A nagyon sok tavaszt látott (2000-es évek eleje) Boxsterek ára 4-5 Milliótól indul. Könnyen lehet egy hatalmas pénztemető. A 2-3 évesek akár a 40 misit közelítik.
Szvsz 15 Mft körül kapsz olyat, ami már rég kihullatta ugyan a tejfogait, de -remélhetően- nem vetkőzteti anyagilag a tulajt gatyára akkor sem, ha rendszeresen használja. Egyébként tényleg élvezetesek még a kisebb teljesítményű példányok (pl. 228 lovas) is.
Én most a legjobban egy Porke Boxsterre vágyom, az nem olyan drága kocsi, kijön a Mondi árából.. Persze nem napira, arra ott a Bravo, szaggatós autóért nem adunk sokmilliót. :-)
De a dolognak több olvasata van. Amikor a gyerekeid 40 körül járnak, már nem fognak mögéd ülni, lehet, hogy te ülsz a hátsó ülésen. (ha megengedik):-DDD
Én már jobban szeretem a kényelmes, kulturált, extrázott járgányokat, ha még keveset is fogyaszt, nincs vele gond, az meg méginkább emeli a tetszési indexet.
De van más is. Bejönnek olyan nyálcsorgató játékosok, amiket megcsodálok, vezethetek is.... és az ember elkurvul, már nagyon magas az a léc, amiért az ember "odaadná fele királyságát", nem is igen tudná elérni, de nem is vágyik úgy rá, mint 40 éves korában.
Közlekedő edénynek nem biztos, h tudok jobbat. Csak mi, benzinvérűek az élvezetre (is) megyünk, az pedig priceless. :-) Amikor a Hondával megyek egy bökősebb kört úgy, h mindkét gyerekem a hátsó ülésen ül, azt a vihogást, meg visítozást egyszer fel kéne vennem.. Mi adrenalinra költjük a pénzt. :-)
Kár érte. A Saab fejlesztései nélkül sokkal szegényebb lenne az autós világ. Turbó (1974-től), a feltöltés és motormenedzsment (akkor) forradalmi ősszehangolása, stb... a Saab volt az egyik leg innovatívabb gyártó. A motorfejlesztésre kevesebb energia maradt, hibák sora, és ez lett a vége. De volt a családban 10 vagy 11 Saab:-D
Legtöbbünk más márkát választott.
Nekem a Mondeo Hybrid Vignale jött be legjobban. Küldjetek elmeorvoshoz, már a harmadik szinte ugyanolyan járgányt vettem meg, még a színük is ugyanaz, mondjuk ez kombi :-D
A Ford egy tömegárú, a Mondeo is az, tipikus középvezetői cégautó, amit 2-3 éves korukban (soxor már lepusztultan) lecserélnek a cégek. A Vignale más, sokkal ritkább madár, mert
sokkal drágább még a Titaniumnál is, nemigen fogy belőlük. Használtan képtelenség érvényesíteni a Vignale jelentős felárát, rá van írva, hogy Ford, óriási az értékvesztése, háromévesen kevés km-rel ilyet kell venni.
A kombi Vignale hibrid (nagyon kevés van, alig alig hirdetnek ilyet) közel 1,8 tonna, 189 paci (ami indulásnál jóval többet sejtet) nálam 4,2 és 5,1 liter között iszik. Évi 16....18e km-nél baromi sok az üa, spórolás,
Kappa fórumon egy levelező társ panaszolja a Dedra trafó árát, 584ezer !! Ft. Sokat futott, problémás, öreg járgány hajlamos a gyakori hibára, egyre kockázatosabb ilyet venni :-(
Össze volt törve a Honda orrán a króm dísz a motorháztetőn. Megragasztottam, de elrepült. Kértem rá árat, 50E Ft!! Az utángyártott "csak" 27E, az lett (egy darab műanyagért.. a Bravoba a gyári (!) teljes vezérlés szett volt 31E). Hiányzik még a kis, piros "S" betű a típusjelzés mögött, vazz 15E Ft. Sz'a nincsen rózsa.. :-) De az autó amúgy naggyon jó, pincétől padlásig húz, s döbbenetesen újszerű minden 200E Km után.
Segítséget szeretnék kérni,vásármányoltam egy 9-3x jószágot szeretném kicserélni az üzemanyag szűrőt benne,de nincsen sehol ahol ezekben szokott lenni,ezt úgy értem,hogy a tank előtt a menetirány szerinti jobb oldalon a küszöb mellett,illetve sehol nem találom,végignéztem kétszer is a csővezeték rendszert és nem hittem a szememnek,hogy nincsen.
Létezik,hogy tankba merülő szűrője van??
Eddig C Vectráztam annak az alja gyakorlatilag ugyan ez illetve a Vectra padlólemezre épült a Saab,ebből a hasonlóságból kiindulva kerestem ott ahol.
Egy combi 2.2 benzin Vectrám és egy OPC vectrám volt egy időben,sajnos nemrég adtam el mindkettőt,a két tök különböző technikával felszereltben is ugyan ott volt a szűrő.nem értem ebben hol lehet??!!
Cool! Én először hoztam egy patkány csapdát. Fogtam vele egy sünt, de amúgy semmi. Aztán a zasszony vett egy mudi kutyát, azóta se nyest, se vakond. :-)
Amiért gazdagabbá tettél bennünket egy fantasztikus akusztikus Ford V8 élménnyel, megosztok veled egy óriási innovációt. Egy komoly Fordos hogy védekezik a nyestek támadásától :-DD
Dilis ötletnek tűnik, a környezetem elmeorvos segítségét akarta kérni, viszont 3 hónapja MŰKÖDIK. A mellette 2 méterre álló járgányokat nem kímélik, ezt így békén hagyják :-)