Keresés

Részletes keresés

GYA Creative Commons License 2003.05.25 0 0 880
Ha kint jártál, miért nem kerestél egy hozzáértőt, aki válaszolt volna a kérdéseidre?
Legközelebb keress meg és válaszolok arra, amire lehet.

ILS egyenlőre nem lesz (drága), fényteknika épül. -PAPI, bevezető fénysor stb-
A parkolóhely tényleg kevés majd bővítjük, de most elsősorban a pálya építésére kell fordítanunk az anyagiakat. (Ha arra jársz számold meg Sármelléken vagy Debrecenben a parkolóhelyeket.)

OFF
Nem tudtam képet beszúrni, ha eláruljátok hogy kell, tudok küldeni az építkezés jelenlegi állásáról.

Előzmény: tjsz (873)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.25 0 0 879
Bizony a rotáció nagy probléma. Malév gépek is késnek 2-3 órákat is akár e miatt. De ha egy low costnak kiesik egy gépe... Egy egész lánc szakad gyöngyökre, úgymond, amit nehéz újra felfűzni.
rDave Creative Commons License 2003.05.25 0 0 878
igen, és low-cost fronton ugye méginkább feszített a tempó, a gépek mégpontosabban bevannak osztva de a meghibásodások stb ugyanúgy jelen vannak mint pl egy nemzeti légitársaságnál csak 2x akkorát lehet rajta csúszni mind az idő miatt, mind amiatt hogy járattörlés esetén a max szolgáltatás hogy visszakapjuk a jegy árát :)) pl. júliusbanb mi egy ilyen késéssel bebuknánk a londoni kiruccanást :(
amúgy decemberben az OM-SPY halt meg és a feszített 2 gépes menetrendet 1 gép teljesítette: borzasztó gyorsan fordultak de ígyis késő éjjelre végeztek az utolsó körrel...
Dave
Előzmény: trikó (875)
gcs750908 Creative Commons License 2003.05.25 0 0 877
Bocs a felesleges kerdesert, azota mar visszaolvastam! :) vagy inkabb :(
Előzmény: gcs750908 (876)
gcs750908 Creative Commons License 2003.05.25 0 0 876
Hello,

Az 1-esen is van terasz? Marmint arra halvanyan emlekszem, hogy van, de ki lehet ra menni?

Előzmény: rDave (846)
trikó Creative Commons License 2003.05.25 0 0 875
Amúgy az ilyesminek többnyire géphiány az oka, vagyis hogy egy gépnek műszaki okokból ki kell állnia, és miután a többi gép feszített menetrendben dolgozik, egyszerűen nem tudják kiváltani a meghibbantat. Ilyenkor fordul elő, hogy csak az üzemnap vége felé sikerül lerepülni a járatot.
Az utasok gyakran követelik, hogy "állítsanak be egy tartalék gépet"... Nos tartalék gép, mint ilyen gyakorlatilag nem divat. Meglehetősen drága buli lenne egy többmilliárdos gépet csak azért parkoltatni, hogy hátha bekakil egy másik.
Nyári menetrendben emiatt nehéz pótolni egy leálló gépet, télen valamivel egyszerűbb.

Van egyébként mégegy választás ilyenkor, hogy megpróbálják átcsereberélni a gépeket, vagyis a kiállt gép járatait eredetileg másfelé induló gépekre átosztani. Ennek viszont az az eredménye, hogy bár az adott járat nem fog hat órát késni, de esetleg két három másik járat szed össze egy-két óra késést. Feszített menetrendben ez sem célravezető megoldás....

Előzmény: Törölt nick (869)
trikó Creative Commons License 2003.05.25 0 0 874
Nyilván nagyjából ugyanazért késik, mint pl. egy Malév gép:)) Kárörvendeni sem kell, de Heading kolléga csontig ható beböffentése sem igazán szép. Ha provokálni akarjátok egymást, gyertek át a maléves topicba, ott ez megszokott sajnos... De nem kéne az összes repülős topicot ilyen személyeskedő dumákkal környezetszennyezni...

Üdv:3color

Előzmény: Törölt nick (872)
tjsz Creative Commons License 2003.05.25 0 0 873
Péren keresztül vezetett ma az utam. Begurultam a reptérhez és direkt megszámoltam: 25, azaz huszonöt darab parkolóhely van kialakítva. Tehát ha akarnak valamit akkor midenképpen bővíteni kell ezt is.
Előzmény: Heading370 (860)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.24 0 0 872
Mi közöm van nekem a Germanwingshez? Semmi. Max annyi, hogy nem fogadták el a kártyám és nem nagyon akartak telefonon sem segíteni. Mi közöm van nekem a Ferihegy 1hez? Semmi. Mi közöm van nekem a BA RThez? Nem sok. Akkor meg? :)

Röhögök, mosolygok, mert vicces, hogy ENNYIT késsen egy gép. Vajh miért teszi ezt?

Mellesleg hova kell kimenned? Nem értem igazán...

Előzmény: Heading370 (870)
BoGar Creative Commons License 2003.05.24 0 0 871
Ez a Germanwings gépe?? Minden nap 16:50-kor jön? Hétvégén is?
Előzmény: Törölt nick (869)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.24 0 0 870
En nem nyerítek ilyen önfeledten, mert nekem sajnos ki kell mennem a gép elé Kölnbe.
De Te remélem jól szórakozol! Elvégre ez munkaköri kötelességed, igaz?
Előzmény: Törölt nick (869)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.24 0 0 869
4U 785 Cologne 16:50 00:50 2B Késik

Hehe :)

Utas2 Creative Commons License 2003.05.23 0 0 868
Pér=Vienna-East.....
Előzmény: Heading370 (865)
trikó Creative Commons License 2003.05.23 0 0 867
Elvileg igen, hatóságilag nem:))
Előzmény: vince (864)
tjsz Creative Commons License 2003.05.23 0 0 866
> Erre mar vannak konkret tervek? Ki az epittetö, az önkormanyzat?

Az építettő a P-Air Repülőtér Fejlesztési Kft (nem biztos, hogy pontosan irtam le a nevét). A kft. tulajdonosai: győri, péri és megyei önkormányzat + a győri Aero club.
Vagyis jogilag egy kft. az építettő és ez a cég kap mindenféle európai pénzeket a fejlesztéshez. Na persze nemcsak az EU-tól, hanem az Audi-tól is kapott pénzt, cserébe az Audi kedvezményesen használhatja a jövőben a repteret (a schwechati helyett).

ILS-ről, pályafényekről nem tudok semmit, de hétvégén elmegyek, megnézem és ha találok illetékest, akkor beszélni is fogok vele.

Előzmény: Heading370 (865)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.23 0 0 865
Erre mar vannak konkret tervek? Ki az epittetö, az önkormanyzat?
Es azt nem tudod, pl ILS-röl, palyafenyekröl esett mar szo?
Előzmény: tjsz (863)
vince Creative Commons License 2003.05.23 0 0 864
Hat maximum TOW-nél 32 fokos nyári napon, már elég necces. De úgy általában elvileg elég.
Előzmény: Vinnen (861)
tjsz Creative Commons License 2003.05.23 0 0 863
> 1450 méteres lesz a pálya. Ez elég egy B737-nek?

Sajnos nem. Viszont ATR-72-eseknek igen. Egyébként a parkoló kapacitás Péren nem igazán nagy, de gondolom erre is van/lesz terv.

Néhány héttel ezelött valakivel beszéltem: a "rövid" pálya mellett kívánnak építeni egy hosszabbat is, ami már elegendő lesz egy B737-nek. De ez az építkezés max. jövőre indul.

Előzmény: Vinnen (861)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.23 0 0 862
A Germanwings vezér tegnap azt mondta, hogy már 22 000 jegyet eladtak a budapesti járatra és ezért hamarosan inditják a második napi járatukat!
22 000 utas az nagyon sok, közel 150 teltházas gép!
Vinnen Creative Commons License 2003.05.23 0 0 861
1450 méteres lesz a pálya.
Ez elég egy B737-nek?
Előzmény: Heading370 (860)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.23 0 0 860
A parkolas meg csak hagyjan, de pl Peren mekkora palya van, nem tudja valaki?
Előzmény: Vinnen (859)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.23 0 0 859
Hát ha tényleg a Ryanair Fokkerjeire várnak okkor azt hiszem még elég sokáig kell várakozniuk!:-)

Egy nagyon banális kérdés:
A debreceni és a péri reptérnek van megfelelő parkoló kapacitása?

Előzmény: tjsz (854)
FeriMountain Creative Commons License 2003.05.23 0 0 858
Nekem is volt szerencsém ott lenni az avatón.A szervezés vér profi volt.Ha az szervezte akire gondolok akkor vélelmezem,hogy most már mennybe is ment.
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.23 0 0 857
BLE 761 Paris CDG 09:45 1

Holnap egyesről, indul...

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.23 0 0 856
Ma meg már nincs olcsó jegy! Remek! :(
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.23 0 0 855
Hm.
Előzmény: tjsz (854)
tjsz Creative Commons License 2003.05.23 0 0 854
Lemaradt a link ...

http://www.kisalfold.hu/cikk.php?id=306&cid=52202

Előzmény: tjsz (853)
tjsz Creative Commons License 2003.05.23 0 0 853
Úgy tünik Pérről (Győr) is indít járatokat néhány fapados .....

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.23 0 0 852
A beszállókártya ha jól láttam valami sárga színű papir. Mivel nincs számozott ülőhely ezért gondolom túl sok info sem lehet rajta max. egy dátum.

Egész pontosan egy sárga laminált kártya, amit beszállításkor a kapunál visszaveszünk az utastól. Nincs rajta dátum, mert minden alkalommal ezeket használjuk majd. Az utasokat security szám szerint csoportosítjuk, ez a szám kerül a poggyászukra is.

Igen, a pénzváltó meg a készpénzautomata meglehetős hiányt képez, megértem, hogy gondokat okoz, remélem viszont, hogy hamarosan pótolják.

Egyébként örülök, hogy tetszik nektek az I-es terminál, viszont dolgozni meg az utasoknak a tranzitban várakozni plusz hatszáz fokban viszont nem lesz túl kellemes. Nagyon picike a tranzithelyiség, egyenlőre elképzelni sem tudom, hogy hogy férhet el oda 150 ember, de előbb-utóbb megtapasztalom.:o) Majd amikor debütálok a járaton, írok élménybeszámolót én is!:o)

Előzmény: Vinnen (844)
trikó Creative Commons License 2003.05.23 0 0 851
Ez mikor? Mostanaban business classon sincs meleg kendo

Állítólag most az alkoholos törlőkendő a divat... (mellesleg lehet, hogy jobb is) :)) Nemtom most mi van a melegvizessel. Én hosszútávon láttam utoljára, azóta sajna nem repültem Malévvel, úgyhogy nem vagyok naprakész...

Lazac: gondolom, nem álltál neki a fedélzeten kajálni:)) Csomagban gondolom konzervált, hermetikus csomagolásban hoztad a cuccot. Azt azért más szemmel nézik, mint pl. a zacskóba kimért virslit:))

Előzmény: Calver_ (849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!