Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bmwe3086 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32518

Megkérdezhetem miért vagy benne ilyen biztos? Illetve miért van ez hogy több nap állás után lesz rossz?

Előzmény: Steeef (32517)
Steeef Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32517

izzítórelé hiba 100%

 

Steeef

Előzmény: bmwe3086 (32516)
bmwe3086 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32516

Előző üzenetemről lemaradt a kérdés.

Valaki tapasztalt már olyan hibát, hogy 2-3 nap állás után (azaz nem használom az autót) nehezen kb 5-8 másodperc alatt lehet beindítani? Ahogy elkapja, hengerek járnak, és utána már melegen beindul bármikor. Sőt, 1 nap állás után is beindul, de 2-3 nap után már nem! (Garázsba áll az autó, +15c -ba)

Az indítózás alatt égett gázolaj szag távozik a kipuffogóból, tehát üzemanyagot kap.

 

Diag szerint van egy izzítás relé problémám, illetve az egyik porlasztóm gyenge a többihez képest.

 

Ötlet, tapasztalat, illetve melyik diag hiba okozhatja ezt a problémát?

 

 

Köszönöm!

 

 

borgasz Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32515

Ha valakit érdekel, Kasza Iminél Fehérváron van egy komplett bézs bőrbelső, ajtókárpitokkal (a hátsók rolósak!) 35e Ft-ért... Első ülések deréktámaszosak

Ez szerintem elég mókás ár... És a képek alapján nem leharcolt állapotú

bmwe3086 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32514

Üdv,

Valakinek bontott nyomáspróbázott - esetleg felújított 2005 2.5d hez porlasztó eladó nincsen véletlenül? :)

Stig77 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32513

Bocs, valamit elnyomtam az elején :-)

Stig77 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32512

Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Sziasztok!

Kb 1 hónappal ezelőtt kérdeztem lámpával kapcsolatban. Sajnos nem kaptam választ. Szeretném újra megkérdezni hogy egy 2006-os évjáratú bi xenon kanyarkövető lámpa (facelift előtti)

kompatibilis-e egy 2003-as évjáratúval? Termeszetesen az is kanyarkövetős :-)

Valaki tud segteni? A válaszokat előre is köszi.

Lugi-001 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32511

Ez nekem is megvan egyébként, de nincs rá megoldás?

Előzmény: B.Slim (32510)
B.Slim Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32510

Nekem is ugyanilyen,azért gondoltam :D

Előzmény: mago520i (32509)
mago520i Creative Commons License 2014.03.18 0 0 32509

Igazad lett, köszi a segítséget!

Előzmény: B.Slim (32496)
Gyuro84 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32508

Békés megyében nem tud valaki hozzáértő szervizest? (Olajcserére, szíjak és görgők cseréjére illetve fékolaj cserére)

BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32507

Van neked elég bajod, ne fokozd:-)))))))))

Előzmény: kiss_atti (32506)
kiss_atti (X) 2014.03.17 0 0 32506

93-as  525 TDS csere nem érdekel ???

:-)))))

Előzmény: BMW-GMBH (32505)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32505

:-)

Majd el viszik.:-)

Előzmény: hpapagaj (32504)
hpapagaj Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32504

OK. csak azt szoktam látni oroszlányra menet. :)

 

Vétek, hogy ennyiért még nem vitte el senki. :S

Előzmény: BMW-GMBH (32503)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32503

Az nem én vagyok.

Előzmény: hpapagaj (32502)
hpapagaj Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32502

A múltkor írta valaki, hogy környei vagy. Szoktam látni környén a templomnál a kanyar előtt azért jóval használtkocsikat, az te vagy, vagy más? :)

Előzmény: BMW-GMBH (32493)
bandita751 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32501

Előfordulhat , hogy kontakthibás a hátsó pdc e61-en? Vagy álltalában cserés?

mago520i Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32500

Nem fentről, hanem lentről a könyöklő alól hallom.

Előzmény: B.Slim (32496)
bandita751 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32499

Radiálisan. Hosszirányút nem is néztem. Akkor ne is foglalkozzak vele mi? Olaj az van körülötte . A csőben is , meg a turbó alatt is.

Előzmény: szokes83 (32498)
szokes83 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32498

milyen irányba lógott? hossz vagy kereszt nem mindegy... hossz irányba nem lóghat, keresztirányban aszem 0,2 lehet de az nem a tengelyvégen, hanem a csapágyazásnal, mivel ezeket a tengelyeket az olaj központosítja... szerintem az enyém többet lóg és még megy, szóval nem olyan nagy dráma...

Előzmény: bandita751 (32497)
bandita751 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32497

Sziasztok! 

Termosztátcserénél megmozgattam óvatosan a turbó tengelyvégét és vagy 1 mm kotyogást tapasztaltam. Ez rossz? Mennyi lehetne? Max 0,2 nem?

B.Slim Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32496

Napfénytetőnek koccan a szélterelő

Előzmény: mago520i (32495)
mago520i Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32495

Tisztelt Fórumtársak!

 

Segítségeteket kérném. Fémesen koccanó hangot hallok a könyöklő alől (talán a fáltó felől?) ha erősebben becsapom az ajtót, vagy 5-6 fokozatban úthibáknál. Mi lehet ez?  

BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32494

VIN: B427147

Előzmény: BMW-GMBH (32493)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.17 0 0 32493

Eladó.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525d_touring_automata_nagy_navi._head_up._aktiv_temp-7701031

Ezen, mindent ki lett már cserélve, ami e60-61 betegség, az elmúlt 20e km alatt.

HG. Creative Commons License 2014.03.16 0 0 32492

Egy érdekesség:

 

E39 523i és E60 523i (LCI) adatai.

 

A közvetlen befecskendezéses technológia hozhat kb 10%-ot, a 6-os váltó városban kb. semmit nem jelent, amúgy meg kb. ugyanakkora ccm, kg, Nm, stb., városban mégis SOKKAL kevesebbet eszik az E60.

Legalább is papíron... mert hogy pont a 2000-es évekre kezdett a CO2 grammokkal való játék eldurvulni, és egyre inkább arra hegyezik ki az autókat, hogy a tesztciklust jól tudja teljesíteni...

 

 

 

 

 

 

bmwmms Creative Commons License 2014.03.16 0 0 32491

Üdv.

 

Nekem egy 535d-nél volt regenerálási probléma. A termosztát nem engedte felmelegedni a motort, és gyakorlatilag 2 nap alatt újra a 20-30 mbar-os értékről 160-200 környékére ugrott, a 3. napon meg, hát...! Az már nagyon érezhető volt fogyasztásban és teljesítményben is! Azóta rendben van! Korábban én is kerestem megoldást erre!

Előzmény: bandita751 (32486)
pifou23 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 32490

Sziasztok! Volt nekem egy akkumlátor merülési problémám BMW e61 525d, kaptam ötleteket hogy üllésfütés...stb. Az auto utasterében lévö biztositékok közül a 11 számut kivettem,talán megszünt a merülési problémám!!!!

A 11-számu biztositék ( karosszéria vezérlömodul) Tudja valaki mit jelent ez????? Mit foglal magába???

S.O.S.

MrLack Creative Commons License 2014.03.16 0 0 32489

Nekem egy kis féktisztító és forróvizes sterimó oldotta meg a gondom ;D

Előzmény: Csona (32449)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!