Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 682
Állítólag Kölnben a Germanwings-nek is gyönyörű terminálja van és ott is van számítógép...

Nem vagyok pesszimista, előbb-utóbb úgyis kiderül, hogy milyen is lesz ez a fapados járat munka szempontjából.

Előzmény: Törölt nick (680)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 681
Sajnos a szerződésben foglaltakról fogalmam sincs, ezért erre a kérdésre nem igazán tudok érdemben válaszolni. A lényeg úgyis az, hogy manuális c/in lesz, vagyis a handling szempontjából szinte teljesen mindegy, hogy melyik cégnek köszönhető ez a kissé, hogy is mondjam, meredek ötlet. Megváltoztatni úgyse tudjuk ezt a döntést, sajnos.:o(
Előzmény: Heading370 (679)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 680
Úgy hogy az is low cost terminál (jobbára) és mégis teli van számítógépekkel. Ergo: ott megy ez számítógéppel is...
Előzmény: Heading370 (679)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.11 0 0 679
Az hogy nincs szamitogep, kinek köszönhetö, a legitarsasagnak, vagy a Budapest Airportnak?
Webberke,
Ez a Stansted most hogy jön ide?
Előzmény: Törölt nick (677)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 678
0 számítógép? Azért az durva...
De mondjuk Stansteden van sok sok számítógép, hogy hogy itt nincs? Ez durva! :)
Előzmény: Törölt nick (677)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 677
A héten voltunk át Ferihegy I-en terepszemlén a Germanwings kapcsán, lévén az Rt. handlingeli majd a jártokat. A c/in procedúra nem lesz egyszerű, illetve más lesz, mint amit eddig megszoktunk, lévén nulla számítógép fog a rendelkezésünkre állni, azaz manuális c/in lesz.:o( Hiába no, a low cost, az low cost, ez van.

Egyébként én is hallottam arról, hogy az árak állandóan változnak, de egyenlőre sajnos fogalmam sincs, hogy miért. Szép lassan, gondolom, megtudok majd mindent a Germanwings-ről és akkor érdemben szolgálok információkkal itt, a topikban!

Előzmény: Utas2 (675)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.10 0 0 676
Tehát ezek szerint ez a standard csomag keret. Ne feledd, hogy fix 4-5 EUR os túlsúly díj van ami szintén "baráti"nak mondható.
Előzmény: Utas2 (675)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.10 0 0 675
Megtörtént az első foglalásom a Germanwingsnél, már egy tapasztalattal: Tegnap este csekkeltem egy időpontot a barátom számára, akkor még négy főre összesen 312 EUR volt a Bp-Köln-Bp, augusztusra. Ma reggel, amikor a foglalást elkezdtem, ugyanez az időpont "hirtelen" már összesen 432 EUR lett.... Így is olcsóbb, a foglalási procedúra pedig rövid és érthető.

Egyébként a Germanwingsnél fejenként egy darab csomag adható fel 25 kg súlyhatárig, a fedélzetre egy darab 8 kg-os csomagot vihet fel egy fő.

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.10 0 0 674
Én sajnos semmi ilyenről nem tudok, lentebb azt hiszem HotelQuebec írt valamit egy hasonló kezdeményezésről a Malév berkein belül.
Előzmény: BoGar (673)
BoGar Creative Commons License 2003.05.10 0 0 673
Webberke. Te vagy a MALÉV "bennfentes", igaz?

Most olvastam az AeroMagazin híreit. Mást se láttam benne, minthogy a sorra alakítanak a nagy légitársaságok fapados allégitársaságokat. Megfordult-e ilyen a MALÉV vezetőinek fejében??

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.10 0 0 672
Fura "nép" amúgy az az SAS iroda, mertha 200.000es business jegyet akarok venni Aarhusba, akkor mosolyognak meg kedvesek, de ha megemlítem, hogy amúgy a Snoflake miatt jöttem, rögtön elküldenének legszívesebben a búsba...

Meg kérdésemre hogy miért van az hogy a svédek ide 1376 SEkért jönnek-mennek oda vissza, és nem 7-8-an mint ahogy a csajszi mondta az olcsó helyek számát, hanem nagyjából az egész gép annyiért , csak annyit mondott : "Jaj Svédországban minden más... Meg különben is itt vagyunk és nem ott, itt ennyi, amott meg annyi." Hmm elgondolkodtató volt!

Előzmény: Törölt nick (671)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.10 0 0 671
Jah! Bementem egyik nap, volt kis időm... 24800 ért árulták! Az oda vissza csaknem 50000, abból meg már megyek Malévval!
Előzmény: Calver_ (670)
Calver_ Creative Commons License 2003.05.09 0 0 670
itthon is szar. itthon se fog olyan jol menni nekik. bar pl a snowflake a sas jegyirodaban arul. jodragan. nyehehe
Előzmény: Törölt nick (666)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.09 0 0 669
Főként alkohol, cigaretta stb. olyan termék amin sok az adó vagy vám.
Előzmény: fodat (668)
fodat Creative Commons License 2003.05.09 0 0 668
Vámmentes vásárlás
gluki23 Creative Commons License 2003.05.09 0 0 667
Mit jelent a "duty free árusítás"? Valaki részletezné nekem mint járatlan embernek.... Köszönöm!
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.09 0 0 666
Mert itthon olyan szuper ám :)
Előzmény: Calver_ (665)
Calver_ Creative Commons License 2003.05.09 0 0 665
aze' mer szar az internet penetracio ;-)
Előzmény: Vinnen (649)
balage21 Creative Commons License 2003.05.08 0 0 664
kösz, éppen azokat böngészem, csak gondoltam, hátha valaki profibb helyből ad egy tippet :-)
Előzmény: tcm (663)
tcm Creative Commons License 2003.05.08 0 0 663
tjsz írta a 652-es hozzászólásban:

607-es, 608-as, 609-es és a 612-es hozzászólásokban össze van gyüjtve az összes "fapados"

Előzmény: balage21 (661)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.08 0 0 662
Nana...
Előzmény: aagica (659)
balage21 Creative Commons License 2003.05.08 0 0 661
Sziasztok!

Párizsból szeretnék majd Bp-re hazajutni kb. június közepén. Eddig úgy néztem kb. 100 eurómba fog kerülni az út, de ha tudtok jobbat, légyszi írjatok! (Esetleg, hogy hol érdemes keresgélnem.) Nem baj ha átszállások vannak benne. Köszi.

Magnat Creative Commons License 2003.05.08 0 0 660
Sziasztok,

talán valakit érdekel, h lesz duty free árusítás Ferihegy I.-en a Low-cost utasok számára is, valszeg június 1.-től.

aagica Creative Commons License 2003.05.08 0 0 659
:))))
Bárcsak a Viszlát Malév feliratot is láthatnánk már...
Előzmény: Törölt nick (658)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.08 0 0 658
Az Aero magazinban van kép az olasz nagy "berobbanásáról" a Ryannak... Annak idején a Lufthansa betűtípusával "Auf wiedersehn Lufthansa!" volt a gépeire festve egy idején mikor megnyitották Hahn béli bázisuk. Most "Arrivederci Alitalia!" van festve a gépeire, Alitalia betűtípussal...
Előzmény: tcm (657)
tcm Creative Commons License 2003.05.08 0 0 657
Ezt az orr alá dörgölős genya bandát! :-)
Előzmény: Törölt nick (656)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.08 0 0 656
RYANAIR TO GIVE AWAY 1000 FREE SEATS FOR EVERY €1 MILLION LOST BY EASYJET!
Latest: 66,000 Free Seats as easyJet loses €66.2m

Ryanair, Europe’s No.1 low fares airline, today (6th May 03) announced it will give away 1000 FREE SEATS for every €1 Million Easyjet lose when they announce their half-year results tomorrow (Wednesday 7th May 03).

Announcing details, Ryanair’s Head of Communications, Paul Fitzsimmons said: “Tomorrow, Easyjet is expected to join the ranks of the other high fare, loss-making airlines. So whether they lose € 50 Million, €60 Million or €70+ Million, their loss will be the public’s gain, as Ryanair will match each €1 Million loss with 1000 FREE SEATS (just pay the taxes)!

Easyjet can’t match Ryanair’s low fares, can’t match Ryanair’s No. 1 punctuality record and just like the rest of the high-fare airlines, they can’t make money either.”

This offer is available for tomorrow only (Wednesday 7th May 2003) at Europe’s biggest travel website: www.ryanair.com

Heading370 Creative Commons License 2003.05.08 0 0 655
Nehany hir:

LOAD FACTOR DOWN AS PASSENGERS INCREASE

6 May 2003
Ryanair flew 34 per cent more passengers in April than a year ago after the company added routes and lured travellers with fare cuts while the Iraq war, slowing economies and an illness outbreak crimped demand at larger rivals. The passenger count rose to 1.47 million last month from 1.1 million in April 2002, Ryanair said in a statement.
The load factor fell 1 per cent from the year-earlier month to 79 per cent - compared with 85 percent in the year ended April 30 and 78 percent in March.
Ryanair is expanding its fleet, adding base airports and increasing its route network across Europe to capitalize on demand for budget travel. Ryanair's passenger count in the 12 months ended April 30 was 16.1 million.

EASYJET REPORTS HALF-YEAR LOSS
7 May 2003 Source: reuters

EasyJet, Europe's biggest no-frills airline, posted a steep first-half net loss of Ł46.9 GBP ($75.53 million) on Wednesday, within market expectations, and said fare yields remain under pressure.
EasyJet, which acquired rival British budget airline Go last year, also said it was too early to "to have visibility" on the financial outcome for the full year.

Es egy amerikai hir:

JETBLUE LOAD FACTOR OVER 84 PCT IN APRIL
7 May 2003

JetBlue Airways reported that its traffic in April increased 80.8 per cent from April 2002, on a capacity increase of 80.4 percent. Load factor for April 2003 was 84.1 per cent, an increase of 0.2 points from April 2002. JetBlue's completion factor was 99.8 per cent and its on-time performance was 87.9 per cent.
JetBlue is a low-fare, low-cost passenger airline, which provides high-quality customer service. Since launching operations in February 2000, the airline has carried more than 12 million passengers.

tcm Creative Commons License 2003.05.07 0 0 654
Köszönöm mindenkinek a segítséget bankkártya-ügyileg. Vettem a jelet, elhúzok a bankkartya.hu-t nézegetni... :-)

Nyári-nyár végi programomra Nektek köszönhetően reményeim szerint nagy mértékben rá fogja nyomni bélyegét a fapados utazgatás. No nem viszem túlzásba, de egy-két út azért.... :-)

Kár, hogy Athén még annyira nem olcsó, az is célpont lenne. (Tudom, mihez képest...)

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.07 0 0 653
http://www.airpolonia.com.pl/
Előzmény: Vinnen (649)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!