A Clean Tape szöveget ki lehet kapcsolni, nekem is ugyan ez a tipus van, a könyvben nézd meg pontosan melyik menübe kell hozzá belépni.
Én nem foglalkozok vele, nekem már idestova 5 hónapja kiirja, egyébként a tisztitókazettákat felejsd el, fogj inkább egy hurkapálcát, vagy hosszú gyufát, vattát csavarj rá, és áztasd tiszta szeszbe. De az is lehet hogy nem csak tisztitani kell, hanem demagnetizálni is, ha nem laksz túl messze nekem van ilyen "készülékem", összefutunk valahol és megetetjük a magnóddal.
Nekem a Fusionban 3500-as kazettásmagnóm van.
Az a gondom, hogy állandóan kiírja:
"CLEAN TAPE"
Próbáltam különböző tisztítókazettákkal...először szárazzal, majd nedvessel...de semmi...
Valakinek valami ötlet?
Hát igen, nekem ugyan még csak most jön a 2500-as szervíz de ez a hang akkor is fura. Egy régebbi motornál már biztos "gyanakodhatnánk" de itt ez a normális :)
Erositsetek meg :) a Mazda 2 ugye alacsonyabb utfekvesu mint ez? (145mm-nel magasbban van a padloszint a talajtol?) - ezt nem talaltam meg a technikai specekben sem csak tippeltem - olyan 160 korul?
A leon egy sportosabb dinamikusabb persze motortol fugg de eleve nagyon alacsony a Fusion-hoz kepest, ami ugye az atlagnal kicsit magasabban van eppen ezert hasznalhato sokfele utviszonyok kozepette ellenben a leonnal.
A Fusion meg egy amolyan "csaladi" doboz - kamion ulesekkel :)
Inkabb Focus vs Leon illendo egy kalap ala.
Munkatarsamnak van egy leon turbo-ja, o ki is hasznalja a lehetosegeket :), most nem irom hol de regebben sokat jartunk arra es olyan 180/200-at siman vitte, de hat ez mar egy mas kategoria (es meg csak 4000-rpm korul)
De ki lehet hasznalni csak ahhoz ugy is kell vezetni, nem vadul de dinamikusan. A gyorulasnak is van am elonye rendesen...kisebb utakon nagyobb konvojokat egy ket gazfroccsel lehagyni es nem ott izzadni padlogazzal uristen beferek meg ? :)
hát nem tudom, nem akarok közbeszolni vannak nálam okosabb emberek is, de aki 140-nél még huzatni akarja az autot az ne 1,4 de ne is 1,6-os motorú autot vegyen! Különben is hol klehet itthon 140 km/h-val menni?
A Fusion különben abszolutte nem összehasonlitható a Seat Leonnal. Ültem a fönökében, kicsit lomhább mint az én 1,4-em /az övé szintén az/ és majd be estem az autóba olyan mélyen volt az ülés-persze erre mondhatni szokás kérdése. Viszont a felszereltségtől se voltam elájulva, ha a 9 millás Leonba is ugyan aza tréé müanyag müszerfal van akkor inkább felejtsük is el.
buksika2 írta: "Nem tudom eldönteni hogy melyik a "jobb" A Seat Leon vagy a Fruzsika"
A két autó merőben más. A Seat, ha jól emlékszem 1.4-től 1.8-as benzines VW motorig szerelt, a diesel is 1.9-es. A felszereltségük nagyon változatos. Az árak kb. 3.5-9 millióig vannak.
Te melyiket akarod a Fusionhoz hasonlítani?
A Fusionból két benzines, egy diesel van csak, a felszereltsége is jóval kisebb.
Az 1.4-es és 1.6-os Ford motor veri a VW-t.
Az 1.4-es VW különösen erőtlen. A nagyobb VW motorok természetesen jobbak.
A Fusion kategóriája a Meriva, Jazz, Mazda2.
Seat semmiképp, akkor inkább VW.
Amíg ennyire nem tudod, hogy mit akarsz, addig ne vegyél autót semmiképp!!!
Én is a kettő között vaciláltam...
Ha sokat mész autópályán, és sportos autót keresel, akkor a Leon a te autód. Kicsit drágább a cascoja, erre figyelj!
Én Fusiont vettem, mert sokat járok földúton, és magasabb építésű, terepjárósabb az autó. Ezen kívül, mivel cégnéven van, a casco-ja is olcsóbb. Szóval ez az én autóm! :-)