Így van ez Gabi, mi babettások a kánikulát meg az aszályos időt szeretnénk a motorozáshoz, a babettáink meg inkább a hűvös párás időben közlekednének szívesebben.
Beindult ma a takony idő, a 207 menetrendszerűen meg is táltosodott.
Másik dolog, már régen előkerítettem a jeladótlan alaplapot, várja, hogy elfutárkodjam Tucihoz. De nem kérdeztem, hogy jeladótekercs-mentes is játszik? Kibányásztam belőle anno a tekercset, mert kíváncsi voltam a fizimiskájára. Na az az a dolog, amit biztosan nem tudok már előkeríteni.
Holnap végzek a szobafelújítással (belső hőszigetelés, fal javítás, festés). Már csak át kell nézni, hogy rá kell-e javítani, és visszapakolni mindent a száradás után.
Én 100-as benzint raktam bele pont ezen oknál fogva. ebben is van bioetanol, csak jóval kisebb mértékben. A motor se jobban, se rosszabbul nem megy vele.
Nekem van egy gyanúm, hogy a motor átalakítást és a blokk belefaragást nem ugyanaz az ember követte el. A váz és kiegészítők igényesebb munka, a blokk befogatás teljesen átgondolatlan. Vagy csak dísz az egész.
Hát ezzel ha akarnék se tudnék vitatkozni mivel peremeset még sosem szereltem az viszont biztos, hogy mindent szépen gépzsirral helyre tapasztva a perem nélküli se volt túl komplikált.
Bocsi, hogy beleszólok viszont szerintem akár esztergályos nélkül is megúszhatod a dolgot, én tavaly ugyan ebben a helyzetben voltam és úgy oldottam meg, hogy a távtartót ami a kerékcsapágy belső gyűrűje és a kúpos alu távtartó között van házilag levágtam és reszelővel pontosan olyan hosszúra igazítottam mint amilyen az oda illő peremes távtartó lenne. Eddigi tapasztalataim szerint a perem hiánya nem okoz gondod, a filc gyűrűk teszik a dolgukat, a kosz nem megy bele az óra viszont működik tökéletesen.
A kétütemű egyébként mennyire szeretné a prémium/100 oktános benzint? Ha teszem azt nem akarom hogy 2 hónap alatt a tankba/karburátorba rohadjon a benzin.
Köszönöm a tippet! Én is erre jutottam nem sokkal azután, hogy megírtam ezt a hszt , hogy esztergályoshoz fordulok ezzel a kérdéssel, viszont felbecsülhetetlen az, hogy megvannak a méretek szinte minden alkatrészhez.
Valahol olvastam egy cikket egy Simson AWO-ról, amit két blokkal szereltek. Azon kívül hogy kissé szentségtörés egész látványos lett a gép. Csak a rengeteg innováció után a készítők csalódottak voltak, mert hiába volt a két blokk és a rengeteg kísérletezés, mindig rontották egymás hatásfokát és nem sokkal lett erősebb mint egy motorral. Cserébe jóval böszmébb és nehezebb volt :)
Nem véletlenül a hengerek számát vagy térfogatát növelték inkább a gyártók.
Én homokszórással próbálkoztam és az is tök jó. Szóval én is csak a műgyantát fogom használni belőle szerintem. De amikor rendeltem a készletet tele voltam pénzzel, kíváncsi voltam és a homokszórás akkor valahogy nem játszott.
Mondjuk ha veszek egy értelmes szóró ládát, az sem áll meg 100000 alatt, szóval a 17000 nem is olyan sok :)
Van benne zsírtalanító, ami felesleges, és rozsdakezeló is, ami szintén felesleges. Ezek helyett Brigeciol + apró murvával való rázás, majd citromsavas kezelés adta meg a teljesen fémtiszta eredményt.