Keresés

Részletes keresés

HotelQuebec Creative Commons License 2002.11.06 0 0 31
Csak egy bajom van ezekkel "kis" repterekkel, megpedig:
Ferihegy a nagymultu nemzetkozi szuperrepuloter, csak azt arulja el valaki, hogy miert nincs normalis tomegkozlekedes. A BKV+ ugyan orak alatt "bevisz" a KoKire, ezt inkabb elkerulom, ha lehet, raadasul innen meg Metrozni is kell. Van ugye az LRI Minibusz, ez viszont joval tobbe kerul, mint a hagyomanyos tomegkozlekedes, ugyan hazhoz visz, ha szerencses az emebr akkor csak a fel varoson kell atkeringenie mielott hazajut. Amikor Ferihegyen loket van rengeteget kell varni ra. Van ugye meg a taxi is, de a repuloter-varos tavolsagabol adodoan ez egy kicsit sokba kerul, foleg, ha azt vesszuk figyelembe, hogy most "olcsobb" utazasrol szol a vita. A nem budapestiekrol ne is beszeljunk... Sejtem en, hogy honnan fuj a szel, sajnos Magyarorszagon nem mindennapos megszokott dolog az, hogy repulovel utazzunk. Ez egy kvazi unnepi alkalom melyre mindig akad valaki ismeros aki "kivisz a repterre". Gondolnunk kellene azonban a kulfoldiekre is, elkepzelheto, hogy nemcsak a magyarok, de esetleg a kulfoldiek is szivesebben utaznanak Budapestre a RyanAirrel. Szoval, ha Ferihegy ennyire elerhetetlen, akkor mi lenne Tokolon, Kiskunlachazan?
Előzmény: phoenix (30)
phoenix Creative Commons License 2002.11.06 0 0 30
Gyanithatod, de ugy tudom a "kis" repter meg igy is miliardokat er. Tudod, egy jol idozitett alairas eleg ahhoz, hogy ha vkinek terve van, az ebben az evben ne tudjon belekezdeni, mert kicsuszik az idobol. Kb olyan a dolog, mint Bpn kiirni egy kozbeszerzesi palyazatot utfelujitasra januar helyett augusztusban.

Borgond igen kedvezo helyen van, 70Kmre Budapesttol, 1-2Kmre delre az M7rol.

phoenix

Előzmény: Törölt nick (29)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.06 0 0 29
Szeged is alkalmas lenne. Hisz repül onnan Horvátországba valami járat...

Meg aztán ez a "Köszönjük Orbán Viktor!" sem kéne, csak mert gyanítom, Viktor nem foglalkozott úgy behatóbban eme egy kis reptér sorsával...

Előzmény: Heading370 (28)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.05 0 0 28
Bocsanatot kivanok, ne engem tessenek a foldbe dongolni, en csak Vinnen szaktars kedveert (22)emlitettem Borgondot zarojelben, Kiskunlachazat meg azert mert ha jol emlekszem arrol is volt szo nemregen valahol masutt. En megszalottan Tokolt emlegetem, tartok tole kisse mar unalmas is, de sajnos olyan sok megfelelo futopalyaval rendelkezo repter nincs Budapest kornyeken, marpedig ismerjuk be az igazi fizetokepes kereslet ott lenne! Sajnos nem igazan jutok olyan adatokhoz, melyek alapjan megitelhetnem, hogy a Ryanair szamara megerne-e esetleg Ferihegyet megcelozni. Persze most nem beszelek a Malevot vedo esetleges akadalyokrol.
Egyebkent lehet, hogy Tokol meg mindig a Honvedseg tulajdonaban van? Ki tud errol bovebbet? Gondolom mi itt most a sotetsegben tapogatozunk, de engem azert erdekel a dolog!
Előzmény: phoenix (27)
phoenix Creative Commons License 2002.11.05 0 0 27
Ember!

Tudod te mi az a borgondi repter???

800m fu! Nemreg ki lett terjesztve 1000mre!

Helikopter bazis volt, a 90-es evek elejen zartak be.

Iden atkerult a tujadonjog az APV Rttol, az onkormanyzatokhoz, de vigyaztak vele, hogy nehogy idoben atadjak. Koszonjuk Orban Viktor!

Valamelyik multi kezd repterepitesbe, a vegeredmeny 4000m beton, nagyjavito, eleinte teher, kesobb utasterminal 10even belul. Allitolag jovo tavasszal elkezdik a vakond-turast.

phoenix

Előzmény: Heading370 (24)
HotelQuebec Creative Commons License 2002.11.05 0 0 26
Virgin Express:
A nagyokhoz hasonlitva:
Brusszelbol indult ez is
Fiummicionora (spelling?) erkezett ez is
Volt beszallokartya, jegy nem (interneten vettuk)
Belso elrendezes, mint a malev turista B734
Voltak utaskiserok
Szendvicset adtak, papirzacskoban
Italra nem emlekszem (lehet, hogy volt)
A szemelyzet a cockpitban nagyon rendes volt
Tavaly majusban 4500BEF volt az oda-vissza ut adoval (27000huf)
mas kerdes esetleg?
Előzmény: Vinnen (22)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 25
Ezek nagyon jó hírek!

Én beszéltem a SkyEuropeal felhívtam őket.
Valami fantasztikus, hogy mondja a telefon kis vidám zene után:

"Dobre dam dkjdjlejlklkaklsd (szlovák szüveg)
cislo slovenscij - 1
cislo cesky - 2
for english - 3
für dojcs - 4
pour francais - 5
par italiano - 6
Magyarul - 7

:D

Na és akkor egy erős akkcentussal rendelkező mindazonáltal nagyon kedves nővel beszéltem, Pozsony - Prága - Pozsony 2 embernek mindennel együtt 78,76 € :)

Szóval én mindjárt elsírom magam :D

Előzmény: Vinnen (22)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.05 0 0 24
Csak elmeleti sikon maradva, nem tudom melyik lenne az olcsobb, kis gepekkel egy rahordot (Ryanair Express???!) letrehozni, vagy a tokoli (borgondi, kiskunlachazai) repter ILS-ebe, bevezeto fenysoraba, forgalmi epuletebe beruhazni. Mondom ez nem tobb filozofalgatasnal, mert azt sem tudom ezek a repterek kinek a tulajdonaban vannak (gondolom az APV RT-eben) es milyen procedura kereteben indulna meg ott barmifele fejlesztes.
Egyebkent amennyire en olvastam, meg akar a hivatalos EU csatlakozas elott is elindithatna ide barki jaratot, ugy hiszem az ezt szabalyozo torvenyrendszer mar teljesen eurokonform. Persze valoszinuleg ez nem ilyen egyszeru.
Freddy Van Gaever-ral a napokban olvastam egy interjut, o azt allitotta hogy a belga legugyi hatosagban nem voltak meg az ilyenkor elvarhato kapcsolatai, ezert csak nem erkeztek meg a szukseges engedelyek... Neha egy telefon a megfelelo helyre ugye... Most meg feleves mukodes utan varjak, hogy esetleg valaki hajlando legyen meg egy par milliot kockaztatni.
Persze a quatar-i emirnek nincs ilyen gondja, az Airways szerint jovore akarja meginditani a Doha-New York jaratot, B777-tel, vagy A340-500-zal. Igaz hogy feltucat business utasnal tobbre nem szamitanak jaratonkent, de az emirnek megeri vesziteni 10 millio dollart azon a jaraton , hogy a legitarsasaga megforduljon New Yorkban.
Előzmény: HotelQuebec (21)
Vinnen Creative Commons License 2002.11.05 0 0 23
Nem csak a Milánóban élőknek jó!:-)))))
A hozzánk legközelebbi olcsó légitársaság amelyre Magyarországról magyarul is lehet foglalni helyet!!!

Fly with SkyEurope Airlines!

Discover the beautiful Slovakia with SkyEurope Airlines!

Experience the atmosphere of its capital Bratislava, where you can enjoy the night life or "best buy" shopping ... and all this for our special fares.

From Munich, Berlin and Milan
you can fly now for fares starting at 46 EUR!

We offer also a very good connection to the central and eastern part of Slovakia.

If you need to go to Košice to see your relatives, or meet your business partners fly with us, with fares starting at 12 EUR. For the same price you can go skiing to High Tatras-Poprad! The prices for Prague start at 23 EUR and to Zurich at 69 EUR.

All prices are one-way without taxes, subject to availibility.

Free guarded parking on the Bratislava Airport.

Book your flight today to get the lowest fare at www.skyeurope.com, or call our Call-Center:

Slovakia:
02 / 4850 4850

Czech Republic:
02 / 27 053 053

Austria:
01 / 998 555 55

Germany:
069 / 50 98 52 22

Switzerland:
01 / 654 54 54

Poland:
022 / 433 07 33

Italy:
02 / 69 68 26 66

Hungary:
01 / 462 4466

Other countries:
+421 / 2 / 4850 4850

Book early to get the best fares


Vinnen Creative Commons License 2002.11.05 0 0 22
Úgy tudom, hogy a Go, Germanwings és a Ryanair komolyan tervezi a magyarországi járatnyitást.
Azt nem tudom, hogy engedélyekkel hogy állnak de szerintem az EU tagságig, 2004 jan. 1-ig beinditják a járatokat. A Go és a Germanwings Ferihegyről üzemelne, de a Ryanair szerintem kizárt, hogy innen repülne. Szerintem neki a legideálisabb a Börgönd lenne, Budapest és Székesfehérvár vonzáskörzetében közel az autópályához, angol befektető. De felmerült már a Ryanair neve Szegeden és Debrecenben is!

HotelQuebec:
Egy másik topicban irtad, hogy repültél a VirginExpress-el. Milyen volt? Itt adnak ugye valami kaját is?

Vinnen

HotelQuebec Creative Commons License 2002.11.05 0 0 21
Nem arra gondoltam, hogy mi itt dobjuk ossze a zsebpenzunket es hajra. Csak peldanak emlitem, hogy vannak ugye olyan emberkek, vallalkozok, miniszterelnokok akik megengedhetik maguknak a kockazatot, hogy befektessenek egy bizonyos osszeget valami ilyesmibe. En nagy fantaziat latok benne es, ha a RyanAir vagy EasyJet jogilag nem nyithat jaratot Magyarorszagra, esetleg innen bentrol lehetne oket segiteni. Illetve lehetett volna, ha jol sejtem az EU tagsag a kuszobon van es ugy tudom, hogy a "fapadosok" is szivesen nyitnak keletEuropa fele. Az persze mar mas kerdes, hogy mennyire tennenek keresztbe egy ilyen vallalkozasnak. Sokaknak nem erdeke, hogy hazank buszkesege konkurenciat kapjon. Mellesleg ez mashol sincs maskeppen. Peldanak felhozhatnam Belgiumban a VGAir-t. Ezt is egy milliomos alapitotta es Airbus A330-osakkal jar(t) Brusszelbol a tengerentulra (is). Van akinek ugye ennyi penze is van, hogy napi jaratokat inditson ekkora gepekkel. A lenyeg az, hogy a belga hatosagok sokaig huztak a papirmunkat, minel jobban megprobaltak keresztbe tenni. Ilyesmi volt az ETOPS jogositas is, melyre hosszu heteket kellet varni, addig is a jaratok a lenyegesen hosszabb non-ETOPS utvonalon repultek. Sok csunyasag tortent a jegyeladasok teren is, honapokig csak kozvetlenul a legitarsasagtol lehetett megvenni a jegyeket mert az utazasi irodak rendszerebe nem voltak hajlandoak betenni. 100 szonak is 1 a vege, nem akarom itt senki idejet huzni, erdekes lenne belevagni egy ilyen kissebb tarsasagba, RyanAir alahordonak a keletEuropai varosokbol. Egy Embraer120-ast vagy L410-est szerintem konnyen meg lehetne tolteni a nagyvarosokbol, olcso uzemeltetes, rovid tavra megfelelo sebesseg (gyorsabb, mint az auto/vonat), nyilvan a jegyarakat is lehetne normalizalni.
Előzmény: HotelQuebec (19)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 20
Nagyon sok pénzbe kerülne ez!

De ha megnyerem az ötöst, akkor benevezek egy ilyenre.

Előzmény: HotelQuebec (19)
HotelQuebec Creative Commons License 2002.11.05 0 0 19
Magyarorszagra talan majd az EU tagsaggal egy idoben fognak jaratot inditani, bar lehet, hogy elobb is.
Nem akarok senkinek sem otleteket adni, de azt hiszem, hogy eleg jo penzt lehetne csinalni most egy apro magyar tarsasaggal. Amire en itt gondolok:
egy Budapest kornyeki kissebb repterrol lehetne ATR-rel vagy meg akar l410-zel is jaratokat uzemeltetni Grazba vagy Becsbe, pontosan azokra a repterekre ahonnan az olcsok is jarnak a nagyobb europai varosokba. A csatlakozast remekul ossze lehetne hangolni pl. a RyanAir jarataival. Meg azt is el tudom kepzelni, hogy az o jegyeiket lehetne egyutt arulni a CsoroAir jegyekkel.
Carpy Creative Commons License 2002.11.05 0 0 18
FapadAir-hez mit szoltok? :-)
Előzmény: Törölt nick (14)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 17
De most nézzétek meg. Nem gáz? Vagy épp aki Milánóban él: milyen gyönyörű!

One-way
9.99 EUR
Wed, 27 Nov 02
Flight FR 4193
09:50 Depart Milan Bergamo (BGY)
10:55 Arrive London Stansted (STN)
One-way
9.99 EUR
Tue, 03 Dec 02
Flight FR 4196
18:30 Depart London Stansted (STN)
21:30 Arrive Milan Bergamo (BGY)

Total Cost of Flight
(excluding handling fee (if applicable))
50.74 EUR

Nevetséges.

parajesus Creative Commons License 2002.11.05 0 0 16
Esetleg:
AirPuttó
AirSzutyok
AirRuppótlan
Előzmény: Törölt nick (14)
parajesus Creative Commons License 2002.11.05 0 0 15
Köszi az infót, végül találtam nekem valót. Így sajna csak 1 napra tudok menni :(, de amiért megyek arra elég lessz ennyi is. Szóval 1 hónapon belül ízídzset tesztelve lesz...
Még egy kérdés, Zürichnek hány nemzetközi reptere van? Én csak egyről tudok.
Előzmény: Heading370 (10)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 14
Alapítsunk mi egy low cost fapados air linet.

Air Olcso - Néven :D

HU lesz a jelünk ;)

Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 13
Bizony.

Engem nem érdekel, hogy Frankfurtból az amúgy tehetős németek 14€ból eljutnak Osloba, álmaim egyik városába, mí én itthonról jó ha 90.000ért eljutok, hanem az érdekel:

IDE MIKOR JÖNNEK?!?!

Báááá....

Vinnen Creative Commons License 2002.11.05 0 0 12
Igen a London-Svájc útvonal teljesen az Easyjet területe. Érdekes megfigyelni, hogy az igazán nagyok azért ahol lehet itt is kerülik a közvetlen versenyt egymással, a párhuzamos járatokat.
Bár ahogyan elnézem egyértelmű, hogy a Ryanair lesz a legnagyobb cég ezen a piacon ha csak bele nem roppan ebbe az agressziv terjeszkedésbe. Azért engem még mindig érdekel, hogy hogyan szereznek mondjuk napi 180 utast pl. a Graz-London szakaszra? Eddig nem volt rá igény most meg van? Vagy az is repül aki nem is akart volna amúgy csak annyira olcsó, hogy "ezt nem lehet kihagyni"?
Állitólag a Virgin Express is nagy ugrásra készül a közeljövöben.
Kiváncsian várom, hogy mi lesz ezzel a hirtelen jött sok német olcsó céggel. Azért az a piac is véges!
Viszont a franciáknál csak az AirLib nevezhető olcsó cégnek. A spanyoloknál meg egy sincs! Ezek lesznek a jövő nagy piacai! Na meg Kelet-Közép-Európa!
Az olaszoknál nem igazán tudom mi a helyzet low-cost téren.

Repült már valaki olcsó társasággal?

Vinnen

Hogy írják helyesen angolul: low-cost vagy low cost? Kell a kőtőjel?

Kastrup Creative Commons License 2002.11.04 0 0 11
Akit nemcsak a legnagyobb nagy britanniai célállomás érdekel, annak ajánlom az alábbi táblázatot, mely nem olyan rég (néhány hete) a Frankfurter Allgemeine Zeitungban jelent meg a low cost légitársaságokról:

AIR BERLIN:
Németországi indulások: Berlin Tegel, Dortmund, Münster/Osnabrück, Paderborn és 14 kisebb reptérről
Célállomások: London, Milánó, Bécs, és 45 mediterrán desztináció
Legalacsonyabb ár: 39 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01801-737800 24 órás
www.airberlin.de

BUZZ:
Németországi indulások: Frankfurt, Düsseldorf, Berlin
Célállomás: London
Legalacsonyabb ár: 39 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01803-102040, H-P 8-20, Szo 8-14, V 10-16
www.buzz.de

DEUTSCHE BA (dba):
Németországi indulások: Berlin Tegel, Düsseldorf, Hamburg, Köln/Bonn, München, Stuttgart
Célállomások: regionális kapcsolatok ezen városok között, és Münchenből Malagára
Legalacsonyabb ár: 25 € + változó díjak és adók, melyek online kalkulálódnak egy útra
Call center: 01805-359322, H-P 6-22, Szo-V 8-21
www.flydba.com vagy www.deutsche-ba.de

GERMANIA:
Németországi indulások: Berlin, Köln, Frankfurt
Céllálomások: Berlinből Kölnbe és Frankfurtba, illetve Kölnből Tiflisbe
Legalacsonyabb ár: 77 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01805-107207, H-P 7-22, Szo-V 10-18
www.germania-flug.de

GERMANWINGS:
Németországi indulás: Köln/Bonn
Célállomások: Berlin, Bécs, Milánó, Róma, Nizza, Barcelona, Madrid, Párizs, Zürich, London
Legalacsonyabb ár: 29 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01805-955855, 24 órás
www.germanwings.de

GO-FLY:
Münchenből Londonba
Legalacsonyabb ár: 43 € (díjakkal és adókkal egy útra)
Call center: 01803-654321, mindennap 8-23
www.go-fly.net

HAPAG-LLOYD EXPRESS: (vadiúj low cost)
Németországi indulás: Köln/Bonn, Frankfurt (innen csak Berlinbe)
Célállomások: Barcelona, Milánó, Párizs, London, Drezda, Berlin, München
Legalacsonyabb ár: 10 €
www.hl-express.de

RYANAIR:
Németországi indulások: Frankfurt-Hahn, Hamburg-Lübeck, és Friedrichshafen (innen csak Londonba)
Célállomások: London Standsted, Bournemouth, Shannon, Glasgow, Montpellier, Perpignan, Oslo Torp, Pisa, Milánó, Pescara
Legalacsonyabb ár: 0,01 € + változó díjak és adók, melyek online kalkulálódnak egy útra
Call center: 0190-669900, H-P 8-18
www.ryanair.com

Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 10
Megneztem meg egyszer. Stansted-bol nem mennek, de Gatwick-bol is, meg Lutonbol is lehet talalni 15.90-ert darabjat. Az meg mindig csak 32 font oda vissza, ha egy kicsit flexibilis vagy! Azert ez nem rossz!
Előzmény: parajesus (8)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 9
En a Gatwick-Zurichnel csak ugy talalomra beirtam egy datumot es 25 fontert is volt. Ha nem muszaj adott napon menni erdemes egy kicsit jobban korulnezni!
Előzmény: parajesus (8)
parajesus Creative Commons License 2002.11.04 0 0 8
Atlag 90-140 fontbol lehet naluk egy ilyet kihozni. hat nem annyira fapad...
Előzmény: Heading370 (6)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 7
Mennek Gatwick-bol, Luton-bol, meg Stansted-rol is.
Előzmény: parajesus (5)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 6
Easyjet?
Előzmény: parajesus (5)
parajesus Creative Commons License 2002.11.04 0 0 5
Helló,

tud valaki olcsó megoldást London-Zurich-London-ra?

Törölt nick Creative Commons License 2002.11.04 0 0 4
Múlt héten Ryanair London - Strasbourg viszonlyatban teljesen ingyen repült, csak a taxot kellett megfizetni, így a foglalási rendzser szerint egy út 15,78 fontra jött ki.

Pimasz reklámja is volt.

Plakát, rajta a szöveg nagy betűkkel:

"Eurotunnel = 110 ?
Ryanair = 0 ?

Eurotunnel = 1 hour 10 minutes
Ryanair = 25 minutes"

És alatta meg, hogy taxokat azért ki kell fizetni meg hogy ez Strasbourgba szól nem Párizsba.

LOL :)

Előzmény: Heading370 (2)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.04 0 0 3
Bakker miért csak azoknak lesz jó akiknek már amúgy is jó?! Értem én : Budapestre miért nem járnak fapadosok?!
Előzmény: Heading370 (2)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 2
Jol tetted! Legalabb nem zavarjuk az igazi tudomany muveloit!
Emlekszem egy par evvel ezelott nagy port vert fel amikor a Ryanair fonoke azt talalta nyilatkozni, hogy hamarosan a gepein fennmarado, el nem adott helyeket ingyen fogjak kinalni, merthogy a kapcsolodo szolgaltatasokon meg igy is kereshetnek valamennyit. Ugy tunik mar el is jott ez az ido: egy kollegam lelt ra az alabbi ajanlatra: Charleroi - Liverpool 1 eurocent(!!!), Liverpool - Charleroi (ez mar azert huzosabb, 1 euro!). Illetekekkel egyutt kb 20 euro, oda vissza. Jo, jo tudom nincs rendes fedelzeti ellatmany, meg csak penzert adjak a kolat...
De nagy a mozgas a nemet jaratok koreben is: elindult a Germawings, Koln-bol, es az Air Berlin is tamadasba lendult, pont a Ryanair bazis Stansted-re inditottak jaratokat oktoberben, vagy fel tucat nemet repterrol, B733, B738-asokkal. Bar ok azt mondjak hogy nem klasszikus fapadrol van szo, mert van fedelzeti ellatmany, meg helyfoglalas. (Kerdem en: kit erdekel?) Jellemzo arak 30 euro korul, csak odautra.
Előzmény: Vinnen (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!