Keresés

Részletes keresés

zsitvica Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377682

Kedves Tőled az igyekezet de egy mukkot se értek abból amit írtál.

A magyar nyelvű részből (soraidból) nem értek egy mukkot se.

 

 

Előzmény: Dzsokijuuing (377680)
zsitvica Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377681

Kedves Tőled az igyekezet de egy mukkot se értek abból amit írtál.

 

 

Előzmény: Dzsokijuuing (377680)
Dzsokijuuing Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377680

Én elhiszem neked, hogy egyetértesz, de azért a valóságot nem kéne meghamisítani.

 

Egy technológia kiválasztásáról, de más eseteben sem feltétlenül csak a vezető dönthet. Én elhiszem, hogy magyarországon ez a divat de a valóságban szerencsére nem csak a vezetői döntés létezik.

Nem én találtam ki a lentieket, de a gyakorlatban sem csak azt látom a munkám során amit ti írtok.

 

"Method 1. Decision made by authority without group discussion

Method 2. Decision by expert

Method 3. Decision by averaging individuals' opinions 

Method 4. Decision made by authority after group discussion

Method 5. Decision by minority

Method 6. Decision by majority vote

Method 7. Decision by consensus..........."

Előzmény: zsitvica (377646)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377679

Tisztelt Fórumtársak!!

 

Szeretném a segítségeteket kérni, bízom benne, hogy itt akad segítőkész személy: működőképes Teloc óra kerestetik! Nagyon fontos lenne! Aki tud segíteni, vagy netán rendelkezik vele, az feltétlen írjon! E-mailben szívesen elmagyarázom, hogy mire kellene, de ezzel most nem szeretném OFF-olni a topikot. Mindenféle segítséget előre is hálásan köszönök!

Mr. Kite

Zolas Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377677
ROCOman Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377676

"Innen politikai (ami szintén szakma)..." Szakma? No, ez azért barokkos túlzás. :-) A többivel egyébiránt egyetértek.

Előzmény: zsitvica (377646)
gertam Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377675

PANTOGRÁFOSAT!

 

Valamiről lemaradtam????

 

Baracson mióta van vasútállomás?

 

gertam

educator Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377674

A START honlap szerint 13:20-kor vége a bombászásnak. A 13:51-es most indul a Déliből.

hmsoft Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377673

Ebben igazad van, de akkor vajon a "közlekedési szektor legnagyobb árbevételű cége", az a csoport mely cége lehet? Tartok tőle, hogy az össz HHD egy évben nagyobb, mint a Start árbevétele, és akkor tényleg nem szállít. De ha az ilyen-olyan jogcímen nyert állami támogatások mind "árbevételnek" minősülnek, akkor bizony a Start a nyerő, és szállít (...). Vagy az újságíró összeadta a MÁV csoportot, az egymásnak fizetett szolgáltatásokkal, aminek hatására tényleg szép nagy összeg kerekedett, de a végére nem csoportot írt, hanem céget.

 

hm

Előzmény: educator (377671)
koller andor Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377672

Játék a szavakkal.

Előzmény: 1047 005-2 (377663)
educator Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377671

A MÁV nem szállít. A kislánya igen - már amikor és már ahogy.

Előzmény: hmsoft (377666)
educator Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377670

Bombariadó van Bicskén. Ennek örömére a Déliben az utastájékoztatás a nullával egyenlő, mondhatnánk nettó hazugságokat közöl a hangos.

A vonaton semmilyen utastájékoztatás nincs, a fizető közönség lázong.

Rangun Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377669

Taxival olcsóbb lenne.

Előzmény: High-street (377667)
zsitvica Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377668

Teljesen mindegy lenne mennyi a jegy 50 km-re repülővel.

 

A fogyasztó (itt most utas) ma sem fizeti ki, akkor se fizetné ki.

 

 

Előzmény: High-street (377667)
High-street Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377667

Ha – feltéve, de meg nem engedve – a 20-50km-es utakra is repülővel kellene elszállítani az iskolásokat, ingázókat, kirándulókat, etc. – vajon mekkora lenne azok száma, akik ki tudnák fizetni a tíz-hússzoros árú havijegyeket?

Előzmény: Fradista Utazó (377658)
hmsoft Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377666

És több éve nem szállít sem utasokat,sem árut másoknak.

 

Ott még nem tart a dolog, de láthatóan az 1-esen már közel járnak hozzá. A hálózat többi részén majd a GSM-R teljeskörű bevezetését követően állnak le. :)

 

hm

Előzmény: 1047 005-2 (377663)
marcipannyuszi Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377665

Azonnal leállították a vasúti közlekedést Bicske térségében, miután bombafenyegetést kapott a MÁV. Az állomás épületét tűzszerészek vizsgálják át. HV

Rangun Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377664

És?

Előzmény: 1047 005-2 (377663)
1047 005-2 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377663

"Ez igaz, de a MÁV több mint 100 éves,"

 

 

És több éve nem szállít sem utasokat,sem árut másoknak.

Előzmény: Rangun (377659)
Rangun Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377662

A vasútvonalak nagyrésze a 19. századi igények szerint épült, ma már nem a vonat az egyetlen közlekedési eszköz.

Előzmény: Rangun (377661)
Rangun Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377661

Lehet,hogy a MÁV is olcsóbb lenne, ha a nulláról újáépítenék, nálunk pl. a vasút felújítás drágább, mint a franciáknál a vadiúj TGV vonal építése.

Előzmény: Fradista Utazó (377660)
Fradista Utazó Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377660

>a MÁV több mint 100 éves, a Wizz Air meg 10 sincs

Nem látom be, ez mennyiben befolyásolja az éve árbevétel mértékét :-D

Előzmény: Rangun (377659)
Rangun Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377659

Ez igaz, de a MÁV több mint 100 éves, a Wizz Air meg 10 sincs, és nem állami támogatásból működik.

Előzmény: Fradista Utazó (377657)
Fradista Utazó Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377658

Egyébként hová vezetne, ha a vasút piaci áras lenne? Mondjuk Magyarországon lenne akár csak egyetlen vonal is, ami nem zárna be még az idén (pedig már október van)?

Előzmény: Rangun (377656)
Fradista Utazó Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377657

Ja. De talán ne hagyjuk figyelmen kívül azt sem, hogy a MÁV utasai leginkább 20-50 km-re utaznak, a Wizzairé meg 1.500-ra :-)

Előzmény: Rangun (377656)
Rangun Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377656

A MÁV már ma is túl drága, autóval olcsóbb, ha nincs kedvezményed, még a repülés piaci áras.

Előzmény: Iparvagány (377654)
Rangun Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377655

Ja, a MÁV ma a bevételeinek a többségét az adófizetőktől kapja.

Előzmény: Iparvagány (377654)
Iparvagány Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377654

Ez a sorrend változhat, ha a Máv is bevezeti az "elsőbbségi beszállás felár"-at, az "üzemanyag felár"-at (Szergej mozdonyok esetében további másfélszeres szorzó), a "csomagsúly pótdíj"-at, a "készpénzes fizetési pótdíj"-at, és a többi hasonló megoldást...

Előzmény: Rangun (377653)
Rangun Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377653

A közlekedési szektor legnagyobb árbevételű cége a Wizz Air, még a MÁV csak a második, még az állami tulajdonú MALÉV messze leszakadva a harmadik..

Iparvagány Creative Commons License 2011.10.11 0 0 377652

Sziasztok,

 

Az normális, hogy a Városligeti elágnál felújított szakaszon, a Nyugati irányába eső oldalán, a Vidámpark mellet a sínek egyik összehegesztésnél alig van alátámasztás, és az elhaladó vonatok alatt a pálya a hegesztésnél jó két-három ujjnyit beleng? Most csinálták meg nemrég...

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!