Keresés

Részletes keresés

tjsz Creative Commons License 2003.05.15 0 0 730
1. A SkyEurope mindenféle európai pénzeket is kapott, legalábbis a honlapjuk szerint.

2. Igazad van, lenne benne ráció, hiszen gondolom ők sem rendeltek volna B737-est, ha nem menne a bolt ....

3. Itthon is indulni fog egy "fapados", az Arc Air és minő véletlen - a gazd. miniszter érdekelt egy Arc Invesment cégben .... Vagyis Te biztosan nem tudnál ilyet indítani, mert a felsőbb körök megfojtanának (a cégedet IS)

4. Most néztem, a honlapjuk szerint B737-esük lesz, nem pedig B735-ös, ahogy irtad. Vagy rossz ez az info?

Előzmény: Mash32 (723)
tjsz Creative Commons License 2003.05.15 0 0 729
M1-esen elmész a rajkai leágazásig (ha túlmész rajta, akkor az osztrák határhoz jutsz), aztán átlépsz a rajkai határon és követed a táblákat.
Előzmény: kábelbúvár (722)
Mash32 Creative Commons License 2003.05.15 0 0 728
Gondolom nincs biznisz class???...
Előzmény: Vinnen (726)
Csiperke Panni Creative Commons License 2003.05.15 0 0 727
Koszi!:)
Előzmény: Vinnen (720)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.15 0 0 726
133 székes B737-500? Nem sok az egy kicsit? A Malévnál az 500-asok 105 székkel repülnek!
Előzmény: Mash32 (725)
Mash32 Creative Commons License 2003.05.14 0 0 725
Juniusban erkezik a 735-os, 133 szemelyes lesz
Előzmény: tjsz (721)
Mash32 Creative Commons License 2003.05.14 0 0 724
Lesz Sky Shuttle Gyorbol es/vagy Budapestrol, ha minden igaz.
Mash32 Creative Commons License 2003.05.14 0 0 723
Lenne benne racio, bar inkabb a SkyEurope-hoz hasonlonak lenne talan egyelore piaca.Ja, meg ehhez is rengeteg penz kellene.
Előzmény: tjsz (717)
kábelbúvár Creative Commons License 2003.05.14 0 0 722
Hogy lehet kimenni a legeccerűbben a pozsonyi reptérre?
Előzmény: tjsz (721)
tjsz Creative Commons License 2003.05.14 0 0 721
Hoppá!

Véletlenül ránéztem a SkyEurope honlapjára: Pozsony - London/Párizs (röhejesen Párisznak írták, de ez legyen a legnagyobb probléma) 25 eurotól !!!!!!!!!!!!!!
Repülőgép típus: B737. Időszak: 07.11-től
Ezek szerint hamarosan megjön nekik ez a gép is.

Hurrá!

Vinnen Creative Commons License 2003.05.14 0 0 720
A 2.99-es ár amolyan mézemadzag ár!
A valódi árak naponta változnak és az adott járat töltésétől függnek!
Előzmény: Csiperke Panni (719)
Csiperke Panni Creative Commons License 2003.05.14 0 0 719
Udv!
Ize..lehet csak en vagyok nagyon bena, de nem sikerult kideritenem, hogy lehet a ryanairon lefoglalni a 2.99es es hasonlo jegyeket, amik a fooldalon gyonyoruen ki vannak listazva, de amitn foglalni szeretnek a megadott intervallumon belul, biza 59.99 lesz a jegy...
Pedig szoke sem vagyok:(
kábelbúvár Creative Commons License 2003.05.14 0 0 718
"Köln–Budapest repülőjárat 4700 forintért

Május 22-én indítja el első Köln–Budapest repülőjáratát a Germanwings légitársaság, amelyen akár 4700 forintért is lehet venni repülőjegyet.

Ezeken a járatokon az utasoknak nem szolgálnak fel ingyen ételt és italt, valamint a csomagjaikat is maguknak kell cipelni."
NOL


tjsz Creative Commons License 2003.05.14 0 0 717
Nincs mit. Csak nem "fapados" alapításon gondolkodsz? Vagy csak pusztán a kiváncsiság hajt?
Előzmény: Mash32 (716)
Mash32 Creative Commons License 2003.05.13 0 0 716
Koszi szepen tjsz!
Előzmény: tjsz (715)
tjsz Creative Commons License 2003.05.13 0 0 715
http://www.acmp.com/

http://www.aircraftauctionsite.com/

http://www.airtrading.com/

Előzmény: Mash32 (710)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.13 0 0 714
Így van, a nyári menetrend érvényességéről van szó, akárcsak az összes többi (akár nagy, akár kicsi) légitársaságnál.
Előzmény: Vinnen (713)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.13 0 0 713
Szerintem inkább arról van szó, hogy csak a nyári menetrend van fennt és az csak okt. 25-ig érvényes. Én ugy tudom, hogy a kihasztnáltságtól függően egy napi második járatot is komolyan terveznek.
Előzmény: Utas2 (711)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 712
csaj=csak...
Előzmény: Utas2 (711)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 711
Nézd meg a honlapjukon (www.germanwings.com), csaj okt. 25-ig tervezik (jelenleg) üzemeltetni a járatot.

BoGar,

Hát ez az, én sem tudom. De ha kicsit időztél már Ferihegyen, akkor szabad szemmel is látható, hogy egyáltalán nem ért még a kapacitása határára a reptér; vannak órák, amikor kifejezetten kong az ürességtől a 2-es terminál.

Előzmény: marioo (700)
Mash32 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 710
Sziasztok!Tudja esetleg valaki, hogy hol lehet gepek arait megnezni(737,Emb-120, ATR-42 stb)hasznalt, vagy uj mindegy. Koszi
viktorh Creative Commons License 2003.05.12 0 0 709
Nézzük át a helyzetet:
Az egyes terminál egy kicsivel több pénzért nyugodtan felújítható lenne úgy, hogy egész évben fogadjon napi 10-12 járatot (low-cost). Emmellett semmi sem zárja ki a GAT további üzemeltetésének lehetőségeit, és ha sor kerül az Arc Air beindítására akkor újabb 20-30 járat kerülhetne Ferihegy 1-re. Ehhez viszont vmivel komolyabb átalakításra volna szükség...
2/A: most úgy újítják fel, hogy (a kék folyosótól eltekintve) minden szempontból megfelelne az EU-n belüli légiforgalom kiszolgálására, de valszeg ennek ellenére ez a terminál lesz majdan azon fuvarozók otthona, amelyek nem schengeni országokból jönnek. 6 csáp, 14 külső állóhely, ebből 3 csáp és 4 állóhely könnyedén (akár fizikailag is) leválasztható a 2B terminál javára.
2/B: kisebb rendezkedés után alkalmas lehet a schengenbe érkező nem-schengeni utasforgalom kiszolgálására. Egy déli irányú mólóval (kábé a skanzen kerítéséig) bővíthető, 10 csáp és szükség esetén 8-10 állóhely. (vegyes MALÉV és nyugati)
2/C: a Vecsés-Ecser út felé, a cateringes járda helyén (és azon túl) épülhetne fel, a schengeni utasok számára. Itt is adott a lehetőség az egybeépítésre a 2/A-val. A gond az, ha vki megjön FRA-ból és megy TIA-ba, akkor a C-ről át kell kutyagolnia a mai B-re. (Építünk társadalmi munkában nyeregvasutat :P )
Másik probléma az, hogy a MALÉVnak mindkét szélső terminálon kéne tartania gépeket, így lehet h a legésszerűbb +oldás a szeparálás nélküli előtér lenne. A csápok persze maradnának terminálfüggők.
A 2/C terminálnál jó lenne figyelni arra is, h a F-70 és a CRJ is rá tudjon állni a csápokra.

Nah ennyi---

BoGar Creative Commons License 2003.05.12 0 0 708
Kimaradt a smiley. d:-))
Előzmény: BoGar (707)
BoGar Creative Commons License 2003.05.12 0 0 707
És mi lesz, ha jönnek majd az A380-asok??
Előzmény: Carpy (706)
Carpy Creative Commons License 2003.05.12 0 0 706
En mar buszoztam ki Jumbohoz. Nagy elmeny.... :-)
Lehet, hogy most meg csak evente 1-2 jon, de a jovoben ez bizony valtozhat.
Előzmény: Törölt nick (705)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.12 0 0 705
Hát amíg évente csak 1-2 ilyen jön, addig sztem nem létkérdés. Habár el sem tudom képzelni, hogy milyen lehet bebuszoztatni 300-350 jumbo utast :D
Előzmény: Carpy (704)
Carpy Creative Commons License 2003.05.12 0 0 704
Meg kellene mar egy-ket olyan kapu is, ahol lehet fogadni igazi nagymadarakat.
Előzmény: Törölt nick (703)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.12 0 0 703
Hogy kényelmesebben elférjen.
Előzmény: BoGar (702)
BoGar Creative Commons License 2003.05.12 0 0 702
Utas2: Ha tényleg elférne még 4-5 járat a T2-n, akkor miért fontolgatják a bővítését??
Előzmény: Utas2 (698)
marioo Creative Commons License 2003.05.12 0 0 701
Webberke te nyertel:-)
Előzmény: Törölt nick (699)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!