Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ticuauto Creative Commons License 2020.04.29 0 0 1296

Szép estét! Tanácsra lenne szükségem, bár nem tudom dsg probléma van-e. 2012es audi a5, 2.0 dizel, hosszmotor. Annyi a probléma, hogy elindulasnál, illetve menet közben is nagyobb gázadásnál kopog valami. Ha megfékezve próbalok elindulni, tehat hogy hasonlóan megfeszüljön a motor és a hajtás, akkor nem koppan, csak ha megy az auto.  Nem egyértelmü hogy honnan jön. A futómü egyébként koppanasmentes, és teljesen át van nezve, mint ahogy a kipufogó, a tartobakok, a hövédölemezek...minden ami zöröghet, kopoghat. A váltó N állásában,  az autot felemelve, ha forgatom az egyik kereket elöre hátra akkor a diffiböl hallani "kottyanást" ha együtt fordítom a két hajtott kereket, akkor nem hallani. Meg amit észre vettem, a jobb oldali féltengelykihajtás (nem a belsö csukló hanem maga kihajtás) lóg kicsit. Tengelyirányban is tudom ki be mozgatni jo 3 mm-t, es ahogy mozgatom kopog is rendesen. A balos kihajtás ami átmegy kuplungharangon, az semerre nem lóg, nem mozog. A kérdés. Normális e a jobb oldali hajtas lógása. (Regebbi vw-n ugye volt egy csavar középen, azt meghuzva elég fixen állt, viszont más márkánal alapból is elég laza illesztésüek a belsö csuklók, betolod, biztositógyürü pattan es kész, mozdul lóg minden irányba). ...illetve van e tapasztalat hogy ilyen baja lenne, diffi csapágy vagy ilyesmi. Elöre is köszi a válaszokat!

atuc Creative Commons License 2020.04.14 0 0 1295

Talán tengelykapcsoló hiba? (Tudom régi hsz.)

Előzmény: Viktor888 (1294)
Viktor888 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 1294

Sziasztok

 

Dsg 7 sebességes 2012es vw golf 1.6 cr tdi hiba, hogy az autó D-be rakásnál ránt egyet, és nem mindig indul el, tehát nem kapcsol sebességbe.Mikor nem indul akkor nagyobbat ránt. Mikor elkapja akkor is csak 2-be lehet menni, ilyenkor kisebbet ránt. Hibakód olvasó tengelykapcsoló hibát ír. P177D  Hibakód. Szerintetek mi lehet a baj? Köszi a segítséget 

bigjohni Creative Commons License 2020.03.30 0 0 1293

Kuplung.

100%

Előzmény: lakizso (1289)
lakizso Creative Commons License 2020.03.24 0 0 1292

Szia , Látom otthon vagy a DSG váltókba elérhetőséged leírod nekem az címemre

lakizso@freemail.hu

Előzmény: Qwaxx (1221)
lakizso Creative Commons License 2020.03.24 0 0 1291

Szia,

Sikerült orvosolnod a problémát, nekem is ez van most mi volt?

Előzmény: Pacy89 (798)
lakizso Creative Commons License 2020.03.24 0 0 1290

Szia!

 

Látom nem ma volt a hozzászólásod, nekem pont ugyanezt a hibát produkálja sikerült valamit anno orvosolnod az ügyben. 

Előzmény: FMPVFS (873)
lakizso Creative Commons License 2020.03.24 0 0 1289

Sziasztok!

Skoda Superb 1.8 tsi dsg 7 váltó indulásnál 1 sebességből 2 sebességbe váltásnál néha beremeg,de csak D fokozatban,olyan mintha hamar váltana és alacsony a fordulat. S fokozatban simán működik.

Nem mindig inkább ha bemelegszik,amúgy szépen vált,nincs hangja se más problémája. Mondták, hogy utána lehet állítani ,kalibrálni adaptációt csinálni a váltón nem tudom mit jelet ez.

Aki ért hozzá kérem írjon

Köszönöm 

Lakizso

Mooc01 Creative Commons License 2020.03.23 0 0 1288

Sziasztok,

 

Mit lehet tudni az ujabb szaraz 7-es valtok megbizhatosagarol? Tudom, h a nedves valtozatok jobbak es tartosabbak, de az alacsonyabb teljesitmenyu autokhoz ugye nem azt szerelik. (1.5T - 150LE)

 

Szeretnek elore kepbe lenni, ha barmi gond lenne.

ladis33 Creative Commons License 2020.03.11 0 0 1287

Megkaptuk a hozzáértő választ 🙂 köszönöm mégegyszer látom te vagy aki írtál a másik fórumon is köszi

Solay Creative Commons License 2020.03.11 0 0 1286

En nem vagyok hozzaerto csak 4-dik dsg-s automat nyustolom (igaz a mostani audi,de ez is dsg).

Szoval kivetel nelkul mind kattan/megindul/picit lök ha ide-oda kapcsolgatunk allo helyzetben. 

Előzmény: camelot11 (1285)
camelot11 Creative Commons License 2020.03.11 0 0 1285

Ez jó kérdés, remélem valami hozzáértő megmondja a frankót. Szerintem ha hideg olajnál hallod csak, pl. első indítás után, de később nem ha minden bemelegszik, akkor nem lehet különösebb gond, de én csak 'user only' vagyok.

Előzmény: ladis33 (1284)
ladis33 Creative Commons License 2020.03.10 0 0 1284

 

Sziasztok. Szeretném ki kérni azok véleményét akiknek automata váltós kocsijuk van vagy jártasak a dologban. Nekem ez az első ilyen autóm ezért nem ismerem még eléggé.

Adott egy dsg 6 sebességes váltó a kérdésem hogy ha álló helyzetben valtogatok a funkciók között P-bol D-be,D üres aztán R majd vissza stb (csak probakeppen nem így használom 🙂 ) érezni apró rantasokat az autón, csattani nem csattan, hogy ez normális jelenség vagy kezd valami probléma lenni vele?

Válaszokat előre is nagyon köszönöm.

OliA6 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 1283

Köszönöm szépen! 👍🙂

Előzmény: Varshi (1282)
Varshi Creative Commons License 2020.03.06 0 1 1282

N-ből D-be, R-re rakás.

Elindulás után 1->2 kicsi gázzal rángatásmentes legyen, közepes gázzal végigváltogatva a fokozotak szintén. D-ben és M-ben is nézegesd.

Legyen egy olyan, hogy D 2-esben kickdown végigforgatod váltási pontig, itt "tétovázás" (késlekedés) nélkül be kell találjon a következő fokozatba.

Visszaváltások, itt nem kell mindent nézni. Leállításkor ne csattanjon.

Előzmény: OliA6 (1281)
OliA6 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 1281

Sziasztok. Holnap készülök megnézni egy 2012-es, DSG6-os Octaviat. Elvileg 106e km van benne. Volt már automata váltós autóm (tiptronic), de az más. Ennél a dsg-nél mire figyeljek, ha próbaútra viszem? 

 

Köszönöm

JAMIE222 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1280

Akinek esze van, cseréli. Gondolom nem kell felemlegetni az "élettartam"-olajjal feltöltött VAG konszernes ketyerék kiválóságát.

Előzmény: skt15 (1279)
skt15 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1279

Csereperiódussal? 

Előzmény: JAMIE222 (1278)
JAMIE222 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1278

Attól még van benne olaj...

Előzmény: skt15 (1276)
BT2020 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1277

Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne, hogy van egy 2005-ös audi A3-om és a motorhiba jelző lámpa világit. A hiba a váltó kommunikációjával van, elvileg a beltéri adónál, semmi gond nem jelentkezik, csak hiába utik ki a hibát, mindig visszajön. Tudja esetleg valaki, hogy mi lehet a problémája? 

skt15 Creative Commons License 2020.03.01 0 1 1276

Száraz DSG, nem olajos.

Előzmény: Kapcsi05 (1274)
Varshi Creative Commons License 2020.03.01 0 0 1275

Elsőnek egy alaphelyzetbe állítást csináltass meg valakivel, aki egy kicsit is ért hozzá. (Ez nem bonyi.) Sok váltónál már az nagyot számít.

Ha nem, akkor van egy csomó váltószerelő, aki meg tudja csinálni a szoftveres rlszt is, ill. meg tudja mondani, mi a gond, ha mechanikus. És ha komoly gond van, közepes összegért meg is javítják. Pesten több ilyen is van, de többnyire eléggé tele az előjegyzésük - egy sima diafnosztikára esetleg azért be lehet férni.

Előzmény: Norby69 (1272)
Kapcsi05 Creative Commons License 2020.03.01 0 0 1274

Sziasztok!

Adott egy 2 éves Skoda Karoq 1.5 TSI DSG (7 fokozat) autó.

 

Mennyi a váltó olaj csere periódus?

Sok mindent írnak a neten,  60.000 km, vagy 120.000 kb.

A szervizben azt mondták, hogy nem kell cserélni, mert ez már új modell. 

 

Van valakinek esetleg információja??

 

Köszönöm

Kapcsi

 

Zsé Mlavec Creative Commons License 2020.02.27 0 0 1273

Hello mindenki. Sokat olvastam de nem tálaltam hasonló esetre mint az enyém.  Adott 1 VW Golf5  1.6 benzin, dsg6 váltóval.  Hidegen minden zsír de amint a motor felmelekszik 90re a váltó váltásnál akkorákat üt hogy majd kiesik a motor. Váltó olaj és szűrő cserélve,  motor tartó bakok cserélve és itt ki is fogytam az ötletekből.  Minden segítségért hálás vagyok. Ja tettem gépre,  nincs hibakód. 

Norby69 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 1272

Van egy Golf GTE-m amiben DSG váltó van. Egészen pontosan a DQ400e található benne. Lényegében ez is egy hatsebességes olajos a nagy nyomaték miatt.. A motor mellette 1.4 TSI, de ez nem hiszem, hogy annyira számít.

Viszont van egy olyan gondom vele, hogy minden váltás között ránt. A legnagyobbat akkor amikor 1-ből 2-be vált át. Ez olyan erős néha, hogy a fejem is belemozdul. De gyakorlatilag sz összes fokozat között fel és le is lehet érezni a rántást. 162000 km van benne és a papírja szerint megvolt 60-nál és 120-nál is az olajcsere. Van valakinek tippje, hogy mi baja lehet? Néha már akkorát ránt 1-ből 2-be, hogy attól félek szétesik az egész váltó.

Teo papa Creative Commons License 2020.02.11 0 1 1271

Nem aggódnék ezen. Az Alhambránkban 313e km van, szó nincs még semmilyen kettőstömegű zajról, vagy cseréről. Én úgy tervezem, hogy 400e-ig lesz nálunk, de nem akarok kettőstömegűt cserélni rajta sose :)

 

Teo >

Előzmény: airdei80 (1269)
Teo papa Creative Commons License 2020.02.11 0 0 1270

Naja .. csak kérdés, hogy a software-ben mik a feltételek. Biztos, hogy majdnem minden autónál máshogy van, mert most például hoztam egy 2012-eset (igaz ez VW a korábbi Seattal szemben), ennek esze ágában sincs leállítani hidegen :o

 

Teo >

Előzmény: appache10 (1258)
airdei80 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 1269

Én hosszútávra tervezem, most van benne majdnem 139k.

figyelek azokra, amiket írtál és remelem sokáig jól szolgál majd.

Előzmény: Solay (1266)
appache10 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 1268

Nekem csak 4 évig bírja vagy 200ekm ig aztán jó napot utána úgyis kocsi csere van policy szerint. Ha ez így lesz akkor nagyon jó barátom lesz az a DSG :D

Előzmény: Solay (1266)
KissZst Creative Commons License 2020.02.11 0 0 1267

Nekem 2018-as Octaviam van, abban is leállítja a start-stop a motort akkor is, ha hidegindítás után csak párszáz métert mentem vele. Az olajhőmérő olyankor még nem is mutat hőmérsékletet, mert 50 fok alatt nem mér. Én alapból indításnál mindig kikapcsolom, és ha már meleg a motor, és úgy érzem hasznos lenne leállítani start-stoppal, akkor visszakapcsolom, és a start-stop aktiválódik —> leállítja a motort.

Előzmény: appache10 (1261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!