Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

StevePi Creative Commons License 2020.08.05 0 0 19458

Köszönöm, futok egy kört a kinti piacokon is. Bár ez az az árkategória, ahol a hazahozatal költsége irreálisan magas a kocsi értékéhez képest.

 

Ittohn találtam egy esztétikailag nem túl szépet, viszont a leírás alapján elég sok mindent cseréltek benne az utóbbi egy évben. (

Teljes motorgenerálozást kapott, futómű felújításon esett át, új coolert kapott, új turbót, új kuplung léptető motort kapott, a pillangószelep nemrégiben cserélve lettek, a fékbetét+féktárcsa is nemrégiben lett cserélve.)

 

Az eladó szerint még a kuplungot kell cserélni. Lehet ezt az állapotot validálni szerintetek?

Előzmény: Szere28 (19457)
Szere28 Creative Commons License 2020.08.04 0 0 19457

Udv!

Ooo anno én is néztem abban az ársávban Smartot mind te egyes és kettes szériában csak a hulladék volt igazából. Vagy én voltam szerencsétlen de jo párat megnéztem meg hibásat is De mind szár vagy túlárazót volt. De mikor hibát feltáród vagy is szemmel látni meg akkor sem akar engedni egy betört szélvédőről beszelek most h azért no. Hagytam a fenébe és én is vettem 451 -est igaz nem itthon. Mert kin ha hibát tudsz mutatni akkor tényleg lehet alkudni. Igaz én nem kedvenc piacról hoztam hanem skandináv. De igáig semmi gond nem volt vele de biztos lessz :) ja de klima macraskoskodott .igy lett nekem vagy is anyámnak így lett 88e km futot kiskocsija. 

Előzmény: StevePi (19456)
StevePi Creative Commons License 2020.08.04 0 0 19456

Megfontolom, hogy akkor hozzáteszek még egy kicsit a kerethez.

Valahogy jobban is hangzik az 1000cm2 :)

 

Köszönöm,

 

Előzmény: Quattroman (19455)
Quattroman Creative Commons License 2020.08.04 0 1 19455

még nem tudni mennyit bírnak ezek a szívó Mitsu motorok ha rendes karbantartást kapnak, egyenlőre futnak.

a turbós változata között előfordult már pár hengerfejesedés.

viszont a karosszéria komfortérzete lényegesen "autószerűbb" a majdnem húsz centis tengelytáv növelés miatt kevésbé pattogós, az első futómű masszívabb, a műanyag elemek strapabíróbb anyagból készültek, nem törnek minden kis parkolási hibától,  szóval úgy összességében komolyodott.

 

 

Előzmény: StevePi (19454)
StevePi Creative Commons License 2020.08.04 0 0 19454

Köszönöm.

Ennél a motornál/hajtáslancnál a 200e km mennyire problémás?

Bár van 400+ ezret futott Toyotánk (nem is egy) de nyilván nem ilyen apró motorral. 

 

Lehet műszaki szempontból jobban járok egy régebbivel felújitva?

Az eddigi olvasmányélményeim alapján vegyes a  kép.

 

 

Előzmény: Quattroman (19453)
Quattroman Creative Commons License 2020.08.04 0 0 19453
Előzmény: StevePi (19452)
StevePi Creative Commons License 2020.08.04 0 0 19452

Szia,

 

A 2008-as autórol esetleg tudsz infót küldeni?

 

Köszi

István

Előzmény: Quattroman (19450)
StevePi Creative Commons License 2020.08.04 0 0 19451

Sziasztok!

 

Smart vásárlás előtt állok és keresnék Pesten olyan hozzáértő szerelőt, aki rá segítene kiválszatani/megvizsgálni a kiválasztott példányt.

A keret 4-600e forint lenne, és nem baj, ha foglalkozós csak lehessen egy megbízható autót faragn belőle édesanyámnak.

 

Köszönöm az ajánlasokat,

István

Quattroman Creative Commons License 2020.07.23 0 0 19450

De, a hétszázas is turbós. 2007 ig mindegyik az.

a következő modell (451) az ezres Mitsubishi motorral az már többnyire nem turbós.

Én most egy'08 évjáratú ezrest tudok 750ért

Előzmény: Dzsonszii (19449)
Dzsonszii Creative Commons License 2020.07.23 0 0 19449

Szervusztok!

Segítsetek legyetek szívesek. A feleségem kezdő vezető, a kuplung neki egy trágár szó. Legalábbis ideges lesz tőle, ha kimondom. Külön autót szeretne magának, ezért elkezdett szemezni a Smart-tal. Nem tudom, hogy meg szabad-e venni az első generációs 600-as turbós kivitelt ~500 ezer körül? Például ezt itt: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/smart/fortwo/smart_fortwo_0_6_pure_softip-15862063 

Igen, tudom, az állapotot látni kell, de én egy kicsit félek, hogy egy turbó nem bír ki 20 évet.

Ugye a 700-as kivitel az nem turbós? Például ez: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/smart/fortwo/smart_fortwo_0_7_city_coupe_pulse_softip-15906206 .

Minden vélemény érdekel.

d73 Creative Commons License 2020.07.22 0 0 19448

Erre szoktam idézni Farkas Zsolt szatymazi rallys-driftes kolléga szavait, melyet a prémium gumikra vonatkozóan mondott, és azonban a Roadsterre vonatkozóan is értelmezem: "El kell tudni hinni, hogy el fog fordulni."

Előzmény: Quattroman (19445)
Quattroman Creative Commons License 2020.07.21 0 0 19447

erősen húzod felfelé

Előzmény: Taxi-maxi (19446)
Taxi-maxi Creative Commons License 2020.07.21 0 0 19446

A sebváltó-gombot hogy tudom kicserélni?

A YouTube-on sok minden mással ellentétben nem találtam róla videót. 

Quattroman Creative Commons License 2020.07.21 0 0 19445
bati67 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 19444

Sziasztok! A kisfiam Smartján (2004-es diesel) sokszor nem alszik el a Check Engine lámpa. Ezeket olvasta ki:

 

 

Esetleg valami ötlet? (a felgyújtáson kívül...)

 

d73 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 19443

Az igaz...

Köszi!

Előzmény: Quattroman (19442)
Quattroman Creative Commons License 2020.07.21 0 0 19442

sehol

 

ott van a generátoron a D+ onnan fel tudod vinni egy lengőbiztosítékkal

Előzmény: d73 (19441)
d73 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 19441

Sziasztok mesterek!

Valakinek van Roadster vezetékelési/kapcsolási rajza?

Vagy info arról, hogy a hátsó csomagtér közelében hol van biztosított állandó 12V?

barbon1 Creative Commons License 2020.07.19 0 0 19440

Van amikor még sokkal  több idő kell hozzá.

Előzmény: Taxi-maxi (19438)
2.2dcis Creative Commons License 2020.07.18 0 0 19439

Én a saját autómról írtam.

Előzmény: Taxi-maxi (19438)
Taxi-maxi Creative Commons License 2020.07.17 0 0 19438

Egy két és fél órás vizsgálódás talán nem mondható felületesnek. 🤔

Előzmény: Quattroman (19432)
2.2dcis Creative Commons License 2020.07.17 0 0 19437

ez mintha olyan egyszerű volna egy átlag szerelőnek!

Előzmény: Quattroman (19434)
Quattroman Creative Commons License 2020.07.15 0 0 19436

az a húszezer nem számít amitől jó lesz, csak ami pocsékba ment

Előzmény: 2.2dcis (19435)
2.2dcis Creative Commons License 2020.07.15 0 0 19435

40600 les sajnos!

 

Quattroman Creative Commons License 2020.07.15 0 0 19434

nem dagad be, új gumit kellett volna tenni.

így lesz egy 600forintos gumigyűrű 20600 ft

Előzmény: 2.2dcis (19433)
2.2dcis Creative Commons License 2020.07.15 0 0 19433

Nekem a kompresszor csőcsatlakozásánál a gumi tömítésnél megy a gáz szépen lassan.a szerelő feltöltötte ( 20000 ft ) és azt mondta,hogy lehet,hogy a használat során a tömítés esetleg bedagadhat. Már csak langyoska a hűtés. 1 hónapja lett töltve!

Quattroman Creative Commons License 2020.07.14 0 0 19432

az nem kérdés. a légkörben van.

a kérdés az hol szökött ki? a másik kérdés mennyire volt felületes a nyomáspróba?

a 10-15 percesek leginkább csak látszat próbák.

Előzmény: barbon1 (19430)
Taxi-maxi Creative Commons License 2020.07.14 0 0 19431

Hát igen! 

És ráadásul nem rossz kérdés! 

Előzmény: barbon1 (19430)
barbon1 Creative Commons License 2020.07.14 0 0 19430

Akkor már csak az a kérdés,hogy akkor hova tűnt a gáz belőle ?

Előzmény: Taxi-maxi (19428)
bati67 Creative Commons License 2020.07.13 0 0 19429

Matisz nagypapát csak pontosan: "E örö e bódottá!" :-)

Előzmény: Taxi-maxi (19428)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!