Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Megtörtént az első foglalásom a Germanwingsnél, már egy tapasztalattal: Tegnap este csekkeltem egy időpontot a barátom számára, akkor még négy főre összesen 312 EUR volt a Bp-Köln-Bp, augusztusra. Ma reggel, amikor a foglalást elkezdtem, ugyanez az időpont "hirtelen" már összesen 432 EUR lett.... Így is olcsóbb, a foglalási procedúra pedig rövid és érthető.
Egyébként a Germanwingsnél fejenként egy darab csomag adható fel 25 kg súlyhatárig, a fedélzetre egy darab 8 kg-os csomagot vihet fel egy fő.
Most olvastam az AeroMagazin híreit. Mást se láttam benne, minthogy a sorra alakítanak a nagy légitársaságok fapados allégitársaságokat. Megfordult-e ilyen a MALÉV vezetőinek fejében??
Fura "nép" amúgy az az SAS iroda, mertha 200.000es business jegyet akarok venni Aarhusba, akkor mosolyognak meg kedvesek, de ha megemlítem, hogy amúgy a Snoflake miatt jöttem, rögtön elküldenének legszívesebben a búsba...
Meg kérdésemre hogy miért van az hogy a svédek ide 1376 SEkért jönnek-mennek oda vissza, és nem 7-8-an mint ahogy a csajszi mondta az olcsó helyek számát, hanem nagyjából az egész gép annyiért , csak annyit mondott : "Jaj Svédországban minden más... Meg különben is itt vagyunk és nem ott, itt ennyi, amott meg annyi." Hmm elgondolkodtató volt!
Párizsból szeretnék majd Bp-re hazajutni kb. június közepén. Eddig úgy néztem kb. 100 eurómba fog kerülni az út, de ha tudtok jobbat, légyszi írjatok! (Esetleg, hogy hol érdemes keresgélnem.) Nem baj ha átszállások vannak benne. Köszi.
Az Aero magazinban van kép az olasz nagy "berobbanásáról" a Ryannak... Annak idején a Lufthansa betűtípusával "Auf wiedersehn Lufthansa!" volt a gépeire festve egy idején mikor megnyitották Hahn béli bázisuk. Most "Arrivederci Alitalia!" van festve a gépeire, Alitalia betűtípussal...
RYANAIR TO GIVE AWAY 1000 FREE SEATS FOR EVERY €1 MILLION LOST BY EASYJET!
Latest: 66,000 Free Seats as easyJet loses €66.2m
Ryanair, Europe’s No.1 low fares airline, today (6th May 03) announced it will give away 1000 FREE SEATS for every €1 Million Easyjet lose when they announce their half-year results tomorrow (Wednesday 7th May 03).
Announcing details, Ryanair’s Head of Communications, Paul Fitzsimmons said: “Tomorrow, Easyjet is expected to join the ranks of the other high fare, loss-making airlines. So whether they lose € 50 Million, €60 Million or €70+ Million, their loss will be the public’s gain, as Ryanair will match each €1 Million loss with 1000 FREE SEATS (just pay the taxes)!
Easyjet can’t match Ryanair’s low fares, can’t match Ryanair’s No. 1 punctuality record and just like the rest of the high-fare airlines, they can’t make money either.”
This offer is available for tomorrow only (Wednesday 7th May 2003) at Europe’s biggest travel website: www.ryanair.com
6 May 2003
Ryanair flew 34 per cent more passengers in April than a year ago after the company added routes and lured travellers with fare cuts while the Iraq war, slowing economies and an illness outbreak crimped demand at larger rivals. The passenger count rose to 1.47 million last month from 1.1 million in April 2002, Ryanair said in a statement.
The load factor fell 1 per cent from the year-earlier month to 79 per cent - compared with 85 percent in the year ended April 30 and 78 percent in March.
Ryanair is expanding its fleet, adding base airports and increasing its route network across Europe to capitalize on demand for budget travel. Ryanair's passenger count in the 12 months ended April 30 was 16.1 million.
EASYJET REPORTS HALF-YEAR LOSS
7 May 2003 Source: reuters
EasyJet, Europe's biggest no-frills airline, posted a steep first-half net loss of Ł46.9 GBP ($75.53 million) on Wednesday, within market expectations, and said fare yields remain under pressure.
EasyJet, which acquired rival British budget airline Go last year, also said it was too early to "to have visibility" on the financial outcome for the full year.
Es egy amerikai hir:
JETBLUE LOAD FACTOR OVER 84 PCT IN APRIL
7 May 2003
JetBlue Airways reported that its traffic in April increased 80.8 per cent from April 2002, on a capacity increase of 80.4 percent. Load factor for April 2003 was 84.1 per cent, an increase of 0.2 points from April 2002. JetBlue's completion factor was 99.8 per cent and its on-time performance was 87.9 per cent.
JetBlue is a low-fare, low-cost passenger airline, which provides high-quality customer service. Since launching operations in February 2000, the airline has carried more than 12 million passengers.
Köszönöm mindenkinek a segítséget bankkártya-ügyileg. Vettem a jelet, elhúzok a bankkartya.hu-t nézegetni... :-)
Nyári-nyár végi programomra Nektek köszönhetően reményeim szerint nagy mértékben rá fogja nyomni bélyegét a fapados utazgatás. No nem viszem túlzásba, de egy-két út azért.... :-)
Kár, hogy Athén még annyira nem olcsó, az is célpont lenne. (Tudom, mihez képest...)
Úgy hallottam, hogy Pozsonyban és Bécsben már egy jó ideje működik diszkont járatokkal dolgozó légitársaság. Igaz ez?
És ha igen, akkor nem tudjátok véletlenül, hogy melyik társaság(ok) lehet ez?
Egész pontosan arról lenne szó, hogy júniusban haza kéne juttatnom repülővel olcsón egy ismerősömet Barcelonából vagy Madridból...
Nem igazán vagyok tisztában a magyar diszkont helyzettel, de amennyire én tudom júniusban még biztosan nem fog Spanyolországba járat indulni...
Azon gondolkoztam, hogy Portugália, Spanyolország és Lengyelország miért olyan fehér folt a fapadosok térképén. Ez különösen a Ryanair-re igaz. A hatalmas piac adott mindhárom országban, reptér is van bőven. Igy hát nem teljesen világos számomra a dolog. Lengyelországba például ha jól tudom egyetelen fapados s em repül pedig a legnagyobb piac Közép-Európában.
Helló,
bankkartya.hu :) Nemrég váltottam bankot, elég sokat böngésztem elötte a fenti oldalt. Az említett cégeknél fix hogy dombornyomott kártya sem kell, az electron csomaghoz rendelhető pár száz ft éves díjú netes kártya is tökéletes és az átváltást is korrektül számolja.
Dave
pontosan :)))
főleg hogy megint lesz egy "őrült éjszaka" amiben 19ezer hely 19 eurós árat kap. bővebben a honlapon:) szerintem a már bejáratott utvonalakon csak ilyenek alkalmával szerezhető 19-es jegy, mert normál esetben még októberre sincs 1-1 vonalon...
Dave