Jó hogy írod a dinamikát és a végsebességet, mert szerintem annak csak egy oka lehet hogy a Dellortóban kisebb a főfúvóka. Érdemes lenne 2-3 századdal nagyobbal megpróbálni, hátha megjönne az a hiányzó dinamika.
Azt nem tudom hová süllyedünk, de az én Dellortomban is műanyag lapsúber van. Mint már írtam, 11 éve. Az viszont igaz, hogy fogalmam sincs milyen állapotban lenne, ha annyit motoroztam volna, mint Te! :-))))
Szilágyi Gergő barátunktól kaptam egy kissé hiányos, szintén SHA 14.12L típusú porlasztót tartaléknak, na az fémsúberes. De még szerencsére nem kellett használnom. :-)))))
Szóval nem kell a műanyagot mindjárt ledegradálni!
De akkor mondd meg nekem Lacikám, hogy ugyanazzal a gyertyával miért megy tökéletesen, ha nem kap sok üzemanyagot, viszont a kolléga leveszi a levegőszűrőt! Mert ezt eléggé nem értem.
A gyertyaképről ugyan nem írt, pedig az valóban fontos volna. Persze senkit nem akarok megbántani, de voltak már itt olyan kérdezgetők, akik megesküdtek, hogy a benzinszintjük tökéletesen be van állítva, aztán kiderült, hogy mégis magas volt. Vagy átengedett a tűszelep, vagy rossz volt alatta a tömítés, vagy felakadt az úszó. :-(((
Ám ha valóban fürkész darazsak lennének a vázban, azokra vigyázni kell, mert azok irtják ahol érik ezt a rengeteg rahedli poloskát!!! :-))))
Én is mindig kihangsúlyoztam, hogy a Dellorto nem jobb a Jikovnál, csak igénytelenebb, mert egyszerűbb. Az biztos, hogy dinamikában is, meg végsebességben is kicsit alul marad a Jikovval szemben.
Tökéletesen műxik vele a motorom, amikor feltettem, csak az üresjáratot kellett beállítani.
Csakhogy az én 11 éve vásárolt porlasztóm még eredeti olasz, Tucika meg jól írta, hogy vigyázni kell, mert sok a kalóz példány!
Igen, de nem jobb. Sőt! A Dellortónál nincs alapjárati levegő szabályozás. Ettől primitívebb. Persze ez egyáltalán nem hátrány, mert egyszerűbb beállítani.
Pontosan így van, ahogy írod. Fórumtársunk jól leírta a kórképet, nem értem miért nem abba az irányba kutakodott tovább, miért kellett a porlasztót belekeverni. Remélem hamar megtalálja a fürkészdarázs fészket, vagy valami hasonlót.
Tóni Bácsi:
Szerintem a Dellorto semmivel nem jobb a Jikovnál, igaz, az utóbbit macerásabb beállítani. Én csak Jikovot használtam a Babettáimon, de minegyiket sikerült beállítani.
Mitől lenne már egy Babettán egyik pillanatról a másikra kevesebb a levegő? Talán ha hirtelen belefészkel 5-6 fürkészdarázs. Gyertyaképre kell hagyatkozni, a találgatás az Vakvágány.
Körbesétálgatom a motorodat, hümmögök egy kicsit, beszélek egy kis marhaságot és kérek egy jó tányér pacalt. :) :) :)
Viccet félretéve ha a váz tiszta, a szűrő ki van mosva akkor ennek a hibának nem kéne lennie.
Lehet hogy kezd falsolni valahonnan ès pont ezt a minimális plusz szívást akarja valahonnan megkerülni. Alapjáraton fogd be a karbit hogy leáll e, meg húzz rá gázt ugyanígy és nézd meg mit csinál.
Akkor viszont a vázat kellene átkompresszorozni, ha a szűrődben nincs dugulás, és az összekötő csövet sem szívja össze menet közben, vagy esetleg már felrakásnál deformálódik!
Igen, nagyon színfüggő, hogy mennyit megy egy 210-es. :-))))))
Én a helyedben bele nem raknék utángyári fúvókákat, mert a legtöbb méretpontatlan! Szóval akár még rosszabb is lehet. Ellenben a súbertűvel még próbálj kísérletezni! Tedd a rögzítő lemezét egy rovátkával feljebb! Bár az esetkek 90%-ában a jól beállított benzinszint esetén a súbertű rögzítése felülről a második rovátkában kell, hogy legyen!