Vagy a csomagtér farostlemezén van egy fehér matricán az alvázszám kiséretében vagy már a motortérben lévő tipustábla jobb alsó részén . Ha a szervizkönyv megvan abban is szerepel
Mivel pont átmemeti időszakban készült az autó elsődlegesen jó lenne tudni milyen alapjáratszabályzás van rajta . Immos kulcs van hozzá vagy csak sima ? Így csak általánosságot tudok írni . Van rajta pár gyárilag sárgára lefestett állítócsavar de hozzányúlni nem irdomos . Ha valaki már hozzápiszkált akkor egy bő félnapos játék de diag kell hozzá mindenképp és sose lesz tökéletes . Azt esetleg meg lehet nézni , hogy a gázbowden nem-e szorul vagy nincs-e feszesre állítva . De magas alapjáratot legtöbb esetben a falslevegő okozza esetleg motorhőfok jeladó .
1999 Swift 1.3 bal féltengely csukló csere után, jobbra kanyarodva és hátramenetbe csörög valami. A váltót levették és vissza, hogy hozzáférjenek. Mi lehet a baja?
Szia! Köszi a konstruktív reagálást! Szóval a helyzet az, hogy eljutottam a vészvillogó kapcsolóig, de ott sem találtam semmi hibát. Viszont kiderült, hogy az ott lévő egyik záróérintkező vészvillogó használatakor zárul, a másik két érintkezővel együtt, (jobb-bal irányjelzők) , és így működik a vészvillogó. Kikapcsolt állapotban ezt a záróérintkezőt a gyújtáskapcsoló zárja, ha gyújtásra tesszük. Na ez nem jön létre nálam,úgyhogy ha lesz időm, és jön egy kis jó idő, ott folytatom. Remélem, az a kapcsoló is könnyen szerelhető lesz.
Ha az irányjelző biztosítéka jó akkor a kormánykapcsolóban lévő vészvillogó kapcsolója rossz . Van benne pár csúszóérintkező vélhetően azok vannak beégve . Esetleg ha van az autón vonóhorog a vonóhorog visszajelző elektronikája ha hülyéskedik az is tud hibát kreálni .
Igaz, hogy most csak ennyi időm volt, mert holnap kell a kocsi, nem tudtam jobban belebonyolódni. Majd, később folyt. köv. A szándékom csak annyi volt, hogy megírjam ezt a (számomra) érdekes hibajelenséget, vagyis hogy minden a bajuszkapcsoló, vagy vezetéke hibájára utalt, és megsem az volt. De talán hiba volt megírni.
Aham ha lehet nem magyarázom el nem megoldotad a problémát hanem csak gányoltál . Ez az út szélén ok de napi használatra egy kalap szar és még le is írod ,gratulálok
Túltöröl lefelé? Ott lehet át lett rakva 1-2 foggal a kar a tengelyen. Ha mechanikája kopik, akkor általában oldalra töröl túl, A oszlopot is akár... (ha neked most jól kitöröl a szélén, lehet a kopást próbálták ellensúlyozni átrakással)
No ma újra szétszedtem a kormánykapcsolót. Semmi hibát nem találtam, sokat agyaltam, végül a vészvillogónál kezdtem vizsgálódni. Kiderült, hogyha összekötök két vezetéket, akkor megy az index, a különbség hogy akkor is, ha kiveszem a gyújtáskulcsot. Nem részletezem, de úgy tűnik, a gyújtáskapcsolónál lesz a hiba, de most így marad, nem bonyolódtam bele jobban. Lényeg, hogy a vészvillogó mindig megy, kulcs nélkül is, az index pedig csak a kulcs elfordítása után, ami ad egy kontaktot, az pedig a vészvillogónál menne keresztül, ami nem történik meg. Most átkötöttem, és megy az index szépen.
Sziasztok! Szeretném megérdeklődni hogy a kis suzinak az első ablaktörlője szakaszos törlésnél nem jön fel rendesen ha pedig gyorsra állítom akkor feljön de lent beleér a szellőzőrácsba. Cserés vagy meg lehet menteni valahogy?
Végnyomást is mértem: 11, 11, 11, 12 bar. Nyilván nem egy csúcs műszer, de arra talán jó volt, hogy egyenetes a kopás a hengerek közt. Persze nem értek hozzá... azt sem tudom jól mértem-e. A leírás 4 forgatást ír, én addig forgattam, amíg mozdult a mutató. Olajat nem töltöttem a hengerbe, és most olvasom, hogy a gázt is nyomni kellett volna, hogy a fojtószelep nyisson?
Erőteljes lerakódás képződik a szigetelőcsúcson és a testelektródán a benzinben és a motorolajban lévő adalékanyagokból. Salakszerű réteg alakul ki a felületen. Ötvözetalkotó anyagok maradhatnak vissza - főleg a motorolajból -, melyek aztán lerakódnak az égéstérben és a gyújtógyertyán. Teljesítménycsökkenést és motorkárosodást előidéző gyertyaizzáshoz vezethet. Ellenőrizni kell a motor beállításait, adott esetben át kell állni másfajta olajra.