Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.07 0 0 27185

Meg dombnak fölfelé, főleg pályán.... :-) Azért az 1.6-ban ehhez már elegendő erő van nem esik kétségbe pl. az M1-en dombnak fölfelé 130-nál. Gyönyörű szépen felrántja magát a tempomat is jól végzi a dolgát....

Előzmény: cápaFeri (27184)
cápaFeri Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27184

Minden autó hasít ha lendületben van. Manapság nemigen árulnak olyan autót, ami a megengedett terheléssel ne tudná tartani a lendületet. A gond ott kezdődik, ha gyorsulni kell pl. előzésnél...:-)

Előzmény: 08-73 (27175)
csabesz666 Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27183

Ez engem is érdekelne, a járgány 1.6 benzin, 2008-as kiadású.

Előzmény: Pippo78 (27182)
Pippo78 Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27182

Vezérléscsere mikor aktuális a Ceedeknél, és kb. mennyi?

 

Előzmény: Glovas (27181)
Glovas Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27181

Ha pár éves és 100-150ezer közöttit veszel akkor a típushibákat gariban cseréltetheted (7 év vagy 150ezer km garancia). A kopó alkatrészek meg minden autóban kopnak. Ha van kiszemelt akkor vidd el szakszervízbe állapotfelmérésre, ott megmondják hogy kell-e pártízezer km-en belül valami nagyobb kiadással számolnod.

Előzmény: Pippo78 (27180)
Pippo78 Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27180

Köszi a válaszokat a motorra vonatkozóan. 

Nyilván nem napi, mégcsak nem is heti szinten hiányzik a nagyobb teljesítmény, de amikor pl. a Mátrában 3.-ban küzdöm magam felfelé és gyorsulás ohne, akkor hiányzik a több paci.

A kis turbós benzinesektől félek is, meg szerintem nem is valók városban pár kilométeres szaladgálásra. Az értelmes szívó benzinesek pedig lassan kihalnak. :(

 

A többi kérdésemre tudtok véleményt mondani?

Glovas Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27179

Hát nem tudom, én nem bíznék annyira a turbó benzinesben, a mostani 1.0 eladása sem megy igazán. Bár az 1.4 turbós lehet nem lesz annyira kifeszítve teljesítmény terén. Nekem is 1.6 GDI van, én sem bántam meg.

Előzmény: Törölt nick (27177)
aamen Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27178

az enyém 1.6 crdi
egyszer vittem pályán négy embert sok cuccal, az is észrevette

Előzmény: 08-73 (27175)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27177

Én az 1.6 GDI mellett döntöttem. Nem bántam meg! Egy alkalommal egy másik új Ceed mellett parkoltam, beszélgettem a tulajával 1.4-es volt azt mondta megbánta, hogy nem az 1.6-ost választotta. Amúgy ha most vennék autót valószínű az 1.4 T-GDI Hyundai i30-ra esne a választásom. (Kiában gondolom jövőre jön az 1.4 turbo az új Ceed-ben)

Előzmény: KAti (27176)
KAti Creative Commons License 2017.12.06 0 0 27176

Én meg még soha nem mentem 5 emberrel pályán :-)

Előzmény: 08-73 (27175)
08-73 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 27175

Enyém 1.4 benya, 5 ajtós, köszöni szépen jól van, és hasít a pályán 5 emberrel, csomagokkal is. ;)

Előzmény: aamen (27172)
aamen Creative Commons License 2017.12.05 0 0 27174

az összes alkalommal:-)

Előzmény: KAti (27173)
KAti Creative Commons License 2017.12.05 0 0 27173

Vajon évente hány alkalommal fogja frusztrálónak érezni autópályán, szembeszélben, erős emelkedőn az 1.4-est? :-)

Előzmény: aamen (27172)
aamen Creative Commons License 2017.12.05 0 0 27172

két dolgot tehetsz
mindkettő kompromisszum
az egyik hogy veszel egy 110-140 ló körüli autót ami jó lesz az autópályán (1,6 benzin vagy dizel)
a városban meg - feleslegesen - sokat fogyaszt
vagy ha kicsi turbós benzines akkor meg lehet hogy a turbója nem fogja bírni a várost a sok hidegüzemmel tötyögéssel (bár erről megoszlanak a vélemények)
a másik hogy veszel egy 90-110 ló körüli szívó benzinest
az bírja a várost, és elég is oda
de autópályán meg nyögni fog, valóban

értelemszerűen ha többnyire városban használod az autót, a második kompromisszum a kisebb szopás

Előzmény: Pippo78 (27171)
Pippo78 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 27171

Sziasztok!

 

Használt, pár éves 2. gen. Ceed (vagy H I30) vásárlásán gondolkodom. Érdekelnének a tapasztalatok, hogy átlagos felhasználáshoz (főleg város, és ritkábban nagyobb távon autópálya) az 1.4-es benzines motor milyen? A mostani 97Le városban elég, de megpakolva, klímával az autópályás emelkedőkön, és hegymenetben azért már küzd.

Inkább 1.6-ban gondolkodom, de nagyon ritka a használtpiacon, persze tudom, hogy az sem fog 6.-ban felmenni Mátraházára.

Típushiba van-e, mert nem nagyon hallottam róla, mire érdemes figyelni?

100-150ezer Km-nél mit érdemes cseréltetni, ezek kb. milyen költséggel járnak?

 

Köszi

jwkllr Creative Commons License 2017.11.30 0 0 27170

usb 2-t szeretik

Előzmény: Readme13 (27169)
Readme13 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 27169

Szia!

 

Nekem 1.6 benzin 2016 és nekem is volt ilyen viszont arra rájöttem, hogy nem mindegyik pendrive-ot szereti és akkor hajlamos kifagyni. Én újra indítottam úgyhogy nem tudom hogy megszűnik-e magától..

 

Üdv. 

Előzmény: Behrami24 (27168)
Behrami24 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 27168

Sziasztok!

 

2012-es Kia ceed-m van 1.6-os diesel

A fedélzeti komputeren olyat tapasztaltam hogy az indítás után nem működött az érintő képernyő,

viszont miután mentem az autóval(kb 15.perc múlva) már minden tökéletes volt.( nem egyszer fordult elő)

Lehetséges hogy a hideg miatt lehet ez, esetleg más tapasztalt hasonlót már??

 

Köszi a válaszokat!

 

Üdv

Pet'ke Creative Commons License 2017.11.22 0 0 27167

Sziasztok!


2017-es Ceed Summer Editon-ben a gyári navi kijelzőjén lehet lejátszani filmet?
Ha igen, akkor hogyan?
Pendrive-ról vagy Android autó-n keresztül?
Valakinek van tapasztalata ez ügyben?

Köszi előre is!

KAti Creative Commons License 2017.11.21 0 0 27166
Előzmény: Atesz1988 (27165)
Atesz1988 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 27165

Sziasztok!

Egy 2010es, 1.4es, benzines, kombi kia ceed-em van. Teljesítmény esése van. A márkaszervíz azt mondta, hogy tönkrement a katalizátor, cserélni kell. 600.000 ft a gyári.... Sejthetitek mennyire van erre pénzem. Tudja valaki esetleg biztosra, hogy utángyártottat beveszi a kocsi? Esetleg vezérlő programozásilag meg lehet oldani a dolgot?

Előre is köszönöm a válaszokat!

KAti Creative Commons License 2017.11.19 0 0 27164

Miért lenne megbízhatóbb egy márkaszerviz mint egy kereskedő? Ne egy "igazi" nepperrel hasonlítsd, aki félévente céget cserél, eltűnik, hanem egy több éve ugyanott működő kereskedővel. Szerintem nincs különbség. Hasznot akarnak az autón.

Rozsda: Nézesd át, de nem az eladóval. Mint javasoltam, amúgy is érdemes elvinni egy másik szervizbe törés ellenőrzés miatt az autót, akkor már a kasznit amúgy is megnézik. Biztos lesz némi korrózió, de nem hiszem, hogy komolyra érdemes számítani. 
Abban nincs egyetértés, kell-e 9 éves autóra alvázvédelmet tenni. Az alvázvédősök szerint igen, karosszériásoknál nincs egyetértés. Én - hozzá nem értőként - azt hiszem, alvázvédelmet csak korróziómentes alapra érdemes feltenni. Az pedig az autó életének az elején van csak.

Ha még 10 évig akarod használni az autót, úgy érdemes, hogy elviszed egy tökéletes tisztítás-korróziómentesítés, passziválás, majd alvázvédelem eljárásra, de ez nem olcsó. És akkor az üregvédelemről még nem is beszéltünk. 
Lehet, hogy öt év múlva egy lakatolás olcsóbb lesz, mint most egy komoly alvázvédelem, kétséges hosszútávú eredménnyel.

De beszélj szakértőkkel, ne egyet kérdezz meg. Én csak itt dumálgatok.

 

Ugyanígy a szervizköltségek a vétel után:

Írd össze, fontossági sorrendben, mit kellene elvégeztetni és áraztasd be tételesen, anyag + munkadíj, legalább 2 szervizzel. Márkaszervizt kár kérdezned, másfél-kétszer annyi lesz mint egy független szerelő.  Adogasd össze felülről lefelé, és ahol elfogy a dologra szánt pénz, addig csináltasd meg az olcsóbbal.

 

Még egy tipp: Alkudj ki egy legalább 40 kilóméteres, fél órás próbautat, ami során néhányszor leállítod és újraindítod az autót. Ez előhozhatja az eladás előtt kitörölt motorhibajelzést. Amúgy is érdemes komputerből lekérdezni a tárolt hibakódokat.

Előzmény: NemTom88 (27163)
NemTom88 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 27163

Szia!

 

Köszi a választ! Elvileg tőlük lett vásárolva és nálunk volt végig szervizeltetve végig az autó,  majd egy új Ceed-be számítatta be tulaj. A márkakereskedések/szervizek azért gondolom megbízhatóbbak, mint a "sima nepperek", vagy tévedek?

Természetesen gumi normális lesz rá véve (téli-nyári). Annyit nem árt tudni, hogy csillaggarázsban parkolna, szóval rozsda ügyben mire számíthatok? 

Nagyjából mekkora összeget fog elvinni az első szerviz?( tudom, hogy állapotfüggő egy kis közelítés is segítség)

Amúgy holnap megyünk megnézni, nagyon bízom, hogy jó lesz mert eléggé tetszik. :)

Előzmény: KAti (27162)
KAti Creative Commons License 2017.11.19 0 0 27162

Nekem tetszik :-)
Nem kevés a futott kilométere, de nem is járja még az élete végét. Bíztató, ha megvan a magyar szervizkönyv, és a bejegyzései egyeznek az ígért futással. Pár száz Forintot megér, hogy leellenőrizd a bejelentett km óra állásokat, nem hagynám ki. http://kekkh.gov.hu/gepjarmuadat-lekerdezo/


Azt érdemes megnézetni alaposan, nem az eladó szerviz által, hogy nem volt-e komolyabban törve az autó. 
Ha van rá még lóvé, én cseréltetném a vezérműszíjat/még ha láncos esetleg, akkor a láncot, és a hosszbordás szíjat is, illetve sebváltóolajat, fékfolyadékot, hűtőfolyadékot, gyertyákat.

Akkut ellenőriztetni, milyen idős, ha 6 évnél öregebb, ami 9 éves autónál nem valószínű, gondolkodás nélkül cserélném, ha 4-6 éves, ami könnyen lehet, ellenőriztetném (én cserélném azt is....). 

 

Mivel garancia már nincs az autón, érdemes kicsit alaposabban megvizsgáltatni. Egy kompressziómérés nem drága, s ha nagyobb a baj, megmutatja. Részletesebb állapoto mutat a motorról ez:  http://hibakod.hu/hirek/kategoria-neve/nyomasveszteseg-meres-menete

 

Nem írja a hirdetés, hogy téli gumit adnának az autóhoz, nyilván nem adnak. Ezen se spórolj. 
Ha a nyári is öreg vagy kopott már, érdemes elgondolkodni egy jó négyévszakos gumin, ha nem tervezel nagyon komoly téli igénybevételt. 

Előzmény: NemTom88 (27161)
NemTom88 Creative Commons License 2017.11.18 0 0 27161

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állok, és képbe került a Ceed is, konkrétan az alábbi példány tetszett meg:https://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/kia_ceed_1.4_ex_limited_plus-12242307

Szeretném kikérni a véleményeteket, mennyire lehet jó vétel?

Valamint érdeklődnék, hogy mik azok a kötelezően elvégzendő karbantartások, cserék amiket vásárlás után célszerű elvégezni?

 

Köszönöm a segítségeteket előre is!

 

Üdv, Tomi

zenezsalu Creative Commons License 2017.11.18 0 0 27160

Szervusztok! Szervízben erre azt mondták, hogy lánc csere.

Előzmény: Fasuka (27153)
versal01 Creative Commons License 2017.11.18 0 0 27159

Az én 1.6 GDI-m 2015-ös, de kb 100 ezer km-es létére még vibrációt nem érzékeltem. Minden rendben vele, bár volt, hogy indításra nem reagált. Ez 1 alkalommal volt. harmadszorra már indult a motor.

fgabo987 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 27158

Köszi az infot! ;)

Előzmény: ropy123 (27131)
bollazoli Creative Commons License 2017.11.16 0 0 27157

Esetleg ha akad itt még olyan Hyundai / Kia tulajdonos aki nem tudna róla, hogy elérhető már a magyar nyelv a régebbi, gyári navigációval szerelt utókhoz is, annak itt a lehetőség: magyarnavigacio.hu

 

KAti Creative Commons License 2017.11.16 0 0 27156

Szerviz?

Előzmény: Fasuka (27153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!