Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zetecR Creative Commons License 2004.04.18 0 0 373
Csak ne ezüst lenne...
Előzmény: pentium4 (370)
pentium4 Creative Commons License 2004.04.18 0 0 372
Nem az enyém. De szerintem igen jó vétel. Az enyém 1.6 benzines.
P4
FOCUS Creative Commons License 2004.04.18 0 0 371
Jaj, szegény Fruzsi eladó lett?

Előzmény: pentium4 (370)
pentium4 Creative Commons License 2004.04.16 0 0 370
Ford Fusion 1.4 TDCi trend
Ár: 3.180.000 Ft
Évjárat: 2003 / 2
Futott km: 9800 km
Állapot: Sérülésmentes
Motor: Diesel
Hengerűrtartalom: 1400 cm3
Teljesítmény: 50 kW
Kivitel: 5 ajtós
Száll. szem. száma: 5 fő
Szín: ezüst
Tömeg: 1100 kg
Műszaki vizsga: 2007 / 2
ABS, centrálzár, klíma, elektromos ablak(elől), riasztó, 2 Airbag(légzsák), szervokormány, metálfény, immobiliser, ködlámpa, parkradar, szervízkönyv, törzskönyv, vonóhorog, állítható kormány, elektromos tükör, fordulatszámmérő, CD-s rádió, Megkimélt, új állapotú, családi okok miatt eladó.

Telefonszám: 06-20-98-08-546

zetecR Creative Commons License 2004.04.16 0 0 369
Nem biztos. 1.7-es Pumát sem hozott be a Ford Motor Hungária...
Előzmény: ghia75 (368)
ghia75 Creative Commons License 2004.04.16 0 0 368
Mikor lesz a TDCI Durashifttel? A németeknél már van. Biztos van köztünk valaki, aki árul ilyet hivatalosan, szóljatok légyszi! g
ZE Creative Commons License 2004.04.15 0 0 367
Amin ők megnézik, az a Ford webes alapon működő IntRAnet-je, ha jól tévedek, de majd megkérdezem, hogy áll az én kis Fruzsim :) /két hete ment el a rendelés egy 1.4-es Trend-re/
Előzmény: izit (365)
TDCI2004 Creative Commons License 2004.04.14 0 0 366
A Ford Autóház Keszthelyben mutatták meg a kinyomtatott listát a megrendelt autók alvászámaival, az enyém még üresen volt hagyva- nem tudom hol érhető el az Interneten. Két keszthelyi taxisnak 2 hónap alatt érkezett meg a Fusion TDCI 1,4-es Fordjuk, de még az udvarban állnak adminisztrácio miatt. Már az új EU rendszámot kapjuk május 1-től? Drágább lesz ez? Senki nem tud semmit erről.
Előzmény: izit (365)
izit Creative Commons License 2004.04.13 0 0 365
"...még alvázszáma nem jelent meg az Interneten."

Hol lehet megnézni az alvázszámokat és az pontosan milyen információt takar ?

Ha minden igaz én a héten rendelek és nekem 2 hónapot mondtak a szállításra, de szeretném nyomon követni a dolgokat.

Előzmény: TDCI2004 (364)
TDCI2004 Creative Commons License 2004.04.10 0 0 364
Veszik a magyarok a Fordot, mint a cukrot
2004. április 9.
FigyelőNet, MTI-Eco

2004 első negyedévében a Ford Magyarországon 3.923 darab gépjárművet értékesített, 52,76 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az értékesítésen belül a személyautók száma 3.097, a kis haszonjárműveké pedig 826 darab volt.

Nem rossz hírek ezek! Remélem nem késik majd a gyártás-leszállitás emiatt. 1 hónapja rendeltem meg a TDCI 1,4-es Trendet, még alvázszáma nem jelent meg az Interneten. 8-10 hétre igérték a leszállitását.

aquar Creative Commons License 2004.04.09 0 0 363
"A szervizekkel pedig voltak kisebb-nagyobb gondjaim (igaz, hogy nem csak Fusionnal kapcsolatban)."

Konkrétan mi volt ez?

Előzmény: Törölt nick (362)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.08 0 0 362
Én kaptam már szóróanyagot a postaládába, igaz, hogy nem központit, hanem autókereskedőtől.

A reklámokkkal kapcsolatban: szerintem is vegyes minőségűek, hatásfokúak a Ford reklámai. Itt pedig nem az számít, hogy mennyit költenek, hanem, hogy ennek milyen hatása lesz az emberekre.
Amikor a család tavaly megvette a Fusiont mi sem a reklámokból értesültünk róla, hogy egyáltalán létezik ez a modell. Alaposan körül kellett nézni.

A szervizekkel pedig voltak kisebb-nagyobb gondjaim (igaz, hogy nem csak Fusionnal kapcsolatban).

A gép egyébként megy. Hosszabb távon (2*300 km) mérve a fogyasztás 6.5 -re jött ki, főleg autópályán 110-130 között ment (klíma nélkül). Kisvárosi környezetben, lendületesen, de KRESZ-t betartva olyan 7,6 körül szokott lenni (1.4 16V durashift).

Előzmény: Traubi (361)
Traubi Creative Commons License 2004.04.08 0 0 361
Szerintem a Ford reklámjai meglehetősen vegyesek. Olyan mintha több reklámcéggel dolgoznának, mert meglehetősen szórnak minőségben.
A székes nő tényleg érdekes, mondjuk abban a környezetben ahol lemegy inkább image kommunikáció jellege van.
A többi?
A bajnokok ligájában látható másik ilyen image film(a legnagyszerűbb utazás, vagy valami ilyen szlogennel fut), annak is főleg a régebbi, hosszabb verziója nekem nagyon teccik, szerintem az egyik legjobb ebben a műfajban.

Viszont a márkafilmek már vegyes képet adnak. Ezekből egyedül a szőke csajszis Mondeo film tetszett, az rendben, de a többi háááát....
a Focusról valami világítótornyos volt, szerintem kifejezetten béna. A Forddal az EU-ba - gáz.

Persze ahogy Focus kolléga is erre hivatkozik, ezekről mindről ordít, hogy nem magyar filmek. Ami önmagában nem baj, látva az itthon készült néhány autós reklám színvonalát, inkább az a baj, hogy nem egységes az egész. Ezügyben azt hiszem lenne mit tanulni a francia gyártóktól.

Ja és még egy: egy más fajta támogatást nem látok a Fordnál. Nevezetesen egy csomó autós cég dobál be kis szóróanyagokat, infofüzeteket, akár egy-egy nyílt naphoz kapcsolódóan. Pedig ezek tényleg jók, nézegetni lehet, többször elővenni, gusztálni.

Előzmény: pentium4 (358)
FOCUS Creative Commons License 2004.04.08 0 0 360
1. Ahogy említettem a kommunikációra költhető pénz nem feltétlenül függ a hazai vezetéstől.
2. Hogy te hányszor látod, megint nem jelent önmagában túl sokat.
3. Nem cél az, hogy "mennyit adhatnánk el". Ennél komolyabb eladás tervezés van. Ebbe a Fusion olyan kategóriába került, amilyenbe. Így nem jut rá több pénz. Bevezetésekor volt óriásplakát és Tv spot is csak róla.
Az említett reklám, ahogy említetted megint nem függ az itthoni helyzettől.
4. Tatán most zárt be a kereskedés. Ez megint nem függ a vezetéstől. El sem tudod képzelni mennyi probléma van a kereskedőkkel...

Összeségében a véleményednek vannak a valósághoz közelítő részei, de az eladási darabszámok a piac bővülése felett növekedtek tavaly és idén is folytatódik ez a tendencia.

Előzmény: pentium4 (358)
aquar Creative Commons License 2004.04.08 0 0 359
Ha valaki kocsit akar venni, akkor azt kellően körbejárja. Nem a reklámok a döntőek, amiből az embernek nap mint nap elege van, hanem az amit konkrétan lát, tapint, megtapasztal.

Aki vidéken él, az tisztában van azzal, hogy igényeit a vidék méreteihez és pénztárcája lehetőségeihez kell korlátoznia.

Nálam az első vásárlás volt a meghatározó. Végig jártam lakhelyem valamennyi szalonját, megnéztem milyen kocsijaik vannak és termékismertetőt kértem azokról a tipusokról, amik számításba jöhettek.
Az első bevált, a másodiknál már nem is kellett máshová mennem. Tudtak céljaimnak megfelelő kocsit ajánlani. Most meglátom, hogy amit ajánlottak, az 1,6-os Fusion Trend hogyan válik be.

Túl vagyok az első 1500 km-en és olajcserén.

Előzmény: pentium4 (358)
pentium4 Creative Commons License 2004.04.07 0 0 358
A Ford kommunikációja szerintem a vezetőcsere ellenére továbbra is gyengébb, mint más márkáké. Kevesebbszer látom a nyomtatott sajtóban is, mint egyéb márkákat. Ha az itt fórumozókat megkérdeznénk, ki vette a Fusionját valamilyen reklám hatására, akkor valószínűleg nem nagyon találnánk ilyen embert. Véletlenül lehet csak rábukkanni, szájhagyomány útján terjed. Azt mondod, hogy sokat eladnak. De mennyit adhatnának el? Az utcán még mindig rácsodálkoznak. A tv Ford reklámjában egy házfalon szaladgál egy férfi és egy nő egy széken száguldozik. Ugyanannyiba millióba kerül ez az ostobaság is, mintha egyik tipusukat mutogatnák. Igaz, ez nem magyar reklámfilm.
Más: Sógoromék vidéken élnek, Tatabányán. Megyeszékhely, 18 autószalon található ott. Ford nincs köztük. Pár éve még volt egy csődbement cipőbolt helyén, de az hamar bezárt. Egy közeli kisvárosban volt egy, valami eldugott helyen, de az is bezárt, szerintem nem a rekord eladások miatt. Talán ott az egész megyében nincs Ford szalon, szervíz. Ne csak Bp.-et tekintsd!
P4
FOCUS Creative Commons License 2004.04.07 0 0 357
Régebben valóban gyengébb volt a tv kommunikáció, de ennek olyan okai is lehetnek, ami nem vezető függő. (pl a központ nem ad támogatást, de elvár x profitot)

A Fusion arányosan annyira van köztudatban, amekkora szeletet kihasít a széles modellválasztékból.

Per pillanat mostanában is megy az akciós Fiesta-Fusion tv spot. (emelett a Focus és Cmax tv,+plakátok stb)

Az eladásról annyit, hogy a tavalyi év eddig a legjobb volt és az idei első 3 hónap még jobb volt mint eddig valaha. A Fusion is túlteljesíti az elvárt eladási db számot.

A vezetőcsere pedig tavaly nyáron megtörtént.

Azért örülök, hogy a minőséggel egyetértesz.
Remélem a fent említett tények is helyreigazítják az ítéleted :)

Előzmény: pentium4 (342)
pentium4 Creative Commons License 2004.04.07 0 0 356
1.6-os Fusion fogyasztása: 6.5-8.5 liter. Kb. egy éves megfigyelés alapján. 6.5 csupa autóút, a 8.5 csupa város. Általában nekem 7.5 szokott lenni 2/3 városi menettel. Szerintem egy gyakoribb belvárosi közlekedéssel, elővárosi dugókkal ez több is lehet. A nyugodtabb budai utakon járkálok túlnyomórészt.
P4
aquar Creative Commons License 2004.04.07 0 0 355
Egyre jobban elégedett vagyok az 1,6-os Fusion Trendemmel. Fogyasztása, bejárati fázisban kb. 1/3 város, 2/3 országút: 6,5 lit.
A hangját a kutyák sem szeretik :-)
Nekem kellemes, pacihoz illő.
Előzmény: aquar (352)
aquar Creative Commons License 2004.04.03 0 0 354
Nem a pedálokkal van gondom. Csupán a hosszabb fékút volt szokatlan, mert én egy kimondottan kis kocsihoz voltam szokva, ami minden rezdülésre azonnal reagál. A Fusion ahhoz képest egy bálna.
Időnként szenvedek is vele a beparkolásnál. - Meg kell szokni.

Ma bent voltam a szalonba. Nagyon készségesek voltak. A legjobb karosszériásuk is bejött s azon tanakodtak, hogyan lehetne valami megoldást találnunk. Van ötlet, de először a gyártót fogom meginterjúvolni, ők vajon mit mondanak.

Előzmény: zetecR (353)
zetecR Creative Commons License 2004.04.03 0 0 353
A vezetőülés magasságállítása szerintem is idióta megoldás, ha magasra szeretném állítani, megemeli a fenekemet, majd lecsúszok róla...
Viszont egy kis fészkelődés után sikerült kellemes pozict találnom, a nap végére kifejezetten jól éreztem magam az autóban, nem is szívesen adtam vissza :-).

A hosszabb fékutat a hosszabb pedálútra érted? Mert a fékteljesítménnyel nekem semmi bajom, sőt - igaz, hogy a Fiesta, nem a Fusion - mérési adatok szerint is kategóriájának legjobb fékével büszkélkedhet.

Rádióvétellel kapcsolatban: már másodszor fordul elő, hogy a városban autózva töketlenül szól a rádió. Olyan, mintha gyenge lenne a jel, folyamatosan váltogat sztereo és mono között.
Hát az antenna van kitekeredve a helyéről, egész lazán lötyög a helyén.
Most, 2. alkalommal jó erősen meghúztam, csak azért nem értem a dolgot, mert az én Fiestámon is ugyanez az antenna van; nem tűn fel, hogy ilyen bikamód kellett volna meghúzni és még sohasem lötyögött...

Előzmény: aquar (352)
aquar Creative Commons License 2004.04.03 0 0 352
Nem csak a kesztyűtartó ilyen, hanen a balodali lenti kis rekesz is, ami kifejezetten néhány kulcs tárolására lenne alkalmas. Egyik sincs elválasztva ill. lezárva a motorház terétől :-((
A kesztyűtartó számomra kifejezetten egy romhalmaz. Igénytelen silány műanyag doboz, ami inkább a búcsúi bóvlira emlékeztet s nem egy 3,6 mill. érő autó kesztyűtartójára.
A Fordka után az egész belső tér számomra mind esztétikai, mind pedig gyakorlati szempontból rendkívül igénytelen. Az ajtók tároló rekeszei, kicsik és szögletesek. Néhány rongydarabon kívül semmire se jók. A szemüvegemnek sehol nincs kezem ügyébe fekvő helye, sem a műszerfal területén, sem az üléseket elválasztó szerkezeten.
A Fordka belső tere, különösen a vezetőülés környéke egy kényelmes kis fészek volt, körbe rekeszekkel, mélyedésekkel, ahová kulcsokat szemüvegeket, almacsutkát is lehetett rakni. Itt egyedül a kézifék előtti nyitott doboz ér valamit s plusznak nevezném a legfelső lezárható dobozt.

A vezető ülés változatlanul kényelmetlen akármilyen pozícióba állítom. Legfeljebb azt érem el, hogy be- kiszálláskor a fejem valahová beverem (Egy párszor már előfordult).

Én még a bejáratási fázisban vagyok, ezért max. 100-105 km-nél nem megyek többet. Csakugyan jó vezetési tulajdonságai vannak. Könnyen kormányozható, jól vált (időnként némi zörgéssel, - lehet, hogy az én hibám?). A hosszabb fékutat már megszoktam. Könnyű, puha a fékezés. Jól lehet gördülni s ami végképp nem elhannyagolandó a 45 fokos kanyarokat ugyan olyan könnyedén veszi mint a kis Fordka.
Masszív kerekei is kifejezetten előnyösek az én terepeimre. Nekem a kies, kisforgalmu vidéki utakra a 120-130 időnkénti sebesség biztosan könnyen teljesíthető lesz. Kérdés, hogy mennyit eszik. Ugyanis összességében a fenntartási költség lényegesen több a Fordkához képest. Kérdés mennyivel nyújt valóban többet ez a kocsi.

A hangfalak minőségével, sőt a rádióvétellel nem vagyok elégedett. Én halkan szeretek rádiózni. A dallamos, igényes akusztikus hangszerekkel játszott zenét és a tiszta iskolázott énekhangot szeretem. Ehhez ez a hangfal nem igazán alkalmas. A CD-t még nem próbáltam, mert eddig kazettás magnóm volt.

Még egy pozitívumot kell megemlítenem. A kocsi hangját a nyulak feltételezhetően nem szeretik, mert egyből hátat fordítanak amikor észlelnek.

Előzmény: zetecR (348)
zetecR Creative Commons License 2004.04.02 0 0 351
Egy ilyenre kellene kicserélni a mostani, gyanítom duálkónuszos hangszórókat:


Az ára is jó, bruttó 20.000

Előzmény: zetecR (348)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.02 0 0 350
Nagy barmok vannak abban a kereskedésben. Nekem kifejezetten tetszik, hogy nem kell kuplungolni. Ha akarom, akkor válthatok, ha nem akarom, akkor nem kell azt sem. Nagyon jó.
Előzmény: Lehr Péter (347)
zetecR Creative Commons License 2004.04.02 0 0 348
A kesztyűtartó valóban ilyen :-), de nekünk ez nem okoz gondot.
Volt most a Fusion-nel egy gyors pesti utam, meg a városban is kolbászoltam vele párszáz km-t, egyre jobban megszerettem.
Autópályán 140, max 145, amennyivel szívesen megy, felette már érezni, hogy kicsit erőlködik.
Viszont nagyon kellemesen gördül, szépen siklik át az úthibákon is, ugyanolyan jó a kormányzás direktsége, precizitása, mint a Fiestában. A fék is nagyon jól adagolható , ABS viszont még nem kapcsolt :-).
Városban 2000 alatt kapcsolgatva szépen, üregurasan elkerepel a kis diesel, 2000-nél viszont úgy megugrik, hogy nyakból kell tartani a fejet :-). Kevéske gázzal, 1-2 váltás után úgy beleszalad a 70-80-ba, hogy kifejezetten figyelni kell a sebesség-túllépésre, főleg ebben a rendőröktől hemzsegő időszakban.
Váltó nagon jó, Fiestához képest kint van az 5. fokozat, de hamar megszoktam. Viszont 50-nél annyira kicsi a fordszám (1200 körül), hogy nem lehet, csak 4.-ben haladni vele.
A CD-s rádió hangjával viszont nem vagyok kibékülve.
Kis hangerőnél meglepően jól szól, hangolsítva viszont nagyon éles, csúnya lesz a közép, valószínű hangszórócsere lesz a vége.

A hétvégén tányleg csinálok 1-2 fotót róla, és linkelek is. Mindenki örömére. :-)

Előzmény: aquar (346)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.04.01 0 0 347
Valószínű a helyi kereskedést dícséri. A hazai kereskedelmet jellemzi a helyzet, ha valamit nem tud az ember megnézni, megfogni, kipróbálni, hogy a frászkarikába dönti el mit akar venni ? Hát amit rásóznak= a legegyszerűbbet. A kereskedők általában nem is próbálják az extrákra, jobb motorra rábeszélni az embereket, pedig azokon sokkal több a haszon. Miért, mert raktárkészletre csak a legegyszerűbbeket merik vállalni, ezért azt kínálják, Önnek ez a legmegfelelőbb felkiáltással.
Nekünk nem akarták eladni a durashiftet, mondván az fogyatékosoknak való! Ford Kálmándy Szekszárd. Bravó!
Előzmény: rdpapa (344)
aquar Creative Commons License 2004.03.31 0 0 346
Ma nem éppen kellemes meglepetés ért.
Nézzétek meg milyen ez a kesztyűtartó :-(

Azt hiszem itt valamit vagy kifelejtettek vagy kispóroltak. Még jó, hogy a fényképező gépem nem esett bele. Szerencse, hogy az irataimat nem tettem ide a levéltálcámmal...

http://community.webshots.com/user/aquar03

TDCI2004 Creative Commons License 2004.03.30 0 0 345
Teljesen igaz, én is véletlenül bukkantam rá a Fusion-ra, első látásra szerelem lett belőle. Havonta veszem az A2-t néha Autópiacot, de nem emlékeztem a korábban megjelent tesztekre. Látni és megszeretni. A Ford Autóház udvarában(Keszthely) ki is próbáltam 2 kört a TDCI-t. Nagyon kellemes volt benne ülni, vezetni. Alig várom a május végét. Elötte még Ignis vagy Renault-ban gondolkoztam. A Focus is csábitó volt, habár hátul kisebbnek tünt a hely, de a havi költsége nagyobb az 1,8 TDCI-nek. Várok további Fusion tapasztalatokról a Fórumban.
Előzmény: pentium4 (342)
rdpapa Creative Commons License 2004.03.29 0 0 344
A hétvégén Kecskeméten voltunk és kb. 8-10 Fujit láttunk a legtöbbet az 1,4 dízel moci röpítette.
Előzmény: aquar (343)
aquar Creative Commons License 2004.03.27 0 0 343
Az egri fordosokról nekem éppen az ellenkező a véleményem. Az új autók jönnek mennek náluk. Tele a szalon, az udvar mindig más és más kocsikkal.
Fusion én eddig négyet láttam eladni ebben az évben. Pedig nem járok ki hozzájuk gyakran. Most is érkezett 2/3. A fekete és az ezüst szinek mennek.

Az egyik mérnök kolléga tegnap újra megnézte a Fusionomat. Bele ült. 190 magas lehet. - Nagyon elégedett volt s azt mondta ő is vesz egy ilyet.

Előzmény: pentium4 (342)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!