A két zárójel helyére kacsa csőröket kell írni, azaz: < és >
az X helyére pedig a kép címet, ahonnan linkelsz! TEhát saját gépről nem tudsz belinkelni képet, csak a netről, így a teendő, az hogy felteszed egy publikus helyre a neten pl tar.hu!
Ha már fent van a neten kép, akkor jobb klikk, tulajdonságok, és onnan ,másold be (ctrl C, ctrl V) a azt a hosszú szöveget!
Megérkezett a Fusionom a szalonba!
Megnéztem. Le is fényképeztem egy mellette álló édes aranyszínű kis Fordkával, de nem tudom, hogy ide hogyan lehet egy képet betenni.
Fura érzés volt, amikor megtudtam, hogy itt a kocsi. Örültem neki, de az én kis Fordkámtól még igazán el sem búcsúztam.
Ez a Fusi, egy igazán robosztus impozáns jelenség. Olyan mint egy muraközi fehér paci, aminek a belselyében a Forka után keresni kell magam.
Szerintem 100e alatt lehet, de lesz benne több is, mert nyugdíjas és nem hiszem ,hogy lesz pénze már lecserélni...
Majd meglátjuk, de tekintve, hogy az autógyártók java része már 30e-t ad az új korszerű autóira, néhány éven belül a te elméleted szerint itt csúnya roncs temető lesz! :-)
Nem hiszem...
üdv
Zolti
1. Az Explorerbe full szintetikus 0w-50-es olaj kell, mégis 15 ezer km. a csereperiódus.
2. Hány km. van anyukád Clio-jában? Ha anyukád átlagos középkorú nő, akkor sokat kbírhat nála a kocsi,mert valószínűleg 3500 fölé soha nem pörgeti a motort. :) (Bár a túl alacsony fordulat is árthat).
Ezek nem mai konstrukciók....
Miért lenne csak márketing?
Itt egyedül az olaj a kérdés. De tekintve hogy igen sokat fejlődtek a kenőanyagok, és az ilyen hosszú szerviz intervallumú autóknál nagyon komoly előírások vannak az olajra vonatkozóan (persze ezek jó drágák is), szerintem nem lehet gond.
Az egy másik kérdés, hogy a szervizben én biztosan ott fogok mindig állni az autó mellett, hogy nem Auchan 15W40-est töltsenek bele...
Amúgy anyukám Clio-ját 30000-ként kell vinni. Majd beszámolok, hogy mikor hullik szét, eddig jól tartja magát! :-)))
Mihez képest kevés?
Ford Explorer 4.0, V6: 15.000 km/ 1év
Suzuki Vitara 1.6, 16V: 10.000 km/ fél(!!!) év.
Én nem hiszek a 20.000-nél hosszabb szervizciklusban. Szerintem az már csak a gyárak marketingfogása. Aztán 100.000 km. után meg kezdődnek a gondok a motorral, viheted felújíttatni, és a szervizek jót kaszálnak rajtad.
Mivel (ha jól emléxem) 30.000 km a szervíz intervallum, szerintem nem sokan járhattak vele kötelező-szervízen, de gondolom a Fiesta és Focus szintjén lesz! Azaz nem sok, de nem is Suzuki árszint...
De ha tévedek ,javítsatok ki!
üdv
Zolti
No igen ahány ország annyi régio, model felszereltség. Ha jól tudom például tölünk nyugatabbra egy határral, a Fusion alap model ABS+ elektromos kütyükkel indul. Namár most köztudott hohy minnél keletebbre megyünk annál puritánab az alapfelszereltség /pl C3 nálunk elöször ABS-el volt csak kapható, aztán jött a spot, amiben már nem volt benne, de az ukránoknál lehet hogy olyat árulnak amiben elektromos ablak sincs/
Nekem egyébként fapados Fruzsim van, igy is tökéletesen elégedett vagyok vele, a rádió szuper /nem azé de a barátom most vett új 307 SW-t 4,8 ért de nagyon szar benne a "hi-fi"/
Na most ennyi jó utat mindenkinek
Ha esetleg egy örültet láttok egy kék fruzsival aki hevesen integet nektek, akkor az én votam :))))) még mindig
Egy apró részlet a Népszabadság onlineról:
Sem az árak, sem a járműpiac idei alakulásának megítélésében nem egységes a hazai importőrök véleménye. A vásárlási akciókban gazdag és rekordeladásokat eredményező 2003-as év után óvatosak a kereskedők előrejelzései. A fogyasztási adót február elsején felváltó regisztrációs adó az új autók esetében is mindenképpen változást hoz, ám a cégek többsége egyelőre még nem hozta nyilvánosságra általában negyedévenként megújuló árlistáját. Különösen a kiskocsikat forgalmazók taktikáznak, és kivárnak január végéig, az utolsó pillanatig figyelve a konkurensek lépéseit. Az igen nyomott árrésű, kétmillió forintnál olcsóbb, olykor veszteséggel forgalmazott miniknél várható jelentősebb, az alsó középkategóriában kisebb mértékű áremelés. Együttesen ezek adják a forgalom kétharmadát. Lapunk információi szerint a márkaképviseletek a regisztrációs adószabályozás miatti árváltozásokat nagyobb tartalékok, magasabb árrések kialakítására is fel akarják használni. A kisebb autók haszonkulcsait emelik, és ezzel nagyobb mozgásteret adnak a kereskedőnek. Hosszabb távon csökkenhet a nem EU- és CEFTA-országokban gyártott autók ára, hiszen májusban 10 százalékra csökken az eddig alkalmazott 20 százalékos vám. Ez különösen az amerikai, dél-koreai és a japán márkákat érinti.
A többi itt olvasható:http://www.nepszabadsag.hu/Default.asp?DocCollID=153508&DocID=132487
Az A2-ben olvastam, hogy a "kis" autók (fabia, fiesta, corsa...) nálunk olcsóbbak (igaz a felszereltség is jóval alacsonyabb nálunk) mint az EU-ban. A magasabb kategóriájú autók kint olcsóbbak ha jól tévedek a Seat toledót hozták fel példaként: kint megveszed az újat és magánforgalomban vámkezelteted akkor majdnem egy millával olcsóbban jösz ki mintha a hazai Seat kereskedésben veszed...
Képeken én sem voltam elájulva tőle, de élőben (mint írtam, ez lehet, hogy az ebony kárpit miatt van) kifejezetten tetszik. Még egy alu váltóval mejd meglepem a szüleimet, mert jól megy az amúgyis alus, de nem rideg belsőhöz.
A fűtés azért nehéz téma, mert fűtött garázsban áll. De papámnak semmivel nem tűnik rosszabbnak, mint az előtte 4 évig hajtott Bravaé (1.2 16V). Sőt.
Jó sokat kellett várni rá, 10-12 hetet igértek, asszem 11 hét lett belőle.
Petrányinál vettük, mert ott volt ez a lehetőség, de nem a kereskedés adta, hanem egy családi/üzleti kapcsolatból jött, egyszeri alkalom volt. :-(
A miskolci márkakereskedés nem túl szimpatikus nekem sem.
Azt mondják lenyelik a különbözetet. Egyébként is a "kiskategóriás autókon túlzottan kicsi volt az árrés" mondják a "hozzáértők" az EU más államaihoz képest. Kissé pesszimista vagyok, bármi is változik jobban nem nagyon szoktunk járni. Remélem nem lesz igazam.
Üdv, Molinó
Tehat a belso muszerfal elrendezes - kialakitas nem valtozott?
Mintha ezt tervezte volna a Ford (a belso puritan "kulso" :) attervezese) bar lehet ez csak 2005-ben? :(
Köszi az információkat. A fűtésről tudsz valamit? A megrendelés után mennyi idővel lehetett ávenni? Ha nem titok hol vettétek? Az ár amit írsz igen alkalminak tűnik a felszereléshez mérten. Egy magánszemély hogyan érheti el, hogy flotta kedvezményt kapjon? Ezt azért kérdezem, mert kipróbáltam más autókat is és az egyik helyen felajánlották, hogy meg tudják oldani a flotta kedvezményt. A miskolci Ford márkakereskedésben nem igazán kényeztettek el, csak a jelenlegi 150 e. forintos kedvezményt mondták.
Előre is köszi a segítséget.
Üdv, Molinó
Tehát Trend+ABS+klíma+CD asszem 3.6M volt, a listaárból volt 6% kedvezménye egy flottavásárlás keretében.
Nem alkudott. :-)
Pontosan nem tudom, hogy mi a különbség a 2003 és 2004 modellévi között, de az tuti, hogy ennek alu keret van az órái körül és alu színű a rádiója. Ergo szebb. :-)
Hogy ezzel van-e összefüggésben, vagy az Ebony kárpittal, azt nem tudom, de a műszerfal sem világosszürke-fekete kombinációjű, hanem sötétszürkeés-feketés az egész, szerintem sokkal szebb.
Ha lesz időm csinálok 1-2 fényképet.
Helló zetecR!
Én is most döntöttem pont egy ilyen típus mellett. Még a megrendelésig nem jutottam el, mert először el kell passzolni a régi verdát. Ha nem túlzottan indiszkrét a kérdés leírnád, hogy mennyibe került, hogyan sikerült alkudni és mennyit kellett rá várnotok? Érdekelne az is, hogy hogyan szuperél a fűtés rövid távon, azaz mennyi idő alatt melegszik be a motor?
Előre is köszi!
Üdv, Molinó
Nekem a Trend 1,6i 16 V 100 LE kerül
fűthető szélvédő és ablakmosó fúvókákkal,
parkolás segítő rendszerrel
manuális légkondival
CD-s rádióval
metálvényezéssel
3671000 Ft-ba
Ha kipörgésgátlót is rendeltem volna, akkor +402000 Ft jött volna hozzá.
A plussz rendelések nem tudom mennyiben nevezhetők luxusnak. Legfeljebb a CD-s rádió. De a kazetta számomra már egy lefutott technika, új kocsiba nem kívánom berakatni.