Keresés

Részletes keresés

M62,306 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 14473

A jótól már sajnos elég messze van. Jelenlegi gazdái látványosan leamortizálták egy év alatt :-(

Előzmény: whitehawk84 (14420)
MBman Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14472

A délutáni lenti-bp fordát a JOP-515 vitte ma.

 

Az egerszegi buszpályaudvaron meg már lassan nem férnek el a háromtengelyesek :)

LYM - LRT - HUU - JOP - FSJ így szépen sorban :) És az LBH ott sem volt :)

A HUU mit keres most már huzamosabb ideje Egerszegen? A Muraszemenyeiek mivel járnak?

Szabó Napóleon a 212esből Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14471

Még egyszer beírod, már platinalemez lesz.

Előzmény: kem0001 (14470)
kem0001 Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14470

Hát nem igazán. Bár ideje lenne  a LOY-al valamit kezdeni.

Előzmény: Törölt nick (14469)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14469

Mér', úgy gazdaságosabb? :)

Előzmény: kem0001 (14467)
mcg Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14468

Kanizsára a félig megtelt Integro nagyon jó, hétfőtől szerdáig néha a kétszámjegyű utasszámot sem éri el...

Nem csoda, a vonal adottságait (1 jelentősebb települése szemben az 1188 3-asával) és az ottani utazási szokásokat (autópálya a város szélén, stb.) figyelembe véve...

Előzmény: Törölt nick (14466)
kem0001 Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14467

Szerintem a következő a helyzet: megpróbálják megjavítani a LOY-419-et Zalaegerszegen, és szerintem egyszerre viszik majd le a 417 GT-HD-val Lentibe a két buszt.

Előzmény: MBman (14440)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14466

Lehetséges. :) Csak mikor korábban gyengébbnek láttam, az idei nyárig még azt hittem, hogy ez csak véletlen.

 

Háromtengelyes iskolaidőben mindenképp kell rá, nyáron is jó ha van, de általában nincs rá szükség.

 

Kanizsára a félig megtelt Integro nagyon jó, hétfőtől szerdáig néha a kétszámjegyű utasszámot sem éri el...

Előzmény: mcg (14464)
zmagix Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14465

Elég sok képernyőt láttam világítani rajta. Kanizsára egy három tengelyes Merci indult el, ami épp csak félig megtelt.

Előzmény: Törölt nick (14463)
mcg Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14464

korábban nem azt írtad, hogy épp nyáron erősebb a járat, s kell emiatt a 3-tengelyes...?...

Előzmény: Törölt nick (14463)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14463

Érdekes, hogy iskolaidőben erősebbek a szombat esték, mint nyáron, noha érinti a járat Keszthelyt is.

 

Nem tudom kik mennek vele, de mióta az eszemet tudom, így van.

Előzmény: zmagix (14462)
zmagix Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14462

Ma este 19h-kor a JOP indult haza és a Sasadin néhány (öt alatti) hely kivételével mindenol ült valaki.

Előzmény: pepe83 (14441)
setra147 Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14461

Hétfőn mikor felért a 7.40es a Sasadi után hazafelé állt egy Vb-s E95 "Zalaegerszeg" felirattal a leállósávban üresen... Mentesítő lehetett a 9.00ásnak csak ott megadta magát?

MBman Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14460

Valóban :)

Akkor viszont én is rosszul írtam, mert 2010 áprilisában lett leváltva budapesti fordáról, szóval 2 évet szolgált Kanizsa-Bp fordán.

Előzmény: Törölt nick (14458)
zsitvica Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14459

Gondoltam.

 

Köszönöm.

 

Mivel a Népligetből igen szellősen indult, épp mondtam is társamnak, hogy valószínűleg a másik három budai megállóban tömik majd ki.

 

 

Előzmény: MBman (14450)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14458

Tényleg, vagyis stimmelt az eredetileg írt 1 év, csak nem 2006 a forgalomba állás (hisz akkor még nem is buszoztam rendszeresen Budapestre).

 

LLH viszont Mercedest váltott, a KNM leszedése sokkal inkább LRT-850 beszerzéséhez kötődik. :)

Előzmény: MBman (14456)
MBman Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14457

Igen, valóban, az LJL-459-et mnetesítette :)

Előzmény: IK-E98/20 HD (14455)
MBman Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14456

Nem nagyon jönnek ki a számok :) Még csak négy és fél éve van nálunk, de már két és fél éve, hogy nem jár Pestre :)

 

2007 februárjában állt forgalomba a KNM Egerszegen, 2008 áprilisában jött az LBH. Ekkor le lett passzolva Kanizsára. Kicsit több, mint 1 évet szolgált Egerszegen.

 

A következő dátum 2009 márciusa, amikor forgalomba állt az LLH. Ekkor le lett passzolva a Kanizsa-Pécs fordára, azóta ott amortizálják le teljesen.

 

Szóval 1-1 évet szolgált Zeg-Bp és Kanizsa-Bp fordán :)

Előzmény: Törölt nick (14454)
IK-E98/20 HD Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14455

Nem teljesen. Az IAB, elméletileg a 13:45-ös Budapest-Veszprém-Keszthely járatnak a mentesítője Székesfehérvárig (ezért is indulnak egy időben). A 14:10-es Budapest-Székesfehérvár-Veszprém járat, pedig a 14:15-ös Budapest-Veszprém-Keszthely járatnak a mentesítője.

Előzmény: MBman (14450)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14454

Bocsánat, a KNM 2008-ban került át Kaninzsára, tehát budapesti pályafutása alatt 2-2 évig volt egerszegi és kanizsai.

Előzmény: Törölt nick (14453)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14453

3 évig Nagykanizsa-Budapest törzskocsi volt, 2010 tavaszán lett leváltva, azóta szerintem egyáltalán nem is járt Bp-n.

 

Sőt, azelőtt 1 évig Egerszeg-Budapestet is járt (ZV honlap intrójában is ilyen kijelzővel látható), meg is szerettem, míg le nem váltották az aranyszínű borzalommal.

Előzmény: whitehawk84 (14420)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14452

Az iskolacsütörtökök már csak ilyenek.

 

13:00-kor ha rövid busz jön, nem mindig szokott rá felférni mindenki. 15:00 viszont érezhetően gyengébb szokott lenni.

Előzmény: kem0001 (14410)
MBman Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14451

"14:15-ös keszthelyiek védelmében: ez a 2 kocsi bőven elég szokott lenni ide, régebben még szeptemberben és ünnepek előtt sem fordult elő, hogy nem kapott volna ülőhelyet"

Ezért kell a JOP-515-öt ide rakni minél előbb :)

Előzmény: Törölt nick (14449)
MBman Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14450

Azért, hogy lementesítse Székesfehérvárig a 14:10-kor és 14:15-kor induló Budapest-Fehérváűr-Veszprém-Keszthely járatokat. Fehérvárról rezsiben visszamegy Budapestre, és 19:00-kor a konvojjal együtt jön haza Zalaegerszegre.

Előzmény: zsitvica (14448)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14449

" Zala Volános 15 méteres kocsi miért megy péntek délben Budapest-Székesfehérvár viszonylatban?

Indult kb. 30-35 ülő ütassal a Népligetből meg még akik a másik 3 budai megállóban felszálltak. "

 

A járatra nem ritka a húsz feletti felszálló a Petőfi hídnál, plusz a másik két megálló... ekkora induló utasszám mellett teltház közelében érhetett ki az autópályára. Jobban nem lehetett volna hasznosítani a kocsit, egyedül 14h-kor lehetne hazavinni (topikon sokszor körüljárt téma) másodrészt kiváltva - de csak mikor eltűnik a tanév eleji csúcs, ma 2 kocsi is kevés lett rá.

 

Tábla: valóban legyárthattak volna egyet, lévén ez a kocsi végzi már kb. másfél éve a járatot.

 

14:15-ös keszthelyiek védelmében: ez a 2 kocsi bőven elég szokott lenni ide, régebben még szeptemberben és ünnepek előtt sem fordult elő, hogy nem kapott volna ülőhelyet mindenki. Úgy tűnik, az új tanévben nagyon megugrott a járatot választó utasok száma.

Előzmény: zsitvica (14448)
zsitvica Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14448

....... IAB-862 is fent volt, és csinált 13.45-kor egy gyorsfordulót Fehérvárra.

 

---------------

 

Az A4-es papírra írt Székesfehérvár felirat helyett (ráhajtogatva a Budapest-Zeg kicsi táblára) vmi komolyabb utastájékoztatás is ki tehetett volna.

 

Ha már a Zala Volán úgy indít járatot (akárhová), hogy nincs hozzá utastájékoztató táblája, akkor kérjen már kölcsön egyet.

 

Zala Volános 15 méteres kocsi miért megy péntek délben Budapest-Székesfehérvár viszonylatban?

Indult kb. 30-35 ülő ütassal a Népligetből meg még akik a másik 3 budai megállóban felszálltak.

Ilyen bőviben vannak a cégnél a hosszú kocsiknak?

 

Akkor jó lett volna a Zalaszentgróti kocsi helyett (ZVR-102) mely 21 állóutassal indult el.

Még mennyit szedett fel pluszban a 3 budai megállóban?

 

A Keszthelyi se nagyon segíthetett neki ebben (egyszerre indulnak) mert ott meg az idegenvezető ülésen is két fő ült + volt még 3 álló utasa is indulóban.

 

Előzmény: Balázs1 (14430)
Balázs1 Creative Commons License 2011.09.24 0 0 14447

LLH is volt, a 16.00-s járaton harmadrész. :) IAB-865 és GWH-639 ment mellette. Egyébként a KMN is Kanizsáról jött (oda ment vissza 19.00-kor), de ezt nem biztos, hogy Te kérdezted. :)

Előzmény: whitehawk84 (14431)
setra147 Creative Commons License 2011.09.23 0 0 14446

A héten a 16.00ás járatokat láttam szerdáig, kétszer volt a HSR-439, egyszer az FSJ. Írtátok, h vasárnap a HUU volt a lövőieknél, azonban hétfő reggel már 7 óra előtt a buszmegállóban állt az LRT jegykiadójával. (ezzel összecseng, hogy az LRT szerdáig tuti nem volt a helyén, vagy csak másik fordulókat végzett?)

OFF de hétfőn reggel Sármelléken a buszmegállóban volt egy teljesen kiéget Transmanos MAN...

Előzmény: MBman (14445)
MBman Creative Commons License 2011.09.23 0 0 14445

"A ZVR-100al mi van tudja vki?"

A telepen van, és nekem nagyon úgy tűnik, hogy motor nélkül. :)

Mondjuk ezt nem is csodálom, mert már évekkel ezelett is ramaty állapotban volt motorikusan.

 

"Akkor most ez az új LYM-160 melyik fordára került?"

Csütörtökön, az első munkanapján az FSJ fordáját vitte.

 

 

Előzmény: setra147 (14444)
setra147 Creative Commons License 2011.09.23 0 0 14444

A ZVR-100al mi van tudja vki? Amúgy ma a 14.00-ás HSR-438-439 pár volt és sokan le is maradtak róluk, plusz a 15.00 LRT-JOP kettős is állókkal jött. EUX-316 Győr, de a 439-es helyett mi volt?

Akkor most ez az új LYM-160 melyik fordára került?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!