Azért, hogy lementesítse Székesfehérvárig a 14:10-kor és 14:15-kor induló Budapest-Fehérváűr-Veszprém-Keszthely járatokat. Fehérvárról rezsiben visszamegy Budapestre, és 19:00-kor a konvojjal együtt jön haza Zalaegerszegre.
" Zala Volános 15 méteres kocsi miért megy péntek délben Budapest-Székesfehérvár viszonylatban?
Indult kb. 30-35 ülő ütassal a Népligetből meg még akik a másik 3 budai megállóban felszálltak. "
A járatra nem ritka a húsz feletti felszálló a Petőfi hídnál, plusz a másik két megálló... ekkora induló utasszám mellett teltház közelében érhetett ki az autópályára. Jobban nem lehetett volna hasznosítani a kocsit, egyedül 14h-kor lehetne hazavinni (topikon sokszor körüljárt téma) másodrészt kiváltva - de csak mikor eltűnik a tanév eleji csúcs, ma 2 kocsi is kevés lett rá.
Tábla: valóban legyárthattak volna egyet, lévén ez a kocsi végzi már kb. másfél éve a járatot.
14:15-ös keszthelyiek védelmében: ez a 2 kocsi bőven elég szokott lenni ide, régebben még szeptemberben és ünnepek előtt sem fordult elő, hogy nem kapott volna ülőhelyet mindenki. Úgy tűnik, az új tanévben nagyon megugrott a járatot választó utasok száma.
....... IAB-862 is fent volt, és csinált 13.45-kor egy gyorsfordulót Fehérvárra.
---------------
Az A4-es papírra írt Székesfehérvár felirat helyett (ráhajtogatva a Budapest-Zeg kicsi táblára) vmi komolyabb utastájékoztatás is ki tehetett volna.
Ha már a Zala Volán úgy indít járatot (akárhová), hogy nincs hozzá utastájékoztató táblája, akkor kérjen már kölcsön egyet.
Zala Volános 15 méteres kocsi miért megy péntek délben Budapest-Székesfehérvár viszonylatban?
Indult kb. 30-35 ülő ütassal a Népligetből meg még akik a másik 3 budai megállóban felszálltak.
Ilyen bőviben vannak a cégnél a hosszú kocsiknak?
Akkor jó lett volna a Zalaszentgróti kocsi helyett (ZVR-102) mely 21 állóutassal indult el.
Még mennyit szedett fel pluszban a 3 budai megállóban?
A Keszthelyi se nagyon segíthetett neki ebben (egyszerre indulnak) mert ott meg az idegenvezető ülésen is két fő ült + volt még 3 álló utasa is indulóban.
LLH is volt, a 16.00-s járaton harmadrész. :) IAB-865 és GWH-639 ment mellette. Egyébként a KMN is Kanizsáról jött (oda ment vissza 19.00-kor), de ezt nem biztos, hogy Te kérdezted. :)
A héten a 16.00ás járatokat láttam szerdáig, kétszer volt a HSR-439, egyszer az FSJ. Írtátok, h vasárnap a HUU volt a lövőieknél, azonban hétfő reggel már 7 óra előtt a buszmegállóban állt az LRT jegykiadójával. (ezzel összecseng, hogy az LRT szerdáig tuti nem volt a helyén, vagy csak másik fordulókat végzett?)
OFF de hétfőn reggel Sármelléken a buszmegállóban volt egy teljesen kiéget Transmanos MAN...
A ZVR-100al mi van tudja vki? Amúgy ma a 14.00-ás HSR-438-439 pár volt és sokan le is maradtak róluk, plusz a 15.00 LRT-JOP kettős is állókkal jött. EUX-316 Győr, de a 439-es helyett mi volt?
Akkor most ez az új LYM-160 melyik fordára került?
Együtt ért Pápára a mai huhogással(HUU-146) 14.15-kor. Ki- és beszállítás, aztán tűzés tovább. Utasok már vártak rá, holott a menetrendben benne sincsen...
Ha hajnalban az IAB-864 ment lentiből, akkor 13:00kor is annak kellett hazamennie. Bár ez így nem túl szerencsés, 13:00-ra inkább kéne a hosszúbusz, mint 15:00kor az LRT mellé.
Az egerszegi telepen áll egy flottaszínű, távolról nézve 3 tengelyes, egyenes homlokfalas setra. Épp az új 417 GT-HD mellett áll, és ugyanolyan hosszúnak tűnik. Rendszám van rajta. Lehet, hogy épp ez a LOY-419.
vagy talán a HEH-529-et elvették mára a lövöiektől,azt is felküldték hajnalban Pestre és akkor IAB lehet a negyedik kocsi :)de ezt mondjuk nem veszem 100%ra
hát a LOYnak szerintem kakukk van,Ceve társunk írta hogy GTE az tuti fent van,gondolom akkor az ma a plussz,csak kérdés ki ment fel hajnalban,a szokott járaton!? ZVR-LTY szerintem az tuti különjáratos,meg talán a JOP is,negyedik kocsit akkor nemtom ki lehet
Lentiben van a ZVR, LTY, JOP, IAB meg még talán a GTE :)de nemtom ezek közül melyiknek van nemzetközije,meg hát úgye ezekből is kell 2db pestre,pécs,bűkre is :) Bár ma bűkon ma 1ik volvo volt ,szóval IAB az lehet ma Pesten van :)