Keresés

Részletes keresés

gaunt Creative Commons License 2017.09.25 0 0 32517

Ezen felül a sebességfölényben levő Me-262-őt is elkapták odafent,

 

Azért elég ritka volt ez... Inkább csak a szerencsén múlott. Vagy a német pilóta ostobaságán. Volt aki fordulóharcba kezdett egy Spitfire ellen... De úgy általánosságban véve, nem sok mindent lehetett kezdeni a 262-essel. Még a korai Meteorok sem lettek volna komoly ellenfelei. Úgyhogy maradtak a 262-es repterek elleni támadások az egyetlen hatásos megoldásnak. (és ezek sem voltak veszélytelenek, mert kis magasságban a német gépek fölényben voltak)

Előzmény: molnibalage (32516)
molnibalage Creative Commons License 2017.09.25 -1 0 32516
  • Ennek a merész költői túlzásnak igazoláságoz van bármilyen repteljesítmény diagramod?
  • Halkan kérdezem meg, hogy hol találasz olyan képzett pilótát 1944-ben, aki képes erre? Nem az irányított légiharc rakéták kora volt, a nagy relatív sebesség mellett rohadt nehéz feleadat volt eltalálni a bombázót és kiválni időben, hogy ne is rohanj neki...
  • Ezen felül a sebességfölényben levő Me-262-őt is elkapták odafent, mert 50:1 arányban elévágtak a dugattyúsok a támadási irányban és néha sikerült megfelelő előtartással tüzelni rá és eltálni.
  • Arról nincs infóm, hogy fedélzeti lövészek lőttek-e le 262-est.
  • A lenagyobb probléma meg az, hogy ami egyszer felszállt, az le is jön..Leszálláskor és lefelé jövetkor is el lehet kapni a gépeket, ahogy meg is tették.
  • Ezért van az, hogy ma kiemelten fontos a tüzelőanyag mennyisége, mert aki a harcból üzemanyag hiány miatt válik ki, az harcászatilag onnantól alárendelt béna kacsa. Ezért alázták le Afrikában a tökazonos légiharc rakétával és kiképzési háttérrel repülő Szu-27-esek a 29-eseket.
Előzmény: etomcat (32515)
etomcat Creative Commons License 2017.09.25 0 0 32515

> már a B-17/24 repülési magasságán is komoly teljesítményfölényben voltak az amerikai vadászrepülőgépek a németekkel szemben... Kivéve talán az Fw-190D-t. (és később a Ta-152-est)

 

Me-109K ellen, ha rendes pilóta és benzin van benne, csak őrült áll ki bármilyen dugattyússal. Felmész 10 ezerre, erős siklásban, kvázi zuhanásban lejösz ezerrel, háborítatlanul szétlősz mindent a 30-assal és visszaemelkedsz.

 

A baj az volt, hogy a végére már nagyon leamortizálódott a Luftwaffe, gyenge újonc pilóták harcoltak, elég gépet sem tudtak gyártani, a kevés üa. minősége is egyenetlen volt, ami a DB-605 közvetlen befecskendezése miatt gyakoribb géphibát okozott, a 20-30 órát bírtak a motorblokkok.

Előzmény: gaunt (32510)
molnibalage Creative Commons License 2017.09.25 -1 0 32514

Túl sok kezd lenni az OFF.

etomcat Creative Commons License 2017.09.25 0 0 32513

> hozott nyilvánosságra az FBI egy dokumentumot, ami bizonyítja, hogy dél amerikában élt. Valamikor a 80-as években halt meg. http://yournewswire.com/fbi-hitler-didnt-die-fled-to-argentina-stunning-admission/

 

Ezt beszéljék meg a ruszkikkal, akik egy 5,25"-ös floppy tartó dobozban (!) tárolják Hitler golyó lyukas koponyatetejét, egy NGC dokufilmben mutatták és mondták, hogy Sztálin hamutartónak használta. A test meg a nője egy NDK-s autóparkoló alá volt leaszfaltozva, de amikor iskolát építettek a helyére a CA kiszedte, egy folyóparton ismeretlen helyen teljesen elégették és a vízbe szórták a hamvakat, erről egy résztvevő kiskatona nyilatkozott.

 

Szintén érdeme lenne megkérdezni az ügyről a Moszadot, hogy mégis mi a sémát csináltak 40 évig? Gondolom azok a zsidók akiknek elgázosították a (nagy)szüleit vagy még maguk is voltak koncentrációs táborban, nem lennének boldogok, ha kiderülne, hogy a marha-tenyésztőnek felcsapott Adolf Hitler elfogása valahol a Hamasz foltozó vargájának és Arafat pedikűrösének a lelövése után szerepelt a prioritási sorban...

 

Arról nem is beszélve, hogy a führer 1945 tavaszára már emberi roncs volt a 44-es bomba merénylet miatt, szóval simán nem élt volna túl egy 1,5 hónapos tengeralattjárózást Argentínába!

 

Jellemző, hogy amikor az olaszok a 2.vh-ban emberes torpedóval támadták a brit csatahajókat, a búvár-lovasokat külön, légi úton szállították a helyszín közelébe, mert azt tapasztalták, hogy már egy hét tengeralattjáróba zártság után jelentősen elvesztették a légző kapacitásukat - ami marha nagy baj volt az akkori primitív regeneratív búvár-készülékeknél. Ők életerős ifjú ürgebőrök voltak, nem egy összeomlott, keze-lába remegő nyugdíjas korú diktátor.

 

Másrészről a náci tengók több kémet is kiraktak a 2.vh. során a floridai partvidéken, akik mind rövid úton lebuktak, mivel kimoshatatlanul bűzlöttek a dízelolajtól. Egy hagyományos tengó nem szanatórium, még a Type XXI sem az.

 

Szóval szerintem az idézett hír valahol a 9x csavarodott szíriuszi DNS-ű dogon-magyar néprokonság és az üreges Föld belsejében létesített antarktiszi hüllőnáci űrbázis szintjén mozog.

Előzmény: gaunt (32509)
Biga Cubensis Creative Commons License 2017.09.25 0 0 32512

off

http://www.nl-aid.org/wp-content/uploads/2012/09/Sognnaes.pdf

fog maradványai alapján bizonyították, hogy a bunkerben halt meg.

Előzmény: gaunt (32509)
molnibalage Creative Commons License 2017.09.25 -1 0 32511

Hú, ez nagyonn OFF és vad...

 

Hitler olyan egészségi állapotban volt 1945-ben, hogy aki elhiszi az 1984-es képet az szeritnem elég vicces szellemi állapotban lehet...

 

ON

Előzmény: gaunt (32509)
gaunt Creative Commons License 2017.09.25 0 0 32510

Jet vadásznak csak olyan, magas technológiai szinten megépített és különösen drága célok ellen lett volna értelme, mint a B-29 

 

Ja... Az valahogy elkerülte a figyelmedet, hogy már a B-17/24 repülési magasságán is komoly teljesítményfölényben voltak az amerikai vadászrepülőgépek a németekkel szemben... Kivéve talán az Fw-190D-t. (és később a Ta-152-est)

Előzmény: etomcat (32502)
gaunt Creative Commons License 2017.09.25 0 0 32509

Ja, hogy erről nem is tudsz? Eddig is volt egy kép a neten, amin állítólag Hitler van idős korában, de nemrég hozott nyilvánosságra az FBI egy dokumentumot, ami bizonyítja, hogy dél amerikában élt. Valamikor a 80-as években halt meg.

 

http://yournewswire.com/fbi-hitler-didnt-die-fled-to-argentina-stunning-admission/

Előzmény: molnibalage (32508)
molnibalage Creative Commons License 2017.09.25 -1 0 32508

Miért? Talán nem ölte meg magát...????

Előzmény: gaunt (32499)
Plieur Creative Commons License 2017.09.24 0 0 32507

"Amerika azonban a nagy gazdasági erejével ha akart volna, gyárthatott volna kb. végtelen számban egy útra szóló, kamu flottákat az egyébként is olcsósított kivitelű B-24-ből - amikben gépenként lenne egy büntetőszázados pilóta, meg fa bombák és fegyverek és ezzel a németeket arra kényszerítik, hogy a méregdrága Fischer–Tropsch szén olajjal feltankolt jet vadászainak tömeges bevetésével csődbe vigye magát."

Ez korszakalkotó volt:), de halkan megsúgom hogy a 004-es hajtómű 3-féle üzemanyaggal működhetett: J2 szintetikus, gázolaj:), ill. 87 oktános repbenzin:)

 

Előzmény: etomcat (32502)
gacsat4 Creative Commons License 2017.09.24 0 0 32506

Micsoda alibi mosogatás 9 percnél.

 

Előzmény: Hpasp (32504)
BullyBundy Creative Commons License 2017.09.24 0 0 32505

Ezt most véletlenül lekapták? 

A szaudi rezsim igazmondása mindig is hirhedt volt. :)

Előzmény: NYUGDIJAS TROTY (32500)
Hpasp Creative Commons License 2017.09.24 0 1 32504
NYUGDIJAS TROTY Creative Commons License 2017.09.24 -1 1 32503

Nem mehet olyan rosszul a magyar korhazaknak ha ilyen sok net idot tudnak biztositani a betegeknek.

Előzmény: etomcat (32502)
etomcat Creative Commons License 2017.09.24 0 0 32502

Igazából egy sokezres Me-262 gyártás és szolgálatba állítás csak gyorsította volna a véget, hiszen a sugárhajtás zabálja az üzemanyagot, különösen a nem-kétáramú turbinák és a nagynémet birodalomnak egy kicsi olaja se volt. A legyártott kb. 1100 db 262-esnek több mint a fele sosem harcolt emiatt. A "népvadász" He-162 egyik fő értelme az lett volna, hogy egymotoros => fele fogyasztás.

 

Amerika azonban a nagy gazdasági erejével ha akart volna, gyárthatott volna kb. végtelen számban egy útra szóló, kamu flottákat az egyébként is olcsósított kivitelű B-24-ből - amikben gépenként lenne egy büntetőszázados pilóta, meg fa bombák és fegyverek és ezzel a németeket arra kényszerítik, hogy a méregdrága Fischer–Tropsch szén olajjal feltankolt jet vadászainak tömeges bevetésével csődbe vigye magát.

 

Jet vadásznak csak olyan, magas technológiai szinten megépített és különösen drága célok ellen lett volna értelme, mint a B-29 (hermetizált törzs, 4-soros cs. motorok, fedélzeti gamma-juhász automata lőtornyokkal, stb.) Nem is küldtek Európába olyat.

 

Más: Morita Akio SONY főmufti magyarul is megjelent önéletrajzának (Made in Japan) az elején szerepelt, hogy ő és tsai 1945. nyarán Sidewinder-szerű infra keresős légv. rakéta kifejlesztésén dolgoztak, de hamar rájöttek, hogy túl magas a léc egy akkorra már lerombolt országban.

Előzmény: gaunt (32499)
gacsat4 Creative Commons License 2017.09.24 0 0 32501

Mert valamelyik részegység késése miatt nem volt alkalmas vadászgépnek.

Előzmény: gaunt (32497)
NYUGDIJAS TROTY Creative Commons License 2017.09.24 -1 0 32500

http://index.hu/kulfold/2017/09/24/jemen_raketaval_lott_egy_szaudi_varosra/

 

 

Mar megint az a szar Patriot meg annak a rettenetes Pk-ja   :-)

gaunt Creative Commons License 2017.09.24 0 0 32499

Nem legenda. Bár tény, hogy megosztja a történészeket. Van aki úgy hiszi, a politika nem befolyásolta, van aki úgy hiszi, hogy igen. Én az utóbbi híve vagyok. 

 

"The new BMW004 engine was by now in production, and mostly, new designs tendered had to use this new powerplant in order to alleviate Junkers already stretched demands for the 262 design. This, coupled with the insistence by Hitler that the new design should be used offensively as a bomber, instead of defensively as a fighter, caused severe problems to the already burgeoning project. Hitler, even under extreme pressure from Messerschmitt himself, Generaleutnant Adolf Galland, and Hermann Goering, could not be reasoned with and as a result Galland fell from favour with Hitler."

 

Nem azt mondom, hogy 100% biztosan így volt, de szerintem valószínűbb. Végülis ez egy II.Vh-s téma, úgyhogy tényleg bármelyik igaz lehet. Már nem lehet meglepődni semmin, például 2017-ig a világ egyhangúan úgy tudta, hogy Hitler 1945-ben öngyilkos lett... 

Előzmény: molnibalage (32498)
molnibalage Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32498

Vazz, a linkelt videóban pontosan ott van, hogy ez legenda...

Előzmény: gaunt (32497)
gaunt Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32497

Nem, mert Hitler 1943 közepén találta ki, hogy a 262-est inkább gyorsbombázóként kellene hadrendbe állítani, ez okozta a csúszást. (de minek? az Arado 234-es prototípusa már repült akkoriban...)

Előzmény: molnibalage (32496)
molnibalage Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32496

Akkor már mindegy volt, a partaszállás megtörtént a bombatámadások maxon pörögtek.

Előzmény: gaunt (32495)
gaunt Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32495

Így van. Az már elég volt hozzá, hogy hónapokat csússzon a projekt. 

Előzmény: Hiryu-reload (32494)
Hiryu-reload Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32494

szerintem a vadászbombázóvá átápíttetésre gondolt

Előzmény: molnibalage (32493)
molnibalage Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32493

Igen, a szövi ECM egész jó volt már akkor is...

A Me-262-es kommented viszont vicces, mert a pont az általad linkelt csatornán is ott van, hogy hitler nem szabotált semmit a 262-es kapcsán...

https://www.youtube.com/watch?v=JSIgldbu5QU

Előzmény: gaunt (32491)
Plieur Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32492

Persze hogy bevetették volna, néhány hónapig tartott volna míg kifejlesztik a zavaróeszközöket, ezeket megfelelő mennyiségben ki a csapatokhoz, kiképzés,bevetés, tapasztalatok kiértékelése.

De néhány hónappal eltolódott volna a vég is.

262 hasonló helyzet, megoldás a légvédelemre -ideiglenesen

 

 

Előzmény: gaunt (32491)
gaunt Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32491

Na és az elektronikus zavarás? A Hs-293 és a Fritz-X is bitang jó fegyverek voltak, de a szövetségeseknek elég volt pár hónap és elkezdték zavarni az irányítórendszerét, onnantól fogva teljesen használhatatlannak bizonyult mindkettő. Valószínűleg ugyanez lett volna a sorsa a légvédelmi rakétáknak is. 

Valójában egyetlen megoldás lett volna a légvédelem problémáira: a 262-es. Azt meg ugye maga a "zseni", Hitler szabotálta...

Előzmény: Plieur (32487)
M.Zoli Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32490

Viszont be tudtak volna osztani tobb 88-ast tabori tuzersegnek. Tabori tuzerseg teren is le voltak maradva.

Előzmény: molnibalage (32488)
Plieur Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32489

Elsősorban a meglévő ágyúk/lőszerkészlet/ kezelők hadosztály tüzérséghez átirányításáról írtam, ezt mindkét szárazföldi front megérezte volna. 44-ben terjedt el a"PAK-Abteilung"-ok szervezése a keleti fronton ( 3-4 üteg összekaparva ahonnan lehetett...), de sosem volt elég 88-as hogy sokat szervezzenek belőlük. A felszabadult flak lövegek megváltoztatták volna ezt a helyzetet.

Itt emlegetve volt már német lérak ügyben már a B-29-es is, ellenben ott lett volna célpontnak a szövetséges közepes bombázó állomány is :)

 

 

Előzmény: molnibalage (32488)
molnibalage Creative Commons License 2017.09.23 0 0 32488

Lassan a testtek, ha ez a projekt futott volna, akkor sem készült sanszosan kevesebb ágyú...

Előzmény: Plieur (32487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!