Keresés

Részletes keresés

rDave Creative Commons License 2003.05.20 0 0 782
A low-cost cégek annyira közel állnak az internethez hogy legjobban egy google segítségével kereshető infó(nem kell hozzá semmi netes jártasság csak egy kis idő:) de origon keresgélve is találni sokmindent a topicon kívűl ha az angol nehezebben érthető de legrosszabb esetben egy gyors fórumlapozással is lelhető hasznos infó, persze megkérdezni a legegyszerűbb:)
Mellesleg minden utazó figyelmébe ajánlom a szomszédban lévő topicot ami nem a repülésről ill. annak hátteréről szól hanem az utazásról!
Dave
Heading370 Creative Commons License 2003.05.20 0 0 781
Szerintem ugy van az, hogy bepötyögi a szakember, aszongya hogy lókoszterlajnz a keresöbe, aztan mar ugrik is befele a topic! Azt ha meg beugrott akkor mar lehet kerdezni is, nem igaz?
Előzmény: Törölt nick (776)
totagas Creative Commons License 2003.05.20 0 0 780
Most nézem, hogy az általam ajánlott low cost cég még csak most keresi a befektetőket:)))

Bocs

Előzmény: totagas (779)
totagas Creative Commons License 2003.05.20 0 0 779
pulaizs
A yenkik "találták föl" a fapadosokat:)

Próbáld meg itt

HQ Take it easy!

Előzmény: pulaizs (774)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.20 0 0 778
www.southwest.com
www.jetblue.com

Biztos van több is de nekem igy hirtelen ezek jutnak az eszembe.

Előzmény: pulaizs (774)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.20 0 0 777
erdekes, hogy irod, hogy felsz az on-line fiztestol. en szinte minden nap hasznalom a kartyamat az interneten, sot olyan is volt, hogy egy szimpla emailben elkuldtem az adatokat. Eddig (2-3 ev alatt), most azert lekopogom, semmi gondom nem volt. Sokkal inkabb tartok attol, hogy Budapesten egy etteremben kartyaval fizetek (rendszeresen magukkal viszik a kartyamat, ezt nem szeretem) es vagy tobbet vesznek le rola (mindig ellenorzom) vagy a hatterben "megdolgozzak" a kartyat. Esetleg egy "ügyes" 18 eves pincer egyszeruen egy szalvetera felirja az adatokat es utana ove az egesz internet osszes porno website-ja.
Előzmény: Vinnen (775)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.20 0 0 776
Ez egy jo hozzaszolas, ezeket imadom a legjobban:
-semmi informaciot nem ad
-utazasi irodanak hasznalja a topicot
-meg arra is lusta, hogy egy ici-picit visszaolvasson, esetleg szo volt mar korabban is a kerdesrol
-mint egy ovodasnak elmagyarazza, hogy mi az a Newark, legkozelebb mar olyan kerdesek is lesznek, hogy "Ferihegyrol (tudjatok Budapest reptere) szeretnek utazni"
-aki erre a topicra ratalal nyilvan be tudja irni a google-ba, hogy "low-cost us Newark Chicago"

Keep up the good work!

Előzmény: pulaizs (774)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.20 0 0 775
Én balga ember arra gondoltam, hogy kihasználva a fapados cégek adta lehetőséget elmegyek a kedvesemmel egy kellemes hosszú pünkösdi hétvégére Dubrovnikba a SkyEuróppal Pozsonyból.
Előszőr annál a két nagy magyar utazási irodánál érdeklődtem, akik hirdették, hogy náluk is foglalható fapados repjegy. (még nem bízom 100%-osan a netes fizetésben) Gyanús volt, hogy az e-mailekre nem is válaszolnak végül a telefonba azt mondták, hogy foglalni a SkyEurope honlapján lehet. Nagy segitség volt mit ne mondjak!:-( Amikor azt kérdeztem, hogy akkor miért hirdetik, hogy náluk is foglalható nem adtak értékelhető választ!
Na jó irány a SkyEurope honlapja és akkor fogtam padlót: a retúr BTS-DBV-BTS jegy ára személyenként 77,594.12,-Ft. Ez közel a duplája a Malév, igaz akciós, spliti jegyárának!
Hát ilyen csúfos szomorú véget ért az első fapados próbálkozásom!

De azért nem adom fel, majd ha bejön a Ryanair akkor 9,9€-ért fogom körberepülni Európát!:-)))))))))))))))))))))))))))

pulaizs Creative Commons License 2003.05.20 0 0 774
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy ilyen "fapados" (olcsó) légitársaságok vannak-e az USA-ban is? Vagy ott annyira mindennapos a repülés, hogy ilyenek nem léteznek? Nekem olyan kellene, ami Newark-ról (New York mellett, NJ-ben) repül Chicagóba.

Ha valaki tud ilyenről, akkor az legyenszíves tudatni velem is.

Köszönettel:
Zsolt

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.20 0 0 773
Mondjuk egy szinte teljesen online működésre alapozott cégnél ez egyszerűbb, mint egy internetet annyira nem ismerő vállalatnál :)

Azon tűnődtem, hogy vajh Ryanair koma így fogja hírdetni járatát, hogy : Frankfurt (Hahn) - Budapest (Debrecen) for only 0.01€ today!" a Hahn és Debrecen szavakat kisbetűvel szedve, vagy a Debrecent fogja használni? Szerintem a Budapest (Debrecen) esélyesebb...

rDave Creative Commons License 2003.05.20 0 0 772
Egyetértek, a széles mosoly és semmitmondó információ helyett valóban szimpatikusabb lehet egy egyszerű tényközlés. Méghozzá on-line! No íme mégegy ilyen csemege:)
"10:00 752 London Stansted to Frankfurt-Hahn CANCELLED DUE EARLIER DIVERSION/PASSENGERS ON LATER FLIGHTS "
Dave
Előzmény: Heading370 (768)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.20 0 0 771
Természetes, hogy csak pár hely kedvezményes. A legtöbb nem... Aztán ahogy közeledünk az induláshoz elvileg egyre több jegy lesz ismét olcsó az eladatlanok közül is.
Előzmény: mazsika75 (770)
mazsika75 Creative Commons License 2003.05.20 0 0 770
Helló Mindenkinek!

Nem látta valaki véletlenül tegnap a német RTL-en a 22.15-kor kezdődő EXTRA című műsorát. Az egyik riport egy teszt volt a Ryanair-rel.( Ma reggel 5.20 körül ismételték). Mivel a német nyelvterület 'nem erősségem', nem igazán értettem mi lett a teszt eredménye, de úgy tűnt, mintha csak pár hely lenne kedvezményes és nem az összes.

Van valakinek erről infója?

Üdv: Mazsika

nemesa2 Creative Commons License 2003.05.20 0 0 769
Az Origo/Világgazdaság szerint napi egy járat lesz:

A debreceni önkormányzat sikeres tárgyalásokat folytatott az ír Ryanair fapados légitársasággal egy Debrecen és Frankfurt között közlekedő járat beindításáról - közölte hétfőn Pajna Zoltán alpolgármester. A járatok indulásának feltétele, hogy a város bizonyos fejlesztéseket hajtson végre a debreceni repülőtéren - írja a Világgazdaság.
A legnagyobb európai diszkont-légitársaság szándéknyilatkozatot adott a debreceni önkormányzatnak, amely szerint elsőként Frankfurtba, később más európai nagyvárosban is indítana járatokat, amennyiben megvalósulnak bizonyos fejlesztések, és a város beszerzi a szükséges engedélyeket is a repülőtér üzemeltetéséhez.

Elsőként egy leszállító rendszer első fokozatának és a hozzá kapcsolódó fénysornak a telepítéséről lenne szó, amely mintegy egymilliárd forintba kerül. A beruházás leghamarabb október végére készülhet el, és ezt követően decemberben indulhat az első gép Debrecen és Frankfurt között. A tervek szerint a hét minden napján közlekedő Ryanair-járatok évente mintegy 100 ezer utast szállítanának, és a legolcsóbb jegy Debrecen és Frankfurt között 9,9 euróba - mintegy 2500 forintba kerülne - írja a Világgazdaság.

[origo]

Heading370 Creative Commons License 2003.05.20 0 0 768
Ebben szerintem a legerdekesebb az, hogy egyaltalan (alighanem tudatos reklamszandekkal) közzetesznek ilyen jaratinformaciot!
Mint arrol mar volt szo korabban, a keseseknel es törleseknel a legkülönbözöbb okok szerepelnek: az altalad emlitetteket meg nem lattam eddig.
Persze az a teny hogy tudjuk a keses okat, meg nem vigasz az utasoknak, megis a kommunikacio eme modja akar meg szimpatikusnak is tünhet!
Barcsak minden legitarsasagnak lenne ilyen infoja a website-jan.
Előzmény: rDave (767)
rDave Creative Commons License 2003.05.20 0 0 767
örülök a hírnek, kezdetnek nemrossz:) amúgy 2 érdekes ryan házatájáról:

"21:35 3258 London Stansted to Niederrhein-Dusseldorf ETA 2155 LATE OFFLOADING INBOUND PASSENGERS

21:40 684 London Stansted to Stockholm Vasteras ETA 2300 AIRCRAFT OVERFUELED IN ERROR "

dave

Mash32 Creative Commons License 2003.05.19 0 0 766
Ha jol emlekszem, akkor Klagenfurtba is csak ketszer repultek hetente az elejen.Egyebkent az ILS-en kivul minden lenyeges infrastruktura adott a debreceni repteren, ha jol tudom, igy ha az is kesz lesz johet barki:)
Előzmény: Vinnen (765)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.19 0 0 765
Nekem az a furcsa, hogy a Ryan heti 1 járattal akar megindulni! Ők általábanminimum napi 1 járatot üzemeltetnek a legtöbb desztinációra!
A debreceni reptér mennyire van felkészülve?
Előzmény: Utas2 (764)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.19 0 0 764
Ez azért nem semmi, ráadásul jelzésértékű.
Az jutott eszembe, hogy ezek szerint még a Ferihegy 1-es konstrukciókkal sem találja elegendőnek Budapestet és vonzáskörzetét a Ryan. Ezen talán el kellene gondolkodni....
(Egyébként a korábban tervezett Ljubljana-i járatnyitás bizonytalan időre elhalasztódott a legfrissebb szlovéniai híreim szerint.)

Meg azt is olvasom a legfrissebb Airlinerworldben, hogy a Leeds/Bradford-i székhelyű Jet2 is hamarosan járatot nyit....na hova is? Hát persze, hogy PRÁGÁBA....
Hm.

Egyébként a Hahn-i reptérről - korábban szó volt róla ezen a topicon is - egy elég átfogó cikk jelent meg az említett magazinban.

Előzmény: Törölt nick (763)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.19 0 0 763
Közvetlen repülőjárat Frankfurtba
Decembertől rendszeres, közvetlen, s utanként mindössze alig 10 euróba kerülő légi közlekedés indulhat meg Debrecen és Frankfurt között.

A fejlődés annak a megállapodásnak köszönhető, melyet a debreceni önkormányzat delegációja múlt héten kötött az ír Ryanair légitársasággal.

Európa harmadik legnagyobb légiszállító társasága szándéknyilatkozatban vállalta: egyelőre hetente egyszer Frankfurtba, egy évvel később pedig Brüsszelbe és Londoba is rendszeresen járatokat indít – ismertette Pajna Zoltán alpolgármester.

Ahhoz azonban, hogy a légi közlekedés meginduljon, a repülőtér utasbiztonságot szolgáló fejlesztéseit végre kell hajtani: biztosítani kell a biztonságos leszállítórendszert, az ILS-t és a fénysort, valamint fejleszteni kell a tűzvédelmi készültséget. A mintegy 1 milliárd forintos beruházáshoz szükséges forrást az önkormányzat a Vagyonkezelő Rt. osztalékának erre a fejlesztésre fordításával kívánja biztosítani.

http://www.haon.hu/vis/v1_redaktion/article.asp?TextID=56033

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.17 0 0 762
Az Elektronikus bankkártyák egyike sem használható az interneten, hacsak az adott bank ezt kifejezetten nem engedélyezte. (Pl.: Postabank, IEB engedyélezte). Biztonsági okokból az ilyen kártyákkal való internetes tranzakciót azért tiltják, mert ilyen kártyákat (Visa Electron, Maestro) gyakorlatilag bárki kaphat, míg a nem azonnali terhelésű EC/MC, Visa Classic kártyákat csak egy meghatározott, megbízhatónak vélt ügyfélkör kapja. A dombornyomott kártyákkal -többek között mivel nem azonnali terhelésűek - lehet fizetni az interneten. Az összessel, kivétel nélkül.
Előzmény: Törölt nick (756)
rDave Creative Commons License 2003.05.16 0 0 761
pontosan. ennek bizonyos képletnek a tanulmányozása viszont rettentő érdekes(legalábbis számomra:) elöbb néztem ryanairt hogy hahn-stansted út mennyibe kerül mostaniban: júniusra a legolcsóbb, júlira drágább picit, májusra meg olyannyira változó most hogy a 20-tól 449,23 eurós árig láttam helyet! aki meg pechjére az utóbbit fogja épp ki de utaznia kell az a mellete ülő utas 19 eurós jegyárán lévő veszteséget is eliminálja, sőt a 30 kilós böröndjével már termeli is a nyereséget:)
Előzmény: Törölt nick (760)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.16 0 0 760
az nyilvan vilagos mindenki szamara, hogy tisztan pl. 19euros jegyekkel meg egy teli jaratot sem lehet gazdasagosan uzemeltetni. Azt a meset, hogy "de a nagy legitarsasagok jaratain meleg vacsorat szolgalnak fel" mar senki nem hiszi el. Nyilvan nem a vacsora miatt kerul egy jegy 300euroba es nem 19-be...
Valahol meg kell termelni azt a millardos nyereseget amit a low-cost csapatok felmutatnak, az utas szempontjabol a lenyeg az, hogy rajta ne gazdagodjon meg senki :-) Vannak szerencsesek es vannak akik egyszeruen jol jarnak.
Előzmény: rDave (758)
rDave Creative Commons License 2003.05.16 0 0 759
Szégyen gyalázat... egyetértek :(
Ez a "hülyebiztos" nagyon aranyos:) De valóban az! Vagyis nem eléggé... vagy egy bizonyos szintű hülyeségre nincs felkészítve:)
Dave
Előzmény: Törölt nick (757)
rDave Creative Commons License 2003.05.16 0 0 758
Akkor bennem van a hiba mert nekem tkp. világos a szisztéma pedig többnyire csak internetről okosodom :))) Szvsz: adott x férőhely, adott egy ügyes marketingesek által kreált (sokmindent figyelembe vevő, dinamikusan változó:) képlet, adott egy real-time helyfoglaló-eladó rendszer amihez már csakis a végfelhasználó kapcsolódhat. Az igazán olcsó helyek mennyiésge szerintem rengeteg dologtól függ. Látottak alapján megfigyelhetők a törvényszerűségek de a részleteket egyik cég sem publikálja hiszen ez a "trükközés" a bevételforrás.
Egy biztosat tudok csak: SkyEurope egy nemrégi hírlevelében azzal reklámozta magát hogy néhány útvonalra a teljes kapacitást a legalacsonyabb áron kínálja.
Dave
Előzmény: kábelbúvár (750)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.16 0 0 757
Nem az bant, hogy nem ertenek az internethez, senki sem ugy szuletett, hogy eger volt a kezeben.... bar ez a foglalas dolog meglehetosen hulyebiztos. Azt sajnalom, hogy azonnal gunyosan lehulyezik a nemeteket, teljesen ok nelkul. A francia nyelvvel kapcsolatos megjegyzes pedig egyszeruen kritikan aluli! Ha jol emlekszem ket szammal ezelott az Airbust szaroztak (jo magyar szokas szerint csak azert mert francia), jot mosolyogtam a kovetkezo szamban az Airbus sajtofelelosenek valaszlevelen, melyben udvariasan kioktatja es helyreteszi a "szaksajtot".
Ez ugyan nem Aero Magazin topic, de az is erdekes, hogy a hivatalos Boeing 767 reklam azt irja, hogy az uj 400-as modell megnovelt hatotavolsagu, es az ugyanazon a lapon talalhato AM tablazatban egyertelmuen olvashato, hogy a 400-asnak van a legkisebb hatotvolsaga. Most akkor melyik ertek a korrekt?
Előzmény: Utas2 (754)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.16 0 0 756
-mar tobbszor olvastam, hogy "nem mindenki rendelkezik on-line bankkartyaval" vagy "nem minden kartya alkalmas arra, hogy on-line fizessunk vele". Szoval a Magyarorszagon forgalomban levo Visa vagy EC/MC kartyak miben kulonboznek attol amit az EU-ban hasznalnak? Az en Visa (vagy DC) kartyammal semmit az eg vilagon nem kellett csinalni, mindig is mukodott az internetes vasarlasnal.

-ugy veszem eszre, hogy a diszkont tarsasagok nem a magyar piac kedveert nyitjak meg a jarataikat Budapestre, hanem inkabb a nyugati lakossag reszere teszik lehetove, hogy olcson jussanak el Budapestre. Ha belegondolunk akkr egy nemet csaladnak nagyon is megeri Budapestre utazni egy hetvegere meg akkor is, ha a jegy nem 19 hanem 49 Euro. A magyar arak (szalloda/szorakozas/etterem) igencsak alacsonynak tunnek, ha az ember nem ott el (sajnos csak akkor). Erre egyebkent jo bizonyitek az is, hogy a GWI semennyire sem reklamozza magat Magyarorszagon (a media ugyan megteszik nekik ezt a szivesseget meghozza ingyen).

-eszrevettetek mar, hogy a GWI nem is Ferihegyre hanem Ferigehy-re jar? Ez is eleg nagy baki...

Előzmény: hjoco213 (755)
hjoco213 Creative Commons License 2003.05.16 0 0 755
Hali!
Ma kicsit áttanulmányoztam a Snovflake és a Germanwings foglalási lehetőségeit. Az előttem szólókhoz csatlakozva a Snovflake járatai hasonló áron vannak, mint a Malévnál. Ráadásul a keddi és szombati napolon a Malévnál 39900 + illetékért lehet utazni, így Stockholm ügyében nem kérdéses, hogy a Malév a jobb. Ami a Germanwingset illeti az internetes foglalás nem túl nehéz, de az ár itt sem olyan kihagyhatatlanul olcsó, hogy kiruccanjak egy hétvégére Kölnbe egy kis repülés kedvéért.
A legszomorúbb azonban az, hogy szerintem ami a világ számos országába működik, nálunk egyelőre nem fog. A magyar lakosság csak egy töredéke rendelkezik internet hozzáféréssel, és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával, ráadásul a fapados árak nem a nyugati szinten vannak, hanem lényegesen magasabban. Ha figyelembe vesszük a magyar kereseti viszonyokat, nem nehéz megjósolni, hogy a Budapestre közlekedő fapados légitársaságok min 3/4 része külföldi lesz, és a közeljövőben sajnos nem kell tartanunk attól, hogy magyarok százezrei fognak hétvégi repülős kiránduláson részt venni az olcsó repülőjegyárak miatt.
Üdv mindenkinek:
Jocó!
Utas2 Creative Commons License 2003.05.16 0 0 754
Nem akartam túlságosan élesre venni a stílust a Tardos-féle Aeromagazin szösszenet kapcsán, pláne, hogy nem csak róla, hanem a BA Rt. vez. igazgatójáról is kiderül, hogy vajmi keveset értenek az internethez, legalábbis ami a repülőjegyek foglalását illeti....

Egyébként azt még meg sem írtam, hogy az Aeromagazin megelőző számában, amikor ugyanezt a céget harangozták be, akkor a cikkíró még (végig) German Wings (!) légitársaságról írt....(sic).

Előzmény: Törölt nick (752)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.16 0 0 753
Boeing low-cost!
Vegre a Boeing is komolyan veszi a "fapados" piacot. Kulon az olcso legitarsasagoknak kifejlesztett geptipussal rukkolt elo az amerikai oriasceg. Az uj tipust B-747-SS-nek becezik a gyar dolgozoi. Ne tevesszen meg senkit a Lufthansa festes, az SS a SuperShort roviditese. E szenzacios kepet a kivalo AeroMagazin munkatarsa keszitette, es a szakirodalomban eloszor a magazin honlapjan tunt fel eloszor a foto. A gep erdekessege, hogy az orr reszt es a potrohot is valtozatlanul hagytak, de a kozepso szegmenseket egyszeruen kihagytak, evvel is csokkentve a gep tomeget.
Figyelem Szokol-archiv!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!