Hali! Lehet egy kicsit odaszóltam, de ezt tényleg nem kellett volna megnyitni, ugyanis már van egy hasonló, olyan 230 hozzászólással! Én is megnyitottam már egy topikot, aminek tényleg semmi értelme, és valószínű hogy Moderátor Úrral megbeszélem, hogy tűntessük el és így mindenkinek jó lesz? Hm? Nem biztatás lényege ez!
Ami a gépet illeti akkor biztos az amit mondasz, ugyanis a géptelep ha jól tudom KöKi mellett van, ezt meg Zugló-nál fotóztam. Akkor valószínű ment Vácon keresztül Balassagyarmatra...
Inkább cserélném. Mostanában elég sokat költöttem öreg vasakra, így egy kicsit feszült otthon a légkör, ezért lenne jobb a csere. De ha senki nem akar cserélni, marad a kp. Mindenesetre a mélcímem: gore.gabor@freemail.hu
A hétvégén sikeresen beindítottam a gépet. 2 rántás gyújtás nélkül szivatóval, rá a gyújtás és egyből indult a minusz 3 fokban. Szép hangja van. Ha valakit esetleg érdekel, papír nélküli Pannoniára cserélhető.
Bocsi.... :-))Ne zavartasd magad egy magamfajt félhülye vasutas miatt! Természetesen nem gondoltam, h elloptad és aztán beteszed ide... Az elég érdekes lett volna. Nem fér a fejembe mindazonáltal, h egy többé-kevésbé használható sínköszörűt a MÁV hogyan dobhat ki a jelenlegi anyagi helyzete mellett. Jó-jó, tudom, mostanság már inkább a SPENO, ill. Plasser munkavonataival végzik ezt a munkát, node akkoris!
Egyébként a Pft.-s okoskámban utánanéztem és rájöttem, h a BKV is csiszolgat a villamosnál síneket... Sőt! A MÁV-nál csak 1976-ban kezdték el ezt a fajta munkát. Ígyhát megtörténhet, h BKV-s a masina... Ez persze csak vad fantáziám szüleménye. Ha már BKV és Pft., az 56-oson a Heinrich István utca ( Hűvösvölgy felé természetesen) után a jobb vágány kenő cuccosa a vízelvezetőbe került, vlszg. vandál kezek által. Nem tudom, h ott van-e még. Ha vki gyűjti az ilyeneket, vagy netán a BKV hivatásos forumnézegetői közül való, akkor ajánlom figyelmébe!
Egyébként pedig nagyon is igazad van. Azt hiszem, h akár sok társam nevében mondhatom, h az össze-vissza lángvágózásért mi sem vagyunk oda. Sokszor bánta már az ilyet a magyar vasúttörténet is. Olyan dolgokat szedtek darabokra, amik egyediek és megismételhetetlenek voltak :-((