Keresés

Részletes keresés

defiant Creative Commons License 2003.06.28 0 0 1032
A MALÉV legjobb ajánlata eddig 140 ezer forint volt, de most megnézem a Ryanairt és a grazi kiutazás lehetöségét.
Előzmény: Briko (1029)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.26 0 0 1031
Így van!
Előzmény: Briko (1029)
rmania9 Creative Commons License 2003.06.25 0 0 1030
Esetleg érdemes megnézni Grazból Stanstedre szerintem sokkal olcsóbb !Kocsival Pestről 4 óra alatt ott vagy! 8 napos parkolás 43 euró!
Egyébként mi nemrég jöttünk haza 4 euros jegyünk volt oda vissza.Ketten illetékekkel együtt 55 eurot fizettünk.
Előzmény: defiant (1027)
Briko Creative Commons License 2003.06.25 0 0 1029
Ez minimum 100 000 Ft. Ha Malévval, mész tuti olcsóbb és nem kell átszállni.
Előzmény: defiant (1027)
kolozsvari Creative Commons License 2003.06.25 0 0 1028
Szia!
A Germanwings honlapján szereplő árakon felül már semmit nem kell fizetni...
Egy javaslatom lenne a számodra:
Nézd meg a Ryanair honlapján a FRA+STN árakat,lehet,hogy olcsóbban kijösz,mintha végig Germanwings-szel mennél,és a Köln-Frankfurt-Hahn buszjegy az 16 euró...
Mi így fogunk utazni,és még mikor mi vettük a repjegyet,akkor a Ryan-nel Frankfurtból Londonba csak a jegy 1,99 euróba került+illeték...
Előzmény: defiant (1027)
defiant Creative Commons License 2003.06.25 0 0 1027
Sziasztok!

Böngészem már néhány órája a webet, de igazán nem vagyok biztos abban, hogy választ kaptam ott a kérdéseimre. Kérem, hogy akik utaztak már a Germanwings-szel, vagy jártasak a témában, segítsenek.

A Germanwingset néztem ki Budapest-Köln/Köln-London, ill. vissza viszonylatban kb. 400 euróért az általam választott idöpontban.

Kérdés: a 400 eurón felül kell fizetni valamilyen egyéb illetéket is?

Járt már valaki a Stansted repülötéren? Milyen messze van a belvárostól. Gondolom vonattal lehet onnan bemenni, mennyiért?

Elöre is köszi! Tamás

Abeto Creative Commons License 2003.06.25 0 0 1026
Egy friss hír /erre mondják: ügyes:)/

Ferihegyre is várják az EasyJet gépeit

Nyolcvan európai repülőtér, köztük a budapesti küldte el pályázatát a brit EasyJet gépeinek fogadására - közölte kedden a brit fapados légitársaság.

A társaság legkorábban az év végén dönt az új célállomások bevezetéséről - írta a távirati irodára hivatkozva az [origo]. Ray Webster, az EasyJet vezérigazgatója azt mondta, hogy már a felhívásban megfogalmazták azt a feltételrendszert, amelyet az EasyJet gépeit fogadó repülőtereknek teljesíteniük kell, vagyis a válogatás feladatát magukhoz a pályázó repülőterekhez szervezték ki, két év munkáját végezve el tíz nap alatt. Az EasyJet évente 25 százalékkal tervezi növelni európai forgalmát, és ehhez 2007-ig a jelenlegi 67 repülőgépről 168-ra bővíti flottáját. A brit cég a kelet-európai repülőterek közül jelenleg Prágába közlekedtet járatokat a Londontól északra lévő Stansted repülőtérről.

(NAPI Online)

kolozsvari Creative Commons License 2003.06.25 0 0 1025
Hm,pont elkerüljük egymást:)
rDave-vel akkor már a Heathrow reptérben fogunk gyönyörködni,egy jó Ryanair-es utazás után:)
Előzmény: Carpy (1024)
Carpy Creative Commons License 2003.06.25 0 0 1024
En mahoz egy hetre (delutan) leszek Frankfurtban, de ez itt off, mert nem low-cost :-)
Előzmény: rDave (1022)
HighFlyer Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1023
Köszi! Megnézem a menetrendet! Neked meg jó franfurtozást 1 hét múlva ;-)!
Előzmény: rDave (1022)
rDave Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1022
Hehe, pontosan egy hét múlva ilyenkor már épp a frankfurti reptér éjszakai életében fogunk gyönyörködni egy kis gw-s + ice-os utazás után:)
Amúgy a 170-es busz jár rendesen, de pontos menetrend van a reptér honlapján, az bevisz a belvárosba ott elvben jókat lehet sétálni.
Dave
Előzmény: HighFlyer (1021)
HighFlyer Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1021
Igen - egyet alszunk Kölnben a reptéren (vagy ha nem vagyunk álmosak megnézzük a várost éjszaka - ha van valami éjjeli busz). Van?
totagas Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1020
Visszafelé még aludnod is kell egyet Kölnben???
Előzmény: HighFlyer (1017)
totagas Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1019
Visszafelé még aludnod is kell egyet Kölnben???
Előzmény: HighFlyer (1017)
kolozsvari Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1018
Szia!
Ha ráérsz várni,akkor várj a válaszra,mert tapasztalatom alapján egy héten belül válaszolnak!!!
Előzmény: HighFlyer (1014)
HighFlyer Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1017
Augusztus 16 oda, és aug 22-23 vissza
BP-Köln 29€
Köln-Róma 49€
Róma-Köln 79€
Köln-BP 29€

Nem valami fapados mi? 50 rongy. Annyiért a Malév is elvisz most láttam!

HighFlyer Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1016
Persze a pénzt levették a banxámlámról rendesen... csak nem igazolták vissza...
totagas Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1015
Szabad tudni mennyibe jön ki a négy szakasz?

A Malévnál most 39.900 a Róma!

Előzmény: HighFlyer (1014)
HighFlyer Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1014
Foglaltam magamnak a GW-en jegyet Buadpest-Köln, Köln-Róma és vissza ugyanígy. A Köln-Róma útvonalakról küldtek e-mailben visszaigazolást viszont a Buapest-Kölnről nem. Ez baj? Kezdjek valahol reklamálni? Melyik nemzetiségű call-centert érdemes hívni? E-mailben reklamáltam, de nem válaszoltak semmit. Köszi...
Heading370 Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1013
New airline offers low cost access to Eastern Europe
22/06/2003 - 10:25:44 am

A new low-cost airline offering six return flights a week from Stansted Airport in England to Bratislava in Slovakia is being launched this week.

Slovakia-owned SkyEurope will start services on July 11 and will be operating a Boeing 737 aircraft.
Flying two return flights on three days a week, the new carrier is beginning with Ł17 (€24.42) fares.

“Bratislava is only 45 minutes by road from Vienna, so effectively we are the only low-fare airline serving the Austrian city now that Ryanair has dropped the route following its takeover of Buzz,” said a SkyEurope spokesman.

Vinnen Creative Commons License 2003.06.24 0 0 1012
Van már Volareweb is. www.volareweb.com
Az első olasz low-cost légitársaságként hirdetik magukat és Prágában már megvetették a lábukat.
Talán egyszer majd hozzánk is eljönnek!
Előzmény: M6TTL (1009)
Mash32 Creative Commons License 2003.06.23 0 0 1011
Mennyire veszik komolyan a Germanwingsnel a sulyhatart?Gondolom akik utaztak mar azoknak van tapasztalatuk...Koszi
rags Creative Commons License 2003.06.22 0 0 1010
Sharmban láttam a gépüket, szép sötétkék a festése.
Előzmény: M6TTL (1009)
M6TTL Creative Commons License 2003.06.22 0 0 1009
Ismeritek a Volare Airlines-t? Esetleg utazott valaki már velük? Róma-Palermo-Róma 2 személynek tokkal-vanóvan csal 122 EUR.

Sajnos csak Olaszországból lehet foglalni...

Cím:
http://www.volare-airlines.com/home/index.asp

Carpy Creative Commons License 2003.06.21 0 0 1008
Koszi. Tudtam, hogy van valami a spanyoloknal, de nem ugrott be.
Elsosorban olyat keresek, ami fuggetlen a nemzeti legitarsasagtol, tehat mondjuk egy MALEV Expressz, vagy a Finnair eszt boltja nem igazan jo.
Előzmény: Törölt nick (1007)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.21 0 0 1007
Vagy a Maersk Air! Esetleg a finneknél az Air Botnia. Vagy az Aero, a FInnair észt kis vállalata (Eastonian Air mellett).
Előzmény: Törölt nick (1006)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.21 0 0 1006
Air Europa pl...
Előzmény: Carpy (1004)
Carpy Creative Commons License 2003.06.21 0 0 1005
Szoval a SAS nem "hogy" lett, hanem "miert" lett egyszerre 3 orszag flag carrierje? Azt tudom, hogy kozvetlenul a II. vh utan egyesult a sved, a dan, es a norveg "flag carrier", de vajon miert? Es miert pont ez a 3?
Mivel ez nem lowcost kerdes, atviszem a masik topcba :-)
Előzmény: Carpy (1004)
Carpy Creative Commons License 2003.06.21 0 0 1004
Olyan legitarsasagokat keresgelek, amik nem "flag carrier"-ek, tehat nem "nemzeti", "elsoszamu" legitarsasagok, de meg nem is kifejezetten low-cost-ok. Pl. ha a British Airways-t nemzetinek tekintem, akkor a bmi Britsh midland ilyen. Vagy pl a Lauda is ilyen, az Austrian mellett. Hol vannak meg hasonlo nagyobbacska nem-lowcost, nem-flagcarrier legitarsasagok?

Amerikaban van ilyen, hogy "nemzeti legitarsasag?" (Amerikaban van egyaltalan "nemzet"? :-))

A SAS hogy lett egyszerre 3 orszag "flag carerier"-je?

Es a MALEV megszunt volna?....

Carpy Creative Commons License 2003.06.21 0 0 1003
Es meg mindig ott a cimlapon a cikk...
Előzmény: Utas2 (1002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!