Egy másik megoldás jutott eszembe mikor haver rákérdezett.
Nyomd a féket és adj gázt. A fordulat 1200on van-- illetve szoft függő. Nekem 1200ra engedi a vezérlő.
Arra gondoltam, hogy a kuplug pedál kapcsolóra kötni még 1 fékpedál kapcsolót és azt az 1200at átírni arra amire épp kell.
De ha benne van a szoftban akkor az egyszerűbb-megpróbálok utánanézni, mert kipróbálnám egy adott gumival és nyomással mennyit segít az elindulásban. Köszi.
VAn akinek az kell, hogy alul kaparjon mint a barom és füstöljön akkor megy jól--legalábbis Ő ezt hiszi és muszály az autót olyanra csinálni. Hiába gyengébb és sokkal rosszabb a gyorsulás szempontjából akkor is az kell.
Üdv! Egy kérdés! (1,9 Tdi AFN motor) Ha rövid erős tempónál kinyomja a vizet, főzi, akkor mi lehet a gond? (bár nem is kell most erős tempó hozzá). A felső vízcső forró, az alsó inkább langyos, fűtés nincs. Gondolom belevegősödik. A vízszivattyú cirkáltatja a vizet, azt néztem. Ezeknél a hengerfejeknél nem szokott gátrepedés lenni. Hengerfejtömítés lenne? Netán termosztát? Köszi!
viszont ez még távlati mert ez most off lesz de kis autó kategóriában nagyon bejön a faceliftes 306, van belőle adagolós 90lovas meg hdi is, és itt a hdi boschos, kapna egy komolyabb szoftot coolert, talán a 107lovas porlasztóit, és elmegy 130lóig, és költésgekben ez sem rossz, viszont jó a szemnek ránézni, ugyanúgy nem rohad mint a polo, esetleg a tűgörgős hátsó futómű tud még megtréfálni, így lenne itthon egy ész érv=passat, meg lenne a szívhez közelebb álló látványnak sem utolsó 306, de ez még nagyon távlati
Ez igaz. És ne felejtsük el, hogy 1200tól már húzzon mint a barom 6000ig.
Ez is egy nagy kívánság általában :-)))
A 2es még 1 versenyt sem ment eddig sajnos.
Fertőre úgy vittük, hogy 15,20kor beindult és 2kanyar 1-2ben az utcán és már ment is fel a trélerre majd ott derült ki, hogy 3. ban a kaja elfogy mert a PD elmek rosszak. Ott aztán nem is bántottuk igen mert felesleges volt.
Szlovakiaringen a buzi tót nem engedte át-elakadt a verseny ülésen, hogy állítható, me mindenben amiben csak bírt-de lényeg, hogy a benzines 1,8turbókat beengedte ugyan iylen dolgokkal. NA mindegy.
Rábaringen meg szakadt az eső így aztán nem vittük. Remélem majd fertőre el tudjuk vinni.
Sk ringről hazafele mentem vele 220at Patas előtt az egyensben Mad felől érkezve. MAjd lepottyantam az úrtól, de egy élmény volt :-)--ma is kivisszük ha nem lesznek zsaruk-kicsit megfüstöljük :-))))
Tetszik a pusztasága és hogy minden csörög zörög benne---kicsit veszélyes de ez benne a jó :-D
Ezt a kocsit muszály volt úgymond sz@rból építeni mert első sorban úgy lett építve, hogy magunknak aztán ha elviszik akik gondolkodtak rajta akkor a szemét cuccok kikerülnek belőle és rendesre lettek volna cserélve de első körben lássuk, hogy mit megy a talált alkatrészekkel :-)
Így aztán az van benne ami a polcon vgy a földön hentergett, hogy 1x lehet jó lesz még valamibe ideiglenesen.
Majd meglétjuk mit bír a valóságban-mert a határban már ment pár karikát de pályán még nem.
G-tecchel méreggettem-nekem eddig tetszik ahhoz mérten, hogy milyen technika van benne. Előbb vagy utóbb úgy is felrobban :-)
szeva,en mar reszeltem egyszer egy sdit,gt 17el,502vel kisvalto,ff,kevlar.ölyan 160le korul volt,,,1 evet leversenyeztem vele,,,tokeletesem muxott,,,,utanna kapott vnt 20at,race kat,,na es az mar kikuldte a hajtokart a blokk oldalan))))de elotte faxa volt.
haat ja,ez a 2dik mervado dolog!!!!ki mennyit akar raszanni)))mert mindenki ugy akar tuningolni,hogy kuurva eros legyen az auto,meg 1tol,5ik ig gyujtsa a gumit,de 4,5liternel ne egyen tobbet,es 100euronal nekerujjon tobbe,de örökös legyen!!!))))haat a lim lom 2es!!!haat nemis tudom,igaz lim lombol raktatok,de meg csak 1versenyt ment,,,,vagyis csak felet)))))))na de ezert nemjo lim lombol kezdeni!!!mert ugyis lehullik valami,es azt megint munka,,,,munka meg munka,,,inkabb mindjart ugycsinalni,hogy kicsinyenkent,de a jobb cuccokkal)))en ezt tartom,en mindig kiprobalom a sajatomon a kinai cuccokat is,,te tudod,csak aztan ajanlom masnak is...vagy nem!!!de ugy senkinek nemeroltetem amit nemproballok ki,es sokszor befaragok vele,de hat ez van)))
Sdi-t faragott már át valaki? Szóba került az asszonynak valami kis autó, és polora gondoltam, abból is az SDI-re, és ha rápakolnám a maradék cuccaim, pl. a gt1549-et meg az 520as csúcsokat, kapna egy nyomásos turbónyomás vezérlést, meg egy szoftot, kevlárt, mennyit lehetne kiszedni belőle, nem megfeszítve csak lighosan füst nélkül?
Amit kellene vennem a nyomásos labda meg szoft meg kevlár, a többi kb megvan.
Szerintem tök értelmes kis autót lehetne igy faragni belőle, egy 110-120lóval az a pici kasztni jól menne.
Nincs velük semmi gond ugyan úgy ahogy a mecha adgolók is.
Itt csak az ár éték arányról van inkább szó, meg a hozzáértésről.
Látod sok mecha G2 sehol sincs pl. Dávid octijával szembe pedig még egy kalap sz@r a porlasztók miatt.
2500tól nincs füstje egyáltalán(Eu3) és mégis 14,1et megy 167es átlépővel.
Mi lesz ha lesz rendes porlasztócsúcsa, meg gumija. Simán 13,6körül tudna. G1be ugyan ez 12 alja idő lehetne. Ilyeneket futnak a mecha 12x3.0 dagolók is-vagyis a villany is lehet jó csak másik kaszntiba kell berakni nem az octikat nyüstölni.
Ott van az a kék g2 amit Balázséknál lim-lomból raktunk össze.
101lovas moci.
13,1et 182as átlépővel úgy ment a Sárkányi úton 4x, hogy 3. ban végig füstölt a 225ös 16os szlick 0,8báron néha megcsúszó kuplungal.
2,2es nyomáson 2056al megy eddig 101PD elem, kopott 150es csúcsokkal, gyári- Blödi öreg tengelyével ami kicsit viseletes.
Arra kéne egy jó gumi meg porlasztócsúcs+tengely és elég jó időket tudna futni-na de az egy olcsó költségvetés volt vagyism még az is CCA 1000eu-ba van ha nagyon beleszámolunk mindnet. Nem akarunk rá költeni nagyon. Kulungot most rendberakjuk meg talán találunk rá valami rendes slicket amivel nem kapar enynit és akkor mehet jobb időket.
Ma lehet kivisszük 1et térni vele a 13as kerekekkel. Kicsit meg kell már járatni.
Szóval a villany is tud jó lenni ahogy a mecha is csak
1x pénz kérdés
2x a megfeleő embert kell megtalálni, hogy jó legyen a végeredmény na és kitartás ugye.
3x megint pénz mert sosincs vége a tuningnak-mindig van valami új ötlet esetleg öreget lecserélni mert nem bírja a gyűrődést. De ezt neked nem kell mondani tudod te ezt nem ma kezdted a tuningot. :-)
haat en ezt csak cafolni tudom,mert amit a zoli bátyánk összerakott nekunk 2007 be,ami most megint az anyosnal van a 2esen,az mar kiszolgalt 3autot,2motor hullott szett alatta,es meg mindig muxik,ugy,hogy hozzase kellett nyulni,ami az enyem volt krezi,azzal se volt gond,,,amit a balu csinalt nekem,azzal is 3eve versenyzek,2 motor hullott ki alola,es semmi gond))))1xkell megcsinaltatni egy hozzaertovel,azt nincs semmi gond!!
Ez így van. Mindig a leg1xrűbb dolog a leg megbízhatóbb. A mi esetünkben a mecha adagoló. De mondjuk haver is elgondolkodott,hogy mecha tdi vagy pd-t rakjon e a g2be,mert a1 rendes mecha adagoló áráért megveszi a komplett pd mocit csiga nélkül és ez nem mindegy. Sajnos marhatdrága egy jó mecha már.
Lehet,hogy nem olcsó egy mecha adagoló,de annál megbízhatóbbat "egyszerűbbet" nem lehet csinálni. A gázreakció meg magasan veri a villanyt... Az igazi az lenne,ha lehetne a garázsban mindből 1.
Egy rendes adagoló mechában elérheti a 150-220 e ft-t is ami nem semmi.
Ha azt vesszük akkor egy EDC adagoló majdnem a fele és még a szoftverre is marad.
Villanyban van a jövő. Főleg most hogy jön a reg adó az új kocsikra nálunk is és teljesítmény alapján lesz megállapítva így az emberek inkább megveszik majd a gyengébb kocsit és 1 szoftvert kérnek majd, hogy olcsóbb legyen az autó.
Sok gond van a villannyal de csak azért mert nem értenek hozzá az emberek( a gyáriak bezzeg tudnának komoly kocsit csinálni pl egy edc-s TDI-ből). Ha azt vesszük ugyan ennyi gond van a mechával is. Kevés ember tud egy rendesen működő adagolót összerakni(mechanikust).-Legalábbis én így látom.
Szóval minden a kitartáson és a tapasztalaton múlik és, hogy mit hogyan sikerül megtanulni.
Villany is lehet jó csak a villany kocsik ott vannak megfogva, hogy mindenki a gyári vezérlőket buzerálja--ez nagyjából olyan mintha nem rakhatnál nagyobb elemet egy mecha adagolóba.
nekün is van egy jo kis kz adagolonk,amit 2007.11.10,csinalt nekünk a mester,es azota nyektetjük ami mar faradt olajtol kezdve,epphogycsak étolajjal nemment,es azota gond nelkül müködik!!!)))ugyhogy tisztelet neki)))