Jó dolog lehet. Az enyémen ez nincs, ott fixen van rögzítve a karbi a szívócsonkhoz. Kíváncsi vagyok változtatna -e valamin ha én is építenék be olyan rezgéscsillapító elemet?
Tetszik a benzincső "ruhája! Szépen fel van öltöztetve!
Egy ilyen képet találtam. Itt végülis csak az látszik, hogy egy kb. 5 mm-es műagyag, aminek a formája olyan, mint a tömítés, de a 2 oldalán 1-1 gumi O-gyűrű van (mindkettő benzinálló anyagból van természetesen). Ez szépen hozzá feszül a szívócsonkhoz és a karburátorhoz, így tömít, de egy minimális mozgást enged a gumi és az anya alatti rugók miatt, így nem fog annyira rázkódni a motorral.
Havassy-éktól van, 10.000.- Ft körül volt akkor (~2 éve) náluk, de Németországból jön és az Euro árfolyamtól függ.
Olvasgatok itt én is időnként, kedvencek között van és ha valaki ír ide, benézek.
Az én autóm egy 120-as Skoda, amiben egy 1.3-as Favorit motor van piszkálva, szintén 2db 40-es Dellorto-val. Amikor megvettem a karbikat és a szívócsonkot, akkor rögtön felraktam a kocsira. Szintén Skodástól vettem, aki úgy rakta össze, ahogy a versenyautóján volt. Beindult vele az autó, de nem volt valami jó, mert 4000 felett nem forgott és alatta sem éreztem nagy változást az állókarbihoz képest. Van egy jó barátomnak egy ismerőse, aki versenyautókat szokott beállítani, motort összerakni, főleg Ladákat. Azt mondta vigyem el hozzá, de ugyanúgy, ahogy te is írtad, csak a karbi kellett neki. Elmondtam, hogy milyen a motor, mit változtattunk rajta, hengerfej, vezérműtengely és ő az alapján rakta össze. Amit kellett, kicserélt benne. Még rábeszélt egy rezgéscsillapító gyűrűre a karbi és a csonk közé, tömítés helyett és tényleg nagyon jó dolog. Visszakaptam úgy, hogy fóliába be volt tekerve. Hazamentem, felraktam, elsőre beindult és teljesen másképp ment az autó, sokkal jobb volt érzésre és amit nem kárpótolhat semmi, az a hatalmas szívóhang. Sokkal többet ér, mint egy hangos kipufogó. :) Csak azért mentem vissza az autóval a szerelőhöz, hogy ránézzen, szinkronban van-e a 2 karbi. Az egészért 8.000 Ft-ot kért el, ami szerintem nagyon kedvező.
Az igazán jó szakember így dolgozik, itt látszik a tapasztalat.
A szakik akikkel akkor találkoztam segítőkész hozzáértő emberek!
Nekem a Sircimen KE-Jetronik befecskendezőrendszer volt, de egy idő után eléggé megmakacsolta magát és sehogy sem tudtuk orvosolni a problémát.
Hallottam hogy a környékünkön csinál valaki duplakarbis átalakítást, így felvettem vele a kapcsolatot. Ő adott szívósort, plusz még ami kellett, de karbikat nekem kellett szereznem. Egy Alfa Romeó Giuliettáról vettünk le egy pár 40 es dupla Dellorto -t. Az Alfán egy 2.0 8v s mocit tápláltak, nálam pedíg egy 1.8 16v re kerültek.
A karbik kaptak egy új tömítés készletet, és egy az egyben át lettek rakva, semmi fuvókázás, ventúri variálás vagy ilyesmi.
Az autó frankón működött, nagyon meg voltam vele elégedve.
Egyszer sikerült vele 200 méteren 9,98 mp et menni.
Vegyes használatban 9 litert evett, és üzembiztos volt.
Már több mint egy éve használtam így, amikor kiderült hogy az egyik henger alapjáraton nem kap elég üzemanyagot, de az alapjárati üzemanyagcsavar be volt rohadva a karbin, és nem lehetett állítani rajta.
Vettem másik pár karbit ventúrik fuvókák ugyan olyanok mint az Alfás karbikban voltak.
Közben beszereztünk egy 2.0 16v mocit a vasba, beépítettük és ráraktuk az beszerzett karbikat, és nem akart összeálni a moci.
Alapjárat hol volt, hol nem, ha volt akkor ingadozott, a moci durrogott, szóval nem volt jó.
Ekkor vettem fel a martonvásári szakikkal a kapcsolatot, és elmentem hozzájuk.
Vittem az otthon fellelt összes karbit, meg a szícocsonkot.
Náluk aztán elmondtam a tapasztalt jelenségeket, amire azt válaszolták hogy "karbizás" szempontjából akkora különbség van az 1.8 as és a 2.0 ás moci között mint Makó, Jeruzsálemhez!
Akkor én ott ezt nem hittem el, de mindom mégis csak Ők a "szakik" rájukbíztam.
Cuccokat otthagytam, és otthon vártam a telefont hogy mokor mehetek érte.
Mikor kész lettek, elhoztam a karbikat, amikhez Ők csináltak fuvókákat, úgy le-ki takarították a karbikat hogy azóta is öröm rájuknézni!
Hazaérve összerektuk a gépet, és pöccre indult volt alapjárat, nem szaladgált, vette a fordulatot, a moci nem durrogott össze-vissza! Azóta is kifogástalanul üzemel a Vas!
Nem akartam elhinni hogy úgy megcsinálták, hogy a kocsi(motorja) ott se volt, csak a karbik. Rengeteg szakirodalmuk, beállítási adataki, na meg persze tapasztalatuk van ebben a témában.
Azóta már elhiszem, hogy nagy különbség van a két moci között.
Az egész mutatványért 25 ezrest kértek, ami nem kevés, de nekem ajánlottak elötte 40-50 ezerért is ilyen műveletet.
A martonvásári szerelők nagyon sok kocsit "karbisítottak" már, rengeteg ladát, VW -t. Van(volt) nekik két Fiat X 1/9 esük is szintén duplakarbikkal.
Tudnak még egyedí gyújtásprogramot is írni a gépre, de ahhoz már mindenképp szükség van a kocsira is.
Én nem bántam meg hogy pénzt és időt áldoztam rájuk, mert emlékszem még arra, mikor a KE-Jettel nyüglődtünk.
Nekem ennyi a tapasztalatom "dióhéjjban"!
Neked milyen géped van, és milyen kabik vannak rajta?
Martonvásáron vannak szakik akik jól be tudják lőni!
Azóta nincs vele gondom.
Pontos címet nem tudok mondani, de ha a 7 es úton mész Sz. fehérvár felől akkor a jobb oldalon lesz, még a lámpás kereszteződés elött. Ha jól emlékszem akkor "ZÖLDKÁRTYA" felirat van a bejárati kapu elöt!
Hali! Renaulton vannak nekem dellorto dhla 40-es karbik! Ki tudná ezt jól beállítani,mert alapjáraton 3 henger megy, gázadásra 4, menet közben pedig keveset kap,torpan!
Hali! Renaulton vannak nekem dellorto dhla 40-es karbik! Ki tudná ezt jól beállítani,mert alapjáraton 3 henger megy, gázadásra 4, menet közben pedig keveset kap,torpan,pedig 80-szor ki lett minden furat,és fúvóka pucolva!
Olyan kérdéssel fordulnák felétek hogy valaki aki szedett már szét solex c40 addhe karburátort és estleg megörőkítette-e képekben?Ha lehetne azt esetleg megosztaná-e velem?
Eladó egy jó állapotban lévö fekete színü solex második tulajdonostol csomagtartos csöngö is van rajta kmórás 130ezerért megéri az ár fix nincs alku.Érd Taksony :Mohácsi Sándor.Tel06302673066.
Sziasztok ELADÓ egy pár Solex C40 ADDHE ikerkarbi .Tökéletesen müködnek.Tengelyek nem kotyognak. A karbik Pesten vannak. 25 000 ft-t vihetők az ár alkú képes.
Abban segítsetek,hogy van egy 2000res peugeot motorom,amit szeretnék karburátorosra átalakítani. Mivel kezdjem,mekkora karbi kell 40,vagy 45,nomeg a többi nem egyszerű dologban segítsetek,ami ezzel jár. Semmit nem tudok ezzel kapcsolatban. Gyorsulási versenyre épülne a motor ennyi a cél.