Amúgy simán, ha megjönnek majd egyszer valamikor a még ki sem írt tenderű nagy kapacitású vonatok, akkor azért jó esély van rá. Tippre még úgy 3-4-5 év...
Szeretné a hóhér :) De azért illene már lecserélni a Bhv-s ingákat, nemde? Különben még 30 év múlva is Miskolc környékén fognak járni. Vagy B verzió: Hatvanból átforog pár 2-3-4 kocsis fecske-inga a gyöngyösire, a györki "kisingára", meg az egrire, Hatvanból úgyis egy köpés. Áll egy halom fecske-vezérlő...
A kisingákra meg ugye 7 kellene (hétvégén csak 5), akkor az 13 (11). Ha az Istvántelken maradt 4 (többé-kevésbé) üzemképes szerelvény is átkerülne, akkor elvileg ki lehetne adni már ezeket Hernyóból. Nyíregy felé meg be lehetne dobni 5 db 3 Bmxből álló szerelvényt a kimaradt betétkocsikból. Ha megérkezne az összes Schlieren, akkor már (viszonylag) egész jó (lenne) a helyzet.
Jó hír ,hogy a gyöngyösi vonalon febr 15 től munkanap lesz iskolaidőszakban a hét utolsó tanítása napja magyarul péntek helyett a 35613 és 35616 ez az ami a 13 órás 554 hez csatlakozik míg, vissza irányba a 5205 höz.