Keresés

Részletes keresés

marioo Creative Commons License 2003.05.06 0 0 641
En vettem egy jul 10-13-i jegyet BUD-CGN-BUD-ra meg amikor elkezdtek az arusitast, es oda is csak 19 volt, es vissza is:-) De egy nappal utana mar mindkettot 29-ert adtak. Szerintem kozben racuppantak a nemetek:-) Elvegre ki az a hulye, aki ennyi penzert a hetvegeit nem Budapesten toltene...:-)
Előzmény: Heading370 (640)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.06 0 0 640
Ketlem, hogy a nyitojarat eseteben lezuhanna az ar! Szerintem siman elkel majd az összes jegy akar 180-ert is. En 24-ere vettem 2 jegyet nehany nappal ezelött, akkor meg volt 39-ert. Ahogy neztem a nyari honapokra, 49 es 59 a jellemzö. Azert azt kompetitiv arnak tartom! :)
Előzmény: Vinnen (639)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.06 0 0 639
Azért arra nagyon kiváncsi vagyok, hogy az indulás előtt tényleg leviszik-e az árat. Majd május 20-21-én megnézem, hogy mennyire vitték le a 180€-ról...:-)
Egyébként ez a magas ár azt jelenti, hogy nagy az igény a járatra, sok a foglalás. Ez azért jó mert igy valószinű beindul a napi második Germanwings járat és a többi fapadost is járatnyitásra ösztönözhet.
Előzmény: Törölt nick (635)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.06 0 0 638
Azert, mert a HQ felvasarolta az összes olcso jegyet! :)
Egyebkent szerintem ez a 180 euro kivetel lehet.
En magam is vettem mar több jegyet a nyar különbözö honapjaira, es bar 19 eurost mar egyaltalan nem is lattam, azert 39 es 49-est mindig sikerült talalnom.
Azt hiszem nem en leszek az egyedüli olyan utas, aki a jövöben nem riad majd vissza akar egy oranyi autozastol sem, hogy Kölnböl jusson el Budapestre. Mar csak azert sem mert Kölnben van viszonylag megfizethetö long-term autoparkolo is.(Az egyeb elönyöket, mint peldaul az internetes jegyvasarlast, azt hiszem mar kielemeztük...)
Szoval az en esetemben nem jött be a piaci elemzök azon elörejelzese, hogy uj utazoreteg keletkezik majd: szemelyemben a "hagyomanyos" legitarsasag vesziti majd el egy regi klienset, ha meg leszek elegedve az uttal...
Biztos vagyok benne hogy 22-e utan lesz szamos elmenybeszamolo!

Előzmény: Vinnen (634)
BlindMan Creative Commons License 2003.05.06 0 0 637
A Snowflake közben eltörölte a középső árkategóriát, azaz már csak 580 és 1,680 SEK-es jegyeket árul Budapest-Stockholm vonalra. Jó lenne tudni hány ülésre adnak el az olcsóbbikból...
Előzmény: gluki23 (636)
gluki23 Creative Commons License 2003.05.06 0 0 636
Igaz, hogy a Snowflak indít Budapestr?l járatot?
A Haszon cím? újságban olvastam, de nem nagyon akarom elhinni. Stockholmba 19000-ért visz
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.06 0 0 635
Én is néztem... vicces! :) Viszont augusztusra is csak 49-59ért ad jegyet már. Ami 25000 Ft...

Majd néhány nappal a járat elött ismét lemegy az ára. Állítólag :)

Előzmény: Vinnen (634)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.06 0 0 634
Most néztem meg a Germanwings honlapját és a május 22-i nyitó járatukra a Köln-Budapest szakaszra 180€ a jegyár. Ez 45000,-Ft. A CSA 39900,-Ft + illeték áron oda-vissza visz!
rDave Creative Commons License 2003.05.05 0 0 633
Interneten... :D
Illetve elég csak néhány hozászólást visszanézni a topicban... :)
Amúgy a mostani helyzet szerint: sehogy.

Dave

Előzmény: Energetic (631)
Aqaba Creative Commons License 2003.05.05 0 0 632
Szia! Ezt hol hallottad?
Előzmény: Törölt nick (625)
Energetic Creative Commons License 2003.05.04 0 0 631
Tudja valaki, hogy Izraelbe, Eilatra hogy lehet eljutni fapados géppel. járatinfo stb. hol tudok utánanézni?
beri Creative Commons License 2003.05.04 0 0 630
Április 30-án Ryanair Graz-Stansted kb. 140-150 utas, ebből biztosan 16 magyar volt. Visszafelé május 3-án még több utas, a magyarokat csak ötig tudtam számolni a boardingra várakozva, aztán külön előre állítottak a gyermek miatt. Így nem tudtam figyelgetni a kezekben szorongatott útiokmányokat. Ezen kívül sok szlovén és néhány horvát, akiknek az útlevelébe pecsételnek is az osztrákok.
Előzmény: Törölt nick (627)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.04 0 0 629
Biza, eredetileg 3 aztán jött még 3 szabadjegyes... Mondani sem kell, elutazhattak :D De péntek nagyon holt nap volt. Na kiváncsi vagyok a holnapra. 3.55re jön értem az autó...

Szaloniki általában Fokkeren van. Még akkor is azon volt, mikor vagy 20al túl volt könyvelve a járat valamelyik nap. Egy násznépet (etnikum :) vitt Szalonikibe és pont a menyasszony, a mennyasszony anyja és az apja került SBYra úgy, hogy csak 2 upradelhető hely maradt a businessen is :D Vicces szitu volt...

Én a JFK járatról csak a kocsiban ülve tudtam meg, mikor anyu értem jött és első kérdése az volt, hogy mi volt ez a kényszerleszállás dolog?? Én meg csak néztem... Szóval az utasokkal sem tudom hogy mi lett :) Valszeg a KLM vagy a LH (inkább a KLM :) elvitte őket egy esti AMS (vagy FRA esetleg MUC) géppel, de tényleg fogalmam sincs. Mert ahogy néztem tegnap is, talán ma is törölve lett a járat.

Előzmény: kicsitommy (628)
kicsitommy Creative Commons License 2003.05.04 0 0 628
Nem mondod HAT ember ült a CDG-i gépen???????????

Hát a Thessaloniki-n is le vagyok döbbenve!!!
Fokker volt aznap nem?

És a NY-i járat utasaival mi lett?

Köszi, Tomi

Előzmény: Törölt nick (627)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.03 0 0 627
Én már "szakmai" ésszel gondolkodok erről és ugyan még nem hallottam róla, de már előre látom, hogy nem kevés "hassle" lesz a dologgal és természetes, hogy külön pult lenne neki, merthogy a jelenlegi rendszert megváltoztatni nem lehet és bizony egy ilyen meglehetősen nem normális utasfelvételi procedura "kissé" körülményes lesz :) Merthogy...

- OPEN lesz a jegy (ahogy írtad is). Ez azt jelenti, hogy URES utassal fogunk szemben állni (azaz foglalás nélkülivel) és így hosszú felvétel során fog bekerülni a jártra.
- Ez ahogy nézem egy stand by jegyfajta lesz. Minden járatra meg van szabva az automatikusan elfogadható amúgy stand byra kerülő utasok (pl. URES) száma az fs által . Ahhoz hogy minden ilyen kuponos stand byra kerüljön és ne legyen elfogadva automatikusan, 0-ra kellene állítani az automatikus elfogadás (go show limitre gondolok itt most) limitjét. Ami viszont kitolás a szabadjegyes Malév alkalmazottakkal pl. mert mindegyiküket külön kell majd engedélyeztetni. Ez most kicsit zavaros, tudom :D
- Az étel rendelés ugyanez. Ételt - ha nem előre kalkulálnak mint pl. a Snowflakenél - 1 órával az indulás elött lehet még rendelni. Az után nem. Minden egyes rendelt ételt az fs lejelent a cateringbe és hozzáír a járathoz. A check-in agentnek amúgy csak egy új opciót kell hozzáírnia.
- Az a 6 szék nekem nagyon kevésnek tűnik...

De félre értés ne essék! Nekem nagyon tetszik az ötlet és állok elébe, már ami nekem kihívást jelenthet majd. És nagyon örülök, hogy van valami mozgolódás a cégnél! Éljen!! Őszintén drukkolok, hogy bejöjjön ez most :)

(Már csak azért is mert tegnap a CDG Malév járat 6, a CSA Prg járat 3, a LH Muc járat 14, a LH Fra járat 24, a MA Skg járat 2 (!) utassal ment el; ami igazán nem bíztató - bár tegnap épp holt víz volt a reptéren. Szóval jobb megtölteni a repülőt full fare business utasokkal mint 9900at fizető fiatalokkal, az biztos, de legalább fizetnek ezek a fiatalok...)

Előzmény: Törölt nick (625)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.03 0 0 626
Tobb uj RyanAir celallomas mar a nemregiben megvasarolt Buzz gepeivel (szemelyzetevel?) kozlekedik. A mai napon a groningeni jarat egy BA-146 volt, mig Niederrheinba es Berlin-Schonefeldre egy-egy B737-300-as repult.
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.03 0 0 625
Malev low-cost!
Az olcso legitarsasagok sikeren felbuzdulva "diszkont" szolgaltatas bevezeteset tervezi a Malev. A megszokott normaktol elteroen egy igencsak kulonleges, de otletes megoldassal szandekoznak tovabb nepszerusiteni a repulest. A tobbi "olcso legitarsasaggal" ellentetben, nem egy "diszkont" leanyvallalat letrehozasan torik a fejuket, hanem a meglevo jarathalozatba integralnanak "fapados" szolgaltatast. Ezzel sajat maguknak nem okoznanak konkurenciat, viszont a legitarsasagot az uj szolgaltatas tovabb nepszerusitene es kis raforditassal plusz bevetelre is szamitanak a szakemberek. A mai nehez idokben ez nem elhanyagolhato.
Az uj "olcso kuponokat" kizarolag a tarsasag honlapjan lehetne on-line vasarolni, es kulonleges modon, nem egy bizonyos datumra es meghatarozott jaratra szolnanak, hanem egy 3 honapos idoszakon belul barmely hagyomanyos jaraton felhasznalhatok lennenek. Termeszetesen csak az el nem adott ulesekre ervenyesek, azaz jol ismert "seat available" alapon mukodnenek. Eleinte maximum 6 ulest lehetne igy birtokba venni jaratonkent, es a kabin utolso soraban lehetne helyet foglalni egy-egy ilyen kuponnal. Termeszetesen a fedelzeti szolgaltatasok (etel/ital) is igenybe vehetok, de csak felar fizetese mellett, evvel is csokkentve a kiadasokat. Ezt az igenyt a check-in-nel kellene bejelenteni. Erdekes az is, hogy az elkepzelesek szerint a terminalon egy kulon check-in pult kezelne a "kuponos" utasokat, igy evvel az adminisztracioval a fizeto utasokat nem zavarna semmi. A Malev uj szolgaltatasa az atszallo utasok reszere nem lenne elerheto. Egyeb megkotes meg az is, hogy 20kg helyett csak 10kg a feladhato csomag megengedett sulya.
A kupon ara 9900Ft (~40euro) lenne a tervek szerint egy utra, azaz kevesebb, mint 20000Ft oda-vissza. A Malev szakertoi kulonosen a fiatal generacio erdeklodesere szamitanak, es elozetes felmeresek alapjan az elso honapokban 80-100 "kuponos" utas repulne egy-egy nap. Eves szinten ez kb. 600-800 millios plusz bevetelt jelente.

:-)

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.03 0 0 624
Sot beindult a Groningen es Niederrhein (Dusseldorf) is, evvel nagy izgalmat okozva a Delta szektorban...
Előzmény: Heading370 (623)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.02 0 0 623
Magyarorszagon gondolom ez olyan sok embert nem hoz lazba, de azert low-cost hir ez is:
A Ryanair tegnap repült elöször Maastricht-Aachenba es ma pedig Oostende-be, bocsanat Ryanair terminologia szerint Oostende-Bruges-be. Az utobbi eseteben hosszu evek ota ez az elsö "scheduled" jarat.
Az elsö jaratot egy ex-continental, ex-buzz B733-al repültek.

http://www.airliners.net/open.file/327301/S/

Heading370 Creative Commons License 2003.05.02 0 0 622
Hozzatehetünk meg egy nevet a low-cost listahoz: Swiss Express.
Itt a hivatalos bejelentes:

02.05.2003

New regional subsidiary to be established

SWISS will announce the creation of a new regional subsidiary at its media conference today. The Swiss International Air Lines Board of Directors intends to spin off the airline’s regional operations into a separate entity operating under the “Swiss Express” name. The action is being taken in response to new market conditions to offer low-cost air connections, especially within Europe. Swiss Express should commence operations with the start of the 2003/04 winter timetable period.

Further topics to be presented at the conference will include additional tactical and strategic actions being taken by the airline, including cost economies on the personnel front.

SWISS’s liquidity amounted to CHF 861 million at the end of the first quarter of 2003. The company expects to have liquidity of CHF 500 million by the end of the year, even without additional measures or new credit facilities. There is no question of the airline being grounded.

...The SWISS Express fleet is expected to consist of Saab 2000, Avro RJ 85/100, Embraer 145 and (later) the new Embraer 170 and 195 aircraft. The new company will be a fully-owned SWISS subsidiary with its own board of directors and executive management. A detailed business plan is being devised....

nessie Creative Commons License 2003.05.02 0 0 621
Kb. egy hónapja mentem 53500 forintért Brüsszelbe Pestről, prágai átszállással. Ez átszámítva olyan 220 euró, nem egy lehetetlen dolog. Odafele volt kb. három órám, de visszafele csak átsétáltam egyik gépről a másikra és már indultunk is.

nessie

Előzmény: Heading370 (619)
kicsitommy Creative Commons License 2003.05.01 0 0 620

A Snowflake címe: www.flysnowflake.com
Előzmény: Csokis (618)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.01 0 0 619
Esetleg nezdd meg az SN Brussels ajanlatat.
Mostansag lattam a hirdetesuket az utcan, 80 euro one-way Becsbe/Becsbol. Ez joval kedvezobb az atlag 350-400 euros megszokott aruknal.

http://80.65.129.10/Reference/EN/qclass.aspx

Nem tudom milyen megkotesek vannak, de elso latasra jobbnak tunik a 90 ezer forintos Malev jegynel.
Ha meg mas nincs, marad germanwings Kolnbe, aztan a vonat, vagy a busz...

Előzmény: Csokis (618)
Csokis Creative Commons License 2003.05.01 0 0 618
Én épp valami Brüsszelt keresek, így "csekkoltam" a listát. Az már tuti, hogy a www.snowflake.com nem jó cím (valami grafikai cég jön be rajta), illetve a Virgin Express -a listával ellentétben- nem repül Bécsbe.
Előzmény: bldbld (612)
BlindMan Creative Commons License 2003.04.29 0 0 617
El is tűnt hirtelen az utikonyv oldaláról ez az infó
Előzmény: fodat (615)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.29 0 0 616
igen megneztem en is, nem is ertem az utikonyv.com honnan tud ilyet? Lehet, hogy van egy beepitett emberuk a Budapest Rt-nel?
Előzmény: fodat (615)
fodat Creative Commons License 2003.04.29 0 0 615
fmcazzvh
A májustól valószínűleg Bud-ról is---hez: egyik érintett társaság honlapján sincs még semmiféle infó
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.29 0 0 614
Nos ez egy igazan jo listanak tunik! Ertekelem, hogy vette a faradsagot valaki es osszegyujtotte, osszerendezte ezt a listat. Erdeklodve figyelem a "majustol valoszinuleg Budapest" megjegyzeseket is. Nagy reszukrol nem is tudtam, bar ez nem jelent semmit. A Virgin Express is igeretesen fejlodik, mar Amsterdambol is indulnak jaratai, raadasul ok a "nagy" repterekrol uzemelnek. Kivancsi vagyok milyen konkurenciat jelent majd a Malevnak egy BRU-BUD jarat megnyitasa, lehet, hogy AMS-BUD is lesz?
Előzmény: bldbld (612)
Vinnen Creative Commons License 2003.04.29 0 0 613
A Volareweb már repüli a Velence-Prága útvonalat és állitólag még az idén beinditja a Milánó/Orio al Serio-Budapest járatát.
Előzmény: bldbld (612)
bldbld Creative Commons License 2003.04.29 0 0 612
A www.utikonyv.com oldalon van egy összeállítás. Ajánlom a figyelmetekbe az izlandi lókosztot. Nem annyira olcsó, mint a Ryanair, de jóval kevesebbe kerül, mint az eddigi repülőjegyek.

Az útikönyv.com összegyűjtötte a 2003 tavaszán elérhető lehetőségeket. Az árak minden esetben egy útra vonatkoznak.

Air Berlin
www.airberlin.com
Központ: Nürnberg.
Legközelebbi repülőtér: Bécs.
Fontosabb célállomások: Bécsből Németországba, illetve Németországból Londonba, Olaszországba és Spanyolországba repülnek olcsón. Közepes áron mennek Agadirba, Antalyába, Ciprusra, Egyiptomba, Madeirára és Máltára.
Árak: minimum 29 euró illetékkel együtt.

Air Scotland
www.air-scotland.com
Központ: Glasgow, Edinburgh.
Legközelebbi repülőtér: Nincs.
Fontosabb célállomások: Spanyolország.
Árak: minimum 29 euró illeték nélkül.

Basiqair
www.basiqair.com
Központ: Amsterdam.
Legközelebbi repülőtér: Nincs.
Fontosabb célállomások: Spanyolország.
Árak: minimum 59 euró.

BMIBaby
www.bmibaby.com
Központ: East Midlands.
Legközelebbi repülőtér: Prága.
Fontosabb célállomások: Anglia, Spanyolország, Franciaország, Olaszország.
Árak: minimum 1000 cseh korona plusz illeték.

EasyJet
www.easyjet.com
Központ: London.
Legközelebbi repülőtér: Prága.
Fontosabb célállomások: Anglia, Skócia, Franciaország, Spanyolország, Olaszország.
Árak: minimum 725 cseh korona vagy 21 angol font plusz illeték.

Flybe
www.flybe.com
Központ: Belfast, Birmingham.
Legközelebbi repülőtér: Nincs.
Fontosabb célállomások: Nagy-Britannia, Csatorna-szigetek.
Árak: minimum 19 font illeték nélkül.

FlyingFinn
www.flyfi.net
Központ: Helsinki.
Legközelebbi repülőtér: Nincs.
Fontosabb célállomások: Észak-Finno.
Árak: minimum 55 euró illetékkel együtt.

Germanwings
www.germanwings.com
Központ: Köln.
Legközelebbi repülőtér: Budapest.
Fontosabb célállomások: London, Párizs, Madrid, Isztanbul, Róma.
Árak: minimum 19 euró illetékkel együtt.

HLX
www.hlx.com
Központ: Köln.
Legközelebbi repülőtér: Köln.
Fontosabb célállomások: London, Spanyolország, Olaszország.
Árak: minimum 13 euró illetékkel együtt.

Iceland Express
www.icelandexpress.co.uk
Központ: Reykjavik.
Legközelebbi repülőtér: Nincs.
Fontosabb célállomások: London, Koppenhága.
Árak: minimum 54 GBP (kb. 20 ezer forint).

InterSky
www.intersky.biz
Központ: Bern.
Legközelebbi repülőtér: Bécs.
Fontosabb célállomások: Bécs, Berlin.
Árak: minimum 29 euró.

Low Fare Jet
www.lowfarejet.de
Központ: Hannover.
Legközelebbi repülőtér: Bécs (májustól várhatóan Bud.
Fontosabb célállomások: London, Glasgow, Párizs.
Árak: minimum 6 euró.

MyTravelLite
www.mytravellite.com
Központ: Birmingham.
Legközelebbi repülőtér: Nincs.
Fontosabb célállomások: Franciaország, Spanyolors.
Árak: minimum 2 euró plusz illeték.

Now
www.now-airlines.com
Központ: London.
Legközelebbi repülőtér: Nincs.
Fontosabb célállomások: Németország, Spanyolország.
Árak: minimum 35 GBP (kb. 12 ezer forint). Májustól lehet foglalni.

Ryanair
www.ryanair.com
Központ: London.
Legközelebbi repülőtér: Graz, Salzburg.
Fontosabb célállomások: Anglia, Skócia, Írország, Olaszország.
Árak: minimum 2 euró plusz illeték. Gyakran vannak akciók, és az árak hetente kétszer változnak.

Sky Europe
www.skyeurope.com
Központ: Pozsony.
Legközelebbi repülőtér: Pozsony.
Fontosabb célállomások: Poprad, Kassa, Prága, Milánó, Berlin, Zürich, Dubrovnik.
Árak: minimum 990 szlovák korona plusz illeték (körülbelül 1500 szlovák korona illetékkel együtt).

Snowflake
www.snowflake.com
Központ: Stockolm és Koppenhága.
Legközelebbi repülőtér: Budapest.
Fontosabb célállomások: Közép- és Dél-Európa.
Árak: minimum 15 ezer forint. Interneten egyelőre nem, csak utazási irodánál vagy a SAS skandináv légitársaságnál foglalható (telefon: 266 26 33).

Virgin Express
www.virgin-express.com
Központ: Brüsszel.
Legközelebbi repülőtér: Bécs (májustól várhatóan Bud.
Fontosabb célállomások: Spanyolország, Portugália, Svédország, Athén.
Árak: minimum 39 euró plusz illeték. London, Párizs, Madrid, Isztanbul, Róma.

Volareweb
www.volareweb.com
Központ: Velence, Milano.
Legközelebbi repülőtér: Velence.
Fontosabb célállomások: Szicília, Szardínia, London, Párizs.
Árak: minimum 10 euró.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!