Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13261

Igazad van, valóban annyi menetrend szerint. Viszont a valóságban a '08-as érkezés, '09-es indulás szokott inkább előfordulni. Akkor jön össze általában a menetrend szerinti érkezés-indulás, ha a lassújelmentes szakaszon 120 helyett 127-128-al is tolja neki a vezér, mint az ma is történt a 650 esetében. :)


Előzmény: haha 1970 (13259)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13260

Melyik gép volt?

Előzmény: Törölt nick (13258)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13259

Biztos bennem van a hiba,de nem értem mi abban a rendkivüli hogy "Miskolc-Füzesabony 36 perc" hiszen hivatalosan is annyi menetideje!Ami érdekesebb az a Füzesabony-Keleti 1óra 18 perc az szép teljesitmény a pálya állapota miatt is!

Előzmény: Törölt nick (13258)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13258

Ma a 650 vezére semmit nem bízott a véletlenre. Miskolc-Füzesabony simán megvolt 36 perc alatt, 12:30 helyett már 12:25-kor a Keletiben volt. 

Primary92 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13257

De jo ez a sin tores. 5509.el elvileg 20 percet allunk Aszodon.

kerivili Creative Commons License 2016.01.18 0 0 13256

Január 17. vasárnap du.

A 15201 Hosszúlépés (nincs a képen) mögött a S521 és az Ex 1521 szerelvénye.

haha 1970 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 13255

Azon erősitésnek szerintem nem kell lenni Bp kocsinak,sajnos én is rosszul irtam helyesen Bpm 20-70 kocsi ami csak hétfőn közkekedik!

Előzmény: Dani0525 (13253)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 13254

Kedves Dani szerintem ez így volt helyes!Legjobb tudomásom szerint a 187-en a Bp 20-70 kocsi hétfön van csak mert a hiányolt kocsi fordája így néz ki: vasárnap 925-186;hétfő 187-924!A cseh kocsi meg a 186-on szombaton kőzlekedik csak!Fordája pedig így néz ki szombat 922-925-186;vasárnap 187!

Előzmény: Dani0525 (13253)
Dani0525 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 13253

Ma a 187-es hernádot 007-es Traxx húzta és a hetedik vágányra érkezett de nem volt rajta erősítésnek Bp.

18:30-kor a Keletitől a 186-oson már szili volt meg egy CD-s fülkés kocsi de senki nem ült rajta😯.

haha 1970 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 13252

Tegnap pedig szerencsések is voltak a Keletiben az utasok meg a 388-as Szombathelyi erősitö kocsi nem a vonat elején hanem a végén volt,szerintem a Keletis kocsi kivették pesten és szlovákot hoztak helyette és úgy ment Kassára!Egy kis apróság álltalában (tegnap is)a 7-dik vágányra érkezik a 925-ös és onnan is indul a 186-os,meg az idöpont is kicsit késöbb lehetett mert a 808-as PTE IC helyére érkezik az pedig 17:45-kor indul!

Előzmény: Törölt nick (13250)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 13251

Keleti az a hely ahol felelöse nincs semminek sem a példád is mutatja hogy egy kis odafigyelés kellene csak! Hasonlóan jó,söt még talán jobb is a 916-os esete amit betolnak álltalában a 9.-dik vágányra,ki is irják a kijelzöre és minden kocsiszámból dupla van,természetes hogy a hátsó kocsikon rossz a számozás és az utasok szépen cuccolhatnak előre ahova szól a jegyük!Ez mindennap így zajlik le!Szerencsére hogy a 504-nél illetve a 318-nál nem változik a kocsiszámozás mert sokszor Szombathely illetve Miskolc iránytábla van rajtuk!

Előzmény: Törölt nick (13250)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.11 0 0 13250

Igen, én is láttam Avmz-t a 925-186-ban... Meg a múltkor egy jó kis vitát is... Még be sem érkezett a 925, már a nagy kijelzőn ki volt téve, hogy a 186 majd a hatodikról megy. Ez volt olyan 17:40 környékén. És, annak rendje és módja szerint, bejött a 925, a 186 utasai pedig már nyomultak is felfelé. Még a táblát sem érkezett a személyzet lecserélni, az egyik takarító pedig emberesen osztotta az egyik gigabőrönddel felszálló utast, hogy ugyan várja már meg, míg végigszaladnak a vonaton... Nem tudom mi lett a vita vége...

Előzmény: haha 1970 (13249)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 13249

Szlovák kocsis dolog elég érdekes lehet,előfordulhat hogy szlovák barátaink azt a hibás kocsit küldték vissza szombaton a 187-el?Mert vasárnap a 925-ös IC,Keletis Avmz 19-91 első osztályú kocsival közlekedett szlovák másod osztályú kocsi helyett!

Előzmény: Törölt nick (13246)
V43 - 1157 Creative Commons License 2016.01.10 0 0 13248

A halbik is eléggé gyengék szoktak lenni...

Előzmény: Törölt nick (13246)
interpici400 Creative Commons License 2016.01.10 0 0 13247

És abból az egyiken Hatvannál már nem volt világítás...

Előzmény: Törölt nick (13232)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.10 0 0 13246

Az alig langyosodó osztrák kocsiknál minden jobb most így fűtési időszakban...

 

Reggel a 6 órás sebest előfűtötték, de mire rájárt a mozdony kihűlt és útközben is inkább hideg levegő volt az amit fújt, a fűtőtestek még langyosak se voltak...

 

Pénteken 8-án a 3 Szlovák Ic kocsiból 1 lezárva azért mert nem volt jó a fűtés benne az IC 186 oson, tömegnyomor, álló utasok a maradék két kocsiban.

 

Karácsonykor az ünnepek idején a 10.00 sebes hiánya nagyon látszott, mert 5 kocsi esetén is volt álló utas a 9:30 as és 10:30  IC-n a Keletitől Miskolc felé.

 

 

Előzmény: Törölt nick (13245)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.10 0 0 13245

Most: 521-es Fecske vezérlővel? A múltkor meg (ha jó láttam) Amx és Bmx-el? Meg persze ugye Ao, B, és Schlieren... Ez az újhelyi sebes szinte az egész tárházat felvonultatja... 

Előzmény: haha 1970 (13244)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13244

Köszi ez igen,szegény Taurust sajnáltam biztos megszakadt! :)

Előzmény: Törölt nick (13243)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13243

De bizony...Tulipán IC...

Előzmény: haha 1970 (13242)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13242

Ez egy Ic vonat volt? Ugye nem!

Előzmény: Törölt nick (13240)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13241

Az nekem is tetszik "lehetőségekhez mérten megerősitjük a vonatokat", na ez a nesze semmi fogd meg jól eset!Szerintem a Bpm az csak vasárnap illetve hétfőn van a Hernádon és valahogy így néz ki vasárnap Szombathelyről IC 925-186,hétfőn IC 187 és a 924-es IC-vel megy haza Szombathelyre!Elméletileg szerintem munkanapokon a Lilafüreden van egy plussz Bpm kocsi ha reggel Szombathelyen a 917-re jut plussz kocsi!

Előzmény: jbaal (13233)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13240

Reméljük idáig azért nem jutunk majd el:

Előzmény: jbaal (13235)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13239

Egyébként szerintem a mávnál a három kocsis IC ez valami misztikum lehet mert most már a Soproni és Szombathelyi vonatok is így közlekednek!

haha 1970 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13238

Ez jó kérdés,egyébként szerintem az ablak fura a többségnek hogy elméletileg lehúzható félig mint a gyorsvonati kocsikban!

Előzmény: M41 2180 (13236)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13237

Valószínű, hogy hárommal jött még le, mert a háttérben a Hadnagy út felőli "tárolón" ott állt most a sötétben egy kisorozott Schlieren (ha jól láttam). Lehet megint ajtógondok, vagy nem tudom, de 541-es két Schlierennel indult. Most egyébként ott hátul kb 1 hétig állt a 424-es (ha jól emlékszem) Fecske vezérlő. Most azt elvitték.

Előzmény: Törölt nick (13234)
M41 2180 Creative Commons License 2016.01.06 0 1 13236

Mielőtt Szombathelyre kerültek ezek a kocsik, előtte Miskolci és Nyíregyi fordákban jártak Keletis korukban. Akkor nem volt panasz rájuk? 

Előzmény: haha 1970 (13231)
jbaal Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13235

Na igen, erről beszélek. Aztán majd megjelenik néhány "szakértő", hogy nahát, elég a 2 kocsi is, akkor nem is kell vonat. Közben meg elég a ló****. Még ha a "vidékiek" le is vannak szarva, legalább a hatvaniakra meg a gödöllőiekre gondolnának.

Előzmény: Törölt nick (13232)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13234

546 is annyi volt? Ugye abból lesz az 541...

Előzmény: Törölt nick (13232)
jbaal Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13233

Oké, csúcson kívül 3 kocsi, csúcsban 5 kocsi, az stimmel. Csak akkor van gáz, mikor megy a marketingszöveg, hogy "az összes üzemképes kocsinkat forgalomba állítottuk", aztán mégiscsak ott éktelenkednek a pályaudvaron a 3 kocsis vonatok, ami valójában csak 2, mert ugye az egyik 1. osztály.

 

A Hernád mindig problémás volt, az még hétköznap és szombaton is frekventált vonat, sokan azzal mennek ügyet intézni...stb., aztán a 2 másodosztályú kocsi édeskevés, főleg, ha megjelenik egy komolyabb szlovák csoport. Akkor lehet velük vitatkozni, hogy kié a hely, mert ugye nemzetközi forgalomban nem kell helyjegy. Igaz, most úgy látom, hogy elvileg van rajta egy MÁV-os Bpm is.

 

A Bpm-mel meg nem tudom, mi a baj, én nagyon szeretem a DWA kocsikat, igaz, IC-n eddig csak egyszer sikerült kifognom, a 2G-seknél sokkal jobb az biztos.  Lehet, hogy valami konnektor nem volt megfelelő helyen, nem volt wifi, vagy éppen az a kocsi kicsit kopott volt, nem volt kitakarítva. Szerintem a legtöbb ember észre se veszi a különbséget a kocsik között, ugyanolyan kék-fehér nekik mindegyik.

Fanyalgók úgyis mindig lesznek, én speciel rühellem ezt az elkényeztetett InterCity-népséget, tökmindegy, hogy milyen a színvonal, valami miatt úgyis reklamálni fognak. Hányingerem van attól, mikor jön egy KörIC, van neki Miskolcon 3, de ugye sok helyen csak 1 perc tartózkodás, aztán megy a balf*szkodás a két ajtónál, utána meg a helykeresés a szűk folyosókon, persze mindenki húzza maga után a 100 hektoliteres banyatankját. ( És nem is banyák, hanem fiatalok. )

Előzmény: haha 1970 (13228)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 13232

Most az 541 kettő darab Schlieren. És ennyi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!