Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2006.05.20 0 0 6003
Moszkva téren 61-es leszállóhelyének megszüntették a kapcsolatát a 4-6-ossal, és a végére biggyesztettek egy ütközőbakot.
mk4047 Creative Commons License 2006.05.16 0 0 6002
Ismét rend van: 4104-4105 ill. 4342-4343 /61
mk4047 Creative Commons License 2006.05.13 0 0 6001
Tegnap láttam, de megint elfelejtettem beírni: 4111-4231/56!!!
Gianmarco Creative Commons License 2006.05.10 0 0 6000
Igen, a 4104-4342 már a hétvégén így volt, és ezzel a 4105-4343 tűnt el, legalábbis a 61-esről.
Előzmény: mk4047 (5997)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.05.10 0 0 5999

Ők már a múltkor is együtt voltak.

Másik protkó szintén permanens párjával 4316-tal tegnap 56-on volt lokalizálható.

Előzmény: Peti817172M (5998)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.10 0 0 5998
4333-4334-et senki nem írta még be? :) Kísérleti járatként láttam közlekedni az új párosítást, nem tudom mit kísérleteztek rajta.
mk4047 Creative Commons License 2006.05.10 0 0 5997
Ma már a 4104-4342 variációt is láttam, viszont 4136-4340/59, illetve 4124-4126/61 :)
Előzmény: Gianmarco (5996)
Gianmarco Creative Commons License 2006.05.05 0 0 5996

A mára rendelt át/visszapárosítés pedig a 4105-4343. De ezeket már egyszer visszapárosították, még a télen.

 

4139 pedig napok óta régi "sima" 18-as oldaltáblákkal (János Kh-Kitérő) mászkál. Kétségtelen, hogy az utasok elenyésző része olvassa csak el, de azért le lehetne szedni őket és kicserélni. Elfogytak a "rendes" táblák vagy a kocsiszínben is így nézik meg, mit tesznek ki?

.Wala-kee. Creative Commons License 2006.05.04 0 0 5995

De jó, hogy levakarták előle a két 1-est. Bár én még vhogy úgy emlékeztem, hogy az új 56-os a 61-es követését kapja, a 118-as pedig (bár új számmal), de szintén az eddigi követést kapja egész napra, és ketten adnák ki együtt az 56-os régi követését.

De ez jobban tetszik, akkor mégsem felejtették még el a dolgot.

csak azt nem tudom, mi százmilliós nagyságrendű, mert annyi mindent építeni nem kell. A kocsik üzemeltetése meg más tészta (azért arra is kíváncsi leszek)...

Előzmény: ICS MÁNIÁS (5992)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.05.04 0 0 5994
Én is.
Előzmény: mk4047 (5993)
mk4047 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 5993
Én ezt a cikket a II. kerületi "Helyi Théma"-ban olvastam, kb. két hónappal ezelőtt.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (5992)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.05.04 0 0 5992

Én egy újságban olvastam ezt:A Moszkva teret érintő villamosvonalakon tervezett változásokról szóló dokumentum elnyerte mind a Főváros mind a II.Kerület támogatását. Most már csak a Fővárosi önkormányzat hivatalos jóváhagyására van szükség ahhoz,hogy megkezdődhessen a munkálatok előkészítése.A legnagyobb változást az 56-os és a 61-es vonalak összekötése jelentené, - így átszállás nélkül utazhatunk a Móricz Zsigmond körtértől Hűvösvölgyig.Somodi László lapunknak elmondta,hogy az új 56-os villamos a jelenlegi 56-os járatsürűségét venné át,vagyis hétköznap csúcsidőben négypercenkent,míg például hétvegen késő este 15 percenként közlekedne.

A 18-as vonala mentén is történik fejlesztés. Új,8-as villamosvonalat terveznek Hétköznap csúcsidőben és hétvegen kirándulóidőben,10-15 percenként.A 8-as villamos a Savoya parktól egészen Hűvösvölgyig közlekedik majd,a Szent János Kórházig tartó szakaszon a továbbra is üzemelő 18-assal együtt.A változásokra leghamarabb 2006.szeptemberében lehet számítani.A beruházások költsége százmilliós nagyságrendű.

.Wala-kee. Creative Commons License 2006.05.04 0 0 5991
A vonalakat tekintve volna egy teljesen ontopic kérdésem, miszerint ki tud valamit az 56-(61) + 118 prádzsekt állapotáról? Némely verebek azt csiripelik, a fúrógép megtámadta a dolgot. Idénre legalábbis... :-/
mk4047 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 5990
"Emellett még tegnap 4124-4136, szintén a 61-esen. (Ma nem láttam.)"

Én viszont igen, és csak 3x felejtettem el beírni :)))
Előzmény: Gianmarco (5989)
Gianmarco Creative Commons License 2006.05.04 0 0 5989

Emellett még tegnap 4124-4136, szintén a 61-esen. (Ma nem láttam.)

Ezexerint nemcsak a 4231 döglik, vagy mi történt?

Előzmény: mk4047 (5986)
Gianmarco Creative Commons License 2006.05.02 0 0 5988

Megelőztél. :-)

Előbbi úgylátszik ki akarja próbálni mindegyikkel... :-)

Előzmény: mk4047 (5986)
s-zoli Creative Commons License 2006.05.02 0 0 5987
A Tátra villamosok ajtói közvetlen összeköttetésben vannak a mozgató motorral nem úgy mint az iparin, hogy egy rugó közvetíti a mozgást az ajtó felé. Iparin ha az ajtót kitéped nem lesz semmi csak a rugó megfeszül, majd ha az ajtót elengeded a rugó visszahúzza az ajtót csukott állásába. KCsV7–nél már nem így van, ott kihagyták azt a rugós erőátvitelt. Tátra villamosokon az ajtó sűrű bordázású rúdra vannak rögzítve amin az ajtó könnyen elmozdul ha külső nagyobb erő éri mint ami rendeltetés szerű használat folyamán. Lehet, hogy az ajtó bezáródott, de mozgató mechanika nem ment végállásba és ezért szólhatott az indításjelző vagyis az ajtó elmozdulhatott ezen a bordázott rúdon. Ilyen mozgásoknál a bordázott rúd bordái kophatnak ami következtében az ajtó forogni fog a rúdon ami kocsi cserét eredményez.

Próbáld ki ezt TW6000-res villamoson, de nem én mondtam! ;-)
Előzmény: Peti817172M (5982)
mk4047 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 5986
Mai meglepődés: 4145-4235/61. Az 59-esen egyébként üzemzavar van, baleset történhetett az Istenhegyi út környékén.
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.04.29 0 0 5985
4111-4235 => 56, aholis 4111 első forgóváza igggencsak zörgött kívülről hallgatva...
Gianmarco Creative Commons License 2006.04.28 0 0 5984
4314-4316 @ 56, ma délután.
Peti817172M Creative Commons License 2006.04.27 0 0 5983
Meg esetenként a buszokon is szokott működni a fizikai ráhatás.
Előzmény: Peti817172M (5982)
Peti817172M Creative Commons License 2006.04.27 0 0 5982
Gondoltam hasonló problémája lehet, mint amikor az ICS-knek beszorul az ajtaja, és rá kell segíteni.
Előzmény: s-zoli (5981)
s-zoli Creative Commons License 2006.04.27 0 0 5981
"segítettem az egyiknek becsukódni"
Ez, hogy történt?
Előzmény: Peti817172M (5979)
mk4047 Creative Commons License 2006.04.27 0 0 5980
Akkor tegnap reggel mégsem káprázott a szemem, amikor a 61-esen látni véltem...
Előzmény: Peti817172M (5979)
Peti817172M Creative Commons License 2006.04.27 0 0 5979
4026-4027 a 18-ason forgalmi kocsiként! Vele utaztam. Ennyire szűkében vagyunk a tátráknak, hogy még a tanulókocsit is visszaalakították forgalmi kocsinak? :)

4124-4126 meg többször megcsinálta, hogy a két kocsi középső ajtajait nem akarta becsukni, csak 2.-3. próbálkozásra, egyszer, mikor segítettem az egyiknek becsukódni, akkor ajtójelzést adott minden ajtó, de aminek segítettem, mert nem akart becsukódni, azon nem hallgatott el az indításjelző, úgyhogy működő indításjelzővel mentünk el a következő megállóig (hangsúlyozom: ajtójelzés volt, tehát nem volt szabálytalan a vezető)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.04.27 0 0 5978
Nekik biztos olcsóbb... ;-)
Előzmény: korpi41 (5977)
korpi41 Creative Commons License 2006.04.26 0 0 5977

Mindkét dologban igazad van. Persze olcsóbb lassabban menni, meg figyelni a másikra! :-)

Előzmény: .Wala-kee. (5976)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.04.26 0 0 5976
Nah, itt is megint csak a lassújeleket szaporítják. Azt a nyomtávot, ha rossz ugyanúgy meg kéne csinálni, mint az űrszelvény bővítést, mert ez eléggé mindennapos, figyelmet igénylő és időigényes probléma, ami ott folyik.
Előzmény: korpi41 (5975)
korpi41 Creative Commons License 2006.04.26 0 0 5975

ja elnéztem... Kórház - Nagyajtaira gondoltam.

 

A hűvösvölgyi 15-ös nyomtáv problémák miatt van. Kicsit bő.

Előzmény: .Wala-kee. (5973)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.04.26 0 0 5974
Egyszer mintha már láttam volna, de az is idén volt már talán. De miért tették ezt? Hellyel-közzel már a 25 is lassúnak tűnt...
Előzmény: mk4047 (5972)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!