Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

r.jozee Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279509

Vagy a csomagtér farostlemezén van egy fehér matricán az alvázszám kiséretében vagy már a motortérben lévő tipustábla jobb alsó részén . Ha a szervizkönyv megvan abban is szerepel

Előzmény: Törölt nick (279506)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279508

Mivel pont átmemeti időszakban készült az autó elsődlegesen jó lenne tudni milyen alapjáratszabályzás van rajta . Immos kulcs van hozzá vagy csak sima ? Így csak általánosságot tudok írni . Van rajta pár gyárilag sárgára lefestett állítócsavar de hozzányúlni nem irdomos . Ha valaki már hozzápiszkált akkor egy bő félnapos játék de diag kell hozzá mindenképp és sose lesz tökéletes . Azt esetleg meg lehet nézni , hogy a gázbowden nem-e szorul vagy nincs-e feszesre állítva . De magas alapjáratot legtöbb esetben a falslevegő okozza esetleg motorhőfok jeladó . 

Előzmény: Törölt nick (279500)
topikolos Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279507

http://www.carcolor.hu/auto-szinkod-kereso/suzuki/

 

Valami rémlik, hogy előfordult a csomagtartó farostlemezének alján is, de lehet, csak káprázik az agyam...

Előzmény: Törölt nick (279506)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279506

Egyéb.:

Azt szeretném megkérdezni, hogy van valakinek ilyen modellje 2000/2001-es gyártás .... egy gyári színkódot szeretnék ha van valakinek ilyen autója. :)

Köszönöm, üdv mindenkinek!

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279505

Sajna nem, köszi :)

Tehát ez nem a szivató játéka, de azért köszi a tippet.

Előzmény: t.lantos (279503)
*Steve Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279504

Ha tudod mi baja mennyivel lesz könyebb?

Előzmény: WebsterP1 (279501)
t.lantos Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279503

Majd ha bemelegszik, lejjebb megy

Előzmény: Törölt nick (279500)
t.lantos Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279502

Hogy nem vitted vissza oda, ahol csinaltak, hogy csinaljak meg, amit elb.sztak

Előzmény: WebsterP1 (279501)
WebsterP1 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279501

Sziasztok!

 

1999 Swift 1.3 bal féltengely csukló csere után, jobbra kanyarodva és hátramenetbe csörög valami. A váltót levették és vissza, hogy hozzáférjenek. Mi lehet a baja?

 

Előre is köszönöm,

 

Péter

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279500

Sziasztok !

 

2000-es, 1.3 - 8 szelepes motor estén, hol tudok alapjáratot állítani? Sokallom az 1200-1300 -t :(

csepcsanyi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 279499

Szia! Köszi a konstruktív reagálást! Szóval a helyzet az, hogy eljutottam a vészvillogó kapcsolóig, de ott sem találtam semmi hibát. Viszont kiderült, hogy az ott lévő egyik záróérintkező vészvillogó használatakor zárul, a másik két érintkezővel együtt, (jobb-bal irányjelzők) , és így működik a vészvillogó. Kikapcsolt állapotban ezt a záróérintkezőt a gyújtáskapcsoló zárja, ha gyújtásra tesszük. Na ez nem jön létre nálam,úgyhogy ha lesz időm, és jön egy kis jó idő, ott folytatom. Remélem, az a kapcsoló is könnyen szerelhető lesz. 

Előzmény: r.jozee (279498)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.04 0 0 279498

Ha az irányjelző biztosítéka jó akkor a kormánykapcsolóban lévő vészvillogó kapcsolója rossz . Van benne pár csúszóérintkező vélhetően azok vannak beégve . Esetleg ha van az autón vonóhorog a vonóhorog visszajelző elektronikája ha hülyéskedik az is tud hibát kreálni . 

Előzmény: csepcsanyi (279497)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.02.01 0 1 279497

Igaz, hogy most csak ennyi időm volt, mert holnap kell a kocsi, nem tudtam jobban belebonyolódni. Majd, később folyt. köv. A szándékom csak annyi volt, hogy megírjam ezt a (számomra) érdekes hibajelenséget, vagyis hogy minden a bajuszkapcsoló, vagy vezetéke hibájára utalt, és megsem az volt. De talán hiba volt megírni. 

Előzmény: *Steve (279496)
*Steve Creative Commons License 2019.02.01 -1 0 279496

Aham ha lehet nem magyarázom el nem megoldotad a problémát hanem csak gányoltál . Ez az út szélén ok de napi használatra egy kalap szar és még le is írod ,gratulálok

Előzmény: csepcsanyi (279495)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279495

Ki, én? 

Előzmény: *Steve (279493)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279494

Akkor csere. Itt volt már róla régebben írva.

Előzmény: fryboy (279492)
*Steve Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279493

Újabb kókány mester

Előzmény: csepcsanyi (279490)
fryboy Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279492

ok köszi megpróbálom odébb rakni. ha el van kopva nagyon akkor csere vagy lehet rajta állitani

Előzmény: _MrB_ (279491)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279491

Túltöröl lefelé? Ott lehet át lett rakva 1-2 foggal a kar a tengelyen. Ha mechanikája kopik, akkor általában oldalra töröl túl, A oszlopot is akár... (ha neked most jól kitöröl a szélén, lehet a kopást próbálták ellensúlyozni átrakással)

Előzmény: fryboy (279489)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279490

No ma újra szétszedtem a kormánykapcsolót. Semmi hibát nem találtam, sokat agyaltam, végül a vészvillogónál kezdtem vizsgálódni. Kiderült, hogyha összekötök két vezetéket, akkor megy az index, a különbség hogy akkor is, ha kiveszem a gyújtáskulcsot. Nem részletezem, de úgy tűnik, a gyújtáskapcsolónál lesz a hiba, de most így marad, nem bonyolódtam bele jobban. Lényeg, hogy a vészvillogó mindig megy, kulcs nélkül is, az index pedig csak a kulcs elfordítása után, ami ad egy kontaktot, az pedig a vészvillogónál menne keresztül, ami nem történik meg. Most átkötöttem, és megy az index szépen. 

Előzmény: t.lantos (279476)
fryboy Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279489

Sziasztok! Szeretném megérdeklődni hogy a kis suzinak az első ablaktörlője szakaszos törlésnél nem jön fel rendesen ha pedig gyorsra állítom akkor feljön de lent beleér a szellőzőrácsba. Cserés vagy meg lehet menteni valahogy?

topikolos Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279488

Kicserétem, majd ránézek, köszi.

Előzmény: t.lantos (279487)
t.lantos Creative Commons License 2019.02.01 0 0 279487

Kukazd, es esetleg nezz ra 5-10e km utan.
Attol, hogy elhasznalodott, meg nem kellene igy kineznie.

Előzmény: topikolos (279480)
topikolos Creative Commons License 2019.01.31 0 0 279486

Köszi.

M.Sanyi Creative Commons License 2019.01.31 0 0 279485

Keveset, rövideket mész vele. Cseréld ki.

Előzmény: topikolos (279480)
_MrB_ Creative Commons License 2019.01.31 0 0 279484

Csereérett egy ideje...

Előzmény: topikolos (279480)
topikolos Creative Commons License 2019.01.31 0 0 279483

Végnyomást is mértem: 11, 11, 11, 12 bar. Nyilván nem egy csúcs műszer, de arra talán jó volt, hogy egyenetes a kopás a hengerek közt. Persze nem értek hozzá... azt sem tudom jól mértem-e. A leírás 4 forgatást ír, én addig forgattam, amíg mozdult a mutató. Olajat nem töltöttem a hengerbe, és most olvasom, hogy a gázt is nyomni kellett volna, hogy a fojtószelep nyisson?

topikolos Creative Commons License 2019.01.31 0 0 279482

Ez lehet?

Lerakódás

Erőteljes lerakódás képződik a szigetelőcsúcson és a testelektródán a benzinben és a motorolajban lévő adalékanyagokból. Salakszerű réteg alakul ki a felületen. Ötvözetalkotó anyagok maradhatnak vissza - főleg a motorolajból -, melyek aztán lerakódnak az égéstérben és a gyújtógyertyán. Teljesítménycsökkenést és motorkárosodást előidéző gyertyaizzáshoz vezethet. Ellenőrizni kell a motor beállításait, adott esetben át kell állni másfajta olajra.

Előzmény: topikolos (279481)
topikolos Creative Commons License 2019.01.31 0 0 279481

Jó rég szedtem már ki, lehet, hogy csak cserélni kellene? 

Előzmény: topikolos (279480)
topikolos Creative Commons License 2019.01.31 0 0 279480

Erről kinek mi a véleménye?

Igazából nem kormos, csak mintha az lett volna és kiégett...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!