Keresés

Részletes keresés

doncike Creative Commons License 2003.06.05 0 0 922
"amikor O'Leary-t arrol faggattak, hogy milyen kedvezmenyt kappott a Boeing-töl amikor megrendelte a 125 B738-ast, azt mondta azt meg a gyontatopapjanak sem arulna el"

Ez a mérlegből (előbb-utóbb) kiderül majd, vagy legalábbis kikövtkeztethető, hogy 5, 15, ... vagy 55%.

Nem?

Előzmény: Heading370 (919)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.05 0 0 921
"RYANAIR ANNOUNCES ONE MILLION SEAT SALE TO CELEBRATE RECORD ANNUAL RESULTS.

TRAFFIC GROWS 42%, PROFITS RISE BY 59%"

Utas2 Creative Commons License 2003.06.04 0 0 920
Megelőztél.....mert én megnéztem a Star Wars-ot is utána a Yorinon...
Viszont nekem is ugyanez a véleményem. Érdekes volt azt is látni, hogy a BA illetékes vezetője nem áltatta magát - és a kedves utast - a fapad jelentőségét illetően (lásd ugyanezt a Malév potentátnál: "érzelemmentes" repülés....), hanem elismerte, hogy a nyújtott szolgáltatások átfogó jellegében van alapvető különbség és a piaci igények szerint dől el, kinek melyik felel meg az utazóközönségből.
Akinek a névre szóló repjegy és hely, újság, reggeli pezsgő és előre kifizetett kaja teccik bőrülésben, az mintegy 60 fonttal fizet ezért többet.

Szerintem elég objektív volt a műsor. Charleroi-ról tényleg egy óra alatt Brüsszel főterén lehet lenni?

O'Leary ismét hozta önmagát; (nekem az is teccett, ahogy a feladott poggyászon esett kárért való felelősséget hárította el - Samsonite meg ilyesmi, miért nem vett az utas jobb bőröndöt az utazáshoz?...)
Persze csak addig, amíg nem az én bőröndöm esik szét...

Előzmény: Heading370 (919)
Heading370 Creative Commons License 2003.06.04 0 0 919
A BBC2-n volt ma este egy erdekes dokumentumfilm, mely a Ryanair jelenseget elemezte.
Szerintem jol volt megcsinalva, es bar szamomra semmi olyan nem derült ki amit eddig ne olvastam volna, realis, szerintem nem elfogult kepet festett a legitarsasagrol. (Mondjuk en altalaban nehezen latok at barmifele szitan).Egyszerü volt a keplet: a müsorvezetö vegigjarta egy egyszerü utas utjat, a jegyvasarlastol Stansted-en at Charleroi-ig. (90 fontert, oda-vissza, mert 2 nappal az utazas elött vette meg.
Közben megszolaltak többen is, iparagi elemzök, British Arways kereskedelmi igazgato, söt maga a fönök Michael O'Leary is. (A BBC szokasatol elteröen nem vagta ki a szabadszaju fönök nehany kijelenteset, mely termeszetesen a konkurrenciara vonatkozott) Szoval a kivülallo is megertette, hogy miert olcso a fapad: internetes jegyeladas ("travel agents are a bloody waste of time") egyszerü check-in,("BA, Air France and all the others like to think that it is bloody brain surgery") nincs üleskiosztas, gyors turnaround, semmi fedelzeti kiszolgalas, olcso repterek, stb, stb.
Közben persze reszletesen ismertettek, hogy mit nyujt a konkurrencia, jelen esetben a BA. Helyjegy, börüles, ujsag, pezsgö a reggelihez, "and all that bollockology"! :)
Amikor az igazi negativumokhoz ertek, megemlitettek egy mozgaskorlatozott embert, aki bar a sajat laban jött be a repterre, szeretett volna tlokocsit kerni, amiben kijut a gephez. Ez nem allt rendelkezesre, ezert beperelte öket.
Volt egy nagyon erdekes adalak, amikor O'Leary-t arrol faggattak, hogy milyen kedvezmenyt kappott a Boeing-töl amikor megrendelte a 125 B738-ast, azt mondta azt meg a gyontatopapjanak sem arulna el, erre egy elemzö ugy velte, hogy akar 50 szazalek discount-ot is kaphatott! Ezt en szinte hihetetlennek tartom.
Aztan meg annyit arult el, hogy az összbevetel 84 %-a szarmazik jegyeladasbol, a többi a mellekes: fedelzeti eladas, gepekre festett reklam (a Kilkenny festes kifejezetten jol allt a 732-esen), buszok, hotel, stb.
A vegen azert a müsorvezetö emlekeztetett arra, hogy meg mindig folyik az Europai Unios vizsgalat a Charleroi repter feltetelezett törvenyellenes tamogatasarol, mely ha igaznak bizonyul komoly büntetest eredmenyezhet.
Ja es bevagtak felveteleket a kb 2 hettel ezelötti "felvonulasbol", amikor nehany tucat Ryanair dolgozo, elükön O'Leary-vel "megrohamozta" az easyjet föhadiszallasat egy tankkal(!), evvel szimbolizalva az arhaborut! Hirveres mindenaron!
Nekem mindenesetre meg szimpatikus is volt ez a nagyszaju ficko: legalabbis szimpatikusabb, mint nehany "szakember" aki vaskos vegkielegitessel elegansan tavozik, miutan az altala vezetett legitarsasag eltünik a süllyesztöben.
Heading370 Creative Commons License 2003.06.03 0 0 918
Ugyanaz kicsit bövebben:
Forras: Guardian

Ryanair to keep pressure on rivals as profits soar

Mark Tran and agencies
Tuesday June 3, 2003

Budget airline Ryanair today pledged to "destroy the airline business as we know it" as it reported a surge in profits for last year.
The low-cost carrier made an after-tax profit of 239.4m euros (Ł172m) in 2002-03, for the year ending March 2003. This was a 59% rise on the 2001-02 figure of 150.4m euros (around Ł108m).

As the company unveiled strong profits, Michael O'Leary, its combative chief executive, said that he intended to keep the pressure on competitors by aggressive fare-cutting.

Mr O'Leary added that Ryanair expected to become Europe's biggest internationally scheduled carrier, beating Lufthansa and British Airways, within three years.

"Our aim is not to kill anyone, but it is to grow aggressively. We're going to destroy the airline business as we know it," he told Reuters.

Mr O'Leary said that Ryanair, which started in 1985, would carry about 24 million passengers and challenge Air France for the title of third-biggest passenger carrier in Europe.

"In two years' time we will be the world's largest international scheduled airline," he predicted. He said he was looking forward to the moment when he could adopt BA's slogan describing itself as "the world's favourite airline".

"The world's favourite airline is 'the paddys'," he declared. "I've got no shortage of humility."

But Mr O'Leary admitted that profit margins would fall in the coming year because of the rise of the euro against the pound, and because of lower fares. Margins last year came to 28%.

"We won't do that again," he said, referring to the 28% figure. "We reckon it (the net margin) will come down to somewhere in the low twenties again over the next 12 months, mainly because we will drive the fares down. We're driving the fares down all over the place at the moment," he added.

Passenger traffic in 2002-03 grew by 42% to 15.7 million. The airline's planes were 84% full, compared with a figure of 81% in 2001-02. Ryanair managed strong profits, despite a time of deep turmoil in the airline industry.

The market has suffered from high fuel prices, the war in Iraq, the impact of the Sars virus and the continuing effect of weak global growth. These factors have plunged several of the world's leading carriers, including American Airlines and United Airlines, into crisis. British Airways is only beginning to find its footing after slashing its workforce and cutting costs.

Ryanair, however, has increased its profits for 15 successive years.

The airline says its continued profitability "stems from the fact that we have the lowest costs and the lowest air fares, which no other European airline can match".

To coincide with the announcement of the financial results, Ryanair today released 1 million low fare seats at Ł19.99 and Ł29.99 one way for travel during June, July and August. The company will fly 125 routes this summer thanks to its acquisition of fellow no-frills carrier Buzz.

Előzmény: tjsz (916)
Vgyuri Creative Commons License 2003.06.03 0 0 917
Meg akartam nézni vasárnap a Fridi műsorban a lókosztos riportot, de az előzőkön elaludtam, Volt benne valami újdonság?

tjsz Creative Commons License 2003.06.03 0 0 916
Süllyed a topic ????

http://origo.hu/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20030603szarnyal.html

Calver_ Creative Commons License 2003.05.30 0 0 915
eszakbalkanon allami vallaltoknal (de neha mashol sem) elsodleges (sem masodlagos) szempont AZ UGYFEL. ugye...
Előzmény: Utas2 (914)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.30 0 0 914
He-he,

akkor lehet, hogy Ferihegyen nem utasnak (Utasnak) kellene inkabb lenni....

Előzmény: vince (913)
vince Creative Commons License 2003.05.30 0 0 913
A felújítások legnygobb részét Utas2 sem, és Utas Akárhány sem fogja sosem látni, ugyanis, az anyag az irodákban van. Ott van légkondi. Nagyon csina kis ámítógépes csillivilli irodák lettek az egyes terminálon kialakítva. Ha azokat nézem, egyáltalán nem volt drága 90 misiért.
Előzmény: Utas2 (900)
tjsz Creative Commons License 2003.05.29 0 0 912
Megint csak találtam néhány oldalt, ahol eladó gépek vannak:

http://www.aviator4u.com/

http://greatvehicles.chooseyouritem.com/airplanes/index.html

http://www.aso.com/

http://www.barnstormers2000.com/

http://www.aircraft.com/

Előzmény: Mash32 (710)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.29 0 0 911
????es meg azokat az utakat is amiket a HDG370 emlitett??
Előzmény: Törölt nick (910)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.28 0 0 910
Jah és emellett ezeket az általam említett utakat :)
Előzmény: Heading370 (909)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.28 0 0 909
Es meg jarnak nehany helyre! :-)
Csak Faroe-Islands jarattal nem hiszem hogy a 20 B737-esüket, (10 500-ast, meg 10 700-ast) meg a 2 CRJ200-ast meg tudnak tölteni. Megfordulnak meg Amszterdamban, Athenben, Brüsszelben, Frankfurtban, Isztambulban, Lisszabonban, London Gatwicken, Parizs CDG-n, Stockholmban, Velenceben. Naponta többször is. No meg az a tucatnyi charterjarat amit gyakorlatilag az összes mediterran üdülöhelyre inditanak, Billundbol, meg Koppenhagabol. Nemreg elkezdtek feltalalni önmagukat, low-cost arakkal: amennyire en latom, a skandinav piacon az a jegyar ami 150 euro alatt van (plane ami 100 alatt) az erösen lowcost-nak szamit. Az összes megköteseivel együtt.
(Ja es van meg egy angliai leanyvallalatuk is, Maersk Air Limited. (VB vagy MSK) Azoknak is van vagy 10 CRJ-jük)

rDave,
Egyetertek. A HVG cikk siralmas. Pedig az valamikor egesz normalis ujsag volt. De ugy latszik az olvasot manapsag kötelezö hülyenek nezni. Eröböl fel kell nyitni a szemet. Nekem a legjobban az tetszik mikor figyelmeztet, nehogy összetevesszük a Germanwings-et a Germaniaval! Aha! Meg az Air Canada-t (hol vagy Thomas Berzendorfer???) a Canadian-nel! Meg az Inter Milan-t az AC Milan-nal! Meg a ...

Előzmény: Törölt nick (904)
szaborob Creative Commons License 2003.05.28 0 0 908
"mert az inernet Kolnben mas, mint otthon?"
szvsz inkabb a penz tobb ott, de ez csak egy tipp (v. ott tobb dombornyomott kartya figyel, ez is)
Előzmény: Törölt nick (897)
rDave Creative Commons License 2003.05.28 0 0 907
nemis kicsit zavaros... az igazi kavarás természetesen az újságíróé :) lehet hogy maga sem érti igazán a dolgot de írni meg kell(?) valamit... :(
dave
Előzmény: Mash32 (905)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.28 0 0 906
Hát igen, semmi új nincs benne és valóban akad benne hiba. (Én a papír alapú HVGben már olvastam.)
Mash32 Creative Commons License 2003.05.28 0 0 905
Erdemes (vagy nem?) elolvasni a kov. cikket?
Elegge zavaros, hibak is vannak benne.Egy utazni vagyo ebbol a cikkbol szerintem nem igazan tud realis kepet alkotni az olcsokrol

http://hvg.hu/hvg_friss_cikk.asp?oID=B49D0532-E3D9-4298-9D86-AEF6D52D3BD2

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.28 0 0 904
A Maersk Air - mint a Maersk legnagyobb dán logisztikai-fuvarozó cég légivállalata - dán belföldi, feröer szigeteki, grönlandi utakat repül. Gyakran látok Koppenhágába utazó majd onnan pl. Billundba vagy Aarhusba átszálló Maersk Air utasokat. Nem olyan fapados cég ez... Szal nem értem, hogy miért annak tituálják, de lehet, hogy csak én vagyok lemaradva :)
Előzmény: tjsz (902)
tjsz Creative Commons License 2003.05.28 0 0 903
Lesz még egy fapados ....

http://www.vilaggazdasag.hu/index2.php?app=cikk&datum=2003-05-28&d=2003-05-28&r=33&c=21

tjsz Creative Commons License 2003.05.28 0 0 902
Ime egy újabb érdekes cikk:

http://www.kisalfold.hu/cikk.php?id=306&cid=52694

A cikk alapján van +2 fapados, amit ezen fórumban eddig nem említettünk:

http://www.maersk-air.com/en/

http://www.germaniaflug.com/gexx/makepage.php?seite=1

Ezekről a cégekről valami vélemény ????

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.27 0 0 901
azet latszik, hogy koltottek a terminalra. a legkondit mar nem is remeltem, ezert nem hianyolom. 90 millio gyorsan elmegy egy ilyen "nagyvallalat" esteben.
Mar emlitettem, hogy az A320 mintha kenyelmesebb lett volna. Ezt abbol is gondolom, hogy a 319-es 147 a 320-as 150 szemelyes, ha belegondolok az utobbi hosszabb egy par meterrel, nyilvan ezert jut tobb hely. Talan egy picit kissebb a hely, mint a Malev turistan, ha ez az osszehasonlitas segit. En viszonylag magas vagyok, de azt az 1 ora 20 percet kibirtam konnyen.
Fedelzeti kiszolgalas? Semmilyen... Vegigtolnak egy kocsit, altalaban ugy vettem eszre, hogy kavet vesznek az emberek. Van egy menu is, abban vannak szendvicsek stb. de szinte senki nem kert semmit. Rovid az ut, lehet elotte vagy utana is enni. Sokan hoztak magukkal vizet (ez jo otlet, mivel a levego itt is szaraz) vagy csokit. Van meg tax free arusitas is, ez sem tul nepszeru.
A poggyaszrol nem tudok semmit, gondolom ez le van irva a szabalyzatban a weboldalon.
Előzmény: Utas2 (900)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.27 0 0 900
Köszi a beszámolót.

Úgy tűnik, hogy a 90 millió forintból nem telt néhány légkondicionálóra, csak egypár unatkozó léhűtőre a BA Rt-nek....

Két kérdés:
- milyen a fedélzeti szolgáltatás a gépen, milyen az üléstávolság, ilyesmi?
- mekkorák a súlyhatárok a feladott és a kézipoggyász tekintetében (igaz-e a 25 kg/fő?)

Előzmény: Törölt nick (897)
Heading370 Creative Commons License 2003.05.27 0 0 899
Elvezetes beszamolo! Kosz!
Előzmény: Törölt nick (897)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.27 0 0 898

Egy "uj" hir a mtro.hu-rol. Egyre tobb a konkretum...

 


2003. május 27.
Kedd
 
Ryanair repülôjárat indulhat Debrecenbôl
Ryanair repülôjáratok indításáról sikeres tárgyalásokat folytattak Írországban a debreceni önkormányzat vezetôi, jelentette be Pajna Zoltán alpolgármester A város megkeresésére a Ryanair Légitársaság szándéknyilatkozatot adott, miszerint vállalja, hogy olcsó repülôjáratokat közlekedtet Debrecenbôl elôbb Frankfurt Hahn repülôterére, majd más európai nagyvárosokba is, amennyiben a tulajdonos önkormányzat bizonyos fejlesztéseket megvalósít a repülôtéren, és beszerzi a megfelelô hatósági engedélyeket.
Pajna Zoltán elmondta: mindenekelôtt az ILS leszállító rendszer elsô fokozatának és a hozzákapcsolódó fénysornak a telepítésérôl van szó; a beruházás körülbelül egymilliárd forintba kerül.
Az alpolgármester közölte: a beruházás forrását úgy teremtik elô, hogy a Vagyonkezelô Holding Rt. osztalékát nem vonják el, hanem beépítik az Airport Debrecen Kft. üzleti tervébe a megfelelô fejlesztés elvégzésére. A beruházás október végére készülhet el, és decemberben már elindulhat

az elsô menetrend szerinti járat Debrecen és Frankfurt között. A tervek között szerepel, hogy késôbb a hét minden napján indul járat Debrecenbôl, ami azt jelenti, évente mintegy 100 ezer utast szállítanak majd a Ryanair járatai.
Virág László, a debreceni Vagyonkezelô Holding stratégiai igazgatója elmondta: a Ryanairrel folytatott tárgyalások eredményeként a Debrecen-Frankfurt közötti utazás 9,9 euróba kerül majd. - Az ír légitársaságnak egyik feltétele volt, hogy a debreceni önkormányzat mint a repülôtér tulajdonosa ne hárítsa át a légikikötô üzemeltetési költségeit a társaságra - mondta.
Hozzátette: a késôbbiek során a frankfurti mellett londoni, brüsszeli, késôbb milánói, esetleg párizsi és berlini járatok indítását is tervezik. Azzal összefüggésben, hogy a Ryanair járatait "fapados" járatoknak minôsítik, annyit mondott: a társaság a legkorszerűbb Boeing 737-800-as gépekkel szállítja majd az utasokat, a fedélzeti szolgáltatásokért pedig fizetni kell.

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.27 0 0 897
Tegnap mar faradt voltam, nem volt kedvem tobbet irni, de majd most.

-05/22-en szerintem teljesen teli volt a gep, nem nagyon neztem ugyan korul alaposan, de nem lattam egy szabad helyet sem. Tegnap volt hely "boven", szerintem kb 15 szabad hely is lehetett. Ez meg mindig jo load factor gondolom.
-a kolni repter tenyleg jo. Pici, de nem annyira, mint gondolnank. Van minden es nagyon logikus, egyszeru, nem lehet semmit sem elrontani. A parkolas hihetetlenul konnyu, vagy kozvetlenul a terminal elott allsz meg es besetalsz, nyilvan ez a rovidtavu parkolo (P1-et javasolom az 1-es terminalhoz), vagy hosszu tavra ott a P3. Ez sincs messze, akar gyalog is lehet menni, ha szep az ido, de 10 percenkent jar egy Ford Transit (ingyenes) is. A parkolasi dij is nagyon kedvezo. Ugy lattam, hogy a P1-ben rengeteg a szabad hely, de a P3-ban nehezen talaltam, lehet, hogy a felso emeleteken van tobb is. Ezek szerint a nemetek is szivesen hagyjak az autojukat a repteren, ha elutaznak. Ugy lattam van buszmegallo is a 2-es terminal elott a felso szinten (indulas). Egyebkent a repuloter elrendezese kicsit hasonlit a Ferihegy 2A/B-re.
-ez bizony egy Air Via volt a masik pedig egy szinten bolgar (BUC a 3betuse, ez ha jol tudom Bulgarian Charter valoszinuleg a tavalyi Bulgarian Holidays "utodja"?). Az elso Burgasba a masodik Varnaba ment. A gepmozgas folyamatos, ott toltottem kb 3 orat es folyamatosan volt latnivalo. Egy ido utan azert unalmas a sok Germanwings/Hapag Lloyd Express/DBA/Lufthansa, de ilyenkor jon egy-egy Tu154-es vagy egy megkozelitest gyakorlo KC-135 (ezt 3-szor is lattam alacsonyan athuzni). Es hiaba van 3 futopalya, megis a terminal elottit hasznalja mindenki.
-Ferihegy 1: csak egy nagyon pici resze van nyitva, ezt mar korabban is tudtam. Azt hittem, hogy a masik fele, ami a GAT terminalhoz van kozel, de nem. Itt is mar kint voltam korabban, de mar voltak egy paran. Megkerdeztem, hogy mikor kezdodik a check-in, azt mondtak nem tudjak. Ez furcsa volt. Mondtak azt is, hogy majd bemondjak, de ez sem tortent meg. Mindegy. En 24-es voltam a beszallasnal, ket sorban tortent, de sajnos mivel pici a varo, ha hosszabb a sor nagy lehet a tumultus, foleg azert mert itt meg a rokonok is az utasokkal vannak. Ez igy van a 2-es terminalon is es ott is nagy a tumultus egy check-innel. Nagyon jo dolog, hogy vannak ital,csoki,kave es szendvicsautomatak, kint es bent is. Belul ugyan mar nem volt szendvics. Rengeteg biztonsagi or unatkozott mindenhol, es sokan voltak ott a BA Rt-tol is, de ugy nezett ki mintha sokan unatkoznanak. Remelem ezeknek az embereknek nem kell az egesz napot a terminalon tolteniuk. Rejtely az is, hogy van ugyan egy penztar, ul is benne egy holgy, de penzvaltas az nincs. Itt vajon mit kap az ember ha fizet? A check-in egyszerubb, lassabb, mint Kolnben volt. Szinte minden utas kerdez valamit, gondolom mind ugyanazt. A legtobb magyar utas zavartnak tunik. Nem tudjak, hogy mit kell csinalni es nagyon felenkek. Lehet, hogy most utaznak eloszor? Tobbszor lattam, hogy csoportokba verodnek, es kozosen keresik a csomagkiadot pl. Az utasok nagy resze teljesen atlagosnak tunik, egy-egy charter geprol megismert "rovidgatyas-atletapolos-strandpapucsost" azert latni, de van oltonyos uzletemberforma is boven (tegnap ket japan is utazott). Regebben szokas volt feloltozni egy repuloutra, ugy tunik ez a szokas meg sok magyar utasban megvan, ebbol is latszik, hogy egy repulout milyen kulonleges dolog a koztudatban. Tobben szoba is elegyedtek egymassal es hallottam, hogy a jegyarakrol beszelnek, tobben is 39.000ft-ot emlegettek. Egy fiatal gyerkoc odajott hozzam meg a check-in elott, es megkerdezte, hogy O ugyan most nem utazik, de mar megvettek neki jegyet Kolnben (mert az inernet Kolnben mas, mint otthon?), de szeretne tudni, hogy mikor hozza a postas a jegyet, mert meg nem kapott semmit. Elmagyaraztam neki, hogy ez hogyan is mukodik, erre elfeheredett es mondta, hogy ez igy nagyon gaz, mert mi van, ha valaki mas hasznalja a kodjat. Erre van az utlevel es a neve, mondtam en, de lattam, hogy nem kepes befogadni ezt, hogy vesz valamit es nem kap semmit, csak a monitoran egy kodot, amit o kinyomtat. Nem is hitte el, lattam, hogy megkerdezte kesobb egy BA Rt-stol is. Valoszinuleg a magyar tudatban ez a fajta vasarlas meg nagyon nem megszokott, biztosan atvernek gondoljak, meghirdetik az utat 19euroert begyujtik a penzt es eltunnek, mint a West es a Jorgos travel vezetoi...
Szoval a check-in is mukodik, utlevelellenorzes stb. ok. Tenyleg pici minden, de pont akkora, hogy egy gepnyi utas elferjen mindenhol. A tranzitvaroban erdemes az ajtohoz allni vagy ulni, itt nagyon meleg tud lenni, de van egy kis legmozgas az ajtonal. Raadasul innen kilatni az eloterre is (1 orat vartam es 1 darab HUAF An-24-es szallt le, semmi mas :-( ). A WC erdekes volt, nem volt vilagitasa (viszont tiszta volt es uj, inkabb egy etterem mosdojara hasonlitott mereteiben), a batrak azert probalkozhatnak IFR-ben hasznalni. Egy par dolgot bemondanak magyarul es angolul is, talan a nemet sem okozna gondot, rengeteget segitene, foleg igy, hogy nemet geprol van szo. Ugyan a beszallokartyan a szokas 1-30 stb. szabaly van, a busz miatt az elso 60 utas szallhat be eloszor. Ezt hiaba mondjak be az emeberek nem veszik figyelembe (Kolnben sem) ezert is nagy a lokdosodes.
Na nem untatok senkit tovabb, kerdezzetek batran!

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.27 0 0 896
Hát igen. Ott azért más egy reptér mint itt...

Máskülönben érdekes, de május 29re, CGN-BUD útvonalra a rendkívül kedvező, 290€s árat kínálja a www,germanwings.com :D

Heading370 Creative Commons License 2003.05.27 0 0 895
Jo kepek!
A zöldorru Tu154-es is Air Via volt?
Előzmény: Törölt nick (893)
Vinnen Creative Commons License 2003.05.26 0 0 894
HQ:

Jók a képek!
Ferihegy 1-ről mi a véleményed? Cj szerint az indulási tranzit elég kicsi!
Mennyire voltak tele a gépek?

Előzmény: Törölt nick (893)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.26 0 0 893
Akkor itt is vannak a kepek:

http://members.home.nl/gabor/germanwings/germanwings.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!