Valaki tapasztalt már olyan hibát, hogy 2-3 nap állás után (azaz nem használom az autót) nehezen kb 5-8 másodperc alatt lehet beindítani? Ahogy elkapja, hengerek járnak, és utána már melegen beindul bármikor. Sőt, 1 nap állás után is beindul, de 2-3 nap után már nem! (Garázsba áll az autó, +15c -ba)
Az indítózás alatt égett gázolaj szag távozik a kipuffogóból, tehát üzemanyagot kap.
Diag szerint van egy izzítás relé problémám, illetve az egyik porlasztóm gyenge a többihez képest.
Ötlet, tapasztalat, illetve melyik diag hiba okozhatja ezt a problémát?
Ha valakit érdekel, Kasza Iminél Fehérváron van egy komplett bézs bőrbelső, ajtókárpitokkal (a hátsók rolósak!) 35e Ft-ért... Első ülések deréktámaszosak
Ez szerintem elég mókás ár... És a képek alapján nem leharcolt állapotú
Kb 1 hónappal ezelőtt kérdeztem lámpával kapcsolatban. Sajnos nem kaptam választ. Szeretném újra megkérdezni hogy egy 2006-os évjáratú bi xenon kanyarkövető lámpa (facelift előtti)
kompatibilis-e egy 2003-as évjáratúval? Termeszetesen az is kanyarkövetős :-)
milyen irányba lógott? hossz vagy kereszt nem mindegy... hossz irányba nem lóghat, keresztirányban aszem 0,2 lehet de az nem a tengelyvégen, hanem a csapágyazásnal, mivel ezeket a tengelyeket az olaj központosítja... szerintem az enyém többet lóg és még megy, szóval nem olyan nagy dráma...
Segítségeteket kérném. Fémesen koccanó hangot hallok a könyöklő alől (talán a fáltó felől?) ha erősebben becsapom az ajtót, vagy 5-6 fokozatban úthibáknál. Mi lehet ez?
A közvetlen befecskendezéses technológia hozhat kb 10%-ot, a 6-os váltó városban kb. semmit nem jelent, amúgy meg kb. ugyanakkora ccm, kg, Nm, stb., városban mégis SOKKAL kevesebbet eszik az E60.
Legalább is papíron... mert hogy pont a 2000-es évekre kezdett a CO2 grammokkal való játék eldurvulni, és egyre inkább arra hegyezik ki az autókat, hogy a tesztciklust jól tudja teljesíteni...
Nekem egy 535d-nél volt regenerálási probléma. A termosztát nem engedte felmelegedni a motort, és gyakorlatilag 2 nap alatt újra a 20-30 mbar-os értékről 160-200 környékére ugrott, a 3. napon meg, hát...! Az már nagyon érezhető volt fogyasztásban és teljesítményben is! Azóta rendben van! Korábban én is kerestem megoldást erre!
Sziasztok! Volt nekem egy akkumlátor merülési problémám BMW e61 525d, kaptam ötleteket hogy üllésfütés...stb. Az auto utasterében lévö biztositékok közül a 11 számut kivettem,talán megszünt a merülési problémám!!!!
A 11-számu biztositék ( karosszéria vezérlömodul) Tudja valaki mit jelent ez????? Mit foglal magába???