Én ma megyek átvenni az 1.4 TDci Fusion-omat, majd beszámolok.
Amikor a papírokat voltam aláírni akkor várt ott a szervízbe egy idős arc akinek ilyen van és megkérdeztem tőle az eddigi tapasztalatokról és a tényleges fogyasztást.
Azt mondta, eddig meg van elégedve, 4l körül kijön vele vegyes üzemben.
Egyébként én is tudok nagyon okosat mondani, jövöre tavasszal vagy összel tutuira modositani fogják a Fiestát és a Fusiont, hogy honét tudom? egyszerü, minden modelt 2 de max 3 év után manapság vagy frissiteni kell /ráncfelvarás/ vagy ujra kell cserélni. Igy van ez Fordéknál is.
évi 10-15 ezer km ért nem érdemes diselt venni, a disel kb 100E km után termel nyereséget a hasonló benzineshez képest..... legalábbis a magyar viszonyok között. Én ezért nem ruháztam be +300-400 Eft. Egyébként ugy érné meg mint a C3- ugyanazon árért kapsz benzinest és diselt, igaz akcióban
Egyelőre semmi hivatalos információt nem tudok mondani.
Szerintem sem árt egy kis szépítés, de még most is sokkal komfortosabb, mint az új Punto :)
Hogy érdemes e várni a vásárlással?
Szerintem mindig leszne jobb és jobb ajánlatok. Valamilyen szempontból legalábbis. (pl lehet hogy emelik az árat, de szebb lesz az autó stb)
Új modelleknél nem szokott nálunk akció lenni. Tul.képpen a Fusion is még újnak számít ebből a szempontból. Inkább a többi, többnyire húzó modellre megy el az akciós keret...
Sokat segítettem mi? :)
Nem merném azt mondani, hogy várj, de az ellenkezőjét sem.
mit lehet tudni arról a hírről, ami a Totalcar-on jelent meg nemrég, miszerint 2004-ől múdosítják anyagában és design-ban is a Fiesták és a Fusionok műszerfalát?
Érdemes várni a vásárlással, esetleg az alapfelszerlések is fognak bővül a következő modellévben (ha igen, az pontosan mikortól értendő), vagy kár ezért várni.
Mindenhol azzal "ijesztgetnek", hogy jövőre 80-100e forinttal több lesz a kisautók ára (nyilván kb), sőt még a Fusionra lecserélendő Fiat ára is esni fog egy fél éves használat után vagy 100e-rel.
Amúgy most készülök fogyasztási rekordot felállítani. Ha minden igaz, sikerül 6 liter alá vinnem (a benzinszint-mérő jelenlegi állása ezt sejteti), csak nagyon unalmas 50 sec. alatt 50-re gyorsulni. :))
Van. Nem olyan észrevétlen a váltás, mint a hagyományos automatáknál, de meg vagyunk vele elégedve. Kézzel is lehet kapcsolgatni, ha akarod. Úgy tudom, hogy az 1.4-es benzineshez rendelhető csak. Városi csúcsforgalomban különösen kényelmes, mert nem kell 11111111-szer se kuplungolni, se váltani....
a minap épp szervízben voltam aholis a kedves hölgyek a kezembe adták az új Fiesta-extrákat tartalmazó prospektust,amelyben volt tetőcsomagtartó.
Ez a Könyves Kálmán úti auto-fortnál volt.
És nem volt odaírva, hogy magyarországi forgalmazása nem várható (mint pl a fedélzeti számítógépnél... :-()
"Mit gondoltok az 1.4-es dízel motorról? Normális, hogy Bp.-autópálya vegyesen 6 liter?"
1. Ha bejáratod jobb lesz!
2. a kényelemnek és a biztonságnak ára van -> nagy súly-> magas fogyasztás
3. A légellenállása sem az igazi egy Fusion-nek...
"A Ford üzletek nem tartanak, azt ne ajánld. Utángyártott? Házi gyártmány? "
De van ilyen, én láttam házigyártmányú tetőcsomagtartót, nem ajtógumiszétnyomosat.....igaz Fiestán, de majdnem detó.... a lényege az volt hogy felszerelés elött 10-es furóval átfurod a tetőt, majd ugyan ilyen méretű csavarokkal odafogatod a keresztrudakat.
"Mit gondoltok az 1.4-es dízel motorról? Normális, hogy Bp.-autópálya vegyesen 6 liter? Van egy 20 éves Orionom is, az is 6 liter"
Nem nem normális....de a 20 éves Fordod co2-je se normális
Tudja valaki, hol lehet kapni
TETŐCSOMAGTARTÓT?
Nem azt az állítható kallantyúst, ami szétnyomja az ajtó gumiját, hanem a fekete műanyag csíkkal eltakart esőcsatornába szerelhetőt. Netán tetőkorlátot.
A Ford üzletek nem tartanak, azt ne ajánld. Utángyártott? Házi gyártmány?
Mit gondoltok az 1.4-es dízel motorról? Normális, hogy Bp.-autópálya vegyesen 6 liter? Van egy 20 éves Orionom is, az is 6 liter. Az alapjáratnak nem sok az 1000? A szervíz szerint természetesen minden OK.