Keresés

Részletes keresés

by-169 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 1998

http://www.haon.hu/debrecen/gyalogolva-egyutt-lehet-haladni-a-villamossal-debrecenben/news-20110406-07572214

 

Bengálinak biztos nem tesz jót a lassú haladás. Mikor lassan megy akkor rendesen pörög a motorja.

by-169 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 1997

Reggel benyomtam a tv-t és látom hogy villamosvezetőt keresnek Debrecenben. Jaj de jó jeletkezek a bengáli tanfolyamra:) A bejátszásban mondják hogy odazártak egy látásérült embert vagy mozgásérült és elindult vele majd leesett nyolc napon belüli sérülést szerzett. És most keresik ki vezette a bengálit.

by-169 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1996

Nem rossz. Most már látom a KCSV-nál hogy van.

Előzmény: LoLkA (1993)
Balu424 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1995

Azért ha olyan állapotban leszel, kérlek csináld meg azt a térképet. Kíváncsi lennénk rá vizuálisan is

Előzmény: ckg471 (1994)
ckg471 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1994

Na, most nem vagyok olyan állapotban, hogy a térképpel és a menetrenddel pepecseljek (elsősorban Lolalattitól kérek bocsánatot, hogy ezért kellett nekem elküldenie a térképet), így megosztom szóban az elképzeléseimet a debreceni hálózatról. Úgyis sok ötletet lopnak a fórumról Szeretett Cégünk Munkatársai, hátha ezekből is tesznek a következő változtatásba párat, habár van benne egy-két olyan elem, amit nem lehet egy-két nap alatt előteremteni. Ez pedig a kötöttpályás hálózat.

Ha bárki bármiféle szakmaiságot fedez fel a soraimban, az csakis a véletelen műve. Amolyan marky-féle style-ban nyomom, nem mintha le akarnám degradálni az ő ötleteit és gondolkodását a közlekedés szervezéséről.

Igyekszem címszavakban végigmenni az egyes viszonylatokon menetrend és útvonal tekintetében. Nem akarom közlekedésmérnökké jelölni magam, én csak egy senki vagyok, aki azt szeretné, ha a DKV utasai elégedettséggel használnák a Cég szolgáltatásait.

Kezdem a kötöttpályával, mivel ez lesz az okozója mindennemű változtatásnak. A második villamosvonal megépítésén túl figyelembe vattem bizonyos trolibusz viszonylatok meghosszabbítását, ill. útvonal-áthelyezését.

 

V1: HK csúcsban 4, ill. csúcson kívül 5 perces követés, összehangolva a közös szakaszon a második villamossal.

V5: A második villamosnak az ötös számot adnám. Nagyon egyszerű, mert ez a legközelebbi szabad szám egytől tízig. A trolit meg megszokás miatt nincs értelme átszámozni.

V5A: Az ötös megépülése, ebből kifolyólag a 15-ös, 31-es és a 32-es útvonal-áthelyezése miatt megszűnik a Burgundia térségénak, ill. a buszvég Újkerttel való normális kapcsolata. Ehhez képzeltem el a 5At, ami Plaza > Rákóczi > Burgundia > Kossuth > Széchenyi > Nyugati > Hatvan > Bethlen útvaonalon csatlakozik vissza az ötöshöz. A Piac utca keresztezésénél felmerül a szűk keresztmetszet, mint probléma: épült egy rakás mélygarázs a belváros körül, tehát egyszerűen ki kéne zárni a belvárosból legalább az átmenő forgalmat.

 

T2 és T3: A már soxor említett meghosszabbítás a Kishegyesi > Derék útvonalon azzal a különbséggel, hogy a kettest be kéne vezetni a Dobozira mindkét irányban. így a 43-as is felesleges lenne Dobozitól lefelé. Így a 43-ast (a 42-essel egyetemben) nagyobb hatékonysággal lehetne ráállítani a Bartók és környékének kiszolgálására.

 

T4: A 28-as funkciójának visszaállítása azzal akülönbséggel, hogy nem a Doberdóra kanyarodik be, hanem a Vezérre, és ott a vasút mellett éltesülő intermodális csomópontban végződik, amit már a Derke is javasolt. Természetesen az összes, Doberdós viszonylatot ide vizionáltam.

 

Asszem, meggondoltam magam. Mégse írom le az egészet. Először meglátom, ilyen a reakció, aztán ha kiváncsi rá valaki, leírom a buszos részét is.

LoLkA Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1993

Egy rémesen gagyi kép egy KCSV - Benga csatlásról.

 

Előzmény: by-169 (1988)
uhhuka Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1992

A fényesudvarban fel ne robbanjanak a 7-8 perces csúcsidei és a 15 perces követési időktől...

Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1991

A KCSV-nek rejtett ütközője van. :) Csak akkor veszik elő, amikor használni kell.

Másrészt ma az LMG-105-ös buszon kissé le volt fagyva a belső utastájékoztató. Éppen 31-es buszként ment 9 óra körül, bent a kijelzőkön meg 8:07-et mutatott és 15Y járatszám volt kiírva a kijelzőre. :) Még szerencse, hogy a külső kijelző működött és nem 15Y jelzéssel közlekedett 31-es buszként. :D

Előzmény: by-169 (1988)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1990

Az első kép nagyon jó! :))

Előzmény: by-169 (1977)
delorien Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1989

505+500

2010.06.25 11:09

by-169 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 1988

Biztos volt csatolt bengáli is arról nincs képed? KCSV-nek nincs ütköző arra hogy csatolják? Leveszik az elejét és kihajthatós csatlása van?

Előzmény: Törölt nick (1987)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.04 0 0 1987

Na majd holnap teszek fel csatolt KCSV-ről képet :) De volt már KCSV-260, Bengáli-260, mindenféle variáció :)

Előzmény: by-169 (1983)
norbertos Creative Commons License 2011.04.04 0 0 1986

Hát épp az ilyenek miatt én nem adtam volna 1 árva petákot sem az ITK-nak , mert a mi totemeink nem mutatnak semmivel sem több információt a buszokról mint a papír menetrend, kivéve a "pontos időt".

Legalább láthatjuk hogy Szolnokon van jól működő utastájékopztatás, köszönjük a képeket!

Azt ITK.nak meg javaslom hogy szedje össze magát! És a város is betarthatattná velük a szerdződést, vagy legalább is azt amit az utasoknak beígértek! Kötbér mire való???

Előzmény: by-169 (1969)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.04 0 0 1985

Pontosan.

Előzmény: by-169 (1984)
by-169 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1984

Vezető elválasztó kisablak a másik oldalon van meg az elhuzós ajtó is forditva van? Tükörkép lenne csak oda raktak egy ajtót.

Előzmény: Dreamer (1979)
by-169 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1983

Csatolt KCSV-t még sose láttam de KCSV+Benga 486 összeállitást már igen. Mikor a KVCS megállt a benga még viszahúzta egy kicsitt:) Tetőellenállás ment ki aznap még visszaállt dolgozni.

Előzmény: Dreamer (1981)
Dreamer Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1982

Aztaq... ez már utastájékoztatás... :O

 

Dreamer

Előzmény: by-169 (1969)
Dreamer Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1981

Az 503-as mentette a 510-est. Egyszerűen üzem közben megfogta a fék.

 

Dreamer

Előzmény: by-169 (1980)
by-169 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1980

Akkor ezért áll be a tartalékos benga pár körre majd cserélt az 503-sal.

Előzmény: Dreamer (1978)
Dreamer Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1979

Ilyen ZIU-t életemben nem láttam, szerintem szarul retusáltak.

 

Dreamer

Előzmény: by-169 (1977)
Dreamer Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1978

Ma 18 óra magasságában ha jól láttam akkor az 510-es éppen alattam szünt meg dolgozni... Nemsokára teszek fel róla filmecskét....

 

Dreamer

by-169 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1977

302-es Ziu 1 ajtós volt?

Egyre több buszon látni már.

Ezt a szépséget a déli sor melletti vasútnál látuk.

by-169 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1976

 

Mai pótlások

 

082-es 3AT-t csinálta.

Kijelző.

 

 

uhhuka Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1975

A mesét nem hiszem el. Nevezzük kifogásnak. De te úgy csináltál, mintha ezt a tényt, hogy nem csak most nem fog közlekedni, először hallotad volna. Ezt tudtam "hivatalos" cikkből másolni.

Előzmény: LMG-003 (1974)
LMG-003 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1974

"Társaságunk április 1-jétől a trolibusz felsővezeték-hálózat éjszakai karbantartási munkálatait átszervezi, hétvégéken nappal végzi, ezért szombaton és vasárnap trolibuszok helyett autóbuszok közlekednek majd."

Ebbe csal az a ciki,hogy én most a két hétvége alatt egy darab munkás kocsit se láttam :D de egyébként te se hiszed el ezt a mesét.Vagy igen? :)

Előzmény: uhhuka (1973)
uhhuka Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1973

"Társaságunk április 1-jétől a trolibusz felsővezeték-hálózat éjszakai karbantartási munkálatait átszervezi, hétvégéken nappal végzi, ezért szombaton és vasárnap trolibuszok helyett autóbuszok közlekednek majd." Ennek értelmében ezután MINDEN hétvégén autúbuszok közlekednek... Ez most esik le?

Előzmény: LMG-003 (1972)
LMG-003 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1972

Akkor mostmár örökre ez lesz? :(

Előzmény: LoLkA (1971)
LoLkA Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1971

Innentől kezdve minden hétvégén pótlás lesz és nem karbantartás miatt. Az csak mese.

Előzmény: by-169 (1969)
by-169 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1970

Ilyen képem van róla. 3AT-t csinálta.

Előzmény: LMG-003 (1949)
by-169 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1969

Ma is pótlás van. Éjszaka semmi mozgás nem volt pedig irja a karbantartást a Liaz autóra lettem volna kiváncsi igaz csak hajnali 1-ig boklásztunk a nyugati utcánál.

Debrecenben eltudnám képzelni egy ilyen készüléket amit ma látunk szolnokon. Kiírja hány per múlva jön a busz.

És ezt kapjátok ki. Ilyet még nem láttam. A meglállok melett vannak kislámpák ahol ég a lámpa ott jár a busz és mondja is hogy most érkezett oda vagy indul és akkor várható az érkezése.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!