... es 233 kbytebol megusztuk. Alig ket perc alatt le is toltodott a nexusrol, most ejszaka van. Ennyi ido alatt, ha kicsit sietek, de nem kapkodok, elinditok egy rajzprogramot, betoltom a kepet, lekicsinyitem a hozzaszolasban lathato meretre es az eredmenyul kapott kepet fel is tudom tolteni valahova, hiszen igy csak 25 kbyte lesz 233 helyett.
Persze ha mar veszem a faradsagot hogy tekintettel legyek a tobbiekre akik ezt a topicot olvassak, akkor nehany perc alatt azt is meg tudom csinalni, hogy csak egy linket rakok ide, es odairom hogy 233 kbyteos kepre mutat. Igaz hogy igy sokkal kevesbe feltuno... marad bennem egy kis rossz erzes hogy esetleg valaki azt hiszi rolam hogy lamer vagyok a htmlhez es nem is tudok kepet linkelni...
Hát, azért a vezetéknek meg kell maradni a Stefánián, különben hol áll ki a 70-76,78-79? Ha meg ott a vezeték miért ne járhatna rajta a 75-öes, rövidítve? Még egyszer: ha marad a vezeték, maradjon a trolijárat is, mert ez "null-költség", ha megszűnik a járat, a pótlására buszok kellenek, annak a beszerzése meg plusz költség. Vagy a Stefánia és környéke kikerülne a tömegközlekedésből? Remélem, hogy a BKV nem így gondolja!
Off
Sajnos a mail most sem jött át, nincs ötletem, mi lehet a gond...
On
John
Örülök, hogy Te még bízol...
Én nem vagyok róla 100%-ig meggyőződve, hogy marad a 75-ös rövidített útvonalon. A 83-as helyzétét sokkal bíztatóbbnak tartom. /Kőbányai út/
A térképet elkűldtem reggel is és most is...
Azert a Nepliget fele ment, mert akkor meg ugy gondoltak, hogy az idokozben megszunt 89-es buszbol is troli lesz. Annak idejen pedig a 89-esnek volt forgalma, leginkabb a vonal menten elhelyezkedo Mezo-garazs indokolta fenntartasat.
Tudod mi a baj ezzel, hogy nem minden nagyokos hajlando ezt igy vegiggondolni.
Amugy soha nem ertettem, hogy miert a Nepligethez vittek anno a 83-as garazsmeneteit. Kinek volt jo az a nagy kerulo?
Nyugi, a 75-ös marad, de csak a Váci út és a Kerepesi út között, tovább nincs is értelme, ha kész a villamos. Az azonban valószínű, hogy az építés alatt nem fognak járni, tényleg nem biztos, hogy mindig (akár hetente) "utánahúzzák" a vezetéket az éppen használható útpálya fölé. Ha kész a szélesítés, akkor lehet félteni 83-ast, ez már nehezebb eset. Ha a 75-ös vezetékét végleg leszednék a Könyves Kálmán körútról, üzemi kapcsolat nélkül maradna, és elhalna.
Szerintem az egyik legjobb megoldás az lenne, ha a Kőbányai útra tennének vezetéket, majd a Pongrác úton menne a garázsba, és mindkét végét meghosszabbítani: 1. a Madách térig, összekötve a 74-es vezetékével; 2. a Liget (vagy Szent László) térig, ezzel a 9-es buszt lehetne temetni. Sokkal több értelme lenne ennek, mint egy csak "nemrég" visszaépített trolivonalat egyszer és mindenkorra megszüntetni.
Plusz kocsit ez talán nem is jelentene a trolinak, a 75-ösről levett kocsik - szerintem - a hosszabb 83-as forgalmára is elegek lennének, ha meg megszűnne, a 9-es buszt kellene sűríteni a Baross utcai kieső kapacitás miatt, ehhez pedig plusz buszok kellenének, vagy egy betétjárat az Orczy térig, de ahhoz is kellene még kocsi, csak kevesebb, mint ha a teljes vonalon sűrítik.
Tehát hosszú távon(!) ezt tartom olcsóbbnak, annak ellenére, hogy a vezeték kiépítése természetesen egy most jelentkező, de egyszeri költség lenne. Persze, ehhez azért nem ártana a Kőbányi út burkolatát is egy kissé helyrepofozni...
Nyugi, a 75-ös marad, de csak a Váci út és a Kerepesi út között, tovább nincs is értelme, ha kész a villamos. Az azonban valószínű, hogy az építés alatt nem fognak járni, tényleg nem biztos, hogy mindig (akár hetente) "utánahúzzák" a vezetéket az éppen használható útpálya fölé. Ha kész a szélesítés, akkor lehet félteni 83-ast, ez már nehezebb eset. Ha a 75-ös vezetékét végleg leszednék a Könyves Kálmán körútról, üzemi kapcsolat nélkül maradna, és elhalna. Szerintem az egyik legjobb megoldás az lenne, ha a Kőbányai útra tennének vezetéket, majd a Pongrác úton menne a garázsba, és mindkét végét meghosszabbítani: 1. a Madách térig, összekötve a 74-es vezetékével; 2. a Liget (vagy Szent László) térig, ezzel a 9-es buszt lehetne temetni. Sokkal több értelme lenne ennek, mint egy csak "nemrég" visszaépített trolivonalat egyszer és mindenkorra megszüntetni. Plusz kocsit ez talán nem is jelentene a trolinak, a 75-ösről levett kocsik - szerintem - a hosszabb 83-as forgalmára is elegek lennének, ha meg megszűnne, a 9-es buszt kellene sűríteni a Baross utcai kieső kapacitás miatt, ehhez pedig plusz buszok kellenének, vagy egy betétjárat az Orczy térig, de ahhoz is kellene még kocsi, csak kevesebb, mint ha a teljes vonalon sűrítik. Tehát hosszú távon(!) ezt tartom olcsóbbnak, annak ellenére, hogy a vezeték kiépítése természetesen egy most jelentkező, de egyszeri költség lenne. Persze, ehhez azért nem ártana a Kőbányi út burkolatát is egy kissé helyrepofozni...
Ottjartunkkor a kovetkezo dolgokat hallottuk: 1994-ig naiv es nyeretlen vezetese volt Debrecennek. Ugy gondoltak, hogy a villany tisztabb a varosban, mint a gazbusz. Aztan jott 1994., lecsereltek a politikusokat, es rogton visszatert a Volan lobby (nem akarom a Volanosokat megserteni, de ez teny). A villanydelejnek kevesebb befolyasos embere maradt, igy csak 11 uj villamosa van a varosnak, van meg trutyi palya, es a troli doglodik. A DKV emberei viszont lelkesek, elszantak es nagyon szeretik a villanydelejt! Amugy fotok papiron a jovo heten, scan az idok soran majd eccer...