Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.29 0 0 13291

Javul a színvonal!

 

5108 ba nemzetközi forgalomra alkalmas 1. o kocsit soroztak!

 

Köszönjük!

:)

Előzmény: Sabee Gigant (13289)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 13290

Holnap az 504-513 IC vonat erősitésként közlekedő 55-ös kocsi Apmz 10-71-es első osztályú kocsi lessz!

Sabee Gigant Creative Commons License 2016.01.27 0 0 13289

A mai 5259 is IC-kocsikból lett kiadva.

Előzmény: V43-1379 (13287)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.01.27 0 0 13288

Az 5118 meg 109-es Szili + BDt 119 + By + BDt 102, bringaférőhelyre nem lehetett panasz :) A nem Hernyó barcikai inga meg 287-es Szili + Ao + BDbt 307, kevés, bő egy kocsinyi ülőhely, de legalább ingában sem lehetett használni...

Előzmény: V43-1379 (13287)
V43-1379 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 13287

Tegnap a 15 órási egri gyors Papagáj, plusz 4db Bp IC kocsi volt .. :-)) Konnektor nem működött ..

Előzmény: 431 290 (13285)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13286

Sajnos jellemző az iróasztal melletti menetrendszerkesztés és kocsigazdálkodás papiron minden vonathoz van elég kocsi!Sajnos ez már évek óta igy megy az összes vonalon,és egyre rosszabb lessz a helyzet!

Előzmény: 431 290 (13285)
431 290 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13285

556 három Schlierennel és egy IC (!) kocsival (071-es Bp) jött le Egerbe.... A "Niiincs kocsiii" fejezetének egy érdekes vetülete ez.

jbaal Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13284

Ez az átok sorozat amióta kijött a gyárból, azóta ilyen szar. 25 éve megy ez a bohóckodás, jó lenne már végre abbahagyni ezt az egészet, mert amennyi pénzt beleöltek már ezekbe a moslékokba, abból egy csomó normális kocsit lehetett volna venni.

A 70, 71-es vonalon is ugyanezt művelték, talán most Miskolcon tényleg egy fokkal rosszabb a helyzet, de mégis mit vártak ezek a gyökerek attól, hogy odahánynak egy egész sorozatnyi elcseszett motorvonatot egy olyan helyre, ahol semmiféle tapasztalat nincs velük? Ráadásul az utolsó időben Istvántelken ( egyébként sajnos érthető módon ) szartak az egészre, hiszen nem nekik kellesz utána kínlódni velük, ők majd kapnak új járműveket, amiket pár év alatt szintén teljesen szét fognak gányolni.

Egyébként meg lehet, hogy teljesen alaptalan az egész, amit most írok, de a menetrendváltás bebizonyította, hogy sajnos lehet benne igazság: egyáltalán nem lennék meglepve, ha a karbantartási pénzek elosztásánál szintén az az elv érvényesül, hogy Kelet-Magyarországra ne adjunk semmit, hanem rohadjon meg mindenki ott ahol van a 600 Ft-os IC-helyjegyével együtt. Én speciel elég nehezen hiszem el, hogy Szegeden, Miskolcon és Debrecenben azért ennyire kritikus a kocsihelyzet, mert éppen nincs kedvük karbantartani.

 

És akkor nézzük egy teljesen más szemszögből az egészet, konkrétan a legfontosabból, az utasokéból. Őket baromira nem érdekli, hogy ennek a csőcselék mávnak éppen melyik telephelyén mi a helyzet, ők csak azt látják, hogy amíg a kéktéglák húzták a mocskos kék-fehér kocsikat, addig nem volt jellemző az állandó késés, amióta meg a """modern""" vonatok járnak, azóta minden napra jut valami sz*pás, holott a menetendváltás óta a térségben vonattal utazni már önmagában valami borzadály.

Előzmény: V43 - 1157 (13282)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13283

A 12-es motor az 1-es vezérlővel most költözik Ms-ra, Aszód környékén járnak.

Előzmény: V43 - 1157 (13282)
V43 - 1157 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13282

"és elfelejteni ezt az egész sorozatot úgy ahogy van."

 

Csak mert pocsék a hozzáállás? Ne légy nevetséges.

Előzmény: jbaal (13280)
V43 - 1157 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13281

Ahogy nekem jósolták, Debrecen majd Ugyanezt fogja művelni a Bmx-ekkel, ha egy napon valóban oda kerülnek. Majd mindenféle apró hibával mennek a parajosba, és "kérünk másikat".

Előzmény: István Gyuri (13278)
jbaal Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13280

Szerintem a 001-est még érdemes megvárni, hogy mit tud az új elektronikával, de ha az se jó, akkor érdemes lenne a motorkocsikból meg a vezérlőkocsikból is sima személykocsit csinálni és elfelejteni ezt az egész sorozatot úgy ahogy van.

Előzmény: István Gyuri (13278)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13279

Alkatrészhiány, szakértelem hiány etc.

Kár volt elhozni Pestről ezeket.

Ott voltak trükkök , akiket nem osztottak meg Miskolccal.

 

A másik: Sokáig vannak kiüzemelve!

 

Tipikus miskolci szokás.

Zárd le, üzemeld ki, csak ezt a BDV nem szereti.....

 

70 esen max 2-3 órákra üzemelték ki őket aki este felment , hogy hajnalban lehozza az akár idő előtt is beüzemelte, itt meg csak akkor amikor elő van írva , meg is van az eredménye....

 

Gyenge aksikkal nehezen megy főleg hidegben a dolog....

István Gyuri Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13278

alex_86: BDV helyett

És mivel magyarázzák, hogy töredékére csökkent a BDV-k üzemkészsége?

Előzmény: alex_86 (13274)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13277

BDV-k kiesésével, üzemképtelenségével nem számoltak...

Előzmény: haha 1970 (13275)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13276

Van mégegy lehetöség is a Gysevnek van 26 eladásra váró kocsija azokból párat!

Előzmény: alex_86 (13274)
haha 1970 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13275

Igazábol most már tényleg nem értem a mávot,ahogy hallom majdnem mindennap megjelenik a kocsiprobléma Miskolc környékén miért nem lèp valamit! Szerintem nyugodtan át lehetne helyezni oda 10 darab Hallberstadti kocsit Pécs-Nagykanizsa illetve Szombathelyröl,ez biztos!

Előzmény: alex_86 (13274)
alex_86 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13274
A Füzesabonyból 6.02-kor induló hidasi személy BDV helyett 1023-as Szili két fülkés kocsival, amelyikből egy lezárva közlekedik fűtéshiány miatt. Nyomor garantálva, vjv hölgyike most telefonál, felnyithatja-e...
alex_86 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 13273
nem semmi :) köszönjük a cikkeket!
Előzmény: Cpt.Dave (13272)
Cpt.Dave Creative Commons License 2016.01.24 0 0 13272

Aki ismeri a gépet és a pályát. Sose felejtem el mikor a félhajtásos Samuval értünk le Miskolcra -2perccel. Az öreg már nyugdíjas, de nagyon értette a dolgát.

Előzmény: Törölt nick (13258)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.24 0 0 13271

1981

 

Kál-Kápolna-Füzesabony

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.24 0 0 13270

Egy kis történelem:

 

1973-06-02 , Népújság

 

1973-06-03 tól postavonatok közlekedtek Budapest és Miskolc között:

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.22 0 0 13269

Ma reggel volt több késés is:

http://www.mavcsoport.hu/mavinform/helyreallt-menetrend-miskolc-hidasnemeti-es-miskolc-satoraljaujhely-szakaszon

 

A 5317 késése miatt az 5314 et is megkésették a személyzet ugyanis előbbiről utóbbira szállt át 5317 közel 75 percet késett.

Tastam Creative Commons License 2016.01.22 0 0 13268

 Háromnegyed kilenckor startolt Szolnokról egy selejtmenet, gondolom Hatvan felé,  majd tovább a 80-ason. Leó és Nohab viszi.

HP Baxxter Creative Commons License 2016.01.21 0 0 13267

Vastagtalpú géppel simán előfordulhat, hogy neki pont 120-at mutat - ami a mérvadó - gps meg már 126-7-et.

Előzmény: Törölt nick (13261)
Primary92 Creative Commons License 2016.01.20 0 0 13266

Miért van olyan sok Posta Bhv a 80a-n? Hova lettek a Flirtök?

keszekusza76 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13265

Jó hogy konkrét adatokat írtok be,majd nem a "vb szól be" neki..............

Így is megy a boszorkányüldőzés...

Előzmény: Sabee Gigant (13263)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13264

Nem tudom. Nyáron a 431 295-nél 134km/h aktuális sebességet is mutatott egyszer az EMIG, de valószínű, hogy akkor csak a meleg tett be neki... :)

Előzmény: Sabee Gigant (13263)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13263

A vb ilyenkor nem "szól be"? Vagy utólag a vezérre nem szólnak rá, hogy lényegében túl gyorsan ment?

Előzmény: Törölt nick (13261)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.19 0 0 13262

431 298.

Előzmény: Törölt nick (13260)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!