Lényegében ez úgy történik, hogy reggel Tótszerdahelyről járatban bemennek kanizsára, elvégzik a távolsági járatot, este meg ugyanúgy járatban hazamennek?
Hát igen, van benne vmi. De pl én még mindig kényelmesebbnek találom mint pl LBH-t. :) Ja és igen, annak idején láttam párszor Pécsett a KNM-et. Jut eszembe, HDC 517 még a Kanizsa-Pécs vonalon van? :)
Kanizsára a félig megtelt Integro nagyon jó, hétfőtől szerdáig néha a kétszámjegyű utasszámot sem éri el...
Nem csoda, a vonal adottságait (1 jelentősebb települése szemben az 1188 3-asával) és az ottani utazási szokásokat (autópálya a város szélén, stb.) figyelembe véve...
Szerintem a következő a helyzet: megpróbálják megjavítani a LOY-419-et Zalaegerszegen, és szerintem egyszerre viszik majd le a 417 GT-HD-val Lentibe a két buszt.
Hétfőn mikor felért a 7.40es a Sasadi után hazafelé állt egy Vb-s E95 "Zalaegerszeg" felirattal a leállósávban üresen... Mentesítő lehetett a 9.00ásnak csak ott megadta magát?
Nem nagyon jönnek ki a számok :) Még csak négy és fél éve van nálunk, de már két és fél éve, hogy nem jár Pestre :)
2007 februárjában állt forgalomba a KNM Egerszegen, 2008 áprilisában jött az LBH. Ekkor le lett passzolva Kanizsára. Kicsit több, mint 1 évet szolgált Egerszegen.
A következő dátum 2009 márciusa, amikor forgalomba állt az LLH. Ekkor le lett passzolva a Kanizsa-Pécs fordára, azóta ott amortizálják le teljesen.
Szóval 1-1 évet szolgált Zeg-Bp és Kanizsa-Bp fordán :)
Nem teljesen. Az IAB, elméletileg a 13:45-ös Budapest-Veszprém-Keszthely járatnak a mentesítője Székesfehérvárig (ezért is indulnak egy időben). A 14:10-es Budapest-Székesfehérvár-Veszprém járat, pedig a 14:15-ös Budapest-Veszprém-Keszthely járatnak a mentesítője.