Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
1. A SkyEurope mindenféle európai pénzeket is kapott, legalábbis a honlapjuk szerint.
2. Igazad van, lenne benne ráció, hiszen gondolom ők sem rendeltek volna B737-est, ha nem menne a bolt ....
3. Itthon is indulni fog egy "fapados", az Arc Air és minő véletlen - a gazd. miniszter érdekelt egy Arc Invesment cégben .... Vagyis Te biztosan nem tudnál ilyet indítani, mert a felsőbb körök megfojtanának (a cégedet IS)
4. Most néztem, a honlapjuk szerint B737-esük lesz, nem pedig B735-ös, ahogy irtad. Vagy rossz ez az info?
Véletlenül ránéztem a SkyEurope honlapjára: Pozsony - London/Párizs (röhejesen Párisznak írták, de ez legyen a legnagyobb probléma) 25 eurotól !!!!!!!!!!!!!!
Repülőgép típus: B737. Időszak: 07.11-től
Ezek szerint hamarosan megjön nekik ez a gép is.
Udv!
Ize..lehet csak en vagyok nagyon bena, de nem sikerult kideritenem, hogy lehet a ryanairon lefoglalni a 2.99es es hasonlo jegyeket, amik a fooldalon gyonyoruen ki vannak listazva, de amitn foglalni szeretnek a megadott intervallumon belul, biza 59.99 lesz a jegy...
Pedig szoke sem vagyok:(
Szerintem inkább arról van szó, hogy csak a nyári menetrend van fennt és az csak okt. 25-ig érvényes. Én ugy tudom, hogy a kihasztnáltságtól függően egy napi második járatot is komolyan terveznek.
Nézd meg a honlapjukon (www.germanwings.com), csaj okt. 25-ig tervezik (jelenleg) üzemeltetni a járatot.
BoGar,
Hát ez az, én sem tudom. De ha kicsit időztél már Ferihegyen, akkor szabad szemmel is látható, hogy egyáltalán nem ért még a kapacitása határára a reptér; vannak órák, amikor kifejezetten kong az ürességtől a 2-es terminál.
Nézzük át a helyzetet:
Az egyes terminál egy kicsivel több pénzért nyugodtan felújítható lenne úgy, hogy egész évben fogadjon napi 10-12 járatot (low-cost). Emmellett semmi sem zárja ki a GAT további üzemeltetésének lehetőségeit, és ha sor kerül az Arc Air beindítására akkor újabb 20-30 járat kerülhetne Ferihegy 1-re. Ehhez viszont vmivel komolyabb átalakításra volna szükség...
2/A: most úgy újítják fel, hogy (a kék folyosótól eltekintve) minden szempontból megfelelne az EU-n belüli légiforgalom kiszolgálására, de valszeg ennek ellenére ez a terminál lesz majdan azon fuvarozók otthona, amelyek nem schengeni országokból jönnek. 6 csáp, 14 külső állóhely, ebből 3 csáp és 4 állóhely könnyedén (akár fizikailag is) leválasztható a 2B terminál javára.
2/B: kisebb rendezkedés után alkalmas lehet a schengenbe érkező nem-schengeni utasforgalom kiszolgálására. Egy déli irányú mólóval (kábé a skanzen kerítéséig) bővíthető, 10 csáp és szükség esetén 8-10 állóhely. (vegyes MALÉV és nyugati)
2/C: a Vecsés-Ecser út felé, a cateringes járda helyén (és azon túl) épülhetne fel, a schengeni utasok számára. Itt is adott a lehetőség az egybeépítésre a 2/A-val. A gond az, ha vki megjön FRA-ból és megy TIA-ba, akkor a C-ről át kell kutyagolnia a mai B-re. (Építünk társadalmi munkában nyeregvasutat :P )
Másik probléma az, hogy a MALÉVnak mindkét szélső terminálon kéne tartania gépeket, így lehet h a legésszerűbb +oldás a szeparálás nélküli előtér lenne. A csápok persze maradnának terminálfüggők.
A 2/C terminálnál jó lenne figyelni arra is, h a F-70 és a CRJ is rá tudjon állni a csápokra.