Kapos is kitette a honlapjára a módosításokat. Az évvégi korlátozásoknál kivétel nélkül minden járat szerepel, ami érintett. Néhány honlapon csak nagy vonalakban említik meg a dolgot.
Tovabba erdemes megemliteni, hogy a KMKK egisze ala tartozo tarsasagok kitettek a weblapjukra az alataluk uzemeltetett jaratok menetrendi tablazatait is.
Zsír, pont tegnap bugáztam a tiszafüredi járatokat a VB honlapján, azt' lestem, hogy ez meg mi... Milyen kocsi kerül a járatra? Tervbe van véve egy tiszafüredi túra az ünnepek alatt.
Ez egy külön kis cég volt, aki a régióban javított alkatrészeket, illetve kereskedett. Kimondottan szerviztevékenységre hozták létre, de idén beolvadt a Balaton Volánba az átalakítások miatt. Hasonló, mint az Autó-Univerzál, ha ez mond valamit. Nem lebecsülendő teljesítmény, egy ügyes csapatról van (lassan csak volt) szó.
Új országos autóbuszjárat indul 2014. december 11-től Tiszafüred és Budapest között
Tájékoztatjuk Kedves Utasainkat, hogy Tiszafüred - Erdőtelek - Budapest (M3) és vissza útvonalon új országos, helyközi menetrendszerinti autóbuszjárat indul 2014. december 11-től (csütörtök).
Igen haladni kell a korral. Egyszer be kellene járni a vonalakat és az ilyeneket megszüntetni. Ha ez túl nagy feladatnak tűnik az illetékeseknek, akkor megkérdezni az állandó sofőröket, hogy hol nem volt utas mozgás az elmúlt 2 évben.
Kedvencem szokott még lenni az XY tanya. Nézek körbe, hogy hol lehet az, mire meglátok egy néhány akácfával körbe vett összedőlt házat. Na az volt a tanya aminek az utolsó lakója 20 éve meghalt.
De van megállótábla, menetrendtartó meg hirdetmény is. Minek? Felesleges energia és időpocsékolás az egész. A másik, hogy 20 éve ez senkinek nem tűnt fel.
Érdekességként beírtam a menetrendkeresőbe, hogy Lenin. Nézzétek:
Egy-két anakronizmust azért sikerült kigyomlálni, pl. Pusztaföldvár, szib > Pusztaföldvár, Táncsics utca vagy Béke Tsz Kultúrház > Orosháza, Pusztaszenttornya. Mondjuk pont ez utóbbi vonalon továbbra is tartja magát Nagyszénás, ÁFOR megálló.
Mások meg maradnak a velünk élő történelem kategóriában. Személyes kedvenc:
Sallai Tsz. > Kunágota, Sallai Tsz.
Amikor a hatvanas években kitűzték oda a feltételes megálló táblát, valóban az almáskamarási Sallai Tsz telepe volt ott.
Aztán a Sallai Tsz kb. 30-40 éve beolvadt a nagykamarási Ságvári Tsz-be, így a név a menetrendeken kívül már csak az 50 feletti korosztály emlékeiben él. (Később persze utóbbi Tsz is megszűnt, a telepet meg már vagy 20 éve magánosították).
Nulla forgalmú megállóról lévén szó ennek végülis semmi jelentősége, de azért az illetékes elvtárs, ha már községnevet adott hozzá, legalább a gugliban ránézhetett volna, hogy a megálló Almáskamaráson van...
Ó, ez nagyon utasbarát megoldás. Egyébként nem teljes: a sátorlajaújhelyi és a tiszaújvárosi falujárók egy részéhez még nincsj övő évi menetrend feltöltve.
"Becsey Zsolt szerint újra kell gondolni például a sok helyen egyszerre működő távolsági busz- és vonatközlekedést. A helyettes államtitkár kifejtette, Magyarországon a vasúti és a közúti árufuvarozásban már liberalizált a piac, az autóbusz-közlekedésnél két év múlva megszűnik a Volánok védettsége, és a társaságoknak meg kell küzdeniük a magánbefektetőkkel az utasokért. A vasúti személyszállításban 8–10 év múlva várható ez."
Eltaláltad. Az ilyen helyeken általában zártabb megálló ojjektumot láttam mint az egyszerű bódék, semmi többet viszont az üvegeit- ha van- az erős kezűek gyakran kitörik.
Mit jelent menetrendekben az autóbusz váróterem kifejezés? Miben különbözik egy autóbusz állomástól és egy megállóhelytől? Gondolom a kettő között helyezkedik el. Mik a jellemzői?
2014. november 22., szombattól menetrendszerinti buszjárat tesztüzeme indul Győr és a szlovákiai Nagymegyer között. Munkanapokon 6-6, hétvégén és ünnepnapokon pedig 2-2 járat szállítja majd az utasokat oda-vissza. A buszok Győrben tíz helyen, így például az egyetemnél, a Honvéd ligetnél és az ETO Parknál is megállnak majd, és érintik a két végpont közé eső településeket is, úgy mint Medve, Balony és Csilizradvány. A menetidő körülbelül 45 perc lesz.
A hazánkat és északi szomszédunkat összekötő főútvonal ellenére eddig nem volt megfelelő közösségi közlekedés, így hiánypótló kezdeményezésről beszélhetünk. A menetrendet úgy tervezték meg, hogy az kiszolgálja az ingázó munkavállalók és diákok, valamint a turisták igényeit is. A jegyárakat a hasonló távolságú vonalakéhoz igazodva határozták meg.
Nagymegyer és Győr önkormányzatai a Magyarország – Szlovákia Határon Átnyúló Együttműködési Program 2007-2013 keretében, közösen valósítják meg a „Nagymegyer-Győr menetrendszerű retúr buszjárat kialakítása az idegenforgalom és a foglalkoztatottság támogatása céljából”című projektet. A buszok működtetése és a sofőrök fizetése Nagymegyert terheli, a kisalföldi megyeszékhely a járatok népszerűsítését és a városi utastájékoztató rendszer bővítését vállalta."
"Értesítjük a tisztelt lakosságot, hogy a határmenti együttműködésnek köszönhetően létrejött Nagymegyer - Győr menetrend szerinti buszjárat2014. november 22-én indul. Bővebb információért forduljanak a városi hivatal ügyfélszolgálati irodájához, vagy keressék fel a város honlapját.
A projekt a Határon Átnyúló Együttműködési Program Magyarország Szlovákia 2007 - 2013 keretén belül valósul meg."