Nem kell leszedni az antennát a gumitalp cseréhez, létezik rugalmas is, amit ráfeszítve a helyére lehet tenni. Szerintem jól illeszkedik :-) Aliexressről van és elvileg Opelre való. Bár szerintem ezek inkább univerzálisak. 1.26$
Bocsánat. 1.3-as 75 le dizelhez van gyári üzemanyagszurőm. Nekem 90 le s van és különbözo krll hozzá. Ha valakinek kellene a lifesgood982@gmail.com email cimre irhat.
Csak külsőt tudtam mérni.De ha levonod az anyagvastagságot,akkor kb 50es.Az sem mindegy a peremet méred,vagy mögötte a szükebb részt.Bilincs szorit ám annyit.
Van egy 1.4-es 8V 2008-as Grande Puntom (benzines, digit klímával), aminek a légbefúvása az elmúlt hetekben hol működött, hol nem, majd végül a hétvégén teljesen megadta magát. Van ötletetek, hogy hol érdemes elindulni, mit érdemes megnézni?
Sziasztok. Egy kis technikai segítségre lenne szükségem. Hallott már valaki olyanról hogy melegszik a gyujtaskapcsoló és benne a kulcs. Mi lehet az oka? Köszi ha valakinek akad egy hasznos ötlete.2006 os 1.2 grande punto
A motortérben nincs nyoma folyásának, fékfolyadék maxon, első indításra dobott egy ESP hibakódot. Másodszorra semmi hiba, kuplungot felhúztam, és hazajöttem vele (5 km), mintha semmi baja nem lenne... Uh nemtom mi lehet :)
Én úgysem állok neki, majd a szerelő, csak akkor helyben egy próbát megér, nem vontatom/trélereztetem egyből, de ha tocsog az olaj, akkor szivacs...
De a klíma sem tuti (ha kicsit hűt, akkor remélem, csak gázhiány, bár durva lenne 2 év alatt ennyi, korábban nem volt ilyen), az ajtózár is csak forog, szóval lehet el kéne adni :D bár lassan minden új...
Ha nem látsz olajat a motortérben a burkolaton van rá esély, hogy csak légtelenítés kell. Én megnyitottam a szelepet, rápumpáltam kicsit, hagytam, hogy a levegő távozzon. Ha már nem bugyborékol, zárható a kör. Olaj mindig legyen a tartályban, ne szívjon újra levegőt. Pumpálásnál kell majd a méretpontos szilikoncső a szelepre, különben fröcsköl (hallottam valakitől, én persze egyből jól csináltam).
A tanácsokat persze kezeld helyén, az én képességem is megáll ott, hogy elindítom az autót és használom.
Volt hibaüzi, de sajna annyira nem néztem, de sztem az ESP jött fel, de aztán eltűnt... Sajna messze áll a kocsi, eső is esett, így nem tudtam csekkolni a tippeket, de lehet ma meglesem...
Utána is olvasgattam, nagyjából értem, amit írsz, egyébként volt decemberben cserélve fékfolyadék, de hát ki tudja... A fékkel nem volt probléma.
És az is lehet, hogy ennyi megoldja, vagy a munkahenger ilyenkor gyanúsan kuka? Bár az is mindig jobb sztori, mint a többi :)
Köszi!
A vezetési stílusomat tekintve, csoda, h eddig nem hullott szét. Ki is okosodtam, nemtom tanították-e, de hogy nem várunk soha (amikor megoldható) kinyomott kuplunggal, az annyira nem volt a fejemben, h nagyon nem jó a kocsinak...:( Mármint a csapágynak. 1-2x meg is égettem a kuplungot, és már kemény 140e km felett van a gép.
Hibaüzit nem kaptál fékfolyadékra? Olajfolyás az alsó műanyagon?
Alsó kuplung munkahenger tud ilyet. Egy légtelenítést megérhet csak vegyél dot4 olajat utántölteni. Tartály kinyit, olaj tölt, légtelenítés, aztán tartály zárás. Ne kapjon levegőt. Nem mondom, hogy nem macera, pláne, hogy közben érdemes néha rápumpálni a pedállal kicsit. Én méretben helyes szilikoncsövet használtam a légtelenítéshez, így nem olajozta szét a motorteret.