Keresés

Részletes keresés

gyzozo Creative Commons License 2012.02.21 0 0 207
suirebit Creative Commons License 2012.02.21 0 0 206

biztos hogy kell a sima számlanyításhoz is havi jovedelem ?

Tegyük fel van magyar személyid, lakcimed példáúl Debrecenben és 100.000 ft amit be szeretnél tenni a bankba .

Szerintem lehet nyítni számlát , és hozzá kérni bankkártyát (NEM hitelkátyát)és a kártya akár lehet wizz debit kártya is

lehet( rosz ez az eszmefuttatás ?)

Előzmény: norbertos (205)
norbertos Creative Commons License 2012.02.21 0 0 205

Hogy tudnek en is Wizz kartyat igenyelni, ha en Angliaban elek jelenleg? 99%-ban a Wizz-el repulok, de ha jol olvastam az Erste felteteleit akkor nekem eselytelen, mivel a fizum is angol szamlara jon.  Valami hasznos otlet?

Előzmény: Pitta2 (203)
depes Creative Commons License 2012.02.21 0 0 204

Ezt megfontolom, köszi!

Előzmény: Pitta2 (203)
Pitta2 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 203

Erstebank - WizzAir közös hitelkártya (vagy betétkártya). Ha meg van, akkor mindent ezzel a kártyával venni, közüzemi számlákat ezzel fizetni. Minden kerek 100 Ft után kapsz 2 pontot. 1 pont = 1 Ft alapon beváltható a Wizz Airnél repjegyre, és egyéb díjakra és még a jegyvásárlás is ingyenes.

Most gyorsan számold ki mennyi pénzt tudnál kártyával vásárolni évente, vedd annak a 2%-t és már rohansz az Erstébe. :))

Részletesebben: Pilóta/Fónia/Bankkártyázzunk.

Előzmény: depes (202)
depes Creative Commons License 2012.02.21 0 0 202

Taníts kérlek! Hogy lehet ingyen repülni a Wizzel? :)

Előzmény: Pitta2 (200)
suirebit Creative Commons License 2012.02.21 0 0 201

Sajnos nem hazútolja meg magát a ryanair, ...

Előzmény: depes (199)
Pitta2 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 200

A tanulság? Utazz Wizz Airrel. Ott ha elég okos, ügyes és céltudatos vagy ingyen is repülhetsz. Az ingyennél nincs olcsóbb.

Azt már több helyen megbeszélték, hogy nem az időjárással volt a gond, hanem a pilóták pihenőidejével. Hazug banda.

Előzmény: depes (199)
depes Creative Commons License 2012.02.21 0 0 199

Sziasztok!

Nem elrettentésként, sokkal inkább figyelemfelkeltésnek szeretném szánni a következő cikkemet, okuljatok a hibánkból. A párommal, felbuzdulva az olcsó repjegy árakon vettünk múlt hét végére (február 18-19.) két oda vissza jegyet Barcelonába a Ryanairtől. Nagyon boldogok voltunk, mert rég szereténk eljutni Barcelonába. Szóval izgatottság, tervezés, sürgés, forgás megyünk Spanyolországba. Pénteken vettük meg a jegyeket, szombaton reggel 6:30-kor indult volna a gép, vissza pedig vasárnap délelőtt jöttünk volna, szóval kb. 24 órát lettünk volna ott, ami nem sok, de nekünk nagyon jó lett volna, s főleg olcsó. A két jegy 22.790 forint volt, ki is fizettük. Este lefeküdtem aludni, hogy éjfélkor indulunk Ferihegyre (vidékiek vagyunk), párom nem bírt aludni annyira izgatott volt. Felkeltem este 11kor, hogy öltözünk és indulunk. Már indultunk volna, tettem el a telefonom, nézem, hogy írtak a Ryanairtől miszerint 6 órát (!) késik a gép indulása reggel az időjárás miatt, tehát 12:25kor indul. Hát nagyon elkeseredtünk, mert így már szinte tényleg nem lett volna semmi időnk Barcelona megnézésére. Felhívtam a repteret, hogy mi a probléma, nagyon kedves volt a diszpécser, s elmondta, hogy semmilyen időjárási problém sincs, a hó elállt, letisztították a kifutókat, kisebb késések még vannak éjszaka, de szombatra minden kisimul, napsütéses időt várnak, semmi késésre sem számítanak, csak a Ryanair közölte velük, hogy nem indulnak időben, minden más légitársaság menetrend szerint száll fel és landol Budapesten. És csodálkozott, miszerint nekem 12:25-ös indulást kommunikáltak SMS-ben, mert nekik 12:00-át jelentettek. Mondta a hölgy, hogy ha online vettem a jegyet, nézzem meg az e-mailem, mert oda is szoktak írni, ha gond van. És adott egy telefonszámot, ahol szombaton 10-től érdeklődhetek a Ryanair budapesti bázisán, friss infók után.

Meg is néztem az e-mailem, volt üzenet. Egy kétnyelvű (angol és magyar) üzenet, melyben megint az időjárásra hivatkoznak, és a levél magyar részében 12:25-ös, míg az angol részében 12:00-ás új indulási időpontot ígérnek. Ez igen mondom, nagyon ott vannak a  topon, hogy az angolul beszélő utasokat egy külön géppel, hamarabb elindítják... szóval káosz a javából. Nem mentünk fel Pestre, úgy döntöttünk, hogy majd akkor máskor megyünk, délelőtt átíratjuk a jegyünket, mert a Ryanair honlapja szerint erre van lehetőség ingyen, mivel a légitársaság változtatta meg az indulási időpontot, több mint 3 órával.

Délelőtt telefonálok. Közben nézem a ferihegyi gépek indulását, minden gép rendben indul, süt a nap, plussz fokok vannak, nincs lefagyva a kifutó. Barcelonában meg tombol a tavasz, azt is megnéztem, hogy ott is közlekednek a gépek menetrend szerint, pontosan. Mint fent írtam, eredetileg 6:30kor indult volna a gépünk, de az időjárás miatt nem indult. Persze a Wizz járata 6:10kor elindult Barcelonába, minden gond nélkül, bár lehet, hogy a pilóta szemébe sütött kicsit a felkelő nap, s ez zavarta volna a Ryanairt... érdekes... Szóval 10kor hívtam a Ryanair pesti bázisát, egy férfi vette fel, nagyon készséges volt, elnézést kért, megmondani nem tudta az idulás késésének okát, mondva, hogy őket erről nem tájékoztatják. Mondtam neki, hogy a levélben időjárási gondot írtak, ezen még ő is mosolygott a telefonban. Szóval megbeszéltük mikor mennénk, mondta, hogy csinál egy check out-ot és átírja a jegyet márciusra, a foglalási számunk ugyanaz marad, majd újra be kell checkolni a márciusi időpontra. Köszöntem szépen, ő mégegyszer elnézést kért és megkért, hogy 1,5-2 óra múlva érdeklődjek újra, hogy sikerült e feldolgozni a számítógépes rendszerben a módosítást. Így is tettem, akkor már egy hölgy vette fel, aki közölte, hogy menjek fel Ferihegyre és a Ticket Desknél majd megcsinálják az átírást. Kértem, hogy csinálja meg most, mert vidéki vagyok és nem szeretnék feleslegesen pénzt költeni a jegyek átírására (egyébként 12 ezer forint nekem felmenni Ferihegyre meg visszajönni). Erre az volt a válasz, hogy nem lehet, csak ott személyesen, mert már egyszer be checkoltunk a gépre. Hiába montam, hogy a kollégája csinált elvileg check out-ot, nem lehetett. Nem túl boldogan, de belementem, hogy felmegyek Pestre, kértem tegyen félre két jegyet a márciusi időpontra, azt sem lehetett, azt mondta, hogy menjek fel és majd ami marad jegy még akkorra, abból választhatok. Itt szakadt el a cérna, iszonyúan berágtam, s mondtam, hogy ha már az ő hibájukból nem indult a gép és még ennek ellenére sem segítőkészek, akkor keresek más légitársaságot, akik megbízhatóak, kérem vissza a pénzemet. Erre az volt a válasz, hogy keressek (semmi elnézést, vagy mentegetőzés), majd utalják a pénzt, viszont hallásra. Ebben maradtunk, remélem a pénzemet visszakapom.

Szerintem felháborító, hogy egy új légitársaság az országban (tudom, hogy voltak már korábban) ilyet megenged magának, ennyi félreinformálást, pofátlan stílust, gusztustalan vevőkiszolgálást. Utaztam korábban a Malévvel, az AirFrance-al is, ott is voltak késések, meghibásodott repülő, Párizsban ott szerelték előttünk a beszálló kapunál a gépet, de segítőkészek voltak és igyekeztek kárpótolni bennünket, sikerült is. Tudom, azok nem fapados cégek, de egy minimális hozzáállás az ügyfélhez szerintem jár. S nem mi kértük, hogy adjon olcsó jegyeket és jöjjön vissza Magyarországra, ő azért jött, hogy profitot hajtson, aminek első lépése az utasok megszerzése. Hát bennünket nem szerzett meg, egybként sem hiszem, hogy sokáig ilyen olcsó lenne, ha meg felviszi az árakat, akkor már nem fogja megérni velük menni. Szóval körültekintően kell eljárni velük az tuti, én ajánlani nem fogom senkinek sem őket!

leveling Creative Commons License 2012.02.20 0 0 198

Erre csak annyit, hogy ha itt kérsz segítséget (elsősorban Matuska1985 olvtárstól), akkor ő le tudja neked foglalni a kártyájával, te pedig át tudod neki utalni. És még az admin fee-t is megspórolja neked :)

Előzmény: gabrielagehoft (196)
lesaux Creative Commons License 2012.02.20 0 0 197

Még nem vitted teljesen végig a foglalást, ha olyat látsz, hogy Excluding administration fee.

A következő oldalon adja majd hozzá a kártyás fizetés költségét, ami Prepaid Mastercarddal és Ryanair Cash Passporttal elkerülhető, a többivel 6 euró per út per fő.

Előzmény: gabrielagehoft (194)
gabrielagehoft Creative Commons License 2012.02.20 0 0 196

Köszi!

 

ezzel már csak az a baj, hogy nincs is Visa kártyám, emiatt meg nem fogok igényelni... marad a jó öreg Wizz ha még pay pal sincs.

Előzmény: leveling (195)
leveling Creative Commons License 2012.02.20 0 0 195

1. aha

2. ha már hozzáadta egyszer az admin fee-t, akkor az annyi, lehet hogy ez hiba a redszerben (vagy csak átváltott "Including Administration Fee"-re és az pedig pont az ellentéte)

3. az online check-in-t a legtöbb jegynél fizetni kell, igazából a jegyár része, csak máshogy hívják :) nem lehet elkerülni, mivel a ryan-nél már nincs is reptéri c/i, csak bünti, ha nem nyomtattad ki a beszállókártyát

4. Nincs paypal-es fizetés a ryan-nél.

5. sajnos igen, ki van találva ügyesen, hogy elsőre kissé átláthatatlan legyen...

Előzmény: gabrielagehoft (194)
gabrielagehoft Creative Commons License 2012.02.20 0 0 194
  1. Sziasztok én ma csináltam egy tesztet májusi pünkösdi hétvégére, és a vége, ha Visa-val fizetek, 16588, ami még oké is, de alá pirossal, ám kis betűvel:
  2. Excluding Administration Fee a fordító szerint "Kivéve az adminisztrációs díjat", de előtte mégiscsak fel van tüntetve, hogy 2040 ft oda, és vissza is annyi az Admin. Fee...
  3. Meg olyat láttam online check in díj 2040/út. Az online check in nem azért van, hogy csökkentse a viteldíjat?:D de ha elkér érte 4080 ft-ot, akkor meg mi a spórolás benne. Én csak Wizz-zel utaztam még, ott ingyenes az online, ezért nem értem a dolgot.
  4. A fizetésnél csak kártyás fizetést láttam, Pay Pal-osat nem, azt hol találom ?
  5. Nekem nem túl letisztult a foglalási rendszer, persze, lehet, hogy mert angolul van és én nem beszélek angolul, de remélem egyszer majd lesz magyarul is Ryanair, vagy legalább megszokjuk a mostanit :P

Zolker Creative Commons License 2012.02.20 0 0 193

Párdon, a csaknem 3 évvel ezelőtti Wizz-probléma linkje helyesen (talán most sikerül):

 

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=90871669&t=9109057

Előzmény: Zolker (192)
Zolker Creative Commons License 2012.02.20 0 0 192

Ezek szerint a csaknem 3 évvel ezelőtti Wizzair-es út nem jött össze? :9

 

http://forum.index.hu/Article/showResultList?o=4&aq_text=&aq_cre=&user_id=995562&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9109057

 

Már akkor is gondod volt az árnövekedéssel.

 

A többiek válaszához csak annyit:

 

Azért ír ki többet a végén a Ryan, meg a Wizz is, mert ha normál bankkártyával fizetsz, jól rátesznek még.

 

A Ryan például utasonként ÉS irányonként 2040 forintot, jelenleg.

 

Tehát egy 6000-es jegy valójában 10000 forint, ilyen esetben.

 

A biztosítást tényleg 'Don't Cover Me'-re kell állítani, egy bármely itthoni utazási irodában megkötött egyszerű utas-baleset-poggyászbiztosítás olcsóbb és jobb is.

 

Minden egyéb menüpontot is NO-ra vagy hasonlóra kell állítani, nem szabad bedőlni. :)

 

Ha PrepaidMasterCard-od van, akkor nincs bankkártya-költség, akkor tényleg 6000 forint a jegy. De ezt kissé bonyolult megcsinálni, itt van róla bővebb infó:

 

http://lokoszt.blog.hu/2011/05/01/bankkartyazzunk_moneybookers_prepaid_mastercard

 

és egy dedikált topik is:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150&la=116265937

Előzmény: energies (189)
lesaux Creative Commons License 2012.02.19 0 0 191

Nézd, ha nem adsz hozzá csomagot, elsőbbségi beszállást meg egyéb vackokat, illetve van Prepaid Mastercardod, vagy valaki foglal neked, akkor 5870-ért oda-vissza megvan egy embernek Róma. Ha nem akarsz biztosítást kötni a Ryanairnél (egyébként nem is szabad, mert drága), akkor kösd meg bárhol máshol, de ha van hitelkártyád, ahhoz például szoktak adni utazási biztosítást.

Előzmény: energies (189)
gambl-R Creative Commons License 2012.02.19 0 0 190

 elsőnek is... a biztosítást az nem nagyon szeretnék törőlni..az már tényleg nevetséges lenne tőlem!!

Mar, miert lenne nevetseges? Egyebkent, nem kell torolni, egyszeruen nem kell megkotni, es kesz.

Előzmény: energies (188)
energies Creative Commons License 2012.02.19 0 0 189

amugy igy utsó kérdésként: el lehet azt érni ezek szerint hogy a foglalásban kikalkulát ár ne növekedjen szinte? pl: Róma 5800ft...oda vissza??? és nem 15.000

de az viszont már nagyon olcsó lenne:) csak azért kérdem tényleg mert nincs viszonyítási alapom mert még nem repültem!!!

ha igen akkor az nagyon durva h vannak ien kis kapus okosságok:)

Előzmény: áim (185)
energies Creative Commons License 2012.02.19 0 0 188

köszönöm nektek a seegítésget!!

 elsőnek is... a biztosítást az nem nagyon szeretnék törőlni..az már tényleg nevetséges lenne tőlem!! végső állomás című film jutott róla eszembe...

most igyexem arra a be- linkelt fórumra rá katt. és megnézem mien lehetségek rejlenek a költség csökkentése érdekében!

de tényleg köszi nektek!!! kis drágaságom bizti örülni fog ha sikerül így a válság közepén reptetnem őt:)

 

 

 

peliatan Creative Commons License 2012.02.18 0 0 187

Lehetséges, hogy elkerülte a figyelmed??? a biztosítás általuk bejelölve!!

 

Bal oldalon:Passanger 1- nél: Please select....................nyilnál görgesd lefelé és a Don't Cover Me -re

kattints, eltűnik a jegyárhoz hozzáadott összeg!!!

 

Próbáld meg ismét!

Előzmény: energies (181)
tavasz21 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 186
áim Creative Commons License 2012.02.17 0 0 185

Ha átmégy a "Low-cost airlines-Olcsó légitársaság" topicba, és kérsz segítséget, akkot megoldható, hogy kikerüld. Nekem is így sikerült megúszni.

Előzmény: energies (184)
energies Creative Commons License 2012.02.17 0 0 184

köszi a gyors reagálást!! szép estét!!

tavasz21 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 183

rájönnek a különböző ősszegek, de ezek jelezve vannak, el tudod olvasni.  Foglalási díj, online checkin,illeték.

Előzmény: energies (181)
energies Creative Commons License 2012.02.17 0 0 182

mielött valaki írni hogy azért ennyi mert 2 főt írtam be akkor tévedés!! próba verziót csak 1 főre számoltam!

energies Creative Commons License 2012.02.17 0 0 181

skacok! ne hari a buta kérdésért de muszáj feltennem..."kis kezdő volnék" !

 

kis csajomat lepném meg kis utazgatással és akadályba ütköztem!

 

foglalásra katt. megvolt egy adott járatnál!  (próba verziót szerettem volna elsőre)

 

örvendezem h te jó ég..csak 5800ft lesz oda vissza adókkalegyütt!!

 

erre legurulok a lap aljára ..nem kérek sem elsőbbségit, sem poggyászt... erre a vége már a

 

piros betüs össze gkiirásnél 11274... ez meg mi??? elötte árképzésnél azt mondta h fele ennyi!!

 

korai volt az öröm??

 

köszi elöre is:)

 

similis Creative Commons License 2012.02.17 0 0 180

Csak csodálkoztam h. nem buknak rá azonnal :)

Előzmény: leveling (179)
leveling Creative Commons License 2012.02.17 0 0 179

Nekem sincs még könyvelve a keddi Ryan vásárlás a hétfői viszont már igen. Tehát valószínűleg majd jövő hét hétfőn le lesz könyvelve. Nyugi, akkor is zsebreteszik a pénzt, ha nem biztosak az indulásban, legfeljebb majd visszaadják, áprilisig nem maradhat zárolásban egy tétel. :)

Előzmény: similis (178)
similis Creative Commons License 2012.02.17 0 0 178

Szerintetek ha kedd óta nem szedték le a pénzt(repjegy ára) a számlámról csak zárolták, az mit jelent? Ők se biztosak még benne h. lesz  az a járat amire foglaltam?

Mert amúgy minden okés, kaptam visszaigazolást, stb... De amúgy ez a járat csak valamikor áprikistól lesz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!