Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Mostanában sűrűn látni az interkar fehér furgonját. 928 szépen üzemel tegnap elől ültem és jó volt hallgatni a pedál kattogását:) Jó fel tud gyursulni álló helyzetből. 510-es nekem tetszik szépen meg lett csinálva jó volna ha nem kapna ruhát. 490-esről tudsz valamit jó ideje nem látni forgalomban?
Nem újdonság a tanulójárat. Mostanság egy ideje rengeteget lehet látni. Naponta többször is láttam már tanulójáratot. Ma pedig egy különjáratot is. :D Ma pedig az 510?-es KCSV-n bedöglött az utolsó ajtó is, tehát gyalogolnom kellett.
Az egyetemnél meg az LMG-015-ös busz ontotta magából a kék füstöt. Beállt a megállóba, amikor észrevettem, hogy húzza a kék csíkot. Alapjáraton is eléggé füstölt. Szerintem naponta tölthetik után az olajat ekkora olajfogyasztás mellett. Érdekesek ezek a buszok.
Igazad van. Bengánál már megfigyeltem az utasok viselkedését. Messziről látták a 486-ost már morogtak pedig nem is olyan rossz az. Múlthéten a 6 ajtós ment egy kört.
Akkor meg kitalálja az a nagyokos nép, hogy milyen szar villamost küldenek... szóval az sem jobb... azt kéne nagyba kiirni, hogy 1-nosztalgiavillamos vagy valami hasonlót.. mert igy se jó, ugy se lenne az.
K az nem különjárat? Az emeberek csak nézték a megállóban mikor megállt majd tovább ment. Akkor simán fel lehet szállni rá? Mért nem teszik ki a 1-es táblát akkor nem kéne megvárni a következőt és nem üresen járna.
Mertünk nagyot álmodni. Nem jött be. A valóság kicsit más, mint a valóság. A városvezetés azt hitte, hogy az elképzelési szerint ha átalakítja a közlekedést, akkor majd az utasok ehhez alkalmazkodnak. Eredmény, zuhanó utasszám, növekvő költségek.
Szóval, 1 milliárdos veszteséggel zárta a tavalyi évet a DKV. Hogyan lehetséges ez? Ha nagyon ostoba a kérdés, akkor nézzétek el nekem, de tényleg nem értem!
4:20-as vonathoz mivel lehet eljutni mester utcáról? Néztem a 31-es reggel 3:55-kor indul és a csemeténél 4:04-kor van az beér az nagyállomásra 4:15-re? Tegnap utaztunk egy kisbusszal 482 volt a rendszáma. Kicsit kevsének bizonyult a hely benne:) 14-es járaton volt.
Ami nálam a meglepetést okozta: menetrendet szerettem volna venni, ugyan itt, helyette egy köteg fénymásolt lapot kaptam. Igaz, ingyen, de valahogy mégsincs kedvem folyamatosan a fénymásolt lapokat hordani menetrend gyanánt... :)
Előzetes telefonos kérdezgetés és bejelentés után, e-mailben tettem meg a panaszt az ügyfélszolgálat címére. A válasz pedig hivatalosan, iktatószámmal, meg minden.. ellátva érkezett meg, szintén e-mailben ~20 nap után.
Közben felhívtam a központi DKV számot, ahonnan átkapcsoltak az ügyfélszolgálatra.
A hölgy mondta, hogy ki lett adva még személyes utasításba is, hogy kiadhatnak 1, 3, és 7 napos jegyeket még dec. 31-én is a bérletpénztárak, tehát a Petőfi téri vénasszony (elnézést, de ilyen nőt már nem tudok hölgynek nevezni) a hibás. Mondta most az ügyfélszolgálatos, ha panaszt írok ők azt továbbítják a fellettesének és kivizsgálják. Rákérdeztem mennyi idő alatt kötelesek válaszolni, mondta 30 nap.
A panaszt megírtam, elküldtem egyelőre e-mailben, ha nem kapok rá választ akkor sem hagyom annyiban, tovább folytatom. Az ügyfélszolgálatos nagyon korrekt és kedves volt, még ő kért elnézést többször is a bérletpénztáros viselkedése miatt.
Nagyon antiszociális a megoldás, de én addig verném az ablakot, míg valamilyen megoldást ki nem talál. Egyébként nem vagyok egy hírtelen ordibálós ember, meg nem verem az asztal, de ha azt sejtem, hogy hülyének néz a másik oldal, akkor nem nagyon szoktam hagyni magam.
A 2. pontodra én is gondtaltam, de annyira nem tudtam kommunikálni a jegypénztárossal (ugye mikrofont kikapcsolta, hátrébb gurult a székével, ha bejött egy villamosvezető hozzáfordult hozzá..) hogy semmilyen kérdést nem tudtam neki feltenni, nem hogy panaszkönyvet vagy bármit kérni, az üveget meg ugye nem törhetem rá. Az nekem is megfordult a fejembe, hogy valakit fel kéne hívni, de nem tudtam kit, max az ügyfélszolgálat telefonszáma volt benne a híváslistámban, az meg ugye 31-én 19:00-kor már zárva volt.
Meg ugye ott hirtelen nem is gondolkozott az ember annyira szíven ütött a dolog és felidegesedtem.
Én miskolci vagyok, de ha egy MVK pénztáros nálunk ilyet megtett volna, szerintem ma már nem ülne ott.
Találtam a DKV honlapján pár telefonszámot, 1-2-t felhívok, hátha tud érdemben segíteni és utána folyamodok az írásos észrevétel bejelentéshez.
Én már második éve nem vagyok hajlandó igénybe venni a DKV busz szolgáltatását...
Ezt a fogadalmamat becsülettel be is tartom, már igen sok követőm van!
Most - azok, akik a "pozíciójuk" okán ingyen utaznak, de dönthetnek... - ismét emeltek a jegyek árán, ami az ár-érték arány régen felborult valóságát - tovább rongálja... Nekik nem kell, én meg nem fogok fizetni...
Aztán - jó pénzért azt is megjósolom - sok ész nem kéne hozzá - hogy ez a továbbiakban hova vezet...:(