Most erre mit mondjak? :-)) Lehet, hogy az előző gumid volt hipermegakirály. Vagy az Integra csak a nyári gumikat kedveli...bár, ha vizes úton is olyan féktávot veszel, mint mikor melletted ültem a találkán, nem is csodálkozom...:-))
Nekem elég gagyi Firestone-ok voltak az autón gyárilag, ahhoz képest igen korrektnek érzem a Toyo-kat.
europai: heyy nekem S950-esem van es az elso kanyarban majdnem osszecsuktam a kocsimat.. De erdekes volt, mert esoben pont ugyanugy viselkedik mint szarazon.. ;))
Szombat óta járok Toyo Snowprox S940-ekkel, és csak dicsérni tudom őket. Remekül tapadnak, nem zajosak és vizes úton is volt alkalmam kipróbálni őket. Az ABS minden fékezésnél csöndben maradt.
Mentem velük tartósan elég gyorsan is (170), és kanyargós út is jutott (Tarcal-Tokaj oda-vissza). Ha hóban meg lutyokban is így teljesítenek majd ezek a papucsok, akkor tökéletesen elégedett leszek velük.
En meg Continental Wintercontactot akartam venni (195/65R15-t), de nem volt, igy Nokian-t vettem. Hat... sokkal gyikabbak mint a 225/55R16-os Fulda Carat Extremo-k :)
Bar meg talan nincs eleg hideg, meg persze szutyok sincs...
Hali !
Hát nem tudom , de én a kötött forgásiránynak nem örülnék annyira , mi van ha példál mégis egy kicsit tolatnod kell olyan helyen ahol fontos lenne a jó tapadás ? Ez csak 1 gondolat volt a sok közül , ami erről eszembe jutott .
Bye
2 hete vettem Barumot Polarist, most még a garázsban pihen a felniken. Amikor a felnikért visszamentem akkor jött a meglepetés gázzal voltak fújva. A gumis szerint a Conti csoport gumijait már így szerelik. A hozzáadott kis tájékoztató minden szépet, jót ír. Ez tényleg így van, vagy csak mókusvakítás?
Az így szerelt gumikat piros szelepsapkájukról lehet felismerni.
Na, jellemző rám. Már cirka két hete feltettem a téli gumikat. Erre egész héten pulóverben jártam. Az elején olyanok voltak a gumik, mintha szervós lenne az autóm. Már visszanyerte az eredeti állapotát a kormányozhatóság. :) Lehet, hogy most kopott le az a fedőréteg? Akkor pont király lesz amikor bejön az igazi trutyis idő. Remélem.
Szerintem Barum. Nekem múlt télen Sava volt fent, közben volt egy autó cserém, most Barumot vettem. A Sava is jó, nem volt vele gondom. A Barum nekem szimpatikusabb a kötött forgásirány miatt, és a mintázata is "komolyabbnak" tűnik. :-)
Igy egy nap után nem annyira rossz ez a barum poalris... Azért érezhető hogy puhább a gumikeverék, mint egy nyári guminál, ahhjoz képest hogy virsli, viszonylag jól tapad...
Ha van valakinek 4db. relatíve jó állapotú téli gumija (legalább. kb. 30-40%-os) olyan 195/70R14-es méret körül, akkor dobjon egy emailt.
Van egy eladó autóm tükör-radial gumikkal és ha vadi új gumikat rakok rá, annak nem kapom vissza az árát.
A 175/65 R14 T indexű Fulda kristall gravito, ami nekem van, még -20-ban sem veszi fel a versenyt a 85/60 H-s Good Year Ventura nyári gumimmal.
Egyedül hóban jobb, ott is inkább csak húzóerőben, fékerőben nem sokkal jobb. A nyárim mintázata miatt elindulni, szinte nem lehet vele hóban, viszont fékerőben nem olyan rossz, vizen és szárazon etalon. Puha a keveréke, hidegben is nagyon jól tapad.
Na én meg jól megszittam.... Mert mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok....
Szóval a Nokian eléggé hiánycikk.... nem is volt.... Nem is tud szerezni a gumidiszkont... Szóval Barum Polaris lett belőle, ui emlékszem, hoyg ezt eléggé dicsérték vizen.
Képzelem, mi lesz itt amikor leesik az első hó....