Pusztán csak azt szeretném tudni, hogy van e valahol az országban m?ködôképes 620-as, vagy 630-as. Ennyi. Belák Sanyi barátom szerint - neki van egy csodálatosan felújított 55-öse, valami álom - állítólag Oroszlány, vagy Tatabánya környékén egy srác hozzálátott egy 620-as restaurálásának, de átmenetileg feladta.
Megjegyzem Németországban jónéhány fut ezekbôl a típusokból, itthoniról egyrôl sem tudok.
Ja igen. Május elején valahol Nógrád megyében lesz egy veterán traktor találkozó, ahol minden bizonnyal látható és kipróbálható lesz Németh Pista gyári állapotban felújított 331-se. Vagy 31? Bocs, ezt mindig elfelejtem, pedig ültem benne.
A legjobbakat! Káprázatosak a fotók.
Köszönöm ,rögtön megyek HÁBÉ hoz.
Az Örs-ös képhez nincs dátum,úgyhogy rátok bízom a kiderítését.
Addig is itt egy Ritkaság:Dupla refis 260-as('81.12.01=Selejtezés dátuma)Chris kedvében is járva,alura fújt tükrök :o)
Pisti:Mi lenne,ha tökéketes lenne a szemed :o)
A képet az Öreg ikarusok oldaláról tettem be,ha vártok egy kicsit,megnézem mikor készült pontosan.
Laci:Gyönyörű képek!!!!
Chris:Ma láttam BPI 52? -os 260-ast a 19-esen.Az egyik kapaszkodórudat FEHÉRREL pótolták.Szerintem a fehér feldobta a busz belsejét(legalább is a feketénél jobban!)
NOLAN:Üdv újra nálunk!
Más
Végre kezdik újra visszapakolgatni a FOK-GYEM-es +-os Ezüstnyilakat a 23GY-re.Egy ideje az 54GY -re áttették őket,de úgy látszik itt jobb helyen vannak.(és milyen igazuk van ebben :o)
Valaki dobjon már meg minket egy AGORA képpel.Köszi
Minnyá jövök és hozok szép képeket.
Ha valaki egy ajtós 255-re kiváncsi érdemes HÉV-re szállni, és Kerepes állomás parkolójában megtekinteni egy egész jó állapotban lévő példányt. A jegy nem kerül sokba (teljes árú egy útra azt hiszem 66Ft), de az élmény megfizethetetlen, ahogy a reklám is mondja. :)
Ja, és fotózáshoz is ideálisan szokott állni a gép.
A busz,amire gondolsz szerintem 100%,hogy 260-as.Ezeket a buszokat a BKV 1973-tól szerezte be,tehát a kép minimum 73-as.A 2-es Metrót ha jól tudom 70-ben adták át(a vonatok 1970-es gyártásúak,ez biztos).
Az Örs Vezér tér nézegetése közben észrevettem egy csomó érdekes dolgot. Pl. a 62-es villamoson már UV, a 13-on Füzesi kocsi van. Még az első, talán szebb fényezése van az érkező v. induló HÉV-nek (Csömöri v. Kerepesi a 3 kocsi miatt). A gomba mögött mintha egy 200-as állna a 44-es helyén, de a szemem nem a legtökéletesebb. :)
Észrevettétek? A Sugár még sehol sincs.
A kép saccra a Metró átadása után nem sokkal készülhetett. Írjatok, ha tudtok pontosabbat, és bocsi, ha tévedtem valamiben. Könnyen előfordulhat.
Éppen azon gondolkodtam,hogy jó elfoglaltság lenne pontosítani a kép keletkezésének idejét,de megelőztél.Cserébe holnap hozok egy képet,ami szintén Miklós utca,de az ötvenes években.A képed egyébként király.A 180-as és az 556-os buszokat is nagyon csípem. :)
Nincs mit.Egyéb jellegzetességeik:fehér dugattyúfedél és a "GYERMEK LESZÁLLÓJELZŐ" az elsö ajtónál.Ez később átköltözött a kapaszkodóra.
Egyébként pár napja utaztam a 86-oson (azt hiszem a BPI 980 volt),nagy élmény volt,mert mindig HÉV-el és villamossal megyek.Bár ezeket az UV-ket egyre jobban szeretem.
Egy biztos! Erre szingli busz nem jár (bicikliút mellett hever!!!), csak csuklós, és az sem ebből az irányból, hanem úgy, ahogy mennek az autók a képen. (asszem 86-os járat.. a sín pedig a 19-es vilié.)
Szegény pára!
Egyébként ezeknek a buszoknak újrahegesztették a tetejét amelyeknek a két szélén egy-egy sötét szürke csík van?
Ha jól emlékszem filmforgatás volt(talán az Eddie Murphy filmén). A fénykép készítője el is hozott egy üvegcserepet a kitört hátsó szélvédőből. Ami természetesen filmes szokás szerint cukorból volt:-)
Tudja valaki, hogy itt mi történt????
Szegénykét direkt nem az elejével raktam be,mert az is csúnyán összetört.Ha jól veszem ki Erzsébet hid után a Budai rkpt.