Keresés

Részletes keresés

kábelbúvár Creative Commons License 2003.05.14 0 0 718
"Köln–Budapest repülőjárat 4700 forintért

Május 22-én indítja el első Köln–Budapest repülőjáratát a Germanwings légitársaság, amelyen akár 4700 forintért is lehet venni repülőjegyet.

Ezeken a járatokon az utasoknak nem szolgálnak fel ingyen ételt és italt, valamint a csomagjaikat is maguknak kell cipelni."
NOL


tjsz Creative Commons License 2003.05.14 0 0 717
Nincs mit. Csak nem "fapados" alapításon gondolkodsz? Vagy csak pusztán a kiváncsiság hajt?
Előzmény: Mash32 (716)
Mash32 Creative Commons License 2003.05.13 0 0 716
Koszi szepen tjsz!
Előzmény: tjsz (715)
tjsz Creative Commons License 2003.05.13 0 0 715
http://www.acmp.com/

http://www.aircraftauctionsite.com/

http://www.airtrading.com/

Előzmény: Mash32 (710)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.13 0 0 714
Így van, a nyári menetrend érvényességéről van szó, akárcsak az összes többi (akár nagy, akár kicsi) légitársaságnál.
Előzmény: Vinnen (713)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.13 0 0 713
Szerintem inkább arról van szó, hogy csak a nyári menetrend van fennt és az csak okt. 25-ig érvényes. Én ugy tudom, hogy a kihasztnáltságtól függően egy napi második járatot is komolyan terveznek.
Előzmény: Utas2 (711)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 712
csaj=csak...
Előzmény: Utas2 (711)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 711
Nézd meg a honlapjukon (www.germanwings.com), csaj okt. 25-ig tervezik (jelenleg) üzemeltetni a járatot.

BoGar,

Hát ez az, én sem tudom. De ha kicsit időztél már Ferihegyen, akkor szabad szemmel is látható, hogy egyáltalán nem ért még a kapacitása határára a reptér; vannak órák, amikor kifejezetten kong az ürességtől a 2-es terminál.

Előzmény: marioo (700)
Mash32 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 710
Sziasztok!Tudja esetleg valaki, hogy hol lehet gepek arait megnezni(737,Emb-120, ATR-42 stb)hasznalt, vagy uj mindegy. Koszi
viktorh Creative Commons License 2003.05.12 0 0 709
Nézzük át a helyzetet:
Az egyes terminál egy kicsivel több pénzért nyugodtan felújítható lenne úgy, hogy egész évben fogadjon napi 10-12 járatot (low-cost). Emmellett semmi sem zárja ki a GAT további üzemeltetésének lehetőségeit, és ha sor kerül az Arc Air beindítására akkor újabb 20-30 járat kerülhetne Ferihegy 1-re. Ehhez viszont vmivel komolyabb átalakításra volna szükség...
2/A: most úgy újítják fel, hogy (a kék folyosótól eltekintve) minden szempontból megfelelne az EU-n belüli légiforgalom kiszolgálására, de valszeg ennek ellenére ez a terminál lesz majdan azon fuvarozók otthona, amelyek nem schengeni országokból jönnek. 6 csáp, 14 külső állóhely, ebből 3 csáp és 4 állóhely könnyedén (akár fizikailag is) leválasztható a 2B terminál javára.
2/B: kisebb rendezkedés után alkalmas lehet a schengenbe érkező nem-schengeni utasforgalom kiszolgálására. Egy déli irányú mólóval (kábé a skanzen kerítéséig) bővíthető, 10 csáp és szükség esetén 8-10 állóhely. (vegyes MALÉV és nyugati)
2/C: a Vecsés-Ecser út felé, a cateringes járda helyén (és azon túl) épülhetne fel, a schengeni utasok számára. Itt is adott a lehetőség az egybeépítésre a 2/A-val. A gond az, ha vki megjön FRA-ból és megy TIA-ba, akkor a C-ről át kell kutyagolnia a mai B-re. (Építünk társadalmi munkában nyeregvasutat :P )
Másik probléma az, hogy a MALÉVnak mindkét szélső terminálon kéne tartania gépeket, így lehet h a legésszerűbb +oldás a szeparálás nélküli előtér lenne. A csápok persze maradnának terminálfüggők.
A 2/C terminálnál jó lenne figyelni arra is, h a F-70 és a CRJ is rá tudjon állni a csápokra.

Nah ennyi---

BoGar Creative Commons License 2003.05.12 0 0 708
Kimaradt a smiley. d:-))
Előzmény: BoGar (707)
BoGar Creative Commons License 2003.05.12 0 0 707
És mi lesz, ha jönnek majd az A380-asok??
Előzmény: Carpy (706)
Carpy Creative Commons License 2003.05.12 0 0 706
En mar buszoztam ki Jumbohoz. Nagy elmeny.... :-)
Lehet, hogy most meg csak evente 1-2 jon, de a jovoben ez bizony valtozhat.
Előzmény: Törölt nick (705)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.12 0 0 705
Hát amíg évente csak 1-2 ilyen jön, addig sztem nem létkérdés. Habár el sem tudom képzelni, hogy milyen lehet bebuszoztatni 300-350 jumbo utast :D
Előzmény: Carpy (704)
Carpy Creative Commons License 2003.05.12 0 0 704
Meg kellene mar egy-ket olyan kapu is, ahol lehet fogadni igazi nagymadarakat.
Előzmény: Törölt nick (703)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.12 0 0 703
Hogy kényelmesebben elférjen.
Előzmény: BoGar (702)
BoGar Creative Commons License 2003.05.12 0 0 702
Utas2: Ha tényleg elférne még 4-5 járat a T2-n, akkor miért fontolgatják a bővítését??
Előzmény: Utas2 (698)
marioo Creative Commons License 2003.05.12 0 0 701
Webberke te nyertel:-)
Előzmény: Törölt nick (699)
marioo Creative Commons License 2003.05.12 0 0 700
Hogyhogy csak okt 25-ig uzemel???:-(
Előzmény: Utas2 (698)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.12 0 0 699
Mi üzemel október 25ig?
Előzmény: Utas2 (698)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 698
Bocsi, de akkor meg nem ertem, hogy mi a francert kell az 1-es terminalrol uzemeltetni azt az egyszem low cost-ot (ha mar mas nincs, ez meg csak rovid ideig- oktober 25-ig) uzemel....?????
Ugyanis a 2-es terminalon vigan elferne nemhogy egy, de legalabb 4-5 ujabb legitarsasag jarata is! Csak akkor nem lenne urugy 50 milla lenyulasara....a semmiert.

A masik:

Az EU-ban iden januar 1-tol van egy rendelkezes az OSSZES, tehat MINDEN feladott csomag kotelezo atvilagitasara. (Reszben ezert is epitik at a 2/A-t.)

Hogyan fog teljesulni ez a KOTELEZO dontes az 1-es terminalon? Sehol nem lattam meg csak helyet sem a rontgen berendezesnek....

Előzmény: METYA (697)
METYA Creative Commons License 2003.05.12 0 0 697
Az ok, hogy miért manuális a check-in az egyes terminálon, borzalmasan egyszerű.
Anno - az őskorban - az LRI csak manuálisan kezelt Ferihegy I-en.
Amikor az áköltözés történt T2-re, akkor álltak át a manuális check-in-ről a gépire.
Tehát nincs rendszerük, és gondolom egyetlen fityinget sem feccöltek feleslegesen bele.
Lévén hogy viszonylag rövid repült idővel üzemelő járatokról van szó, ez kellően nagy munkával jár, elküldendő a szükséges jelentéseket.

Anno volt olyan járat, amely már rég megérkezett, mire a lányok beütögették az összes elküldendő üzenetet a Sitatex-be. Volt is ribillió belőle.

Metya
őskövület.FerihegyI.hu

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 696
ON

:o)

Előzmény: Törölt nick (695)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 695
OFF
Ja, kihívás, bizony! Életemben egyszer csináltam eddig manuális c/in-t agent-ként. Húzós volt, mert leálltak a rendszerek a c/in kellős közepén és gőzünk sem volt, hogy ki van bent... De ez már inkább a Customer Service, nem is rombolnék itt topikot.:o)

Tényleg barátságtalanok az Rt.-sek veletek?:o Néha, én is hasonlóakat hallok a mi agentjeinktől, de sosem értem ezt igazán, lévén, hogy nekem, személy szerint, soha, semmilyen összetűzésem nem volt Maléves kollegákkal. A jegyeladásban kissé furcsák olykor a hölgyek, néha úgy néznek rám, mint a véres húsra, amikor közeledem a kis problémámmal, de rendszerint igyekszem rövid lenni, mert mindig arra gondolok, hogy biztos valaki előttem órákig szívhatta a vérüket, és azt hiszik, hogy én is efféleképpen teszek majd.:o)

Előzmény: Törölt nick (694)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 694
Kihíves, drága cj, kihívás?

Mond, hogy van az hogy egy helyen dolgozunk, talán nap mint nap látjuk is egymást de még nem beszéltünk?

OK, némelyik LRIs olyan barátságtalan velünk, malév agentekkel, de te olyan barátságosnak tűnsz :)

Előzmény: Törölt nick (692)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 693
Mellesleg örülök azért kicsit ennek, hogy így alakult. Mert így sem a Malév (kétszeresen jó : mind handling mint a vállalat szempontjából) sem a Lufthansa (vagy a CSA) nem veszít piacot ; mindkettő mi kezeljük, a Lufthansa a Malév legnagyobb ügyfele. LHval pedig nagyon sok ember utazik Kölnbe, mint ahogy CSAval is.
Előzmény: trikó (689)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 692
Sztornózni kell, mert rakodók lesznek, csak szalagvég nem, de ugyanaz lesz az eljárás a csomagokkal, mint a T2B-n. Szóval, hogyha leszakad róluk a címke, ugyanúgy ki kell deríteni, hogy kié a csomag, vagy ha esetleg úgy adódik, akkor vissza is lehet kérni a csomagot a c/in-be. Szegény rakodófiúk, majd növelik az izmaikat, hát nem irigylem őket, az egyszer már biztos!!

Bennem is rengeteg a kérdés még, de mielőtt bővebben nyilatkoznék, inkább megvárnám az első járataim egyikét. Érdekes lesz, az egyszer biztos!

Előzmény: Törölt nick (690)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 691
Na igen. És akkor még a jegyeladás is olyan volt hogy a Gabrielhez sok köze nem volt :)

Viszont sokallom ezért a szolgáltatásért a kiszabott 5 EURos reptéri illetéket. Ugyanakkor olcsónak találom (a vélten kicsit több és valószínűleg ezért megbízhatóbb, színvonalasabb körülmények közt működő) a kölni reptér 6.04 EUR reptéri díját / pax...

Előzmény: trikó (689)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.11 0 0 690
Atyaisten! :)
Viszon egy két jó oldala van. Pl. nem kell sztornózni a szalagvégre, hogy ez meg ez a csomag kéne vissza vagy mondjuk ezen meg ezen a csomagon nincs cimke meg stb, léván, hogyha jól értem nincs szalag sem :D

Már bocs, de nem ciki ez egy kicsit? Mármint... Nem olyan mintha csöppet amatőr lenne ez az eljárás? Hogyan ellenőrzik, hogy adott utasnak van-e jegye megvásárolva? Mármint nyomtatott listával rohangálnak majd a képviselők? Hogy lesz ez? Sok a kérdés bennem is...

Előzmény: Törölt nick (684)
trikó Creative Commons License 2003.05.11 0 0 689
Mit csodálkoztok? Nemcsak fapados légitársaságot lehet csinálni:))) Újdonságként bevezetjük a "fapados repülőtér" szolgáltatást. Mikor Ferihegy épült, ugyanezt tudta. Akkor bezzeg jó volt? :)))))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!