Én elhiszem neked, hogy egyetértesz, de azért a valóságot nem kéne meghamisítani.
Egy technológia kiválasztásáról, de más eseteben sem feltétlenül csak a vezető dönthet. Én elhiszem, hogy magyarországon ez a divat de a valóságban szerencsére nem csak a vezetői döntés létezik.
Nem én találtam ki a lentieket, de a gyakorlatban sem csak azt látom a munkám során amit ti írtok.
"Method 1. Decision made by authority without group discussion
Method 2. Decision by expert
Method 3. Decision by averaging individuals' opinions
Method 4. Decision made by authority after group discussion
Szeretném a segítségeteket kérni, bízom benne, hogy itt akad segítőkész személy: működőképes Teloc óra kerestetik! Nagyon fontos lenne! Aki tud segíteni, vagy netán rendelkezik vele, az feltétlen írjon! E-mailben szívesen elmagyarázom, hogy mire kellene, de ezzel most nem szeretném OFF-olni a topikot. Mindenféle segítséget előre is hálásan köszönök!
Ebben igazad van, de akkor vajon a "közlekedési szektor legnagyobb árbevételű cége", az a csoport mely cége lehet? Tartok tőle, hogy az össz HHD egy évben nagyobb, mint a Start árbevétele, és akkor tényleg nem szállít. De ha az ilyen-olyan jogcímen nyert állami támogatások mind "árbevételnek" minősülnek, akkor bizony a Start a nyerő, és szállít (...). Vagy az újságíró összeadta a MÁV csoportot, az egymásnak fizetett szolgáltatásokkal, aminek hatására tényleg szép nagy összeg kerekedett, de a végére nem csoportot írt, hanem céget.
Ha – feltéve, de meg nem engedve – a 20-50km-es utakra is repülővel kellene elszállítani az iskolásokat, ingázókat, kirándulókat, etc. – vajon mekkora lenne azok száma, akik ki tudnák fizetni a tíz-hússzoros árú havijegyeket?
És több éve nem szállít sem utasokat,sem árut másoknak.
Ott még nem tart a dolog, de láthatóan az 1-esen már közel járnak hozzá. A hálózat többi részén majd a GSM-R teljeskörű bevezetését követően állnak le. :)
Egyébként hová vezetne, ha a vasút piaci áras lenne? Mondjuk Magyarországon lenne akár csak egyetlen vonal is, ami nem zárna be még az idén (pedig már október van)?
Ez a sorrend változhat, ha a Máv is bevezeti az "elsőbbségi beszállás felár"-at, az "üzemanyag felár"-at (Szergej mozdonyok esetében további másfélszeres szorzó), a "csomagsúly pótdíj"-at, a "készpénzes fizetési pótdíj"-at, és a többi hasonló megoldást...
Az normális, hogy a Városligeti elágnál felújított szakaszon, a Nyugati irányába eső oldalán, a Vidámpark mellet a sínek egyik összehegesztésnél alig van alátámasztás, és az elhaladó vonatok alatt a pálya a hegesztésnél jó két-három ujjnyit beleng? Most csinálták meg nemrég...