Kedden megrendeltem egy holdfényezüst Fusion Trendet. A Fordszalonom szolgáltatásaival az elmúlt 5 év alatt olyan elégedett vagyok, hogy inkább meg sem néztem más. Az üzletkötő nagyon rendes és körültekintő volt, egy 400.000 Ft-os + tételtől még meg is óvott, mondván ennek jelentősége csak 200 km/h sebesség felett van. Nem alkudoztam. Útálom az alkudozást. De kaptam 114.000 Ft. kedvezményt, amiből januártól 150 E is lehet. Sőt a szervízelésnél is terveznek a törzsvevőknek kedvezményeket. Egyébként a szalonnak nagy forgalma volt az ünnepek előtt. A vevők az árukészlet több mint 1/3-át elvitték. A kocsit március első hetére igérték, hogy megkapom. Kíváncsi vagyok, hogy a FordKámhoz képest milyen lesz. Meg tudom-e majd annyira kedvelni.
Ja, és egy szuperhírem is van. Még be sem fizettem az előleget, a Kámra már egy közvetlen vevőjelölt akadt is.
Üdv mindenkinek!
Én is kacérkodom egy ilyen autóval, kipróbálni még nem volt szerencsém, azonban egy 1.4 TDCi Fiestát vezettem és abban 120-130 körül elég heves hangok, zajok tomboltak. Kiváncsi lennék a Fusio mennyire hangos, zajos? Eddig azt hittem a Wagonomról, hogy hangos, de ezek után már kifejezetten csendesnek tűnik. Már nagyon megszoktam, hogy viszonylag magasan ülök és erről a jövőben sem szeretnék lemondani ezért is gondolkodom a Fusio vásárlásán.
Megnéztem a Fusiont 1,6-os motorral. Markáns kis masszívság pompás rakodótérrel, feneket melengető üléssel. Tettem vele két kört és a boldogságtól elszálltam, de még nem döntöttem. Mire minden kütyüt bele veszek lesz az bőségesen 4 milla is. Ezen nem árt elgondolkodni. Persze a szalonos társaságot sem cserélném szívesen újra. Mindig készségesek voltak. Akkor is amikor "gyerekcipőben" jártam. Szóval a Fusion Trend 1,6 min. már eldöntött.
Az a betonkeverős szállítmány jól megnevettetett, de van benne valami.Impozáns rakodótér, ahová mindent csak úgy egyszerűen be lehet lökni, fel lehet lógatni. Végre nem kell reszketnem parkoláskor az útpatkák miatt, jól belátok mindent. Jó hogy ennyi mindent megírtatok. Ez a kocsi kiválónak számít a kétlaki élethez és a családi igényeket is kielégíti. Túrhatunk, fúrhatunk, pecázhatunk, természetfotózhatunk. Már csak egy jó sátor kell vagy egy kisebb lakó alkalmatosság és az ember tavasztól őszig szinte mindenhol jól elvan. A munkám miatt utálok egy helyen lakni ha a mobil-ADSL-csatlakoztatást is megoldják, akkor én leszek az első modern "vándorcigány" nem roma létemre ;-))
A Puma sem az igazi. Most néztem meg a technikai adatait. Látvány és száguldás ráadásul zabál is. Szóval nem kell. A Fusion mégiscsak jobb. Persze a terepjárásban úgyis verhetetlen, amiért inkább ő a kiválasztot kisautó. Hiába a "piciket" szeretem. Bálnákban, batárokban szenvednék.
Veszek egy forró mézes-vörös kúrát még reggelig, aztán megejtem 8:00-kor azt a randit a vörös Fruzsival ha még nem vitték volna el.
2,2-es 150 LE-s
Szó se róla impozáns adatok. Száguldozni szeretek, persze csak az ésszerűség - muszály - és a célszerűség határain belül, ahol másokat nem veszélyeztetek.
Nem tudom a Fusion ezt hogyan teszi lehetővé. A Puma lenne a nekem való a napi munkautamra, de a Fusion viszon a hordalékoknak, otthonpótló térnek kiváló. Hm... vajon lehet-e benne szükség esetén szundikálni, sziesztázni? A Fordkámban egy kispárnával, különösen vizsgák után, nagy jógaalvásokat tudtam levágni. Sőt két vizsga között a Külker. parkolójában... Ezt is megnézem ma ha azt a pirosat még nem vitték el.
Ami a száguldozást illeti, nem engedhetem meg magamnak a sétakocsizást, amikor naponta reggeltől estig vagyok távol. Ahol nincs forgalom, rendőr, vagy az út és a forgalom lehetővé teszi ott egy jól karban tartott jó kocsival 70-90 -el totyogni luxus. A Fordka a teknőnyi mélyedések ellenére 100-110-el az alföldi utakon teljes biztonsággal átlagolt. A fogyasztás fél város, három forgalmas falu és 3 csendes bicigliparadicsom mellett 5,5/100km-enként. Vajon a Fruzsi képes lesz-e valami hasonlókra. Persze nem agyonpakolva.
Köszönöm a biztatást :-) Holnap elmegyek a Fordékhoz, ott volt a napokban egy vadi új piros Fusion. Ültem is benne, meg körbejártam. Nagyon tetszett az ülések praktilus kialakítása.
Holnap ha lehet tüzetesebben megnézem ezt a kocsit. Persze piros legfeljebb átfestve jöhet nálam szóba.
Ne vaccilálj, a Fruzsi is kiváloan fekszi a kanyarokat, feszes a futómüve-mondhatni sportos. nekem 1,4 benzines van, gyorsulásra aggilitásra sincs panaszom.
És persze ha tanyára jársz akkor a hasmagasság is számit, ami itt azért kicsit nagyobb az átlagnál
Nagy dilemmában vagyok. Új autót készülök venni. Kinőttem a kis tűzgolyó fordkámat. Céljaimnak, mozgásteremnek a Fusion felelne meg a legjobban. Leírásaitokból csak sejtem, hogy ő nem lesz olyan kis tűzgolyó, mint a kis fordkám, amivel biztonságosan akkorákat lehetett száguldani a hepehupás vidéki kanyargós úton. Minden böhömöt átvertünk, aki a picit lebecsülte vagy latyakkal beterithette volna - de hát kinőttem :-((
Ez a Fusion csodaszép! De jó hogy betetted! :-))Ránézésre nagyon megnyerő. Pont ilyen csillogó-villogó szépségre vágyom, bár a tanyánál ebből nem sok marad a következő mosásig... Szóval olvaslak benneteket és igencsak vacilálok Focus Trend 3a/Fusion Trend esetleg Fusion+...
A Clean Tape szöveget ki lehet kapcsolni, nekem is ugyan ez a tipus van, a könyvben nézd meg pontosan melyik menübe kell hozzá belépni.
Én nem foglalkozok vele, nekem már idestova 5 hónapja kiirja, egyébként a tisztitókazettákat felejsd el, fogj inkább egy hurkapálcát, vagy hosszú gyufát, vattát csavarj rá, és áztasd tiszta szeszbe. De az is lehet hogy nem csak tisztitani kell, hanem demagnetizálni is, ha nem laksz túl messze nekem van ilyen "készülékem", összefutunk valahol és megetetjük a magnóddal.
Nekem a Fusionban 3500-as kazettásmagnóm van.
Az a gondom, hogy állandóan kiírja:
"CLEAN TAPE"
Próbáltam különböző tisztítókazettákkal...először szárazzal, majd nedvessel...de semmi...
Valakinek valami ötlet?
Hát igen, nekem ugyan még csak most jön a 2500-as szervíz de ez a hang akkor is fura. Egy régebbi motornál már biztos "gyanakodhatnánk" de itt ez a normális :)
Erositsetek meg :) a Mazda 2 ugye alacsonyabb utfekvesu mint ez? (145mm-nel magasbban van a padloszint a talajtol?) - ezt nem talaltam meg a technikai specekben sem csak tippeltem - olyan 160 korul?
A leon egy sportosabb dinamikusabb persze motortol fugg de eleve nagyon alacsony a Fusion-hoz kepest, ami ugye az atlagnal kicsit magasabban van eppen ezert hasznalhato sokfele utviszonyok kozepette ellenben a leonnal.
A Fusion meg egy amolyan "csaladi" doboz - kamion ulesekkel :)
Inkabb Focus vs Leon illendo egy kalap ala.
Munkatarsamnak van egy leon turbo-ja, o ki is hasznalja a lehetosegeket :), most nem irom hol de regebben sokat jartunk arra es olyan 180/200-at siman vitte, de hat ez mar egy mas kategoria (es meg csak 4000-rpm korul)
De ki lehet hasznalni csak ahhoz ugy is kell vezetni, nem vadul de dinamikusan. A gyorulasnak is van am elonye rendesen...kisebb utakon nagyobb konvojokat egy ket gazfroccsel lehagyni es nem ott izzadni padlogazzal uristen beferek meg ? :)
hát nem tudom, nem akarok közbeszolni vannak nálam okosabb emberek is, de aki 140-nél még huzatni akarja az autot az ne 1,4 de ne is 1,6-os motorú autot vegyen! Különben is hol klehet itthon 140 km/h-val menni?
A Fusion különben abszolutte nem összehasonlitható a Seat Leonnal. Ültem a fönökében, kicsit lomhább mint az én 1,4-em /az övé szintén az/ és majd be estem az autóba olyan mélyen volt az ülés-persze erre mondhatni szokás kérdése. Viszont a felszereltségtől se voltam elájulva, ha a 9 millás Leonba is ugyan aza tréé müanyag müszerfal van akkor inkább felejtsük is el.
buksika2 írta: "Nem tudom eldönteni hogy melyik a "jobb" A Seat Leon vagy a Fruzsika"
A két autó merőben más. A Seat, ha jól emlékszem 1.4-től 1.8-as benzines VW motorig szerelt, a diesel is 1.9-es. A felszereltségük nagyon változatos. Az árak kb. 3.5-9 millióig vannak.
Te melyiket akarod a Fusionhoz hasonlítani?
A Fusionból két benzines, egy diesel van csak, a felszereltsége is jóval kisebb.
Az 1.4-es és 1.6-os Ford motor veri a VW-t.
Az 1.4-es VW különösen erőtlen. A nagyobb VW motorok természetesen jobbak.
A Fusion kategóriája a Meriva, Jazz, Mazda2.
Seat semmiképp, akkor inkább VW.
Amíg ennyire nem tudod, hogy mit akarsz, addig ne vegyél autót semmiképp!!!