Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bandura130 Creative Commons License 2009.12.23 0 0 210
A versenyladákba szinte mindbe belerakják ezt a rezgőgyűrűt. Most találtam is egy cseh oldalon ilyet. link

A fémházas benzincső autósboltban kapható. :)
Előzmény: sciroccosdelfin (207)
sciroccosdelfin Creative Commons License 2009.12.23 0 0 209
Minden Dellortosnak, Weberesnek, Solexesnek, vagy egyéb más karbis CARtársnak :

BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYT!

Delfin
sciroccosdelfin Creative Commons License 2009.12.17 0 0 208
Az elöbb lemaradtak a képek, talán most!

a

d

s

sciroccosdelfin Creative Commons License 2009.12.17 0 0 207
ÜdVW!

Köszi a választ!

Jó dolog lehet. Az enyémen ez nincs, ott fixen van rögzítve a karbi a szívócsonkhoz.
Kíváncsi vagyok változtatna -e valamin ha én is építenék be olyan rezgéscsillapító elemet?

Tetszik a benzincső "ruhája! Szépen fel van öltöztetve!

Delfin
Előzmény: bandura130 (206)
bandura130 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 206
Egy ilyen képet találtam. Itt végülis csak az látszik, hogy egy kb. 5 mm-es műagyag, aminek a formája olyan, mint a tömítés, de a 2 oldalán 1-1 gumi O-gyűrű van (mindkettő benzinálló anyagból van természetesen). Ez szépen hozzá feszül a szívócsonkhoz és a karburátorhoz, így tömít, de egy minimális mozgást enged a gumi és az anya alatti rugók miatt, így nem fog annyira rázkódni a motorral.

Havassy-éktól van, 10.000.- Ft körül volt akkor (~2 éve) náluk, de Németországból jön és az Euro árfolyamtól függ.

B-A-Z megyében lakom, pontosabban Miskolcon.
Előzmény: sciroccosdelfin (205)
sciroccosdelfin Creative Commons License 2009.12.16 0 0 205

ÜdVW!

 

Örülök hogy írtál, és megosztottad a tapasztalataidat!

Jó hogy van egy ilyen ismerősöd aki ért ezekhez a dolgokhoz, és nem is drága!

Kevés a jó szakember.

 

Arról a rezgéscsillapító gyűrűről írnál bővebben? Mért jó ha van, hol lehet beszerezni, stb? Esetleg képet tudsz feltenni róla?

 

Amúgy az ország melyik részén lax? Én GY-M-S megyében Csornán.

 

 

ÜdVW!

 

Delfin

Előzmény: bandura130 (204)
bandura130 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 204
Olvasgatok itt én is időnként, kedvencek között van és ha valaki ír ide, benézek.

Az én autóm egy 120-as Skoda, amiben egy 1.3-as Favorit motor van piszkálva, szintén 2db 40-es Dellorto-val.
Amikor megvettem a karbikat és a szívócsonkot, akkor rögtön felraktam a kocsira. Szintén Skodástól vettem, aki úgy rakta össze, ahogy a versenyautóján volt. Beindult vele az autó, de nem volt valami jó, mert 4000 felett nem forgott és alatta sem éreztem nagy változást az állókarbihoz képest.
Van egy jó barátomnak egy ismerőse, aki versenyautókat szokott beállítani, motort összerakni, főleg Ladákat. Azt mondta vigyem el hozzá, de ugyanúgy, ahogy te is írtad, csak a karbi kellett neki. Elmondtam, hogy milyen a motor, mit változtattunk rajta, hengerfej, vezérműtengely és ő az alapján rakta össze. Amit kellett, kicserélt benne.
Még rábeszélt egy rezgéscsillapító gyűrűre a karbi és a csonk közé, tömítés helyett és tényleg nagyon jó dolog.
Visszakaptam úgy, hogy fóliába be volt tekerve. Hazamentem, felraktam, elsőre beindult és teljesen másképp ment az autó, sokkal jobb volt érzésre és amit nem kárpótolhat semmi, az a hatalmas szívóhang. Sokkal többet ér, mint egy hangos kipufogó. :)
Csak azért mentem vissza az autóval a szerelőhöz, hogy ránézzen, szinkronban van-e a 2 karbi.
Az egészért 8.000 Ft-ot kért el, ami szerintem nagyon kedvező.

Az igazán jó szakember így dolgozik, itt látszik a tapasztalat.
Előzmény: sciroccosdelfin (203)
sciroccosdelfin Creative Commons License 2009.12.13 0 0 203

ÜdVW!

 

Végre megtört a jég! :-)

 

Én voltam Martonvásáron.

A szakik akikkel akkor találkoztam segítőkész hozzáértő emberek!

 

Nekem a Sircimen KE-Jetronik befecskendezőrendszer volt, de egy idő után eléggé megmakacsolta magát és sehogy sem tudtuk orvosolni a problémát.

Hallottam hogy a környékünkön csinál valaki duplakarbis átalakítást, így felvettem vele a kapcsolatot. Ő adott szívósort, plusz még ami kellett, de karbikat nekem kellett szereznem. Egy Alfa Romeó Giuliettáról vettünk le egy pár 40 es dupla Dellorto -t. Az Alfán egy 2.0 8v s mocit tápláltak, nálam pedíg egy 1.8 16v re kerültek.

A karbik kaptak egy új tömítés készletet, és egy az egyben át lettek rakva, semmi fuvókázás, ventúri variálás vagy ilyesmi.

Az autó frankón működött, nagyon meg voltam vele elégedve.

Egyszer sikerült vele 200 méteren 9,98 mp et menni.

Vegyes használatban 9 litert evett, és üzembiztos volt.

Már több mint egy éve használtam így, amikor kiderült hogy az egyik henger alapjáraton nem kap elég üzemanyagot, de az alapjárati üzemanyagcsavar be volt rohadva a karbin, és nem lehetett állítani rajta.

Vettem másik pár karbit ventúrik fuvókák ugyan olyanok mint az Alfás karbikban voltak.

Közben beszereztünk egy 2.0 16v mocit a vasba, beépítettük és ráraktuk az beszerzett karbikat, és nem akart összeálni a moci.

Alapjárat hol volt, hol nem, ha volt akkor ingadozott, a moci durrogott, szóval nem volt jó.

Ekkor vettem fel a martonvásári szakikkal a kapcsolatot, és elmentem hozzájuk.

Vittem az otthon fellelt összes karbit, meg a szícocsonkot.

Náluk aztán elmondtam a tapasztalt jelenségeket, amire azt válaszolták hogy "karbizás" szempontjából akkora különbség van az 1.8 as és a 2.0 ás moci között mint Makó, Jeruzsálemhez!

Akkor én ott ezt nem hittem el, de mindom mégis csak Ők a "szakik" rájukbíztam.

Cuccokat otthagytam, és otthon vártam a telefont hogy mokor mehetek érte.

Mikor kész lettek, elhoztam a karbikat, amikhez Ők csináltak fuvókákat, úgy le-ki takarították a karbikat hogy azóta is öröm rájuknézni!

Hazaérve összerektuk a gépet, és pöccre indult volt alapjárat, nem szaladgált, vette a fordulatot, a moci nem durrogott össze-vissza! Azóta is kifogástalanul üzemel a Vas!

Nem akartam elhinni hogy úgy megcsinálták, hogy a kocsi(motorja) ott se volt, csak a karbik. Rengeteg szakirodalmuk, beállítási adataki, na meg persze tapasztalatuk van ebben a témában.

 

Azóta már elhiszem, hogy nagy különbség van a két moci között.

Az egész mutatványért 25 ezrest kértek, ami nem kevés, de nekem ajánlottak elötte 40-50 ezerért is ilyen műveletet.

 

A martonvásári szerelők nagyon sok kocsit "karbisítottak" már, rengeteg ladát, VW -t. Van(volt) nekik két  Fiat X 1/9 esük is szintén duplakarbikkal.

Tudnak még egyedí gyújtásprogramot is írni a gépre, de ahhoz már mindenképp szükség van a kocsira is.

 

Én nem bántam meg hogy pénzt és időt áldoztam rájuk, mert emlékszem még arra, mikor a KE-Jettel nyüglődtünk.

 

Nekem ennyi a tapasztalatom "dióhéjjban"!

 

Neked milyen géped van, és milyen kabik vannak rajta?

Mik a Te tapasztalataid!

 

ÜdVW!

 

Delfin

 

 

 

 

Előzmény: rend-őre (202)
rend-őre Creative Commons License 2009.12.07 0 0 202

Tényleg az....

 

Amúgy engem is érdekel majd ez a Martonvásári beállító csapat. Volt már valaki ott? Milyenek voltak a szakik tud valaki valami bővebbet???

 

üdv:Balázs

Előzmény: sciroccosdelfin (201)
sciroccosdelfin Creative Commons License 2009.11.20 0 0 201
Kár hogy nem működik ez a fórum! :-(
sciroccosdelfin Creative Commons License 2009.08.13 0 0 200

Üdv!

 

Nekem ugyan ilyen karbik vannak a Sircimen.

Hasonló problémával küzdöttem én is az elején.

 

Martonvásáron vannak szakik akik jól be tudják lőni!

Azóta nincs vele gondom.

 

Pontos címet nem tudok mondani, de ha a 7 es úton mész Sz. fehérvár felől akkor a jobb oldalon lesz, még a lámpás kereszteződés elött. Ha jól emlékszem akkor "ZÖLDKÁRTYA" felirat van a bejárati kapu elöt!

 

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (199)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.17 0 0 199
Hali!
Renaulton vannak nekem dellorto dhla 40-es karbik!
Ki tudná ezt jól beállítani,mert alapjáraton 3 henger megy, gázadásra 4, menet közben pedig keveset kap,torpan!
Előzmény: Pavel (190)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.17 0 0 198
Hali!
Renaulton vannak nekem dellorto dhla 40-es karbik!
Ki tudná ezt jól beállítani,mert alapjáraton 3 henger megy, gázadásra 4, menet közben pedig keveset kap,torpan,pedig 80-szor ki lett minden furat,és fúvóka pucolva!
Pajkos kisdömper Creative Commons License 2009.05.23 0 0 197
mi a prob?van pár db karbim......és keresnék c40addhe-hez 55-ös alapjárati fuvokát....sürgős.
Előzmény: kovamih (195)
Pajkos kisdömper Creative Commons License 2009.05.21 0 0 196
sziasztok!tudtok ajánlani valakit solex c40 addhe belövéséhez?esetleg érdekel a rezgéscsillapito talp is.vagy hol lehet olyat venni?köszi!
Tamás
kovamih Creative Commons License 2009.04.28 0 0 195
Sziasztok

Olyan kérdéssel fordulnák felétek hogy valaki aki szedett már szét solex c40 addhe karburátort és estleg megörőkítette-e képekben?Ha lehetne azt esetleg megosztaná-e velem?
benkoo Creative Commons License 2009.03.20 0 0 194
üdv. nincs neked véletlenül V6os fordra való karbid? weber 38/38 as ha jol tudom. fogaskerekes a két torok összekötése.
Előzmény: TaunusV6 (140)
Pavel Creative Commons License 2009.03.06 0 0 193
Miért?
Előzmény: JULES (192)
JULES Creative Commons License 2009.03.06 0 0 192
Ha karburátor, akkor csakis CV!
http://skodalista.hu/cv
wagnerviki Creative Commons License 2009.01.17 0 0 191
Eladó egy jó állapotban lévö fekete színü solex második tulajdonostol csomagtartos csöngö is van rajta kmórás 130ezerért megéri az ár fix nincs alku.Érd Taksony :Mohácsi Sándor.Tel06302673066.
Pavel Creative Commons License 2008.09.15 0 0 190
Sziasztok!

Karburátor alkatrészekben, felújítókészletekben, légszűrőkben, szinkronteszterben, stb... tudok segíteni. Címem publikus.
sciroccosdelfin Creative Commons License 2008.01.22 0 0 189
Üdvw!

Csak nem megváltál a Sircidtől?

Remélem megvan még, de ha mégsem akkor mi az oka?

Nekem most egy 2.0 16v moci van benne 40 es Dellortokkal.

Minden jót! Delfin
Előzmény: hegelaci (173)
Hamutipro Creative Commons License 2007.06.26 0 0 188
Sziasztok
ELADÓ egy pár Solex C40 ADDHE ikerkarbi .Tökéletesen müködnek.Tengelyek nem kotyognak.
A karbik Pesten vannak. 25 000 ft-t vihetők az ár alkú képes.
silvergti Creative Commons License 2007.05.23 0 0 187

Sziasztok

 

Abban segítsetek,hogy van egy 2000res peugeot motorom,amit szeretnék karburátorosra átalakítani. Mivel kezdjem,mekkora karbi kell 40,vagy 45,nomeg a többi nem egyszerű dologban segítsetek,ami ezzel jár. Semmit nem tudok ezzel kapcsolatban. Gyorsulási versenyre épülne a motor ennyi a cél.

 

Köszi előre is.

A.G.S. Creative Commons License 2007.02.23 0 0 186
nézd meg a duen-en. ott mindig van!
Előzmény: zolirenó (185)
zolirenó Creative Commons License 2007.02.20 0 0 185

hello mindenkinek!

 

weber,vagy dellorto 40-es vízszintes karbit keresek hiánytalanul,csonk,és szűrőház nélkül jó állapotban!

 

Árban megeggyezünk!

 

Tel: 06 70 530 5174

A.G.S. Creative Commons License 2007.01.31 0 0 184
Cartársak!

Szükségem lenne a következő cuccokra:

dellorto DHLA 40-hez:
cikkszám leírás
8383,36mm fő venturi: 36 mm
7484,145 főfúvóka: 145-ös
7485,190 légkorrekciós fúvóka: 190-es
7772,5-7772,6 emulziós cső: 7772,5-7772,6 az utóbbi ajánlott
7850,2 alapjárati fúvóka: 50/55 7850,2

Ha valaki tud segíteni, azt megköszönöm!




rend-őre Creative Commons License 2006.11.01 0 0 183

Sziasztok!

 

Weber, dellorto karbit a duen.hun keress, ott szinte minden héten van hírdetés. Ára állapottol függ, de általában 40ért adják őket.

Én is ott vásároltam. Bármilyen autóra fel tudod tenni, csak persze kell hozzá szívócsonk és légszürő.

 

 

MNC ZACI Creative Commons License 2006.10.25 0 0 182
Hi! Valaki
MNC ZACI Creative Commons License 2006.10.23 0 0 181
Figyi ha tudja valaki hol lehet weber karbit kapni vagy legalábbis olyat ami rámegy a zastavaára az ide dobjon egy mailt: mcrey@freemail.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!