Keresés

Részletes keresés

Heading370 Creative Commons License 2003.06.10 0 0 942
Januar vegen 21 B732 es 33 B738-asuk volt. Gondolom a vadonatuj 800-asok folyamatosan erkeznek, szerintem havonta 1-2 gepet vesznek at. Ehhez jön meg a buzz atvetele utan a 6 B146, (amit a KLM 2004 marciusaig visszavesz), meg a 6 db B733.
Előzmény: Carpy (940)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.10 0 0 941
Garantalom, hogy ezt a kepet mashol nem fogod megtalani:


Carpy Creative Commons License 2003.06.10 0 0 940
Idezet a ryanair.com-rol:

EASYJET CONFIRM RYANAIR IS EUROPE’S No.1 LOW FARES AIRLINE

Ryanair was today (6 June03) confirmed as Europe’s No.1 low fares airline by Easyjet!
Easyjet today announced "passenger growth of 96%" which still leaves them 70,000 passengers less than Ryanair for the month of May 2003.
Ryanair’s Head of Communications, Paul Fitzsimmons said:
"Ryanair is Europe’s No.1 low fares airline – and that’s official. Ryanair carried more passengers in May than the combined efforts of Easyjet/Go."

Jelenleg hany gepe van a Ryanairnek? A honlapjuk nem tul reszletes ilyen szempontbol...

Az easyJetnel ez kibogozhato:
"combined with Go, currently has 45 Boeing 737-300 aircraft and 19 Boeing Next Generation 737-700s, with an additional 24 Boeing 737-300 aircraft in the Go fleet (October 2002)". (-> 64)
"operating 67 aircraft (April 2003)"

http://www.easyjet.com/EN/about/infopack_overview.html

rDave Creative Commons License 2003.06.10 0 0 939
nm!:)
gondolom éppúgy rengeteg kép készült ezekről mint a ryan többi extra festéséről.
Előzmény: Carpy (938)
Carpy Creative Commons License 2003.06.10 0 0 938
Azert kosz :-)
Erdekes, hogy tobb mas oldalon is pont ezt a ket kepet talaltam, pedig biztos van masoknak is.
Előzmény: rDave (937)
rDave Creative Commons License 2003.06.10 0 0 937
úgylátszik estefelé lassulok :)))
Előzmény: rDave (936)
rDave Creative Commons License 2003.06.10 0 0 936
Nevetni fogsz de airliners.net-en a legnépszerűbb ryan képeket behívva az elsők közt volt :)))
Előzmény: Carpy (934)
Carpy Creative Commons License 2003.06.10 0 0 935
Na igen, ha nem gepelem el a google-ben a keresest, akkor talalok en is. :) Szoval:

http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=EI-CSH&distinct_entry=true
http://www.notaw.com/article/20/
http://www.ludo-apron.org/
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?location=Gerona-Costa%20Brava%20-%20LEGE
stb.

Előzmény: Carpy (934)
Carpy Creative Commons License 2003.06.10 0 0 934
Irtatok Auf Wiedersehen Lufthansa, es Arrivederci Alitalia festesu Ryanair gepekrol. Tudtok errol kepet mutatni valahol?
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.08 0 0 933
Olcsó repülőjegyek a KLM-től is
2003.06.06 10:25

Új utazási feltételeket kínál járatain a KLM, vannak olcsó jegyek, a turistaosztályon utazók pedig a korábbinál magasabb szintű szolgáltatásokat vehetnek igénybe

Mostantól állandó, illetve szezonális akciókkal akarják ösztönözni a magyarországi repülőjegy-vásárlókat az internetes helyfoglalásra és fizetésre.
Legújabb nyári Akció!!!
Valós idejű On-Line foglalás
Menetrend
- A légitársaságoknak a 2000. évi csúcs óta egyre alacsonyabb kereslettel kell szembenézniük, ráadásul az alacsonyabb árakon repülő cégek is megjelentek a piacon - mondta Mező Ildikó, a KLM magyarországi marketing igazgatója. E kihívásokra próbál válaszolni a KLM azzal, hogy új utazási feltételeket kínál járatain, így például a turistaosztályon a korábbinál magasabb szintű szolgáltatásokat nyújt. Ezzel a hagyományos turistaosztályt felváltó ECONOMY osztállyal kényelmesebb utazást tesz lehetővé azon üzletemberek számára is, akik eddig - akár munkaadójuk szigorú belső vállalati szabályozása miatt - klasszikus turista osztályon repültek.

A holland légitársaság ezzel egy időben olcsóbb jegyeket is bevezet, amelyekhez természetesen kevesebb szolgáltatás is társulnak. Az ilyen jeggyel utazók nem kapnak például újságokat és alkoholos italokat, utazás közbeni pedig szendvicseket és egyéb, hidegkonyhai ételeket kapnak. A légitársaság a mobil, fiatalabb, 25-35 éves korosztály körében így mind nagyobb megelégedésre - és piaci részesedésre számít. A kényelem, a gyors, közvetlen átszállás a "fapados" légitársaságokkal szemben értékelhető előnyt kínál a saját bevallása szerint sem a legolcsóbbak közé tartozó KLM-nél, ahol az olcsó jegyeket 14 nappal kell az indulás előtt lefoglalni (ez az idő az olcsóbb társaságoknál jóval korábbi időpontot feltételez).

Természetesen a legmagasabb igényekhez szokott utazóknak is több jár, mint eddig: a SELECT osztálya földi szolgáltatások jelentős bővítésével jobb, gyorsabb kiszolgálást tesz lehetővé.

Mező Ildikó azt is elmondta, hogy a KLM internetes jegyeladásait is növelni szeretné. Magyarországon eddig az átlagosan havi 30 millió forintos saját (tehát nem utazási irodákon keresztüli) eladásnak mindössze egy-két százalékát adta az internetes értékesítés. Mostantól állandó, illetve szezonális akciókkal akarják ösztönözni a magyarországi repülőjegy-vásárlókat az internetes helyfoglalásra és fizetésre. Legutóbbi, 4 napos akciójukban 25 százalékos kedvezményt ígérve mintegy 20 százalékos havi forgalombővülést értek el.



Törölt nick Creative Commons License 2003.06.08 0 0 932
Inkább ide való =
Nincs árverseny a fapados légitársaságoknál
2003.06.06 13:10

Dupláztak a fapados légitársaságok, mégsincs árverseny, mivel többnyire egymástól távoli útvonalakon közlekednek

A Ryanair, amely most már a nagyságra negyedik légitársaság Európában, tavaly 125 Boeing repülőgépet rendelt, opcióval további 125 gépre. Erre az évre 24 millió utast valószínűsítenek a vállalatnál. Az EeasyJet forgalma 25 százalékkal 373 millió fontra nőtt, főleg a cégfelvásárlások miatt.
A brit EasyJet olcsó jegyű légitársaság májusban csaknem megkétszerezte az utasszámát: tavaly májushoz képest 95,9 százalékkal 1,8 millióra. Az utasszám növekedésének 80 százaléka felvásárlásokból, például a brit Go Fly megvásárlásából adódott.
A pénteki közleményükben a cég vezetői úgy vélték, indokolatlan a piac félelme, hogy a konkurens ír Ryanairrel való vetélkedés túlságosan lemorzsolná az árakat.
- Nincs árverseny, mivel többnyire egymástól távoli útvonalakon közlekedünk - mondta Ray Webster, az EasyJet vezérigazgatója, és hozzátette: az iraki háború elmúltával a kilátások nagyon jók.

Májusban az EasyJet repülőgépeinek átlagos foglaltsága 83,5 százalékra emelkedett a tavaly májusi 82,1 százalékról.
A májussal végződött tizenkét hónapban a legnagyobb európai olcsó jegyű társaság, az EasyJet 18,1 millió utast szállított, a Ryanair 16,7 milliót.

Heading370 Creative Commons License 2003.06.08 0 0 931
Ilyen is van (volt junius 5-en):

"FR046 Dublin to Brussels S. Charleroi ETA now 1750
AIRCRAFT RETURNED TO STAND TO COLLECT CREW DOCUMENTATION

FR047 Brussels S. Charleroi to Dublin ETA now1850
CAPTAIN FORGOT PAPERWORK ON EARLIER FLIGHT"

:)

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.08 0 0 930
Meg végülis mindegyik más várost is.
Előzmény: Törölt nick (929)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.08 0 0 929
Milyen otletes, hogy a Germanwings ilyen terkeppel reklamozza Koln-t:

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.07 0 0 928
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.07 0 0 927
most, hogy mindenki kiszorakozta magat, elmegyek es beiratkozom egy html tanfolyamra... A szandekot tessek figyelni....
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.07 0 0 926
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.07 0 0 925
Biztosan sok spotter varja mar a GWI logojet budapesti utjat:

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.07 0 0 924
http://www16.germanwings.com/index.hu.shtml

Félig meddig már magyarul!

Heading370 Creative Commons License 2003.06.06 0 0 923
Fogalmam sincs ez hogy müködik, könyvvizsgaloi ismereteim rendivül korlatoltak! :)
Gyanitom Te erröl joval többet tudsz!
Előzmény: doncike (922)
doncike Creative Commons License 2003.06.05 0 0 922
"amikor O'Leary-t arrol faggattak, hogy milyen kedvezmenyt kappott a Boeing-töl amikor megrendelte a 125 B738-ast, azt mondta azt meg a gyontatopapjanak sem arulna el"

Ez a mérlegből (előbb-utóbb) kiderül majd, vagy legalábbis kikövtkeztethető, hogy 5, 15, ... vagy 55%.

Nem?

Előzmény: Heading370 (919)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.05 0 0 921
"RYANAIR ANNOUNCES ONE MILLION SEAT SALE TO CELEBRATE RECORD ANNUAL RESULTS.

TRAFFIC GROWS 42%, PROFITS RISE BY 59%"

Utas2 Creative Commons License 2003.06.04 0 0 920
Megelőztél.....mert én megnéztem a Star Wars-ot is utána a Yorinon...
Viszont nekem is ugyanez a véleményem. Érdekes volt azt is látni, hogy a BA illetékes vezetője nem áltatta magát - és a kedves utast - a fapad jelentőségét illetően (lásd ugyanezt a Malév potentátnál: "érzelemmentes" repülés....), hanem elismerte, hogy a nyújtott szolgáltatások átfogó jellegében van alapvető különbség és a piaci igények szerint dől el, kinek melyik felel meg az utazóközönségből.
Akinek a névre szóló repjegy és hely, újság, reggeli pezsgő és előre kifizetett kaja teccik bőrülésben, az mintegy 60 fonttal fizet ezért többet.

Szerintem elég objektív volt a műsor. Charleroi-ról tényleg egy óra alatt Brüsszel főterén lehet lenni?

O'Leary ismét hozta önmagát; (nekem az is teccett, ahogy a feladott poggyászon esett kárért való felelősséget hárította el - Samsonite meg ilyesmi, miért nem vett az utas jobb bőröndöt az utazáshoz?...)
Persze csak addig, amíg nem az én bőröndöm esik szét...

Előzmény: Heading370 (919)
Heading370 Creative Commons License 2003.06.04 0 0 919
A BBC2-n volt ma este egy erdekes dokumentumfilm, mely a Ryanair jelenseget elemezte.
Szerintem jol volt megcsinalva, es bar szamomra semmi olyan nem derült ki amit eddig ne olvastam volna, realis, szerintem nem elfogult kepet festett a legitarsasagrol. (Mondjuk en altalaban nehezen latok at barmifele szitan).Egyszerü volt a keplet: a müsorvezetö vegigjarta egy egyszerü utas utjat, a jegyvasarlastol Stansted-en at Charleroi-ig. (90 fontert, oda-vissza, mert 2 nappal az utazas elött vette meg.
Közben megszolaltak többen is, iparagi elemzök, British Arways kereskedelmi igazgato, söt maga a fönök Michael O'Leary is. (A BBC szokasatol elteröen nem vagta ki a szabadszaju fönök nehany kijelenteset, mely termeszetesen a konkurrenciara vonatkozott) Szoval a kivülallo is megertette, hogy miert olcso a fapad: internetes jegyeladas ("travel agents are a bloody waste of time") egyszerü check-in,("BA, Air France and all the others like to think that it is bloody brain surgery") nincs üleskiosztas, gyors turnaround, semmi fedelzeti kiszolgalas, olcso repterek, stb, stb.
Közben persze reszletesen ismertettek, hogy mit nyujt a konkurrencia, jelen esetben a BA. Helyjegy, börüles, ujsag, pezsgö a reggelihez, "and all that bollockology"! :)
Amikor az igazi negativumokhoz ertek, megemlitettek egy mozgaskorlatozott embert, aki bar a sajat laban jött be a repterre, szeretett volna tlokocsit kerni, amiben kijut a gephez. Ez nem allt rendelkezesre, ezert beperelte öket.
Volt egy nagyon erdekes adalak, amikor O'Leary-t arrol faggattak, hogy milyen kedvezmenyt kappott a Boeing-töl amikor megrendelte a 125 B738-ast, azt mondta azt meg a gyontatopapjanak sem arulna el, erre egy elemzö ugy velte, hogy akar 50 szazalek discount-ot is kaphatott! Ezt en szinte hihetetlennek tartom.
Aztan meg annyit arult el, hogy az összbevetel 84 %-a szarmazik jegyeladasbol, a többi a mellekes: fedelzeti eladas, gepekre festett reklam (a Kilkenny festes kifejezetten jol allt a 732-esen), buszok, hotel, stb.
A vegen azert a müsorvezetö emlekeztetett arra, hogy meg mindig folyik az Europai Unios vizsgalat a Charleroi repter feltetelezett törvenyellenes tamogatasarol, mely ha igaznak bizonyul komoly büntetest eredmenyezhet.
Ja es bevagtak felveteleket a kb 2 hettel ezelötti "felvonulasbol", amikor nehany tucat Ryanair dolgozo, elükön O'Leary-vel "megrohamozta" az easyjet föhadiszallasat egy tankkal(!), evvel szimbolizalva az arhaborut! Hirveres mindenaron!
Nekem mindenesetre meg szimpatikus is volt ez a nagyszaju ficko: legalabbis szimpatikusabb, mint nehany "szakember" aki vaskos vegkielegitessel elegansan tavozik, miutan az altala vezetett legitarsasag eltünik a süllyesztöben.
Heading370 Creative Commons License 2003.06.03 0 0 918
Ugyanaz kicsit bövebben:
Forras: Guardian

Ryanair to keep pressure on rivals as profits soar

Mark Tran and agencies
Tuesday June 3, 2003

Budget airline Ryanair today pledged to "destroy the airline business as we know it" as it reported a surge in profits for last year.
The low-cost carrier made an after-tax profit of 239.4m euros (Ł172m) in 2002-03, for the year ending March 2003. This was a 59% rise on the 2001-02 figure of 150.4m euros (around Ł108m).

As the company unveiled strong profits, Michael O'Leary, its combative chief executive, said that he intended to keep the pressure on competitors by aggressive fare-cutting.

Mr O'Leary added that Ryanair expected to become Europe's biggest internationally scheduled carrier, beating Lufthansa and British Airways, within three years.

"Our aim is not to kill anyone, but it is to grow aggressively. We're going to destroy the airline business as we know it," he told Reuters.

Mr O'Leary said that Ryanair, which started in 1985, would carry about 24 million passengers and challenge Air France for the title of third-biggest passenger carrier in Europe.

"In two years' time we will be the world's largest international scheduled airline," he predicted. He said he was looking forward to the moment when he could adopt BA's slogan describing itself as "the world's favourite airline".

"The world's favourite airline is 'the paddys'," he declared. "I've got no shortage of humility."

But Mr O'Leary admitted that profit margins would fall in the coming year because of the rise of the euro against the pound, and because of lower fares. Margins last year came to 28%.

"We won't do that again," he said, referring to the 28% figure. "We reckon it (the net margin) will come down to somewhere in the low twenties again over the next 12 months, mainly because we will drive the fares down. We're driving the fares down all over the place at the moment," he added.

Passenger traffic in 2002-03 grew by 42% to 15.7 million. The airline's planes were 84% full, compared with a figure of 81% in 2001-02. Ryanair managed strong profits, despite a time of deep turmoil in the airline industry.

The market has suffered from high fuel prices, the war in Iraq, the impact of the Sars virus and the continuing effect of weak global growth. These factors have plunged several of the world's leading carriers, including American Airlines and United Airlines, into crisis. British Airways is only beginning to find its footing after slashing its workforce and cutting costs.

Ryanair, however, has increased its profits for 15 successive years.

The airline says its continued profitability "stems from the fact that we have the lowest costs and the lowest air fares, which no other European airline can match".

To coincide with the announcement of the financial results, Ryanair today released 1 million low fare seats at Ł19.99 and Ł29.99 one way for travel during June, July and August. The company will fly 125 routes this summer thanks to its acquisition of fellow no-frills carrier Buzz.

Előzmény: tjsz (916)
Vgyuri Creative Commons License 2003.06.03 0 0 917
Meg akartam nézni vasárnap a Fridi műsorban a lókosztos riportot, de az előzőkön elaludtam, Volt benne valami újdonság?

tjsz Creative Commons License 2003.06.03 0 0 916
Süllyed a topic ????

http://origo.hu/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20030603szarnyal.html

Calver_ Creative Commons License 2003.05.30 0 0 915
eszakbalkanon allami vallaltoknal (de neha mashol sem) elsodleges (sem masodlagos) szempont AZ UGYFEL. ugye...
Előzmény: Utas2 (914)
Utas2 Creative Commons License 2003.05.30 0 0 914
He-he,

akkor lehet, hogy Ferihegyen nem utasnak (Utasnak) kellene inkabb lenni....

Előzmény: vince (913)
vince Creative Commons License 2003.05.30 0 0 913
A felújítások legnygobb részét Utas2 sem, és Utas Akárhány sem fogja sosem látni, ugyanis, az anyag az irodákban van. Ott van légkondi. Nagyon csina kis ámítógépes csillivilli irodák lettek az egyes terminálon kialakítva. Ha azokat nézem, egyáltalán nem volt drága 90 misiért.
Előzmény: Utas2 (900)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!