Hát igen, van benne vmi. De pl én még mindig kényelmesebbnek találom mint pl LBH-t. :) Ja és igen, annak idején láttam párszor Pécsett a KNM-et. Jut eszembe, HDC 517 még a Kanizsa-Pécs vonalon van? :)
Kanizsára a félig megtelt Integro nagyon jó, hétfőtől szerdáig néha a kétszámjegyű utasszámot sem éri el...
Nem csoda, a vonal adottságait (1 jelentősebb települése szemben az 1188 3-asával) és az ottani utazási szokásokat (autópálya a város szélén, stb.) figyelembe véve...
Szerintem a következő a helyzet: megpróbálják megjavítani a LOY-419-et Zalaegerszegen, és szerintem egyszerre viszik majd le a 417 GT-HD-val Lentibe a két buszt.
Hétfőn mikor felért a 7.40es a Sasadi után hazafelé állt egy Vb-s E95 "Zalaegerszeg" felirattal a leállósávban üresen... Mentesítő lehetett a 9.00ásnak csak ott megadta magát?
Nem nagyon jönnek ki a számok :) Még csak négy és fél éve van nálunk, de már két és fél éve, hogy nem jár Pestre :)
2007 februárjában állt forgalomba a KNM Egerszegen, 2008 áprilisában jött az LBH. Ekkor le lett passzolva Kanizsára. Kicsit több, mint 1 évet szolgált Egerszegen.
A következő dátum 2009 márciusa, amikor forgalomba állt az LLH. Ekkor le lett passzolva a Kanizsa-Pécs fordára, azóta ott amortizálják le teljesen.
Szóval 1-1 évet szolgált Zeg-Bp és Kanizsa-Bp fordán :)
Nem teljesen. Az IAB, elméletileg a 13:45-ös Budapest-Veszprém-Keszthely járatnak a mentesítője Székesfehérvárig (ezért is indulnak egy időben). A 14:10-es Budapest-Székesfehérvár-Veszprém járat, pedig a 14:15-ös Budapest-Veszprém-Keszthely járatnak a mentesítője.
3 évig Nagykanizsa-Budapest törzskocsi volt, 2010 tavaszán lett leváltva, azóta szerintem egyáltalán nem is járt Bp-n.
Sőt, azelőtt 1 évig Egerszeg-Budapestet is járt (ZV honlap intrójában is ilyen kijelzővel látható), meg is szerettem, míg le nem váltották az aranyszínű borzalommal.
"14:15-ös keszthelyiek védelmében: ez a 2 kocsi bőven elég szokott lenni ide, régebben még szeptemberben és ünnepek előtt sem fordult elő, hogy nem kapott volna ülőhelyet"
Azért, hogy lementesítse Székesfehérvárig a 14:10-kor és 14:15-kor induló Budapest-Fehérváűr-Veszprém-Keszthely járatokat. Fehérvárról rezsiben visszamegy Budapestre, és 19:00-kor a konvojjal együtt jön haza Zalaegerszegre.
" Zala Volános 15 méteres kocsi miért megy péntek délben Budapest-Székesfehérvár viszonylatban?
Indult kb. 30-35 ülő ütassal a Népligetből meg még akik a másik 3 budai megállóban felszálltak. "
A járatra nem ritka a húsz feletti felszálló a Petőfi hídnál, plusz a másik két megálló... ekkora induló utasszám mellett teltház közelében érhetett ki az autópályára. Jobban nem lehetett volna hasznosítani a kocsit, egyedül 14h-kor lehetne hazavinni (topikon sokszor körüljárt téma) másodrészt kiváltva - de csak mikor eltűnik a tanév eleji csúcs, ma 2 kocsi is kevés lett rá.
Tábla: valóban legyárthattak volna egyet, lévén ez a kocsi végzi már kb. másfél éve a járatot.
14:15-ös keszthelyiek védelmében: ez a 2 kocsi bőven elég szokott lenni ide, régebben még szeptemberben és ünnepek előtt sem fordult elő, hogy nem kapott volna ülőhelyet mindenki. Úgy tűnik, az új tanévben nagyon megugrott a járatot választó utasok száma.
....... IAB-862 is fent volt, és csinált 13.45-kor egy gyorsfordulót Fehérvárra.
---------------
Az A4-es papírra írt Székesfehérvár felirat helyett (ráhajtogatva a Budapest-Zeg kicsi táblára) vmi komolyabb utastájékoztatás is ki tehetett volna.
Ha már a Zala Volán úgy indít járatot (akárhová), hogy nincs hozzá utastájékoztató táblája, akkor kérjen már kölcsön egyet.
Zala Volános 15 méteres kocsi miért megy péntek délben Budapest-Székesfehérvár viszonylatban?
Indult kb. 30-35 ülő ütassal a Népligetből meg még akik a másik 3 budai megállóban felszálltak.
Ilyen bőviben vannak a cégnél a hosszú kocsiknak?
Akkor jó lett volna a Zalaszentgróti kocsi helyett (ZVR-102) mely 21 állóutassal indult el.
Még mennyit szedett fel pluszban a 3 budai megállóban?
A Keszthelyi se nagyon segíthetett neki ebben (egyszerre indulnak) mert ott meg az idegenvezető ülésen is két fő ült + volt még 3 álló utasa is indulóban.
LLH is volt, a 16.00-s járaton harmadrész. :) IAB-865 és GWH-639 ment mellette. Egyébként a KMN is Kanizsáról jött (oda ment vissza 19.00-kor), de ezt nem biztos, hogy Te kérdezted. :)