Sajnos biztos hogy nem tudok ott lenni.:-((( Lehetek nagyon pofátlan????
Lekéne fújni fehérre, és be is kéne aplikálni. Nagy valószinűséggel megfogsz ismerkedni feleségemmel. Ugyanis én biztos nem jutok el hozzád. Ő vinné el az autót.
Ha így is vállalod, akkor már csak az időpontot (na meg az áratt:-)) kéne megbeszélnünk. Nejemnek jó lenne az esti órákban is, illetve amikor neked jó. Mondj egy időpontot (nap ,óra) és bezavarom hozzád. Ja igen olvasom ezt a ablak felhúzást az eső szenzor álltal. Ezt is élesíteni kéne ha lehetséges. A multkor ki iktattuk a biztonsági őv bikk-bikk-jét:-))) , sajnos ezzel a visszajelző lámpa is aktívitását vesztette. Nem lehetséges megoldani hogy ez azért működjön??? Szerintem nem, de Te biztos tudod a frankót.:-))))
Csak megemlitem hogy az előbb estem ki az autóból, 1054 Km-er 104Km/h-s átlag. És nem fáj semmim, na azt nem mondom hogy pihent vagyok , de még van bennem vagy 6-8 száz Km.:-)))) Meg kel állapitanom hogy nekem ez az autó is kényelmes. Talán egy egész pöttyet spártaibb, vagyis keményebb mint a franciák, de ha ennyit kibírtam akkor nem olyan rossz.:-))))
Én ott leszek Győr-ben és már kérdeztem is a másik fórumon a beszerelés lehetőségét. Akkor én számítok rá akciós áron:). BSE motórkód 2007 augusztusi az autó.Állítólag 2007-ben változtak kicsit a karok piktogramjai, de ezt te biztos nálam jobban tudod. Köszönöm előre is.
1. Ajtók automatikus zárása 15 km/h sebesség felett. 2. Biztonsági öv be nem kapcsolását jelző bim-bam hang kiiktatása. 3. A bal oldali visszapillantó tükör állításakor alapból a jobb oldalit is mozgatja ugyan abba az irányba, de ez kikapcsolható, ilyenkor a "Left" állásban csak a bal oldalit, "Right" állásban csak a jobb oldalit állítja. 4. Tetőablak és oldalablakok automatikus zárása, ha az esőszenzor esőt érzékel 5. A távirányítón a nyitó gomb egyszeri nyomása csak a vezető ajtaját nyitja. A további ajtók, a csomagtartó és a tanksapka fedél nyitása a gomb másodszori megnyomásával lehetséges. 6. Gyári riasztó adjon-e hangjelzést élesítéskor (alapból nem ad) 7. Alapból bekapcsolt komfortindex (az index kar pöccintésére 3-mat villan az index, sávváltáshoz ideális) kikapcsolása.
1. Álljon az autó (a motor járhat) 2. Az ablaktörlő kapcsoló végén lévő fel-le léptető gombok valamelyikét kell hosszan nyomni addig, amíg be nem lép a menübe.
Az enyém is így van beállítva. Én úgy tudom, hogy ezt a beállítást csak a diagnosztikai csatlakozón keresztül lehet átprogramozni.
Nekem is lenne egy kérdésem. Nekem MAXI DOT-os a kocsim. A kezelési utasításban olvastam, hogy be lehet lépni az MDF (ha jól emlékezem, nincsen itt a füzet) Tudjátok amiben be lehetne állítani a téli gumival a sebességet, mértékegységet meg nem is tudom még mit.
Nem tudom megnyitni ezt a menüt, csak a 1-es és 2-es kijelzőfelületet látom.
A kezemben a kezelési:gyújtás, 1 másodpercnél tovább nyomom a gombot és mégse tudok belépni. Tud valaki segíteni? De szájbarágósan!
Szeretnék tanácsot kérni tőletek, hogy az átvétel előtt mit lehet és mit érdemes a szalonban a Computeren beállíttatni. Nem MaxiDOT-os vezióm lesz, így szerencsésnek tartom, hogy előre beállítsanak mindent, hogy utána ne kelljen futkozni hozzájuk, még esetleg pénzt is fizetni érte.
Előre is köszi a segítséget!
Jó szórakozást mindenkinek Győrben, legnagyobb sajnálatomra még nem érkezik meg az autóm addig, más márkájú autóval meg nincs pofám odamenni :)
A motorjának kissé csúnya hangja van, 2 személyig egész jól megy, országúton előzéskor 4-be vissza kell tenni. Városban a rövid fokozatok miatt jól használható és elfogadhatóan fogyaszt.
Márkaszervizes elektronyos szerelő szerint, ha úgy vesszük le az akkusarukat, hogy nincs benne a kulcs a gyújtáskapcsolóban, akkor semmivel nem lesz gond.
Én még nem próbáltam ki, nálad ez hogy volt? Az honnan derült ki, hogy a kormányzási szög jeladót újra kell kalibrálni?
Ma autó takarítás közben véletlenül egy hirtelen mozdulattal megütöttem a műszeralon a jobb oldali légbefúvó egyik lamelláját, amely élével felfelé volt állítva (Octavia II).
Azóta nem állítódik a többivel, felfelé mozog, lefelé nem és nem úgy áll, mint a többi.
Nagy eséllyel eltört az a műanyag, ami összefogja a többivel és ki kell hajítani a francba, de előtte azért adnék egy esélyt, hátha tudok vele valamit kezdeni.
Ki akarom szedni, de nem tudom, hol vannak a fülei, hogy lehetne úgy kiszedni, hogy ne sérüljön a műszerfal. Van valakinek tippje?
Ha valaki tud ilyen alkatrészt jobb áron, mint a márkaszerviz (7500 Ft), akkor szóljon!
Sajna a sors közbeszólt, így nélkülöznöm kell a társaságotok. Talán legközelebb összejön :-(( Pedig készültem nagyon. A belépést majd akkor megoldjuk, ha Te is leszel. Köcce.