a nagyon is olcsó budapesti CSA jegyárakról. Ha esetleg már valaki repült valamelyik légitársasággal feltétlenül irja meg tapasztalait!

Kezdésnek egy friss hír miszerint a Ryanair harmadik európai bázisa-London-Stansted és Frankfurt-Hahn-után Miláno-Bergamo lesz, ahonnan jővő februártől 4 géppel 6 desztinációra (London, Párizs, Brüsszel, Barcelona, Hamburg,Frankfurt)napi 30 járattal 12 hónap alatt 2 millió utast tervez kiszolgálni!!

Vinnen

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!