Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Esetleg érdemes megnézni Grazból Stanstedre szerintem sokkal olcsóbb !Kocsival Pestről 4 óra alatt ott vagy! 8 napos parkolás 43 euró!
Egyébként mi nemrég jöttünk haza 4 euros jegyünk volt oda vissza.Ketten illetékekkel együtt 55 eurot fizettünk.
Szia!
A Germanwings honlapján szereplő árakon felül már semmit nem kell fizetni...
Egy javaslatom lenne a számodra:
Nézd meg a Ryanair honlapján a FRA+STN árakat,lehet,hogy olcsóbban kijösz,mintha végig Germanwings-szel mennél,és a Köln-Frankfurt-Hahn buszjegy az 16 euró...
Mi így fogunk utazni,és még mikor mi vettük a repjegyet,akkor a Ryan-nel Frankfurtból Londonba csak a jegy 1,99 euróba került+illeték...
Böngészem már néhány órája a webet, de igazán nem vagyok biztos abban, hogy választ kaptam ott a kérdéseimre. Kérem, hogy akik utaztak már a Germanwings-szel, vagy jártasak a témában, segítsenek.
A Germanwingset néztem ki Budapest-Köln/Köln-London, ill. vissza viszonylatban kb. 400 euróért az általam választott idöpontban.
Kérdés: a 400 eurón felül kell fizetni valamilyen egyéb illetéket is?
Járt már valaki a Stansted repülötéren? Milyen messze van a belvárostól. Gondolom vonattal lehet onnan bemenni, mennyiért?
Nyolcvan európai repülőtér, köztük a budapesti küldte el pályázatát a brit EasyJet gépeinek fogadására - közölte kedden a brit fapados légitársaság.
A társaság legkorábban az év végén dönt az új célállomások bevezetéséről - írta a távirati irodára hivatkozva az [origo]. Ray Webster, az EasyJet vezérigazgatója azt mondta, hogy már a felhívásban megfogalmazták azt a feltételrendszert, amelyet az EasyJet gépeit fogadó repülőtereknek teljesíteniük kell, vagyis a válogatás feladatát magukhoz a pályázó repülőterekhez szervezték ki, két év munkáját végezve el tíz nap alatt. Az EasyJet évente 25 százalékkal tervezi növelni európai forgalmát, és ehhez 2007-ig a jelenlegi 67 repülőgépről 168-ra bővíti flottáját. A brit cég a kelet-európai repülőterek közül jelenleg Prágába közlekedtet járatokat a Londontól északra lévő Stansted repülőtérről.
Hehe, pontosan egy hét múlva ilyenkor már épp a frankfurti reptér éjszakai életében fogunk gyönyörködni egy kis gw-s + ice-os utazás után:)
Amúgy a 170-es busz jár rendesen, de pontos menetrend van a reptér honlapján, az bevisz a belvárosba ott elvben jókat lehet sétálni.
Dave
Foglaltam magamnak a GW-en jegyet Buadpest-Köln, Köln-Róma és vissza ugyanígy. A Köln-Róma útvonalakról küldtek e-mailben visszaigazolást viszont a Buapest-Kölnről nem. Ez baj? Kezdjek valahol reklamálni? Melyik nemzetiségű call-centert érdemes hívni? E-mailben reklamáltam, de nem válaszoltak semmit. Köszi...
New airline offers low cost access to Eastern Europe
22/06/2003 - 10:25:44 am
A new low-cost airline offering six return flights a week from Stansted Airport in England to Bratislava in Slovakia is being launched this week.
Slovakia-owned SkyEurope will start services on July 11 and will be operating a Boeing 737 aircraft.
Flying two return flights on three days a week, the new carrier is beginning with Ł17 (€24.42) fares.
“Bratislava is only 45 minutes by road from Vienna, so effectively we are the only low-fare airline serving the Austrian city now that Ryanair has dropped the route following its takeover of Buzz,” said a SkyEurope spokesman.
Van már Volareweb is. www.volareweb.com
Az első olasz low-cost légitársaságként hirdetik magukat és Prágában már megvetették a lábukat.
Talán egyszer majd hozzánk is eljönnek!
Koszi. Tudtam, hogy van valami a spanyoloknal, de nem ugrott be.
Elsosorban olyat keresek, ami fuggetlen a nemzeti legitarsasagtol, tehat mondjuk egy MALEV Expressz, vagy a Finnair eszt boltja nem igazan jo.
Szoval a SAS nem "hogy" lett, hanem "miert" lett egyszerre 3 orszag flag carrierje? Azt tudom, hogy kozvetlenul a II. vh utan egyesult a sved, a dan, es a norveg "flag carrier", de vajon miert? Es miert pont ez a 3?
Mivel ez nem lowcost kerdes, atviszem a masik topcba :-)
Olyan legitarsasagokat keresgelek, amik nem "flag carrier"-ek, tehat nem "nemzeti", "elsoszamu" legitarsasagok, de meg nem is kifejezetten low-cost-ok. Pl. ha a British Airways-t nemzetinek tekintem, akkor a bmi Britsh midland ilyen. Vagy pl a Lauda is ilyen, az Austrian mellett. Hol vannak meg hasonlo nagyobbacska nem-lowcost, nem-flagcarrier legitarsasagok?
Amerikaban van ilyen, hogy "nemzeti legitarsasag?" (Amerikaban van egyaltalan "nemzet"? :-))
A SAS hogy lett egyszerre 3 orszag "flag carerier"-je?