A sorozatban viszonylag sok Zala Volános vonatkozás van egyébként. :) Több ZV-s kamion és tartálykamion is szerepel az egyes részekben, és még egy busz is rémlik, de annak utánanézek.
A lovas puszta program alatt a háttérben egy régi ZV-os 256-os ikarus áll régi logós, Zalaegerszegi telephelyes, a rendszáma nem látszik . Mikor sörözünk?:)
Így van, ott voltam a kollégiumnál. Kanizsa felé maradt még hely a többi megállóban várakozóknak, de a másik irányokban már néhány busz teltházzal indult el.
Írtam múlthéten,hogy 7végén négy busz ment különjáratba osztrákba. Abból kettö kocsi Lenti,1kocsi Kanizsa,1kocsi Keszthey üzemtől. A Lentiek ,ZVR-101,LTY-t küldték el. Akkor maradt az IAB és a JOP Pesti járatra. Vasárnap gondolom az iskolások miatt küldték délután a JOP-ot. Szombaton meg este 19 órás járatón gondolom sokan vannak,és azért küldék a JOP-ot.
13h-kor a JOP ment haza, elég jól megtelt az unokaöccs jelentése szerint. Este kimegyek valamelyik megállóba és kíváncsi vagyok mennyien lesznek és hogy alakul a mai utas szám. Illetve mennyi és milyen buszok lesznek?
Ez jogos felvetés, gond nélkül vissza lehetne küldeni a JOP-515-öt Egerszegrgől még egy fordulóra, valamiért mégsem teszik.
Egyébként, ha már választani kell, akkor inkább a hajnali járaton menjen fel a kicsi busz, és a délutánit vigye a JOP-515. Legutóbbi szombaton ez pl így is volt. De sajnos ennek megintcsak nem utasforgalmi oka volt, hanem valami más. Foci hasonlíttal élve ez a szép szögletből rúgott gól nem tudatos volt, mert pénteken sem, és vasárnap sem a JOP vitte a hajnali járatot, hanem más.
Nos néhány gondolat nem csak Zalás, de a fórumban felhozott somogyi járatokról. Utóbbi napokban olvasom az állva utazást. Tudjuk milyen kritériumai vannak, de szerda óta azt tapasztalom így reggel, hogy a Bp-Kaposvár, Bp-Nagyatád buszok "kicsik" ahhoz, hogy mindenki leülhessen. Szerdán még csak néhányan álltak a Kosztolányitól elindulva. Csütörtökön már öt-hat utassal többen, ma pedig már meg sem tudtam várni (jött a BKV buszom). De kb. akkora tömeg várakozott az ajtó előtt ami szellősen megtölti az utasteret álló utasokkal.
Én úgy tapasztalom a Zala Volán a főváros irányába jobban megoldja a rásegítést. Más viszonylatokban a többieknek van tapasztalata. De azt is tudjuk inkább a nagy távolságú, gyorsabb járatokra jut plusz busz vagy buszok. Zala Volán esetében én szombatonként a lentiek dupla fordulását látom néha problémásnak. Egyik útra nem jut hosszú busz. Kérdés az, hogy nagyon macerás az, hogy amikor a reggel induló három tengelyes busz leér Zalaegerszegig, ott legyen sofőr/jármű és utas váltás? Tovább vagy a délután induló Lenti-Zalaegerszeg-Lenti távon már/még nincs akkor utasforgalom, elég lenne egy két tengelyes.Talán még felfele is, de este vissza - ez többen is tapasztaltuk - az utóbbi időben teltház közeli állapotok vannak.
Én nem "védtem" a Zalát, csak megjegyeztem, hogy furcsa szituáció, hogy néha azért kell szurkolni, hogy vagy "gagyi" busz jöjjön vagy szabálytalan sofőr. (És most nem a gagyival nem a JWC-re céloztam, hanem csak úgy általánosságban mondom.)